-
Γειά χαρά σε όλους,
Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητάΣτο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.Και ρωταώ
- Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
- Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ? - Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
- Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
κάτι τέτοιο ?
Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.
-
Γειά χαρά σε όλους,
Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητάΣτο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.Και ρωταώ
- Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
- Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ? - Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
- Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
κάτι τέτοιο ?
Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.
-
Γειά χαρά σε όλους,
Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητάΣτο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.Και ρωταώ
- Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
- Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ? - Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
- Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
κάτι τέτοιο ?
Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.
-
Μην κανεις τιποτα στο αμαξι αυτο γιατι δεν αξιζει.... Ειναι καλυτερο να μαζευεις τα λεφτα για να παρεις κατι καλυτερο....
-
Γι αυτό και είπα σε λογικά πλαίσια, πχ μέχρι 500 ευρώ ....
Αν είναι να δώσω 300 για την αυθεντική πολλαπλή, ρωτάω απλά αν
μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο με αυτά ή λίγο παραπάνω χρήματα ... -
Mε 500 € πχ το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ενα φιλτρο στον παπα,ενα τελικο καζανακι στην εξατμιση και ενα προγραμμα....
αλλα η βελτιωση θα ειναι πολυ μικρη
Για αυτο σου λεω καλυτερα να μην κανεις τιποτα και να μαζεψεις τα λεφτα για κατι πιο γρηγορο.....
Ενα επωνυμο χταποδι εχει απο 400 εως 700 €( superpsrint πχ) αλλα δεν υπαρχει λογος να το βαλεις εφοσον δεν θα δεις την παραμικρη διαφορα...
-
Δεν μπορώ να αφήσω την ραγισμένη γιατί μπορεί να μου κάνει
μεγαλύτερη ζημιά αν σπάσει τελείως. Γι αυτό και ρωτάω τι καλύτερο
μπορώ να κάνω με αυτά τα χρήματα.Τελικά μάλλον θα πάω στην Brospeed να βάλω ή χταπόδι και εξάτμιση
με 250 ή μόνο χταπόδι με 150.Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις ....
-
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΊΠΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.Βάλε μια φτηνή πολλαπλή που θα σου κρατήσει αρκετό καιρό και μετά πούλα το το αμαξάκι.Δεν αξίζει δυστυχώσ να ρίξεις ούτε ευρώ στο αμάξι γιατί 1000κυβικά είναι αυτά τι να σου κάνουν.
-
1400 είναι !!!! Μη με ρίχνεις έτσι
Τούμπανο θα το κάνω το Ibizaki
Το Σάββατο πάω να βάλω ένα χταποδάκι
Παιδιά ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις
-
Μια χαρά είναι το αμαξάκι, κοίταξε το χταπόδι που θα διαλέξεις να είναι 4-2-1, όσο πιο στενές και μακριές είναι οι σωλήνες, τόσο καλύτερη ροπή θα έχεις. Δυστυχώς όλα τα χταπόδια του εμπορίου δουλεύουν καλά από 6.000 σαλ και πάνω. Αν έχει εγγύηση για ραγίσματα (να σου τα επισκευάζουν) θα είναι πολύ καλό γιατί τα χταπόδια ραγίζουν πιο εύκολα απο την εργοστασιακή εξαγωγή και δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας (αυτό το ξέρεις).
-
Συγνώμη νόμιζα είπες 1000 κυβικά.ΔΕν διάβασα το ποστ καλά.
-
Λογικά θα σου κάνει και σκασιματάκια στο άφημα του γκαζιού.
Αυτό είναι επικίνδυνο, εφόσον η αιτία είναι το ρίγισμα στο χταπόδι (μάλλον αυτό είναι), αφού μπορέι να σου καταστρέψει τις βαλβίδες.
IBIZA 2000 60 Ατίθασα αλογάκια !