Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 77
    • 78
    • 57 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vengas last edited by

      Ο χρήστης Da Silva έγραψε:

      Αλήθεια γιατί δε βάζει τον Sting να μιλήσει για το αυτοκίνητο?

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sharkman last edited by

        Σημερα περασα μπροστα απο το Δεληγιαννη στη Μεσογειων και ειχε δυο Type-R ενα μαυρο και ενα κοκκινο!

        Δεν ξερεις πιο να πρωτοχαζεψεις!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

          Αλήθεια γιατί δε βάζει τον Sting να μιλήσει για το αυτοκίνητο?

          Youtube Video

          Δεν με νοιάζει τι γράφετε ρε....
          αυτό είναι κομματάρα-ύμνος...από τα καλύτερα κομμάτια της δεκαετίας του 80....

          'be yourself no matter what they say...'

          respect mode on...

          **GREAT ** respect mode on, warp speed enabled, etc etc
          Δεν είναι μόνον ένα από τα καλύτερα των 80', αλλά από τα καλύτερα EVER!
          Στο προσωπικό μου TOP10 εδώ και χρόνια, μαζί με U2, PinkFloyd κλπ κλπ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης ** Jeremy Clarkson* έγραψε:*

            I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.

            Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.

              Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...

              σε ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχουν σημασία αυτά αφού η απόλαυση δεν έρχεται από την καθημερινή οδήγηση...το απλό 1.8 πάντως είναι αρκετά σκληρό κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του(για μένα και το μοναδικό)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.

                Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...

                σε ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχουν σημασία αυτά αφού η απόλαυση δεν έρχεται από την καθημερινή οδήγηση...το απλό 1.8 πάντως είναι αρκετά σκληρό κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του(για μένα και το μοναδικό)...

                Δεν αντιλέγω επί της ουσίας, αλλά κι άλλα είναι σπορ, αλλά πιθανόν να μην είναι τόσο σκληρά... Βέβαια, είναι ανάλογα ποιος ψωνίζει: αυτός που θα βρει το GTi 'μαλακό', θα βρει το Type-R σωστό!
                Απλά, εκτός από την πίστα (ποια πίστα εν Ελλάδι, τέσπα...), υπάρχουν και οι δρόμοι... Οπότε, οι πιθανοί αγοραστες, πρέπει τουλάχιστον αυτή την παρατήρηση του Jeremy Clarkson να την λάβουν υπ' όψιν τους... Αυτός έχει οδηγήσει πολύ πολύ περισσότερα αυτοκίνητα από μας, κι όσο ...'κουλός' και υποκειμενικός και να είναι, για να τονίζει τόσο εμφατικά την έλλειψη άνεσης, δεν μπορεί , θα υπάρχει κάποιο θέμα...
                Οχι πως θέλω να το παίξω ειδικός, αλλά ίσως να μην χρειαζόταν να ήταν ΤΟΣΟ σκληρό, με διαφορετική σχεδίαση ανάρτησης. Ίσως αυτό είναι το τίμημα του ημιάκαμπτου, με τον οποίο, δεν έχω...προηγούμενα, απλά κάνω μια υπόθεση, μην πέσετε να με φάτε!
                Για τα δικά μου γούστα, και ο ημιάκαμπτος μια χαρά είναι, προσωπική προτίμηση βέβαια έχω στους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης που είχαν παλιά οι Γάλλοι... Κρίμα που πλέον δεν έχουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by

                  είναι θέμα το πως προσεγγίζει η κάθε εταιρεία τον όρο σπορ. Αλλιώς το βλέπουν στην χόντα αλλιώς στην vw αλλιώς στην σουμπαρού ή την μίτσου...αλλιώς σην ρενώ κ.ο.κ.

                  Σίγουρα ένα σκληρό αυτοκίνητο δεν ταιριάζει στους καρόδρομους μας...αν όμως το δούμε έτσι τότε όλοι θα έπρεπε να είχαμε suv...
                  Το κουφό με τον ημιακαμπτο όμως είναι ότι τελικά δεν μας απασχόλησε για την ποιότητα του στο θέμα κρατημάτων...(το αντίθετο μάλιστα, έχουν εκθειάσει το fn2 για τα κρατήματα του) αλλά για την εν γένει άνεση που προσφέρει. Υπό αυτό το πρίσμα ήταν μάγκες οι Ιάπωνες στην συγκεκριμένη υλοποίηση. Σε θέματα άνεσης όμως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                    είναι θέμα το πως προσεγγίζει η κάθε εταιρεία τον όρο σπορ. Αλλιώς το βλέπουν στην χόντα αλλιώς στην vw αλλιώς στην σουμπαρού ή την μίτσου...αλλιώς σην ρενώ κ.ο.κ.

                    Σίγουρα ένα σκληρό αυτοκίνητο δεν ταιριάζει στους καρόδρομους μας...αν όμως το δούμε έτσι τότε όλοι θα έπρεπε να είχαμε suv...
                    Το κουφό με τον ημιακαμπτο όμως είναι ότι τελικά δεν μας απασχόλησε για την ποιότητα του στο θέμα κρατημάτων...(το αντίθετο μάλιστα, έχουν εκθειάσει το fn2 για τα κρατήματα του) αλλά για την εν γένει άνεση που προσφέρει. Υπό αυτό το πρίσμα ήταν μάγκες οι Ιάπωνες στην συγκεκριμένη υλοποίηση. Σε θέματα άνεσης όμως...

                    Ναι, αλλά μια σκληρή ανάρτηση, αμβλύνει τις διαφορές ανάμεσα στις διαφορετικές διατάξεις! Εννοώ, αν βάλεις το GTi με τους πολλαπλούς συνδέσμους και aftermarket 'κούτσουρο' ανάρτηση, δίπλα με την εξίσου σκληρή ανάρτηση του Type-R , θα δεις πως δεν έχουν διαφορά στον τρόπο λειτουργίας, κοινώς, όσο πιο σκληρό το αυτοκίνητο, τόσο 'κρύβει' τα όποια μειονεκτήματα της σχεδίασης της ανάρτησης νομίζω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vengas last edited by

                      αν συγκρίνεις το golf gti με το type-r και παρομοιώσεις τα αυτοκίνητα με παπούτσια ιδού με τι θα μοιάζει το καθένα:

                      το golf
                      http://wzus.ask.com/r?t=a&d=us&s=a&c=p& ... sidian.jpg
                      το civic
                      http://wzus.ask.com/r?t=a&d=us&s=a&c=p& ... pikes1.jpg

                      δεν εκπλήσσομαι που δεν άρεσε στον Κλάρκσον το civic(παππούς είναι ) και θα προτιμούσα τη σύγκριση να την είχε κάνει ο Χάμοντ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        http://www.evomagazine.gr/main/index.ph ... &Itemid=34

                        αυτό το διάβασε κανένα

                        New vs old?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vengas last edited by

                          Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
                          Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
                          Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''

                          Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης vengas έγραψε:

                            Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα

                            αποπροσανατολισμός του αγοραστή!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης vengas έγραψε:
                              Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
                              Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
                              Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''

                              Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα

                              ωραία... το ασημένιο έτσι...

                              Παω να το παρω σε μεταχειρισμένο σε ένα χρόνο για να είμαι σίγουρος ότι πηρα με πολλά άλογα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Παντως πρέπει να παραδεχτούμε κάτι...

                                Το αμάξι αυτό του έχουν πάρει το γκρόβερ....

                                Ολα τα περιοδικά παρτούζα και δουλεύει ρολόι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Youtube Video

                                  όλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vengas last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    Youtube Video

                                    όλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....

                                    Το βλάκα, αποσταθεροποίησε το πίσω μέρος και πάτησε και πάνω στο κερμπ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stayrros46 last edited by

                                      Φαντάζομαι πως έχεις στο ενεργητικό σου άπειρους γύρους οριακής οδήγησης σε πίστες κ είσαι κ αλάνθαστος
                                      Καλύτερα να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς μας ε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vengas last edited by

                                        Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
                                        Φαντάζομαι πως έχεις στο ενεργητικό σου άπειρους γύρους οριακής οδήγησης σε πίστες κ είσαι κ αλάνθαστος
                                        Καλύτερα να προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς μας ε?

                                        το διορθώνω: Τον άτυχο...
                                        Μα και αυτοί που έχουν την πίστα δε μπορούν να βάλουν χαμηλότερα κερμπ???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                          Youtube Video

                                          όλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....

                                          Εξηγείται το τουμπάρισμα αν δεν υπήρχει κάποια ανωμαλία; (πολύ πιθανόν στο Ring)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vengas last edited by

                                            Το αμάξι ήταν για τα καλά στα όριά του....
                                            και λίγο να ανέβαινε η δεξιά ρόδα στο κερμπ θα έφευγε εκτός πορείας...
                                            όταν ακούμπησε και η εξωτερική μπροστινή ρόδα στο κερμ νομίζω το ντελαπάρισμα ήταν μάλλον σίγουρο επακόλουθο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 57 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr