Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A5 & S5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A5 & S5
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 30
    • 31
    • 23 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    110
    604
    1142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      infinity last edited by

      Προφανώς γίνεται πιο συμμετοχικό, αλλά αν προσπαθήσεις να το πας γρήγορα δεν έχεις την απόδοση που θα είχε για παράδειγμα μια bmw. Γίνεται άτσαλο και όπως είπα και πριν επικίνδυνο.
      Έχεις προσπαθήσει να πιέσεις προσθιοκίνητο turboaudi σε στροφές;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

        Eγώ πάντως έχω ένσταση για προσθιοκίνητα Audi.
        Στιβαρά αμαξώματα που σε οδηγούν εύκολα σε υψηλές ταχύτητες και καθιστούν δύσκολη την διαχείριση στις στροφές.

        Με εξαίρεση το νέο Α4/Α5 που έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια και χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους είναι πλέον καλά (με μοναδική παραφωνία, αν και μικρή πια, το τιμόνι). Αλλά και πάλι μιλάμε κάπως... υπερβολικά.

        Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

        έχεις δίκιο λοιπόν αλλά όχι τόσο για την δική σου κατηγορία τιμής και έκδοσης.

        τι εννοείς?
        εγω σου λέω τις εμπειρείες μου...
        τα 10,000χλμ τα έχω κάνει Audi A4 1.8T προσθιοκίνητο, να μην σου βάλω και τα 160,000χλμ που έχω κάνει με Golf GTI 1.8T, τα αυτοκίνητα έχουν υποστροφή στα πολλά δύσκολα ελεγχόμενη.
        Εχω Α4 ΤQ με τρια διαφορικά και sport ανάρτηση και ναι μεν παει για υποστροφή αλλά η τετρακίνηση κάνει τα δεδομένα πολύ διαφορετικά.
        Στην ιδια διαδρομή με το προσθιοκίνητο φρενάρω, με το τετρακίνητο όχι.
        έχω και πισωκίνητη merc αλλα και εκει άλλο concept (πάτα-ασε, αλλά σίγουρα καλύτερο από προσθιοκίνητο)

        To μόνο προσθιοκίνητο που έχω πει αυτό μάλιστα είναι ένα Clio RS (με αγωνιστικό στήσιμο)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Γιώργο, το S5 V8 είναι ταχύτερο του 3λιτρου κομπρεσσεράτου (και όχι τουμπο όπως είπες ).

          αυτο ηταν παλιο ποστ οπου δεν ηξερα ακομα οτι ειναι κομπρεσσορατο

          το αν ειναι πιο γρηγορο το V8 δεν το ξερω..

          τέλος το ότι ο QsisVTS έχει τετρακίνητο 265 ίππων δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της άλλης κλάσης που συζητάμε είναι κατά πολύ ανώτερα... ο δε υπερσυμπιεσμένος δίλιτρος του S3 έχω γράψει πολλές φορές ότι έχει σοβαρό turbo lag με το εργοστασιακό πρόγραμμα, το οποίο ναι μεν του δίνει μια ευκολία και οικονομία στην πόλη αλλά το κάνει σαφώς υστερότερο από έναν μεγάλου κυβισμού κινητήρα σε απόκριση... βέβαια σε ένα Α3 δεν θα ήθελα και τίποτα παραπάνω από έναν δίλιτρο, ειδικά έχοντας ζήσει το 3.2 πολύ και γνωρίζοντας τις αδυναμίες του...

          το Lag που αναφερεις , δεν υφισταται απο ενα σημειο και μετα, οταν δηλαδη τρεχεις
          ξαναοδηγησε στοκ και ελα πες μου αν σε ενοχλει το lag καθως τρεχεις , γιατι μαλλον το εχεις ξεχασει
          το μονο που ενοχλει ειναι το ηλεκτρογκαζο της vag

          τα αυτοκινητα που σηζηταμε ειναι ανωτερα, σαν πλαισια , σαν στησιμο και σαν 4κινηση αλλα το V8 μοτερ ειναι για τα σκουπιδια και ας εχει ολη την αποκριση του κοσμου

          εκτος αν εννοεις πολυ ανωτερα τα 4-5 αυτοκινητα κενο στα 180-200 χλμ

          ωραιος λογος να εχεις 4.2 λιτρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            ωραιο αυτοκινητο, αλλα γιατι το πηρες χειροκινητο?

            Για δυο λογους.1) Το 2.0Τ 180 FWD βγαινει μονο με το CVT Multitronic.
            2)Oσα αυτοκινητα υπηρχαν στην Ελλαδα ηταν χειροκινητα.Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση επρεπε να παω σε παραγγελια το οποιο μεταφραζοταν σε +12000 ευρω τουλαχιστον αυξηση στη τιμη.

            Τωρα για το θεμα κρατηματος θα σας πω μολις το στρωσω.Φοραει και αναρτησεις πεντε συνδεσμων μπροστα και ,τραπεζοειδεις πισω.Παντως τα μεχρι τωρα δειγματα ειναι παραπανω απο θετικα. Το αυτοκινητο ειναι τρενο!!
            Καλα για το δημοσιος κινδυνος με τα ηλεκτρονικα off ,τι να πω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              1986 last edited by

              Θέλω να ομολογίσω οτι γουστάρω πολύ το Α5 και δεν θα με χαλούσε το 1.8Τ κάποια στιγμή όμως θα το πάρω που θα μου παεί

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                1986 last edited by


                Κάπως έτσι το ονειρεύομε σκέτι κα.............α είναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                  Πόσα χλμ έχεις κάνεις με προσθιοκίνητο Audi με πάνω από 150 άλογα? Εγώ έχω κάνει 10,000 και δεν υπερβάλω καθόλου. Είναι nose heavy και ελαφρωνει η ουρά τους.

                  Αν δεν είχαν τα ηλεκτρονικά θα ήταν δημόσιος κίνδυνος.
                  Μια δοκιμή με κλειστό esp σε διαδρομή με στροφές με γρήγορο ρυθμό, θα σας πείσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    infinity last edited by

                    Εσύ είσαι quattro δεν πιάνεσαι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Ηδη νιωθω καπως ετσι...
                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        infinity last edited by

                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                        Ηδη νιωθω καπως ετσι...
                        Youtube Video

                        Ευτυχώς που τα vag έχουν καλή μόνωση.

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          @infinity
                          ειναι λιγο παρατραβηγμενο το δημοσιος κινδυνος δε νομιζεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            infinity last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            @infinity
                            ειναι λιγο παρατραβηγμενο το δημοσιος κινδυνος δε νομιζεις?

                            Ναι πράγματι το παρατράβηξα.
                            Πάντως εμένα δε μου εμπνέουν εμπιστοσύνη στις στροφές τουλάχιστον με τον τρόπο που οδηγώ.
                            Με ανοιχτό ESP γίνεται εντελώς αναίσθητο, αλλά απόλυτα ασφαλές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              Γιώργο, το S5 V8 είναι ταχύτερο του 3λιτρου κομπρεσσεράτου (και όχι τουμπο όπως είπες ).

                              αυτο ηταν παλιο ποστ οπου δεν ηξερα ακομα οτι ειναι κομπρεσσορατο

                              το αν ειναι πιο γρηγορο το V8 δεν το ξερω..είναι, εκτός αν βάλεις DSG

                              τέλος το ότι ο QsisVTS έχει τετρακίνητο 265 ίππων δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της άλλης κλάσης που συζητάμε είναι κατά πολύ ανώτερα... ο δε υπερσυμπιεσμένος δίλιτρος του S3 έχω γράψει πολλές φορές ότι έχει σοβαρό turbo lag με το εργοστασιακό πρόγραμμα, το οποίο ναι μεν του δίνει μια ευκολία και οικονομία στην πόλη αλλά το κάνει σαφώς υστερότερο από έναν μεγάλου κυβισμού κινητήρα σε απόκριση... βέβαια σε ένα Α3 δεν θα ήθελα και τίποτα παραπάνω από έναν δίλιτρο, ειδικά έχοντας ζήσει το 3.2 πολύ και γνωρίζοντας τις αδυναμίες του...

                              το Lag που αναφερεις , δεν υφισταται απο ενα σημειο και μετα, οταν δηλαδη τρεχεις
                              ξαναοδηγησε στοκ και ελα πες μου αν σε ενοχλει το lag καθως τρεχεις , γιατι μαλλον το εχεις ξεχασει
                              το μονο που ενοχλει ειναι το ηλεκτρογκαζο της vag

                              τα αυτοκινητα που σηζηταμε ειναι ανωτερα, σαν πλαισια , σαν στησιμο και σαν 4κινηση αλλα το V8 μοτερ ο κινητήρας ο οποίος έχει βγάλει το μοτέρ των S4, RS4, RS5, R8 είναι για πέταμα!? Γιώργο σύνελθε... είναι ένας από τους πιο αξιόλογους οκτακύλινδρους στην αγορά και πολύ πιο αξιόπιστος από τον κομπρεσσοράτο εξακίλυνδρο... ειναι για τα σκουπιδια και ας εχει ολη την αποκριση του κοσμου

                              εκτος αν εννοεις πολυ ανωτερα τα 4-5 αυτοκινητα κενο στα 180-200 χλμ

                              ωραιος λογος να εχεις 4.2 λιτρα

                              όσο αφορά στην υστέρηση του τουρμπο μας είναι φανερή είτε πηγαίνεις γρήγορα είτε αργά με την έννοια ότι όταν είσαι σε μια ανηφορική διαδρομή με πολύ κλειστές στροφές και κατεβάσεις για την επόμενη, βγαίνοντας σαν διάλος μεν, θα αισθανθείς το τούρμπο να φορτώνει προς το τέλος μη σου πω και στην έξοδο της στροφής... Αυτό που λες ισχύει αν το σκίζεις σε ευθείες και, αλλάζοντας απανοτά, δεν πέφτουν οι στροφές στην περιοχή όπου υπάρχει η υστέρηση αυτή. Το προηγούμενο μου, το Α3 2.0Τ, δεν είχε τόση ακόμη και με την μετατροπή στα 248... με το που πήρα το S3 είναι το πρώτο πράγμα που παρατήρησα φίλε... δεν έπερνε μπρος χαμηλά παρότι ψιλά, όπως έχεις προσπαθήσει να εξηγήσεις στους ξεροκέφαλους εδώ μέσα, είναι χαρά θεού... να το κοφτιάζεις!

                              μιλάμε για κανά καιφέ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                μα και βεβαια το δικο μας μοτερ εχει υστερηση σε σχεση με το μικροτερο του gti που εχει τη Κ03, αυτο δε το αρνουμαι

                                απλα μετα τις 3000 σαλ , αντε 3500 τα παντα ειναι μια χαρα

                                στο πατα αφησε το προβλημα το δημιουργει και το turbo, αλλα και το κωλο-ηλεκτρογκαζο μας αν κρινω και απο αλλα vag

                                το V8 (με τα 350, αλλο τα 420) επιμενω οτι δεν ειναι τοσο καλο, απο τη στιγμη που δεν ειναι τοσο γρηγορο

                                μια 335 με θεωρητικα λιγοτερα αλογα του σκιζει το κωλο βεβαια δεν εχει τις απωλειες του torsen , οπως κι εμεις αλλωστε , αλλα το αποτελεσμα μετραει

                                στην ευθεια το s5 για 4.2 λιτρα ειναι αργο το V6 τουλαχιστον ειναι 3 λιτρα και νομιζω πιο γρηγορο (δεν εχω πετυχει στο δρομο)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Τόση ώρα σου λέμε ότι το V8 είναι πιο γρήγορο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    αυτο που το ξερεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Το δικο μου μετα τις 1700 τραβαει πολυ δυνατα...
                                      Και κατι αλλο.Κοιταγα σημερα για πυροσβεστηρα (δεν ειχε απο την Audi ) και μου ειπαν οτι ο μαμα βιδωτος,κατω απο το καθισμα του συνοδηγου, δε μπαινει στο δικο μου γιατι εχω το πακετο αποθηκευτικων χωρων και εχει ντουλαπακι κατω απο το καθισμα.
                                      Τι λετε?Τι πυροσβεστηρα να παρω?Σκεφτομαι να τον βαλω στο πορτ μπαγκαζ στην εσοχη που εχει στο δεξιο μερος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        1986 last edited by

                                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                        Το δικο μου μετα τις 1700 τραβαει πολυ δυνατα...
                                        Και κατι αλλο.Κοιταγα σημερα για πυροσβεστηρα (δεν ειχε απο την Audi ) και μου ειπαν οτι ο μαμα βιδωτος,κατω απο το καθισμα του συνοδηγου, δε μπαινει στο δικο μου γιατι εχω το πακετο αποθηκευτικων χωρων και εχει ντουλαπακι κατω απο το καθισμα.
                                        Τι λετε?Τι πυροσβεστηρα να παρω?Σκεφτομαι να τον βαλω στο πορτ μπαγκαζ στην εσοχη που εχει στο δεξιο μερος.

                                        Καλύτερα να είναι κάτω απο το κάθισμα σου και οχι στο πορτμπαγκαζ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Ο χρήστης 1986 έγραψε:

                                          Το δικο μου μετα τις 1700 τραβαει πολυ δυνατα...
                                          Και κατι αλλο.Κοιταγα σημερα για πυροσβεστηρα (δεν ειχε απο την Audi ) και μου ειπαν οτι ο μαμα βιδωτος,κατω απο το καθισμα του συνοδηγου, δε μπαινει στο δικο μου γιατι εχω το πακετο αποθηκευτικων χωρων και εχει ντουλαπακι κατω απο το καθισμα.
                                          Τι λετε?Τι πυροσβεστηρα να παρω?Σκεφτομαι να τον βαλω στο πορτ μπαγκαζ στην εσοχη που εχει στο δεξιο μερος.

                                          Καλύτερα να είναι κάτω απο το κάθισμα σου και οχι στο πορτμπαγκαζ.

                                          Μα δε χωραει εχει ντουλαπακι.

                                          Και κατι αλλο τι λαδι να παρω ,να εχω καβαντζα αν χρειαστει συμπληρωμα τωρα στο στρωσιμο??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            1986 last edited by

                                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                            Το δικο μου μετα τις 1700 τραβαει πολυ δυνατα...
                                            Και κατι αλλο.Κοιταγα σημερα για πυροσβεστηρα (δεν ειχε απο την Audi ) και μου ειπαν οτι ο μαμα βιδωτος,κατω απο το καθισμα του συνοδηγου, δε μπαινει στο δικο μου γιατι εχω το πακετο αποθηκευτικων χωρων και εχει ντουλαπακι κατω απο το καθισμα.
                                            Τι λετε?Τι πυροσβεστηρα να παρω?Σκεφτομαι να τον βαλω στο πορτ μπαγκαζ στην εσοχη που εχει στο δεξιο μερος.

                                            Καλύτερα να είναι κάτω απο το κάθισμα σου και οχι στο πορτμπαγκαζ.

                                            Μα δε χωραει εχει ντουλαπακι.

                                            Βγάλτω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 23 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr