Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
I think it’s a disgrace. I don’t care what it’s like on a track, or when it’s doing handbrake turns in a supermarket car park: on a normal road, on a normal day, the ride quality is completely unacceptable. Anyone whose body is held together with a skeleton is going to come home every night in several agonising pieces.
Μπορεί να μην είναι ο πλέον σοβαρός ή αξιόπιστος, αλλά δεν πρέπει να έχει άδικο στο παραπάνω... Το απλό Civic είναι ήδη σκληρό λένε και οι κάτοχοι. Αν σκλήρυνε περαιτέρω το Type-R, τότε είναι ένα θέμα μάλλον... Προσωπικά, δεν αντέχω τις πολύ σκληρές αναρτήσεις, νομίζω δεν ταιριάζουν καθόλου με το οδικό μας δίκτυο! Βέβαια, κάποιοι άλλοι θα διαφωνήσουν, γιατί προτιμούν έτσι το αυτοκίνητό τους...
σε ένα σπορ αυτοκίνητο δεν έχουν σημασία αυτά αφού η απόλαυση δεν έρχεται από την καθημερινή οδήγηση...το απλό 1.8 πάντως είναι αρκετά σκληρό κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του(για μένα και το μοναδικό)...
Δεν αντιλέγω επί της ουσίας, αλλά κι άλλα είναι σπορ, αλλά πιθανόν να μην είναι τόσο σκληρά... Βέβαια, είναι ανάλογα ποιος ψωνίζει: αυτός που θα βρει το GTi 'μαλακό', θα βρει το Type-R σωστό!
Απλά, εκτός από την πίστα (ποια πίστα εν Ελλάδι, τέσπα...), υπάρχουν και οι δρόμοι... Οπότε, οι πιθανοί αγοραστες, πρέπει τουλάχιστον αυτή την παρατήρηση του Jeremy Clarkson να την λάβουν υπ' όψιν τους... Αυτός έχει οδηγήσει πολύ πολύ περισσότερα αυτοκίνητα από μας, κι όσο ...'κουλός' και υποκειμενικός και να είναι, για να τονίζει τόσο εμφατικά την έλλειψη άνεσης, δεν μπορεί , θα υπάρχει κάποιο θέμα...
Οχι πως θέλω να το παίξω ειδικός, αλλά ίσως να μην χρειαζόταν να ήταν ΤΟΣΟ σκληρό, με διαφορετική σχεδίαση ανάρτησης. Ίσως αυτό είναι το τίμημα του ημιάκαμπτου, με τον οποίο, δεν έχω...προηγούμενα, απλά κάνω μια υπόθεση, μην πέσετε να με φάτε!
Για τα δικά μου γούστα, και ο ημιάκαμπτος μια χαρά είναι, προσωπική προτίμηση βέβαια έχω στους υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης που είχαν παλιά οι Γάλλοι... Κρίμα που πλέον δεν έχουν...