Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπορω να αλλαξω μονο ελατηρια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπορω να αλλαξω μονο ελατηρια....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eker123 last edited by

        Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eker123 last edited by

          Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Δεν είναι απολύτως ενδεδειγμένο, αλλά θεωρητικά γίνεται, ειδικά από τη στιγμή που αναφέρεις 'ελάχιστη απώλεια συμπίεσης'. Έχω υπόψιν μου μία περίπτωση που το έπραξε με 100% επιτυχία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης eker123 έγραψε:
              Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε σε ένα μοτέρ που έχει ελάχιστη απώλεια συμπίεσης, να αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να κάνουμε ρεκτιφιέ στο κύλινδρο. Η είναι απαραίτητο όταν τα αλλάξουμε ,να γυαλίσουμε τους κυλίνδρους και να περάσουμε se oversize ??......

              Εξαρταται για τι μοτερ μιλαμε και ποσα km εχει στην πλατη του.

              Εισαι σιγουρος οτι απωλεια συμπιεσης ειναι απο ελατηρια και οχι απο βαλβιδες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eker123 last edited by

                Η ερωτηση ειναι θεωρητικη....Δεν εχω καποιο μοτερ στα χερια μου με απωλεια πιεσης.Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                  Η ερωτηση ειναι θεωρητικη....Δεν εχω καποιο μοτερ στα χερια μου με απωλεια πιεσης.Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας....

                  Η θεωρια απ την πραξη απεχει οσο η μερα απ τη νυχτα.

                  Δε 'σηκωνουν' ολοι οι κινητηρες αντικατασταση ελατηριων.Κυριως στα γιαπωνεζικα.Ειδικα σε κατι mazda,mitsubishi honda και nissan ανεξαρτητως χιλιομετρων χτυτπανε στροφαλα για πλακα με αλλαγη ελατηριων.Το γιατι και το πως ειναι μια αλλη ιστορια,και αναγκαστικα σε σε τετοια μοτερ η λυση ειναι ανακατασκευη/ρεκτιφιε.

                  Σε κινητηρες που εχουν κανει ακομα και 300 000 km και οι φθορες τους ειναι εντος οριων ωστε να αλλαζονται μονο ελατηρια(συν φυσικα κουζινετα μπιελας,φλαντζες ρεκτιφιε κεφαλης.οδηγοι βαλβιδων) αναλογα με τη φθορα και τον τυπο του κινητηρα χρειαζεται και τα αναλογα ελατηρια.Δεν κανουν δηλ μια μαρκα ελατηριων για ολα τα μοτερ,ακομα και για ιδια αυτοκινητα τα οποια εχουν ομως διαφορετικες φθορες,ο τροπος χρησης αν εχει ζεσταθει το μπλοκ κλπ.Ολα αυτα φυσικα απαιτουν εμπειρια στην πραξη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bit last edited by

                    έχω πλέον ένα μπλοκ g60 (χωρίς τον κομπρέσσορα) το οποίο τσιμπάει αρκετό λαδάκι. Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ, συμπιεσόμετρο θα του περάσω εντός των ημερών και φυσικά έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα. Μου είπαν ότι μπορώ να ξεμπερδέψω μόνο με δαχτυλίδια πιστονιών, ελατήρια και αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων χωρίς ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους και oversize πιστόνια. Δε βλέπω όμως στο ETKA οversize δαχτυλίδια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr