-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Η Renault 2η στην Ευρώπη και ετοιμάζεται και πάλι για την πρωτιά ίσως και πριν το τέλος του χρόνου!
Τρέμε VW!http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /95242.asp
Τρέμε VW! Μάλλον τα Tce και τα Dci πουλάνε καλύτερα από τα Tsi και τα Tdi! Που να αρχίσει να μπαίνει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!
πλεον στην Ιταλια πχ, η renault με την dacia μονο ειναι σε αποσταση αναπνοης απο ολοκληρο το vag group.. skoda/seat φυτοζωουν με ποσοστα κατω της μοναδας..
μην ξεχναμε οτι η renault ειναι πρωτη σε πωλήσεις επαγγελματικών 14 χρονια τωρα στην Ευρωπη, και μεχρι πριν λιγα χρονια πρωτη και στα επιβατικα.. κατι δε σημαινουν ολα αυτα..?? αντε γιατι μεχρι πριν λιγο καιρο αρκετα μας τα ζαλιζανε εδω περα με τα ποιοτικα γερμανικα κουτια(βλεπε vw )
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Η Renault 2η στην Ευρώπη και ετοιμάζεται και πάλι για την πρωτιά ίσως και πριν το τέλος του χρόνου!
Τρέμε VW!http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /95242.asp
Τρέμε VW! Μάλλον τα Tce και τα Dci πουλάνε καλύτερα από τα Tsi και τα Tdi! Που να αρχίσει να μπαίνει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!
πλεον στην Ιταλια πχ, η renault με την dacia μονο ειναι σε αποσταση αναπνοης απο ολοκληρο το vag group.. skoda/seat φυτοζωουν με ποσοστα κατω της μοναδας..
μην ξεχναμε οτι η renault ειναι πρωτη σε πωλήσεις επαγγελματικών 14 χρονια τωρα στην Ευρωπη, και μεχρι πριν λιγα χρονια πρωτη και στα επιβατικα.. κατι δε σημαινουν ολα αυτα..?? αντε γιατι μεχρι πριν λιγο καιρο αρκετα μας τα ζαλιζανε εδω περα με τα ποιοτικα γερμανικα κουτια(βλεπε vw )
Ναι αλλα ειναι Premium και εχουν και πολλαπλους
-
σωστος για τους πολλαπλους, αλλά στην Ευρωπη δεν εχουν ουτε μια εγκαρσια ανωμαλια, οποτε προς τι οι πολλαπλοι?
οσο για το πριμιουμ αυτοκινητο του λαου, οι ευρωπαιοι ποτε δε φαγανε κουτοχορτο
-
Καλησπερα κυριοι,
ο αδελφος μου παρκαροντας σημερα κοπανησε το πισω δεξι μερος στα 'κλασσικα' σκαλοπατια νεοκλασσικου τα οποια πιανουν το πεζοδρομιο, με αποτελεσμα να σπασει το μερος στον προφυλακτηρα στο οποιο βρισκεται η βιδα που τον δενει με το αυτοκινητο και να παρει και τον λασπωτηρα.Κρεμεται δηλαδη τωρα απο αυτη τη πλευρα .
Τον βγαλαμε τελειως τον προφυλακτηρα και τους λασπωτηρες, και νομιζω αν φτιαχνεται να μην εχει καλο αισθητικο αποτελεσμα.Οποτε σκεφτηκαμε να αλλαξουμε ολον τον προφυλακτηρα.
Μηπως ξερετε καμια μαντρα εδω στην Αθηνα με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα για το Megane 5θυρο 1999 μοντελο?Καινουργιος δεν νομιζω να συμφερει.
Ή καπου να το παμε να φτιαχτει γιατι λογω ημερων Πασχα θα το χρειαστει για ταξιδι?
Σας ευχαριστω
-
εγω ξερω στη Λιοσιων διπλα στο ΚΤΕΛ, εκει εχει για όλα τα γαλλικα...
ενα πλαστικο που εψαχνα για κλιο το βρηκα αλλα αμφιβαλλω αν ειχε αλλο και σε πολύ καλη τιμη -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
εγω ξερω στη Λιοσιων διπλα στο ΚΤΕΛ, εκει εχει για όλα τα γαλλικα...
