-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
(Νασο,δωσε λινκ που φαινονται τα νεα κοστοι που λες για αναβασει,ταχυτητα και ραλλυ,καθως και αν φαινεται καπου ποσα χλμ θα ειναι τα ραλλυ φετος)Για αναβάσεις, το Λιβάδι αντικαταστάθηκε από Ριτσώνα, που για τους περισσότερους αγωνιζόμενους είναι φτηνότερη.
Ιδιαίτερα για τις αναβάσεις θα περίμενα κάποια αναφορά σε αυτή μείωση του κόστους, μια και είναι, μαζί με τα ράλι σπριντ, οι φτηνότεροι αγώνες.
Για ταχύτητες, προκηρύχθηκαν μόνο 5 αγώνες (6 νομίζω το 2005).
Αρα φτηνότερα μόνο και μόνο από τον αριθμό των αγώνων.
Για το μέγεθος των ράλι, δεν έχω να πω κάτι αυτή τη στιγμή, φαντάζομαι θα ανακοινωθούν όταν πρέπει. Πάντως τριψήφιο νούμερο
Για τα υπόλοιπα που λες πρέπει να λάβεις υπόψη σου και ζητήματα πολιτικής, που δικαίως δεν πολυνοιάζουν εσένα που είσαι αγωνιζόμενους, αλλά ίσως να εξηγούν κάποια πράγματα (δε λέω πως ήταν ΟΝΤΩΣ κριτήρια αλλά πως ΙΣΩΣ ήταν):
ο Δεν μπορείς να κάνεις Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και να δίνεις το δικαίωμα στους περισσότερους αγωνιζόμενους να μην ανέβουν πάνω από τη Λιβαδειά. Αυτό θα συνέβαινε αν το ΔΕΘ δεν ήταν 'υποχρεωτικό'
ο Το 2005 όλοι οι χωμάτινοι αγώνες ήταν υψηλών προδιαγραφών οργανωτικά. Από τους ασφάλτινους, το Κένταυρος συνοδεύτηκε από πολλά παράπονα ενώ το ΔΕΘ ήταν άψογο. Αρα με τον τρόπο αυτό κάπως 'τιμωρείται' το Κένταυρος και επιβραβεύεται - αναβαθμίζεται το ΔΕΘ, που είναι και πάγιο και δίκαιο αίτημα των αγωνιζομένων, να τιμωρούνται οι χειρότεροι αγώνες και να επιβραβεύονται οι καλύτεροι.
ο Αν υποθέσουμε πως το Κένταυρος βγαίνει από το πρωτάθλημα, τότε ποιός ασφάλτινος αγώνας Κυπέλλου θα μπορούσε να πάρει τη θέση του ?
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
ΑΝ ακολουθείς όλο το πρωτάθλημα, τότε το διήμερο ΔΕΘ είναι φτηνότερο από το άθροισμα μονοήμερο ΔΕΘ + μονοήμερο Κένταυρος.
Αν δεν ακολουθείς όλο το πρωτάθλημα, τότε τι νόημα έχει η συζήτηση ?
Δηλαδη θελεις να πεις οτι το πρωταθλημα φθυνηνε..??
Οχι. Δεν πιστεύω όμως πως ακρίβηνε όσο θα περίμενε κανείς από τις πρώτες (έως και οργισμένες ) αντιδράσεις σε αυτό το θέμα...
Και αν δεν ήταν το μικτό Παλάδιο αλλά ένας 'συμβατικός' αγώνας θα σου έλεγα 'ναι, φθήνυνε'. Από το ΔΕΘ φθήνυνε (σε σχέση πάντα με το μονοήμερο ΔΕΘ + Κένταυρος, διαφωνώ με τον Amaxopoulos στο σημείο αυτό), από το Παλάδιο ακρίβηνε, το πόσο είναι το τελικό αποτέλεσμα δεν το ξέρω ακριβώς. Ομως το εγχείρημα του μικτού αγώνα είναι έτσι και αλλιώς αρκετά ενδιαφέρον για το όλο πρωτάθλημα, δε νομίζεις ?
