-
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......
-
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......
-
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......
-
Δεν είναι απολύτως ενδεδειγμένο, αλλά θεωρητικά γίνεται, ειδικά από τη στιγμή που αναφέρεις 'ελάχιστη απώλεια συμπίεσης'. Έχω υπόψιν μου μία περίπτωση που το έπραξε με 100% επιτυχία.
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......Εξαρταται για τι μοτερ μιλαμε και ποσα km εχει στην πλατη του.
Εισαι σιγουρος οτι απωλεια συμπιεσης ειναι απο ελατηρια και οχι απο βαλβιδες?
-
Η ερωτηση ειναι θεωρητικη....Δεν εχω καποιο μοτερ στα χερια μου με απωλεια πιεσης.Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας....
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Η ερωτηση ειναι θεωρητικη....Δεν εχω καποιο μοτερ στα χερια μου με απωλεια πιεσης.Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας....Η θεωρια απ την πραξη απεχει οσο η μερα απ τη νυχτα.
Δε 'σηκωνουν' ολοι οι κινητηρες αντικατασταση ελατηριων.Κυριως στα γιαπωνεζικα.Ειδικα σε κατι mazda,mitsubishi honda και nissan ανεξαρτητως χιλιομετρων χτυτπανε στροφαλα για πλακα με αλλαγη ελατηριων.Το γιατι και το πως ειναι μια αλλη ιστορια,και αναγκαστικα σε σε τετοια μοτερ η λυση ειναι ανακατασκευη/ρεκτιφιε.
Σε κινητηρες που εχουν κανει ακομα και 300 000 km και οι φθορες τους ειναι εντος οριων ωστε να αλλαζονται μονο ελατηρια(συν φυσικα κουζινετα μπιελας,φλαντζες ρεκτιφιε κεφαλης.οδηγοι βαλβιδων) αναλογα με τη φθορα και τον τυπο του κινητηρα χρειαζεται και τα αναλογα ελατηρια.Δεν κανουν δηλ μια μαρκα ελατηριων για ολα τα μοτερ,ακομα και για ιδια αυτοκινητα τα οποια εχουν ομως διαφορετικες φθορες,ο τροπος χρησης αν εχει ζεσταθει το μπλοκ κλπ.Ολα αυτα φυσικα απαιτουν εμπειρια στην πραξη.
-
έχω πλέον ένα μπλοκ g60 (χωρίς τον κομπρέσσορα) το οποίο τσιμπάει αρκετό λαδάκι. Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ, συμπιεσόμετρο θα του περάσω εντός των ημερών και φυσικά έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα. Μου είπαν ότι μπορώ να ξεμπερδέψω μόνο με δαχτυλίδια πιστονιών, ελατήρια και αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων χωρίς ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους και oversize πιστόνια. Δε βλέπω όμως στο ETKA οversize δαχτυλίδια.
Μπορω να αλλαξω μονο ελατηρια....