ενα πλαστικο που εψαχνα για κλιο το βρηκα αλλα αμφιβαλλω αν ειχε αλλο και σε πολύ καλη τιμη+1
-
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
Καλησπερα κυριοι,ο αδελφος μου παρκαροντας σημερα κοπανησε το πισω δεξι μερος στα 'κλασσικα' σκαλοπατια νεοκλασσικου τα οποια πιανουν το πεζοδρομιο, με αποτελεσμα να σπασει το μερος στον προφυλακτηρα στο οποιο βρισκεται η βιδα που τον δενει με το αυτοκινητο και να παρει και τον λασπωτηρα.Κρεμεται δηλαδη τωρα απο αυτη τη πλευρα .
Τον βγαλαμε τελειως τον προφυλακτηρα και τους λασπωτηρες, και νομιζω αν φτιαχνεται να μην εχει καλο αισθητικο αποτελεσμα.Οποτε σκεφτηκαμε να αλλαξουμε ολον τον προφυλακτηρα.
Μηπως ξερετε καμια μαντρα εδω στην Αθηνα με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα για το Megane 5θυρο 1999 μοντελο?Καινουργιος δεν νομιζω να συμφερει.
Ή καπου να το παμε να φτιαχτει γιατι λογω ημερων Πασχα θα το χρειαστει για ταξιδι?
Σας ευχαριστω
Έχεις πμ. Σου γράφω εκεί τα περαιτέρω.
-
Διαβαζω οτι η renault στηνευρωπη παει πολυ καλα στην Ελλαδα ομως βλεπω ακριβως το αντιθετο, δεν εχω στοιχεια για τις πωλησεις αλλα πολυ σπανια βλεπω clio τριτης γενιας οταν τα clio πρωτης και δευτερης γενιας τα εβλεπε κανεις συνεχεια δεν ειναι μονο το clio, σπανια βλεπω και megane τριτης γενιας και λαγκουνα τριτης γενιας. Η εικονα των νεων μοντελων της renault στους Ελληνικους δρομους εχει γινει σπανια λες και η renault ειναι καποια σπανια μαρκα αυτοκινητων . Γιατι γινεται αυτο ; πιστευω οτι σε αυτο μεριδιο ευθυνης εχουν και τα περιοδικα που γενικως προωθουν παρα πολυ καποια αυτοκινητα συγκεκριμενου group
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Διαβαζω οτι η renault στηνευρωπη παει πολυ καλα στην Ελλαδα ομως βλεπω ακριβως το αντιθετο, δεν εχω στοιχεια για τις πωλησεις αλλα πολυ σπανια βλεπω clio τριτης γενιας οταν τα clio πρωτης και δευτερης γενιας τα εβλεπε κανεις συνεχεια δεν ειναι μονο το clio, σπανια βλεπω και megane τριτης γενιας και λαγκουνα τριτης γενιας. Η εικονα των νεων μοντελων της renault στους Ελληνικους δρομους εχει γινει σπανια λες και η renault ειναι καποια σπανια μαρκα αυτοκινητων . Γιατι γινεται αυτο ; πιστευω οτι σε αυτο μεριδιο ευθυνης εχουν και τα περιοδικα που γενικως προωθουν παρα πολυ καποια αυτοκινητα συγκεκριμενου groupδες στο www.seaa.gr για τις πωλησεις αυτοκινητων στην Ελλαδα...
ειναι γεγονος οτι η renault απο το 2005 και μετα ειχε μεγαλη καμψη στην Ελλαδα.. μαλιστα το 2008 οι πωλησεις ηταν σχεδον μηδενικες λογω της γνωστης υποθεσης με τον εισαγωγεα..
