-
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.
Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών
Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό
όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5
Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.
Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται
Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)
Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου
πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ
και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
-
Ή αλλιώς τι γίνεται όταν σχεδιάζουν αυτοκίνητα μηχανικοί κι όχι marketeers.
Ή αλλιώς τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται με επιτυχία απλές και κλασικές λύσεις, ενώ άλλοι προσπαθούν να (ξανα)ανακαλύψουν τον τροχό, όπως κινητήρα μπροστά, κατά το διαμήκη άξονα, όσο το δυνατόν πιο πίσω, πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος και κέντρο βάρους και φυσικά ιδανική κατανομή μαζών
Εκτός από θαύματα -όπως νίκες γαύρου στο CL - γίνονται κι άλλα 'θαύματα', όπως να αυξάνεις την ακαμψία, την παθητική ασφάλεια, την ηχομόνωση, αλλά να διατηρείς το βάρος σταθερό
όχι, δεν είναι τεχνικό θέμα, αλλά προφανώς το νέο ΜΧ-5
Απλά χωρίς αντίπαλο, ειδικά με τα ευρώ που κοστίζει, άλλωστε τα επόμενα κλασικά ανοιχτά (κι τύπου ανοιχτά) είναι η Ζ και το S.
Άψογο πλαίσιο, φοβερό στήσιμο και φυσικά... γυρνάει ΑΝ το θες κι όχι ΟΠΟΤΕ θέλει και εννοείται χωρίς ηλεκτρονικά στη βασική έκδοση (μα πως γίνεται; ) ακριβέστατο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ τιμόνι (αυτό έλειπε), ελάχιστες κλίσεις χωρίς ταυτόχρονα να είναι κούτσουρο, άψογος joystick επιλογέας και το πάρτι συνεχίζεται
Μία Base παρακαλώ με εξτρά ζάντες (για μείωση βάρους και μόνο)
Βέβαια έχει και μειονεκτήματα, όπως 'σκληρά' πλαστικά, 150 λίτρα χώρου αποσκευών, (άντε να μπούνε 8 βαλίτσες) και βέβαια δεν είναι... pr*&@^#&(!. Ωστόσο, διαθέτει pr&@# αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω
Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά κάποιου άλλου, αφού εγώ οδηγώ από το λάπτοπ και τον καναπέ. Γι' αυτό είπα στον φίλο μου τον JC να γράψει σε ένα χαρτί το nick μου
πίνακας οργάνων με πίεση λαδιού παρακαλώ
και ένα από τα 3.500 της επετειακής έκδοσης, δίλιτρο με μπλοκέ και 6άρι. Ναι, επειδή είμαι εγκάθετος, οδήγησα και την 1.8 και τη δίλιτρη
κι ένα quiz: που είναι ο μοχλός ανοίγματος της τάπας του ρεζερβουάρ;
ΜηΧανικές α5κήσεις