Α, και κάτι για το van:
Για τη μετατροπή ασφάλτινου σε χωμάτινο χρειάζονται εν γένει (από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο διαφέρει φυσικά):
Αναρτήσεις
Ακρα & Πλήμνες
Φρένα
Ποδιές (εκτός από τις ποδιές, η υπόλοιπη προστασία του αμαξώματος μπορεί άνετα να είναι στη θέση της και στην άσφαλτο)Νομίζω τα κιβώτια και οι κρεμαγιέρες είναι υπερβολή για το 99% των αυτοκινήτων, δεν είμαστε WRC να αλλάζουμε υποπλαίσια σε κάθε αγώνα...
Αρα ναι, το μικτό Παλάδιο θα είναι περισσότερη δουλειά για τους μηχανικούς, αλλά με 2 ώρες χρόνο η μετατροπή είναι εφικτή.
-
Ωραιοτατο Λαμιας με ΧανιΖαγκανα και Παυλιανη επι δυο και αν θελετε παραπανω χλμ χωριζεις το Χανι στις γνωστες δυο ειδικες (που εγω δεν εχω τρεξει,οποτε δεν θυμαμαι ονοματα)και βγαινουν παραπανω τα χλμ.
Αν οχι ο καλυτερος χρηματοχρονικα,απο τους καλυτερους αγωνες που εχουμε κανει εγω και ο συνοδηγος μου τοτε, Γιωργος,πιθανον καλυτερος και απο τους Αθηναικους αγωνες.(ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κυκλωμα ειδικων,αγωνας κυπελλου μπαμ-μπαμ,μηδεν ταλαιπωρια και μεγαλη απορια που δεν γινεται ΑΚΟΜΑ και αν δεν θελει η ιδια η λεσχη,που δεν το νομιζω.)Νασο,μην προσβληθεις,αλλα εχει πλακα που απο την μια λες 'δεν νοειται ΠανΠρωτραλλυ,χωρις να πας πανω απο λειβαδια' και το ΠανπρωτΑναβασεων να ειναι μεχρι εκει,αφου βγαλανε τον αγωνα στη βορεια Ελλαδα,το λειβαδι
Για τα περι πολιτικης εχεις δικιο,και ειναι και γνωστα σε αυτους που καταλαβαινουν πεντε πραγματα....
Παντως αν θελανε να υποβαθμισουν το Κενταυρος επρεπε να μην μετραει στο Κυπελλο. Οι κυπελλικοι δηλαδη,παλι την ιδια ταλαιπωρια απο την λεσχη θα φανε,τι ειναι αυτοι λιγοτερο αξιοι απο τους πρωταθληματικους??
Επρεπε απλα να μην γινει καθολου η οχι απο την ΛΑΒ,το χαψαμε και αυτο παντως. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΑΝ ακολουθείς όλο το πρωτάθλημα, τότε το διήμερο ΔΕΘ είναι φτηνότερο από το άθροισμα μονοήμερο ΔΕΘ + μονοήμερο Κένταυρος.
Αν δεν ακολουθείς όλο το πρωτάθλημα, τότε τι νόημα έχει η συζήτηση ?
Δηλαδη θελεις να πεις οτι το πρωταθλημα φθυνηνε..??
Οχι. Δεν πιστεύω όμως πως ακρίβηνε όσο θα περίμενε κανείς από τις πρώτες (έως και οργισμένες ) αντιδράσεις σε αυτό το θέμα...
Σε πραγματικα ,επι συνολου, κοστολογια υπαρχει αυξηση 25% μονο και μονο απο την προσθηκη των δυο ημερων...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Ωραιοτατο Λαμιας με ΧανιΖαγκανα και Παυλιανη επι δυο και αν θελετε παραπανω χλμ χωριζεις το Χανι στις γνωστες δυο ειδικες (που εγω δεν εχω τρεξει,οποτε δεν θυμαμαι ονοματα)και βγαινουν παραπανω τα χλμ.Αυτά τα λες εσύ, δεν ξέρω τι γνώμη έχει η λέσχη της Λαμίας, που ήδη έχει αγώνα στο χωμάτινο Κύπελλο (και φαντάζεσαι τι 'καραμπόλα' θα έπρεπε να γίνει, αν έπαιρνε ασφάλτινο πρωταθλήματος και μετά θα έπρεπε κάποια άλλη λέσχη να πάρει το χωμάτινο κυπέλλου κτλ. κτλ.)
Επίσης το ασφάλτινο Λαμίας δεν ήταν στο Κύπελλο 2-3 χρόνια, να μπει ξαφνικά στο Πρωτάθλημα ?
Και αντικατέστησες το 'Λιβαδειά' που είπα με το 'Λαμία'...
Νασο,μην προσβληθεις,αλλα εχει πλακα που απο την μια λες 'δεν νοειται ΠανΠρωτραλλυ,χωρις να πας πανω απο λειβαδια' και το ΠανπρωτΑναβασεων να ειναι μεχρι εκει,αφου βγαλανε τον αγωνα στη βορεια Ελλαδα,το λειβαδι
Γιατί να προσβληθώ, εγώ έβγαλα το πρόγραμμα ?
- Ποιός σου είπε πως συμφωνώ που δεν υπάρχει το Λιβάδι στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ πρωτάθλημα αναβάσεων ?
- Ποιός σου είπε πως τα κριτήρια για το φθηνότερο θεσμό (αναβάσεις) πρέπει να είναι τα ίδια με τον ακριβότερο (ράλι) ? Μπορεί στο φθηνό θεσμό #1 προτεραιότητα να είναι το κόστος και στον ακριβό άλλα κριτήρια, πχ. πρεστιζ, πανελλήνια 'κάλυψη' κτλ.
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Σε πραγματικα ,επι συνολου, κοστολογια υπαρχει αυξηση 25% μονο και μονο απο την προσθηκη των δυο ημερων...Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος ?
Είναι ή όχι το διήμερο ΔΕΘ φθηνότερο από μονοήμερα ΔΕΘ + Κένταυρος ? Ή έστω πως είναι ίδιου συνολικού κόστους (δυσκολεύομαι να πιστέψω πως είναι ακριβότερο)
Αν ναι, τότε αυτό το 25% προκύπτει μόνο από έναν αγώνα (μικτό Παλάδιο) και μάλιστα κοντά στην Αθήνα ?
Διότι όλοι οι υπόλοιποι αγώνες ίδιοι είναι.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Αν υποθέσουμε πως το Κένταυρος βγαίνει από το πρωτάθλημα, τότε ποιός ασφάλτινος αγώνας Κυπέλλου θα μπορούσε να πάρει τη θέση του ?
To Παλλάδιο (παλιά ήταν πρωταθληματικό), το Λαμίας (θέλει μόνο να προθέσουν κάποιες ειδικές), το ράλλι... Γιώργος ( μιας και δε γίνεται και δεν έχει όνομα) που μπορεί να έχει ειδικές από τη 2η μέρα του ασφάλτινου Ολυμπίου 2001, και πάμπολλα άλλα τέτοια.
Προσωπική μου άποψη είναι πως το Κένταυρος καλώς υπάρχει και τοπικά (Βόλος, Πήλιο) και από διαδρομές (απλά μοναδικές) και πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει.
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, μιας και η Λ.Α.Β. είναι με ΔΙΑΦΟΡΑ η χειρότερη λέσχη την οποία ξέρω. Περαστικούς άσχετους στο δρόμο να πάρω, ΤΟΣΟ χάλια θέλει να προσπαθήσουν... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε πραγματικα ,επι συνολου, κοστολογια υπαρχει αυξηση 25% μονο και μονο απο την προσθηκη των δυο ημερων...
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος ?
Είναι ή όχι το διήμερο ΔΕΘ φθηνότερο από μονοήμερα ΔΕΘ + Κένταυρος ? Ή έστω πως είναι ίδιου συνολικού κόστους (δυσκολεύομαι να πιστέψω πως είναι ακριβότερο)
Αν ναι, τότε αυτό το 25% προκύπτει μόνο από έναν αγώνα (μικτό Παλάδιο) και μάλιστα κοντά στην Αθήνα ?
Διότι όλοι οι υπόλοιποι αγώνες ίδιοι είναι.
Προσωπικά πιστεύω πως είναι φτηνότερο ένα ΔΕΘ από ΔΕΘ+Κένταυρος. (εκτός των κατοίκων Μαγνησίας φυσικά, ενώ από την άλλη οι Θεσσαλονικείς ευνοούνται κάργα)
Επίσης πιστεύω πως όποιος λέει το αντίθετο (δηλ πως ΔΕΘ+Κένταυρος είναι φτηνότερα) είναι λάθος.ΟΜΩΣ!