εκτος αυτης της υποθεσης αλλοι λογοι που δεν βλεπεις renault στο δρομο ειναι κατα τη γνωμη μου1.τραγικες τιμες σερβις των επισημων (αυτο αρχιζει να εξαλειφεται σιγα σιγα)
2.κολλημα ελληνα με γαλλικα/ασχημες κριτικες παλιοτερα απο περιοδικα(οταν δεν επεφτε το παραδακι)
3.ασχημη φημη αξιοπιστιας κυριως λογω meganeII/scenicII/lagunaII
4.γινονται ελαχιστες εταιρικες πωλησεις, που αφορουν μεγαλο τμημα της αγορας στην Αθηνα
5.ελλειψη ανταγωνιστικοτητας σε μοντελα οπως lagunaIII (που πας με 1,6 16V στην Ελλαδα???)παντως οι πωλησεις renault στην επαρχια ειναι κατα πολύ μεγαλυτερες απο αυτες στην Αθηνα και αυτο το ζω τον τελευταιο καιρο, στα Χανια, που ξαφνικα αρχισαν να κυκλοφορούν παρα πολλά νεα renault
αλλα και στην Αθηνα τους τελευταιους μηνες εχει ανεβει αρκετα... δες τα στοιχεια του ΣΕΑΑ
-
Παντως εχουν βαλει και το χερακι τους τα περιοδικα διαβασα να λενε οτι το clio τριτης γενιας ειναι μονο για ανετες μετακινησεις οδικη συμπεριφορα δεν εχει μαλιστα στο συγκριτικο το εβαζαν τελευταιο το ιδιο ελεγαν για την νεα λαγκουνα και το νεο μεγκαν τιποτα το ιδιαιτερο ουτε κρυο ουτε ζεστη
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Παντως εχουν βαλει και το χερακι τους τα περιοδικα διαβασα να λενε οτι το clio τριτης γενιας ειναι μονο για ανετες μετακινησεις οδικη συμπεριφορα δεν εχει μαλιστα στο συγκριτικο το εβαζαν τελευταιο το ιδιο ελεγαν για την νεα λαγκουνα και το νεο μεγκαν τιποτα το ιδιαιτερο ουτε κρυο ουτε ζεστηναι υπηρχε παραπληροφορηση, και η δικαιωση ηρθε τελη 2009 (4 χρονια αφου παρουσιαστηκε το μοντελο ) απο το drive που ανεδιξε το clio1,2TCe καλυτερο σουπερ μινι και κορυφαιο σε σπορ αισθηση και οδ.συμπεριφορα για την κατηγορια του μαζι με το mazda2... αν ειναι δυνατον, 4 ΧΡΟΝΙΑ ολα αυτα περνούσαν απαρατηριτα(και να πεις οτι εφταιγε ο κινητηρας, αυτος ειχε παρουσιαστει απο το 2007)
αλλα δε νομιζω οτι αυτος ηταν ο λογος που του εκοψε πωλησεις, περισσοτερο θα ελεγα οτι εφταιγε η τιμολογιακη πολιτικη της παλιας αντιπροσωπειας και η μη προωθηση παρα οι μουφες των περιοδικων
-
Παντως εχουν βαλει το χερακι τους τα περιοδικα ακου το clio ειναι μονο για ανετες μετακινησεις και τιποτα αλλο . Να μην πουμε για την laguna gt με την ενεργητικη τετραδιευθηνση εαν την ειχε κανα γερμανικο αυτοκινητο bmw η του group vw θα ειχαν χυθει τονοι μελανιου γραφοντας γι αυτο δειτε τι ειχει γινει με το active steering της bmw και τους tsi κινητηρες της vw η τετραδιευθυνση της renault ουτε στα ψιλα γραμματα
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Παντως εχουν βαλει το χερακι τους τα περιοδικα ακου το clio ειναι μονο για ανετες μετακινησεις και τιποτα αλλο . Να μην πουμε για την laguna gt με την ενεργητικη τετραδιευθηνση εαν την ειχε κανα γερμανικο αυτοκινητο bmw η του group vw θα ειχαν χυθει τονοι μελανιου γραφοντας γι αυτο δειτε τι ειχει γινει με το active steering της bmw και τους tsi κινητηρες της vw η τετραδιευθυνση της renault ουτε στα ψιλα γραμματαsσιγουρα, και αυτο ειναι εμφανες, απο τη στιγμη που αρχισαν να πεφτουν τα φραγκα των διαφημισεων, υπαρχει 'διαφορετικη' αντιμετωπιση...
εδω στο autotriti, ακουσον ακουσον τολμησαν να συγκρινουν τη renault με τη vw
αυτο πριν λίγο καιρό θα ηταν αδιανοητο,λογω τεχνολογιας και ποιοτητας vw κυριως -
Παρουσιαζουν εδω και χρονια τους tsi σαν κατι το φοβερο απο πλευρας τεχνολογιας .Αληθεια χρειαζεται τοση τεχνογνωσια να βαλεις δυο υπερτροφοδοτες σε εναν κινητηρα;.οσο για την οικονομια εχω διαβασει πολλου ιδιοκτητες αυτοκινητων με τετοιους κινητηρες να μιλανε για την οχι καλη καταναλωση των κινητηρων αυτων. Βεβαια τα περιοδικα θελησαν να μας πουν οτι η αρχη διατηρησης ενεργειας καταργηθηκε με τους κινητηρες tsi και οτι 170 και 200 αλογα βγαινουν με λιγο σχετικα καυσιμο.Εαν ειναι δυνατον. Αποτελεσμα γεμισαν οι δρομοι με αυτοκινητα vw και το κακο ειναι οτι κι αλλες εταιρειες μπροστα στην μανια των τουρμπο κινητηρων που εφερε η vw με την βοηθεια των περιοδικων αρχισαν κι αυτοι να φτιαχνουν τουρμπο κινητηρες ενω θα μπορουσαν να εξελιξουν τους ατμοσφαιρικους τους . Eτσι ολες οι εταιρειες αρχισαν κι αυτες να επαναφερουν τους τουρμπο ωστε να αυξησουν κι αυτες τις πωλησεις τους.
Βεβαια η vw εχει κανει παλι το ιδιο πριν δεκα περιπου χρονια με τους δηθεν οικονομικους fsi κινητηρες αμεσου ψεκασμου που σε πολλες δοκιμες εδειχναν οτι δεν ειναι και τοσο οικονομικοι καιγανε το ιδιο ασε που πληρωνες ακριβοτερα την 100αρα βενζινη -
γνωμη μου ειναι οτι το turbo και downsize δεν ειναι κακο αρκει η εταιρια να ξερει να το κανει και ο χρηστης αν δεν το προοριζει για νορμαλ χρηση να το σεβεται..
εχω κολλητο καμμενο απο tsi και δεδομενου οτι οι πρωτοι tsi καταργηθηκαν, μαλλον κατι βρωμαγε αρχικα σιγουρα.. επισης εχω κολλητο που ετσι οπως παει προκειται να καει και απο fsi
αν μη τι αλλο λογικα αυτα πλεον εχουν σταματησει να συμβαινουν, αν και στους κινητηρες renault δε συνεβησαν ποτε ευτυχως
-
Ο στρατισσινο δοκιμαζε εναν tsi κινητηρα και ελεγε οτι μετην βελονα του στροφοεμτρου στην κοκκινη περιοχη το αυτοκινητο του εδειχνε να καιει μολις δεκα λιτρα τα συμπερασματα δικα σας
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Ο στρατισσινο δοκιμαζε εναν tsi κινητηρα και ελεγε οτι μετην βελονα του στροφοεμτρου στην κοκκινη περιοχη το αυτοκινητο του εδειχνε να καιει μολις δεκα λιτρα τα συμπερασματα δικα σαςΤι περίεργο...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Διαβαζω οτι η renault στηνευρωπη παει πολυ καλα στην Ελλαδα ομως βλεπω ακριβως το αντιθετο, δεν εχω στοιχεια για τις πωλησεις αλλα πολυ σπανια βλεπω clio τριτης γενιας οταν τα clio πρωτης και δευτερης γενιας τα εβλεπε κανεις συνεχεια δεν ειναι μονο το clio, σπανια βλεπω και megane τριτης γενιας και λαγκουνα τριτης γενιας. Η εικονα των νεων μοντελων της renault στους Ελληνικους δρομους εχει γινει σπανια λες και η renault ειναι καποια σπανια μαρκα αυτοκινητων . Γιατι γινεται αυτο ; πιστευω οτι σε αυτο μεριδιο ευθυνης εχουν και τα περιοδικα που γενικως προωθουν παρα πολυ καποια αυτοκινητα συγκεκριμενου group
δες στο http://www.seaa.gr για τις πωλησεις αυτοκινητων στην Ελλαδα...
ειναι γεγονος οτι η renault απο το 2005 και μετα ειχε μεγαλη καμψη στην Ελλαδα.. μαλιστα το 2008 οι πωλησεις ηταν σχεδον μηδενικες λογω της γνωστης υποθεσης με τον εισαγωγεα..
εκτος αυτης της υποθεσης αλλοι λογοι που δεν βλεπεις renault στο δρομο ειναι κατα τη γνωμη μου1.τραγικες τιμες σερβις των επισημων (αυτο αρχιζει να εξαλειφεται σιγα σιγα)
2.κολλημα ελληνα με γαλλικα/ασχημες κριτικες παλιοτερα απο περιοδικα(οταν δεν επεφτε το παραδακι)
3.ασχημη φημη αξιοπιστιας κυριως λογω meganeII/scenicII/lagunaII
4.γινονται ελαχιστες εταιρικες πωλησεις, που αφορουν μεγαλο τμημα της αγορας στην Αθηνα
5.ελλειψη ανταγωνιστικοτητας σε μοντελα οπως lagunaIII (που πας με 1,6 16V στην Ελλαδα???)παντως οι πωλησεις renault στην επαρχια ειναι κατα πολύ μεγαλυτερες απο αυτες στην Αθηνα και αυτο το ζω τον τελευταιο καιρο, στα Χανια, που ξαφνικα αρχισαν να κυκλοφορούν παρα πολλά νεα renault
αλλα και στην Αθηνα τους τελευταιους μηνες εχει ανεβει αρκετα... δες τα στοιχεια του ΣΕΑΑ
Παρατηρήσεις στην δική σου αρίθμηση.
1.Εξαλείφεται αλλά πολύ σιγαααααααά. Νυσταλέα θα έλεγα. . Με ότι αυτό σημαίνει φυσικά.
2.Συμφωνώ εν μέρει. Υπήρχαν και περιοδικά που έσπρωχναν και τα γνωρίζουμε φυσικά.
3.Δεν ήταν φήμη. Υπήρχε αντικειμενικό πρόβλημα.
4.Συμφωνώ. Παλιότερα είχαν πολύ καλύτρες επιδόσεις στις εταιρικές πωλήσεις.
5. Συμφωνώ αλλά πχ ας πούμε και η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει AVENSIS 1600 ατμοσφαιρικό;Δικές μου παρατήρησεις τώρα.
6. Τα συνήθως μοντέρνα σχήματα των REANULT (MEGANE II π.χ.) δύσκολά αφομοιώνονται από συντηρητικούς αγοραστές σαν τους Έλληνες. Δηλαδή για μένα όσο τα RENAULT θα είναι μοντέρνα δύσκολα θα βρουν τον δρόμο τους στην Ελλάδα
7. Άμα σου κολήσει η ρεσινιά στην Ελλάδα δύσκολα την βγάζεις από πάνω σου.Επίσης θέλω να πω ότι τα προηγούμενα χρόνια η Αθήνα ήταν αυτή που τράβαγε το κάρο, υποθέτω γιατί τα μοντέρνα σχήματα της RENAULT βρίσκουν απήχηση σε πιο προοδευτικό αστικό κοινό των μεγαλουπόλεων
-
επειδη ενδιαφερομαι για το sandero 1.2 θα ηθελα να ρωτησω κατοχους clio 1.2 ποσο καινε στην πολη οχι trip computer αλλα πραγματικη μετρηση
-
Στο site της renualt βλεπω μια εκδοση του κινητηρα 1.2 οχι με 75 αλογα αλλα με 80 μαλιστα εχει και μικροτερες τιμες καταναλωσης και ρυπων. Ομως αυτην την εκδοση του κινητηρα την βλεπω μονο στο ελληνικο site της renault σε κανενα site της εταιρειας σε αλληχωρα . Ξερει κανεις τιποτα;
RENAULT FORUM