-
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
Αλήθεια γιατί δε βάζει τον Sting να μιλήσει για το αυτοκίνητο?
-
Σημερα περασα μπροστα απο το Δεληγιαννη στη Μεσογειων και ειχε δυο Type-R ενα μαυρο και ενα κοκκινο!
Δεν ξερεις πιο να πρωτοχαζεψεις!!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αλήθεια γιατί δε βάζει τον Sting να μιλήσει για το αυτοκίνητο?
Δεν με νοιάζει τι γράφετε ρε....
αυτό είναι κομματάρα-ύμνος...από τα καλύτερα κομμάτια της δεκαετίας του 80....'be yourself no matter what they say...'
respect mode on...
**GREAT ** respect mode on, warp speed enabled, etc etc
Δεν είναι μόνον ένα από τα καλύτερα των 80', αλλά από τα καλύτερα EVER!
Στο προσωπικό μου TOP10 εδώ και χρόνια, μαζί με U2, PinkFloyd κλπ κλπ -
Ο χρήστης ** Jeremy Clarkson* έγραψε:*
I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.
Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.
Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...
σε ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχουν σημασία αυτά αφού η απόλαυση δεν έρχεται από την καθημερινή οδήγηση...το απλό 1.8 πάντως είναι αρκετά σκληρό κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του(για μένα και το μοναδικό)...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.
Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...
σε ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχουν σημασία αυτά αφού η απόλαυση δεν έρχεται από την καθημερινή οδήγηση...το απλό 1.8 πάντως είναι αρκετά σκληρό κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του(για μένα και το μοναδικό)...
Δεν αντιλέγω επί της ουσίας, αλλά κι άλλα είναι σπορ, αλλά πιθανόν να μην είναι τόσο σκληρά... Βέβαια, είναι ανάλογα ποιος ψωνίζει: αυτός που θα βρει το GTi 'μαλακό', θα βρει το Type-R σωστό!
Απλά, εκτός από την πίστα (ποια πίστα εν Ελλάδι, τέσπα...), υπάρχουν και οι δρόμοι... Οπότε, οι πιθανοί αγοραστες, πρέπει τουλάχιστον αυτή την παρατήρηση του Jeremy Clarkson να την λάβουν υπ' όψιν τους... Αυτός έχει οδηγήσει πολύ πολύ περισσότερα αυτοκίνητα από μας, κι όσο ...'κουλός' και υποκειμενικός και να είναι, για να τονίζει τόσο εμφατικά την έλλειψη άνεσης, δεν μπορεί , θα υπάρχει κάποιο θέμα...
Οχι πως θέλω να το παίξω ειδικός, αλλά ίσως να μην χρειαζόταν να ήταν ΤΟΣΟ σκληρό, με διαφορετική σχεδίαση ανάρτησης. Ίσως αυτό είναι το τίμημα του ημιάκαμπτου, με τον οποίο, δεν έχω...προηγούμενα, απλά κάνω μια υπόθεση, μην πέσετε να με φάτε!
Για τα δικά μου γούστα, και ο ημιάκαμπτος μια χαρά είναι, προσωπική προτίμηση βέβαια έχω στους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης που είχαν παλιά οι Γάλλοι... Κρίμα που πλέον δεν έχουν... -
είναι θέμα το πως προσεγγίζει η κάθε εταιρεία τον όρο σπορ. Αλλιώς το βλέπουν στην χόντα αλλιώς στην vw αλλιώς στην σουμπαρού ή την μίτσου...αλλιώς σην ρενώ κ.ο.κ.
Σίγουρα ένα σκληρό αυτοκίνητο δεν ταιριάζει στους καρόδρομους μας...αν όμως το δούμε έτσι τότε όλοι θα έπρεπε να είχαμε suv...
Το κουφό με τον ημιακαμπτο όμως είναι ότι τελικά δεν μας απασχόλησε για την ποιότητα του στο θέμα κρατημάτων...(το αντίθετο μάλιστα, έχουν εκθειάσει το fn2 για τα κρατήματα του) αλλά για την εν γένει άνεση που προσφέρει. Υπό αυτό το πρίσμα ήταν μάγκες οι Ιάπωνες στην συγκεκριμένη υλοποίηση. Σε θέματα άνεσης όμως... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
είναι θέμα το πως προσεγγίζει η κάθε εταιρεία τον όρο σπορ. Αλλιώς το βλέπουν στην χόντα αλλιώς στην vw αλλιώς στην σουμπαρού ή την μίτσου...αλλιώς σην ρενώ κ.ο.κ.Σίγουρα ένα σκληρό αυτοκίνητο δεν ταιριάζει στους καρόδρομους μας...αν όμως το δούμε έτσι τότε όλοι θα έπρεπε να είχαμε suv...
Το κουφό με τον ημιακαμπτο όμως είναι ότι τελικά δεν μας απασχόλησε για την ποιότητα του στο θέμα κρατημάτων...(το αντίθετο μάλιστα, έχουν εκθειάσει το fn2 για τα κρατήματα του) αλλά για την εν γένει άνεση που προσφέρει. Υπό αυτό το πρίσμα ήταν μάγκες οι Ιάπωνες στην συγκεκριμένη υλοποίηση. Σε θέματα άνεσης όμως...Ναι, αλλά μια σκληρή ανάρτηση, αμβλύνει τις διαφορές ανάμεσα στις διαφορετικές διατάξεις! Εννοώ, αν βάλεις το GTi με τους πολλαπλούς συνδέσμους και aftermarket 'κούτσουρο' ανάρτηση, δίπλα με την εξίσου σκληρή ανάρτηση του Type-R , θα δεις πως δεν έχουν διαφορά στον τρόπο λειτουργίας, κοινώς, όσο πιο σκληρό το αυτοκίνητο, τόσο 'κρύβει' τα όποια μειονεκτήματα της σχεδίασης της ανάρτησης νομίζω...
-
αν συγκρίνεις το golf gti με το type-r και παρομοιώσεις τα αυτοκίνητα με παπούτσια ιδού με τι θα μοιάζει το καθένα:
το golf
http://wzus.ask.com/r?t=a&d=us&s=a&c=p& ... sidian.jpg
το civic
http://wzus.ask.com/r?t=a&d=us&s=a&c=p& ... pikes1.jpgδεν εκπλήσσομαι που δεν άρεσε στον Κλάρκσον το civic(παππούς είναι ) και θα προτιμούσα τη σύγκριση να την είχε κάνει ο Χάμοντ
-
-
Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
αποπροσανατολισμός του αγοραστή!
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
ωραία... το ασημένιο έτσι...
Παω να το παρω σε μεταχειρισμένο σε ένα χρόνο για να είμαι σίγουρος ότι πηρα με πολλά άλογα
-
Παντως πρέπει να παραδεχτούμε κάτι...
Το αμάξι αυτό του έχουν πάρει το γκρόβερ....
Ολα τα περιοδικά παρτούζα και δουλεύει ρολόι
-
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Youtube Videoόλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....
Το βλάκα, αποσταθεροποίησε το πίσω μέρος και πάτησε και πάνω στο κερμπ
-
Φαντάζομαι πως έχεις στο ενεργητικό σου άπειρους γύρους οριακής οδήγησης σε πίστες κ είσαι κ αλάνθαστος
Καλύτερα να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς μας ε? -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Φαντάζομαι πως έχεις στο ενεργητικό σου άπειρους γύρους οριακής οδήγησης σε πίστες κ είσαι κ αλάνθαστος
Καλύτερα να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς μας ε?το διορθώνω: Τον άτυχο...
Μα και αυτοί που έχουν την πίστα δε μπορούν να βάλουν χαμηλότερα κερμπ??? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Youtube Videoόλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....
Εξηγείται το τουμπάρισμα αν δεν υπήρχει κάποια ανωμαλία; (πολύ πιθανόν στο Ring)
-
Το αμάξι ήταν για τα καλά στα όριά του....
και λίγο να ανέβαινε η δεξιά ρόδα στο κερμπ θα έφευγε εκτός πορείας...
όταν ακούμπησε και η εξωτερική μπροστινή ρόδα στο κερμ νομίζω το ντελαπάρισμα ήταν μάλλον σίγουρο επακόλουθο
Honda Civic Type-R 2007