Αγώνες 2005:
Επιπέδου Κυπέλλου: Αχαιός, Αττικό
Επιπέδου Πρωταθλήματος: Κένταυρος, ΔΕΘ, ΕΛΠΑ*2
Σύνολο αγώνων: 2 συν 4.Αγώνες 2006:
Επιπέδου Κυπέλλου: Αχαιός, Κένταυρος
Επιπέδου Πρωταθλήματος: ΕΛΠΑ2, ΔΕΘ2, Παλλάδιο
Σύνολο αγώνων 2 συν 5.Από τα παραπάνω προκύπτει:
α) Το Αττικό αντικαθίσταται από το Κένταυρος (μάλλον μεγάλη αύξηση τιμής για τους περισσότερους πλην των Μαγνητών)
β) Το Κένταυρος αντικαθίσταται από την 2η μέρα του ΔΕΘ με οικονομικό ώφελος όλων ΠΛΗΝ των Μαγνητών (οι οποίοι τελικώς είναι μία ή άλλη χοντρικά)
γ)Προστίθεται ένας επιπλέον αγώνας, το Παλλάδιο.Το αν το α) είναι πιο ισχυρό από το β) ή τούμπαλιν, αυτό δεν ξέρω να το πω.
Σίγουρα όμως το κόστος ανεβαίνει λόγω του γ), κι ας είναι 'εντός έδρας' για τους περισσότερους.Έτσι ο Δημήτρης εν προκειμένω που ΔΕΝ κυνηγάει κάποιον τίτλο (που όμως φυσικά ΘΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ αν δεν είχαν εκτοξευτεί τα κόστη!!!) είναι λάθος.
Λάθος, γιατί όπως πέρσι διάλεξε το Κένταυρος, έτσι μπορεί να κάνει και φέτος. Απλά θα είναι λιγότερα τα χιλιόμετρα.
Όπως έτρεξε ΕΛΠΑ, έτσι και φέτος (αν και αν ξαναμείνει από κιβώτιο την πάτησε λόγω συντελεστή, δεν έχει σουπερ ράλλι)
Όπως έτρεξε Αττικό θα τρέξει Παλλάδιο φέτος, απλά περισσότερα χιλιόμετρα (αυτά που έχασε από το Κένταυρος )
Όπως έτρεξε Αχαιός έτσι θα τρέξει ομοίως και φέτος.Πού έχει δίκιο ο Δημήτρης;
Ότι πετώντας εκτός έναν αγώνα (ΔΕΘ) ΕΚΑΝΕ κύπελλο το 2005, και αν ήταν πιο τυχερός θα μπορούσε να διεκδικήσει.
Φέτος πετώντας ΕΝΑΝ αγώνα, θα πρέπει να πετάξει Παλλάδιο (εντός έδρας, άρα άτοπο), ή Αχαιός (το φτηνότερο εκτός έδρας, συν παρεμφερές με το ΕΛΠΑ οπότε προπόνηση, ομοίως άτοπο) ή το Κένταυρος, και θα υποχρεωθεί να τρέξει όχι ένα ΔΕΘ, αλλά ΔΥΟ.Εκεί ΕΧΕΙ δίκιο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για τη μετατροπή ασφάλτινου σε χωμάτινο χρειάζονται εν γένει (από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο διαφέρει φυσικά):
Αναρτήσεις
Ακρα & Πλήμνες
Φρένα
Ποδιές (εκτός από τις ποδιές, η υπόλοιπη προστασία του αμαξώματος μπορεί άνετα να είναι στη θέση της και στην άσφαλτο)Νομίζω τα κιβώτια και οι κρεμαγιέρες είναι υπερβολή για το 99% των αυτοκινήτων, δεν είμαστε WRC να αλλάζουμε υποπλαίσια σε κάθε αγώνα...
Αρα ναι, το μικτό Παλάδιο θα είναι περισσότερη δουλειά για τους μηχανικούς, αλλά με 2 ώρες χρόνο η μετατροπή είναι εφικτή.
Kαταρχήν να ρωτήσω 2-3 πραγματάκια γιατί μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες...
Αναφέρεται κάπου ότι θα υπάρχει 2ωρο σέρβις όπου θα μπορεί να γίνει η μετατροπή και δεν το διάβασα εγώ ή ο χρόνος ήταν τυχαίος?
Θα υπάρχει παρκ φερμέ και τα αυτοκίνητα θα παραμένουν κάπου από τη στιγμή που θα μετράει σαν ένας αγώνας (2ήμερος) ή θα το παίρνει καθένας και θα πάει στο συνεργείο του το βράδυ και ραντεβού το πρωί?
Αν υπάρχει παρκ φερμέ αυτοί που θα τρέχουν μόνο την πρώτη μέρα (ακολουθώντας το κύπελο ασφάλτου) θα παίρνουν ειδική άδεια για να φύγουν στο τέλος της ημέρας?
Αν δεν υπάρχει παρκ φερμέ και καθένας πάει στο συνεργείο του, καλά οι ντόπιοι κάτι θα κάνουν... οι εκτός έδρας που έρχονται από άλλη πόλη τι θα κάνουν θα αναγκαστούν να βρούν συνεργείο?
Να ρωτήσω και κάτι άλλο? Γιατί με τις ταπεινές γνώσεις που έχω μου δημιουργείτε άλλη μια απορία.... Το αυτοκίνητο αφού αλλάξει στήσιμο δεν πρέπει τουλάχιστον να ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΕΙ???
Επίσης άλλη μια εκπληκτική Ελληνική πατέντα υπεράνω κάθε κριτικής... Δείτε το πρόγραμμα του πρωταθλήματος και λύστε μου την εξής απορία...
4,5 Νοεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΥ χώμα
25,26 Νοεμβρίου ΠΑΛΑΔΙΟ άσφαλτος-χώμα
(Το Ράλλυ ΠΑΛΑΔΙΟ θα είναι ένας αγώνας με μικτή διαδρομή. Την πρώτη μέρα ασφάλτινος και την δεύτερη χωμάτινος (60-70 χλμ. κάθε μέρα) και θα μετράει σαν ένας αγώνας με συντελεστή 1)
Δηλαδή ο αγωνιζόμενος θα τελειώσει την Κόρινθο με χωμάτινο στήσιμο, θα το ξηλώσει να το κάνει ασφάλτινο για την πρώτη μέρα του Παλάδιου και θα το ξαναξηλώσει για να το κάνει πάλι χωμάτινο για την δεύτερη μέρα???????
Δηλαδή ποιός το σκέφτηκε αυτό για να καταλάβω????
Και το σκεπτικό είναι η μείωση του κόστους????Αν κάποιος ξέρει.... ας δώσει τα φώτα του και σε μας τους νέους
-
Επίσης να ξαναπώ πως διαφωνώ με τη λογική 'δεν έχεις λεφτά για ράλι, πήγαινε σε σπριντ'.
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!!!Δεν έχεις λεφτά για πλυντήριο πιάτων; Πάρε καφετιέρα!!
Αυτό που θα μπορούσε (και θα έπρεπε) να γίνει είναι να διοργανωθεί κύπελλο Α και κύπελλο Β.
Στο Α θα έχει ΜΟΝΟ μεγάλους αγώνες (είτε μεγάλους Πρωταθληματικούς, είτε διήμερους πρωταθληματικούς), ενώ στο Β θα έχει ΜΟΝΟ μικρότερους αγώνες (είτε Κυπέλλου, είτε το πολύ ΜΙΚΡΟΥΣ πρωταθληματικούς), πιθανώς και λιγότερους αριθμητικά, ή/και περιορισμένους τοπικά (άλλο κύπελλο δηλαδή για Βόρεια και Θεσσαλία, άλλο για Πελοπόννησο και Αττική).
Έτσι όποιος θέλει να τρέξει σε έναν ΠΛΗΡΗ τίτλο και δεν έχει τα λεφτά (πχ ο Δημήτρης) θα μπορεί να πάει στο κύπελλο Β [το οποίο ΔΕΝ είναι πρωτάθλημα μίνι ράλλι! (ΜΙΚΙ ράλλι...)], και όποιος... 'έχει λεφτά τρέχει' στο κύπελλο Α.
Κάπως έτσι ΠΡΕΠΕΙ να ήταν το σκεπτικό όταν έφτιαξαν το μικτό πρωτάθλημα (ακριβό) και τα επιμέρους κύπελλα (φτηνά). Όμως η αλήθεια είναι πως έχει ξεφύγει αρκετά από αυτό το στόχο η πραγματικότητα...
Όσο για μένα που δεν τρέχω ούτως ή άλλως σε πλήρη τίτλο;
Κάλλιο ένας καλός διήμερος, παρά 2 'απολειφάδια'.
Αν δε σκεφτούμε πως τα απολειφάδια για τα μάτια του κόσμου γίνονται... σαπουνόπερες (φετινό... ΔΙΗΜΕΡΟ Αττικό, προπέρσινο Παλλάδιο με 60 χιλιόμετρα ειδικών σε... 10 ώρες ) τότε ακόμα χειρότερα!! -
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Kαταρχήν να ρωτήσω 2-3 πραγματάκια γιατί μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες...Γιαυτό είμαστε εδώ
Αναφέρεται κάπου ότι θα υπάρχει 2ωρο σέρβις όπου θα μπορεί να γίνει η μετατροπή και δεν το διάβασα εγώ ή ο χρόνος ήταν τυχαίος?
Θα υπάρχει παρκ φερμέ και τα αυτοκίνητα θα παραμένουν κάπου από τη στιγμή που θα μετράει σαν ένας αγώνας (2ήμερος) ή θα το παίρνει καθένας και θα πάει στο συνεργείο του το βράδυ και ραντεβού το πρωί?
Το 2 ώρες ήταν η εκτίμηση ενός κορυφαίου Ελληνα μηχανικού για το πόσος χρόνος χρειάζονται για να γίνουν αυτά που ανέφερα από ένα λογικό για Ελληνες αριθμό μηχανικών.
Πάντως, απ΄ όσο γνωρίζω, θα υπάρχει Service Park + Parc Ferme. Βέβαια είναι νωρίς ακόμα για να πούμε.
Αν υπάρχει παρκ φερμέ αυτοί που θα τρέχουν μόνο την πρώτη μέρα (ακολουθώντας το κύπελο ασφάλτου) θα παίρνουν ειδική άδεια για να φύγουν στο τέλος της ημέρας?
Ναι, όπως και στο ΕΛΠΑ όσοι έκαναν πρώτη μέρα, με το που λήγει η προθεσμία του Parc Ferme φεύγουν.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο? Γιατί με τις ταπεινές γνώσεις που έχω μου δημιουργείτε άλλη μια απορία.... Το αυτοκίνητο αφού αλλάξει στήσιμο δεν πρέπει τουλάχιστον να ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΕΙ???
Μπορεί να γίνει και στο Service Park με απλές μεθόδους (νήμα, μέτρο). Ετσι και αλλιώς στο χώμα (τη δεύτερη ημέρα) δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία.
Και το σκεπτικό είναι η μείωση του κόστους????
Το μικτό Παλάδιο δεν έχει σα στόχο τη μείωση του κόστους αλλά την αύξηση του ενδιαφέροντος του πρωταθλήματος.
-
Δεν εχω καταλαβει το νοημα της συζητησης.....
συζητατε αν το πρωταθλημα φετος θα κοστισει 1500-2000 ευρω παραπανω..
πιστευω οτι αυτος που κανει πρωταθλητισμο δεν περιοριζεται το budget του στην διαφορα των 2000 ευρω.. αν οντως η διαφορα αυτη ειναι που τον περιοριζει τοτε δεν πρεπει να τρεχει πρωταθλημα γιατι εχει κανει εξ' αρχης λαθος υπολογισμο..
τρεχω πρωταθλημα σημαινει τουλαχιστον εξτρα 10.000 εως 40000 ευρω στην ακρη αναλογα την κατηγορια, για μια εξοδο που πιθανον να συμβει πανω στην κοντρα του πρωταθληματος.. παραδειγματα οδηγων που δεν το εχουν υπολογισει και διεκοψαν την συμμετοχη τους πολλα.
αρα μην γκρινιαζουμε για το προγραμμα αλλα να γκρινιαζουμε για πιο ουσιωδη οπως πρωταθλητης ελλαδος 2005??? ποιος ??? τι κερδισε μια κουπα αξιας πολλων εκατομμυριων...
πρωταθλητης 2005- αποστολη με εξοδα πιθανου χορηγου σε συνδιασμο με Εθεα σε ευρωπαικο κυπελλο, ή εστω καποια ευρωπαικη διοργανωση.. για την διακριση και του ιδιου αλλα και της χωρας. Κατι που με πιθανο καλο αποτελεσμα θα βοηθησει τους παντες, για οσους βγαλουν τον εγωισμο τους απεξω, καταλαβαινουν τι εννοω!!
γι΄αυτα πρεπει να μιλαμε και οχι για τον αν ειναι διημερος, μονοημερος, τριημερος κλπ..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε πραγματικα ,επι συνολου, κοστολογια υπαρχει αυξηση 25% μονο και μονο απο την προσθηκη των δυο ημερων...
.............
Διότι όλοι οι υπόλοιποι αγώνες ίδιοι είναι.
Καθε 'Χ΄ αγωνιστικη ημερα με τα ιδια χλμ εχει συγκεκριμενα εξοδα Χ λαστιχα Χ βενζινη Χ συμμετοχη Χ πληρωμες μηχανικων Χ γενικα εξοδα Χ φθορες ...πολλα Χ τελος παντων ,ανα ημερα.
Περσι το πρωταθ. κοστισε 8Χ φετος κοστιζει 10Χ -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να ρωτήσω και κάτι άλλο? Γιατί με τις ταπεινές γνώσεις που έχω μου δημιουργείτε άλλη μια απορία.... Το αυτοκίνητο αφού αλλάξει στήσιμο δεν πρέπει τουλάχιστον να ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΕΙ???
Μπορεί να γίνει και στο Service Park με απλές μεθόδους (νήμα, μέτρο). Ετσι και αλλιώς στο χώμα (τη δεύτερη ημέρα) δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία.
Κατ ' αρχην δεν υπαρχει αυτη την στιγμη ανθρωπος στην εθεα που να γνωριζει τι ειναι ευθυγραμμιση...
Με το μετρο θα φτιαξεις την γ. καμπερ νασσο??? Τωρα τι εχει σημασια στο χωμα και τι δεν εχει, αστη αυτη τη κουβεντα καλυτερα.
-
Μπορούνε τουλάχιστον να κάνουνε την πρώτη μέρα ΧΩΜΑ και την δεύτερη ΑΣΦΑΛΤΟ για να μην στήνουνε και ξεστήνουνε 2 φορές οι άνθρωποι του πρωταθλήματος????
Νήμα και μέτρο για ευθυγράμμιση συντελούν στην αύξηση του ενδιαφέροντος του πρωταθλήματος δε λέω... και φυσικά πρωτίστως στην ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Καθε 'Χ΄ αγωνιστικη ημερα με τα ιδια χλμ εχει συγκεκριμενα εξοδα Χ λαστιχα Χ βενζινη Χ συμμετοχη Χ πληρωμες μηχανικων Χ γενικα εξοδα Χ φθορες ...πολλα Χ τελος παντων ,ανα ημερα.
Περσι το πρωταθ. κοστισε 8Χ φετος κοστιζει 10ΧΝομίζω πως αυτό είναι υπεραπλουστευτικό.
Αν μιλάς μόνο για αγωνιστικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, ΟΚ.
Αλλά αν λάβεις τα γενικά έξοδα, 2 αγωνιστικές μέρες μαζί στο ίδιο μέρος (μαζί με αναγνωρίσεις κτλ.) κοστίζουν λιγότερο από 2 αγωνιστικές μέρες σε 2 διαφορετικά μέρη διότι έχεις λιγότερες μετακινήσεις (πχ. μία φορά άνοδος σε Θεσσαλονίκη αντί μία φορά Θεσσαλονίκη και μία Βόλος) και λιγότερες διανυκτερεύσεις κτλ. κτλ.
-
Νασο, για μια ακομη φορα δειχνεις να εισαι εξω απο το χορο, ΧΩΡΙΣ πραγματικα να εισαι. Προ καιρου ειχαμε διαφωνισει οταν εγραφες οτι 1-2 δευτερολεπτα δεν εχουν αξια. Τωρα γραφεις οτι τα χιλιοστα κι οι μοιρες του καμπερ, του καστερ, της συγκλεισης ,στο χωμα δεν εχουν ιδιαιτερη σημασια. Απο την περυσινη μου εμπλοκη ,εχω αδιασειστα στοιχεια για να σου πω οτι 1-2 χιλιοστα η μια μοιρα καμπερ χωριζουν τον χρονο του κομπαρσου απο τον χρονο του νικητη σε μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ μαχη. Στη διαθεση σου οποτε τα χρειαστεις....
Στην ουσια. Οι ελληνικοι αγωνες εχουν 10 Πρωταθλητες και αλλους 100-150 'κομπαρσους', χομπιστες και ρομαντικους που τους πλαισιωνουν. Συμφωνοι,απο τους 10 οι 5 σιγουρα θαχουν την υποδομη να ετοιμασθουν για την δευτερη μερα. Οι υπολοιποι? Αυτοι που παλευουν κι ελπιζουν να τους κατσει μια καλη επιδοση και να μπουν κι αυτοι στη δεκαδα, θα μπορουν ναχουν μηχανικο και ροδα, και τον Χ Πουπακη τους απο κοντα να τους φερει στα ισια? Οχι βεβαια. Κι ετσι ειναι καταδικασμενοι σε ακραιους κι επικινδυνους συμβιβασμους (οχι οτι δεν κανουν κι αλλους-επιλογη τους ομως) για να μην διασυρθουν.
Και ας μην μεινουμε σ αυτο. Εκεινα τα διημερα με συντελεστες ,ναι σαν αγωνες μπορει ναχουν αιγλη κι ενδιαφερον. Παντα ομως σ ενα αθλημα που ανθει. Και που επιτρεπει πολυτελειες. Το δικο μας ομως???
Τελος παντων, εγω κανω εκκληση να μαζευτουμε και να τα συζητησουμε ΟΛΟΙ και να βαλουμε κατω μια στρατηγικη. Οχι πως αυτα που επιβαλλονται ειναι χωρις στρατηγικη. Απλα δεν νομιζω οτι συμφωνουν με αυτην της πλειοψηφιας των εμπλεκομενων -
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Κατ ' αρχην δεν υπαρχει αυτη την στιγμη ανθρωπος στην εθεα που να γνωριζει τι ειναι ευθυγραμμιση...Αυτό τώρα σε τι προάγει τη συζήτηση ?
Με το μετρο θα φτιαξεις την γ. καμπερ νασσο??? Τωρα τι εχει σημασια στο χωμα και τι δεν εχει, αστη αυτη τη κουβεντα καλυτερα.
Μάλλον οι μηχανικοί στο JWRC (αλλά και στο WRC, εκτός από το πρωί κάθε μέρας που τα βάζουν στη ράμπα) στο Ακρόπολις διαφωνούν μαζί σου. Εχεις δει πως κάνουν ευθυγράμμιση με νήμα και μέτρο ? Είδες κανένα άλλο μηχάνημα ευθυγράμμισης εκεί γύρω και δεν το είχα προσέξει ?
Και δεν είπα πως 'δεν έχει σημασία', είπα πως έχει λιγότερη σημασία απ΄ ό,τι στην άσφαλτο (και άρα η τέλεια ευθυγράμμιση δεν είναι τόσο σημαντική, έτσι και αλλιώς στο πρώτο 'γκουπ' παύει να είναι τέλεια...). Ή μήπως διαφωνείς ?
Λοιπόν, επειδή δε με ενδιαφέρει να φανώ πως υπερασπίζομαι τις επιλογές άλλων, είπα τη γνώμη μου, αυτά...
-
platis, η ίδια απάντηση και σε σένα για την ευθυγράμμιση στο JWRC. Μάλλον εκείνοι δεν ξέρουν από ανταγωνισμό...
(To κάνεις λες και είπα πως δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Που δεν είπα αυτό. Είπα πως έχει ΛΙΓΟΤΕΡΗ σημασία απ΄ ό,τι στην άσφαλτο. Αν διαφωνείς, κανένα πρόβλημα)
-
Νασο, παλι λαθος κανεις. Στα S 1600 Ολοι την 1η μερα ερχονται ευθυγραμμισμενοι, κι ΟΛΟΙ την 2η και την 3η εχουν μετρο και νημα. ΙΣΟΙ ΟΡΟΙ ΔΗΛΑΔΗ.
Στη δικη μας περιπτωση της μιας μερας, οι 5 θαναι ισιοι κι ολοι οι αλλοι
'αλοιθωροι'. Για σκεψου το...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2006