Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Στρώσιμο" νέου αυτοκινήτου - μήπως είναι μύθος?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Στρώσιμο" νέου αυτοκινήτου - μήπως είναι μύθος?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Παιδιά σας παραθέτω τί μου είπε σε παρέα μεγαλο-μηχανικός της Rover
      σε συζήτηση. Δεν τον ξέρω καλά για να το αξιολογήσω, απλά το παραθέτω
      ως προβληματισμό:

      *Το στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι μύθος που αποσκοπεί σε 'άλλα θέματα'.

      Ειδικά οι μηχανές (στη γραμμή παραγωγής) συνδέονται σε σειρές με μεγάλα
      μπουριά για να βγαίνουν τα καυσαέρια και τις λειτουργούν δύο ημέρες
      συνεχόμενα σε προκαθορισμένα patterns στροφών.

      Ομοίως οι δίσκοι στα φρένα είναι έτοιμοι για φρενάρισμα. Στην πρώτη ώρα
      χρήσης έχουν 'τελειώσει' το στρώσιμο!

      **Και **

      Το 'στρώσιμο' που προτείνουν σε 'αναγκάζει' τον πρώτο καιρό να οδηγείς ποιο
      προσεκτικά ώστε να μην βγούν οι βλάβες (αστοχίες υλικού ή συναρμολόγησης)
      άμεσα (π.χ στο πρώτο 6μηνο), για...

      • αποφυγή ατυχήματος και
      • να μη δυσφημιστεί η αξιοπιστία της εταιρίας (βλάβες στο 1ο εξάμηνο)

      Αντίθετα αυτός προτείνει, τον πρώτο χρόνο να το 'σκίζεις' το αυτοκίνητο
      (χωρίς υπερβολές επικινδυνότητας) ώστε να βγάλει όλα τα ζητήματα που είναι
      εντός εγγύησης. Με προσοχή στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις γιατί
      συνήθως βλάβες είναι εκτός εγγύησης.
      *

      Εσείς τί έχετε ακούσει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zardoz last edited by

        Παιδιά σας παραθέτω τί μου είπε σε παρέα μεγαλο-μηχανικός της Rover
        σε συζήτηση. Δεν τον ξέρω καλά για να το αξιολογήσω, απλά το παραθέτω
        ως προβληματισμό:

        *Το στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι μύθος που αποσκοπεί σε 'άλλα θέματα'.

        Ειδικά οι μηχανές (στη γραμμή παραγωγής) συνδέονται σε σειρές με μεγάλα
        μπουριά για να βγαίνουν τα καυσαέρια και τις λειτουργούν δύο ημέρες
        συνεχόμενα σε προκαθορισμένα patterns στροφών.

        Ομοίως οι δίσκοι στα φρένα είναι έτοιμοι για φρενάρισμα. Στην πρώτη ώρα
        χρήσης έχουν 'τελειώσει' το στρώσιμο!

        **Και **

        Το 'στρώσιμο' που προτείνουν σε 'αναγκάζει' τον πρώτο καιρό να οδηγείς ποιο
        προσεκτικά ώστε να μην βγούν οι βλάβες (αστοχίες υλικού ή συναρμολόγησης)
        άμεσα (π.χ στο πρώτο 6μηνο), για...

        • αποφυγή ατυχήματος και
        • να μη δυσφημιστεί η αξιοπιστία της εταιρίας (βλάβες στο 1ο εξάμηνο)

        Αντίθετα αυτός προτείνει, τον πρώτο χρόνο να το 'σκίζεις' το αυτοκίνητο
        (χωρίς υπερβολές επικινδυνότητας) ώστε να βγάλει όλα τα ζητήματα που είναι
        εντός εγγύησης. Με προσοχή στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις γιατί
        συνήθως βλάβες είναι εκτός εγγύησης.
        *

        Εσείς τί έχετε ακούσει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Παιδιά σας παραθέτω τί μου είπε σε παρέα μεγαλο-μηχανικός της Rover
          σε συζήτηση. Δεν τον ξέρω καλά για να το αξιολογήσω, απλά το παραθέτω
          ως προβληματισμό:

          *Το στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι μύθος που αποσκοπεί σε 'άλλα θέματα'.

          Ειδικά οι μηχανές (στη γραμμή παραγωγής) συνδέονται σε σειρές με μεγάλα
          μπουριά για να βγαίνουν τα καυσαέρια και τις λειτουργούν δύο ημέρες
          συνεχόμενα σε προκαθορισμένα patterns στροφών.

          Ομοίως οι δίσκοι στα φρένα είναι έτοιμοι για φρενάρισμα. Στην πρώτη ώρα
          χρήσης έχουν 'τελειώσει' το στρώσιμο!

          **Και **

          Το 'στρώσιμο' που προτείνουν σε 'αναγκάζει' τον πρώτο καιρό να οδηγείς ποιο
          προσεκτικά ώστε να μην βγούν οι βλάβες (αστοχίες υλικού ή συναρμολόγησης)
          άμεσα (π.χ στο πρώτο 6μηνο), για...

          • αποφυγή ατυχήματος και
          • να μη δυσφημιστεί η αξιοπιστία της εταιρίας (βλάβες στο 1ο εξάμηνο)

          Αντίθετα αυτός προτείνει, τον πρώτο χρόνο να το 'σκίζεις' το αυτοκίνητο
          (χωρίς υπερβολές επικινδυνότητας) ώστε να βγάλει όλα τα ζητήματα που είναι
          εντός εγγύησης. Με προσοχή στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις γιατί
          συνήθως βλάβες είναι εκτός εγγύησης.
          *

          Εσείς τί έχετε ακούσει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Φίλε zardoz, το θέμα που θέτεις συζητείται ήδη στα 'Τεχνικά',
            εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6656
            και εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6222
            και εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=12747
            και εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=8612

            Ειδικά το πρώτο λινκ, είναι το πιο σχετικό. Αν θέλεις βάλε το ποστ σου εκεί. Το παρόν κλειδώνεται

            [moderator]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6656

              Κrusssssss

              toooooooooooooo slow!!! [Krus]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr