Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜηΧανικές α5κήσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΜηΧανικές α5κήσεις
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.

      Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών

      Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό

      όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5

      Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.

      Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται

      Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)

      Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω

      Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου

      πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ

      και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη

      κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.

        Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών

        Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό

        όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5

        Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.

        Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται

        Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)

        Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω

        Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου

        πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ

        και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη

        κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr