Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    IBIZA 2000 60 Ατίθασα αλογάκια !
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. IBIZA 2000 60 Ατίθασα αλογάκια !
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unhackable last edited by

      Γειά χαρά σε όλους,

      Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
      Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
      στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
      μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
      και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητά

      Στο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
      ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.

      Και ρωταώ

      1. Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
      2. Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
        πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ?
      3. Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
      4. Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
        αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
        κάτι τέτοιο ?

      Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
      έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
      με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
      έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unhackable last edited by

        Γειά χαρά σε όλους,

        Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
        Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
        στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
        μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
        και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητά

        Στο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
        ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.

        Και ρωταώ

        1. Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
        2. Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
          πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ?
        3. Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
        4. Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
          αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
          κάτι τέτοιο ?

        Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
        έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
        με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
        έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unhackable last edited by

          Γειά χαρά σε όλους,

          Έχω ένα IBIZAκι μοντέλο 2000, 1400 κυβικά το 8βάλβιδο με 127000 χλμ.
          Πρίν από 2 χρόνια μου ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής και πριν από 1 χρόνο
          στο τακτικό service μου την κολλήσανε. Πρίν από περίπου ένα εξάμηνο
          μου ξαναράγισε. Αποτέλεσμα, το κακόμοιρο το αμαξάκι κάνει σαν τρακτερ
          και έχω την εντύπωση ότι η απόδοση του κινητήρα έχει πέσει αισθητά

          Στο τελευταίο service που του έκανα μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και
          ότι η καινούρια (από την SEAT) κάνει γύρω στα 260 ευρώ.

          Και ρωταώ

          1. Δικαιολογείται η πτώση στην απόδοση του κινητήρα ?
          2. Μπορώ να πάθω χειρότερη ζημιά σε ενδεχόμενο σπάσιμο της
            πολλαπλής, όπως μου είπαν (πχ καταστροφή βαλβίδων) ?
          3. Που μπορώ να βρώ φτηνότερη (έστω και μεταχειρισμένη) ?
          4. Φίλοι μου λένε ότι με αυτά τα χρήματα μπορώ να βάλω χταπόδι
            αντί για την αυθεντική. Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι που μπορώ να βρω
            κάτι τέτοιο ?

          Πέρα από την πολλαπλή μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω
          έτσι ώστε να 'ζωντανέψω' λίγο το αμαξάκι μέχρι να πάρω το επόμενο,
          με λογικό πάντα κόστος. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος που να
          έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα του είμαι ευγνώμων ...

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις απαντήσεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Μην κανεις τιποτα στο αμαξι αυτο γιατι δεν αξιζει.... Ειναι καλυτερο να μαζευεις τα λεφτα για να παρεις κατι καλυτερο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • U
              unhackable last edited by

              Γι αυτό και είπα σε λογικά πλαίσια, πχ μέχρι 500 ευρώ ....
              Αν είναι να δώσω 300 για την αυθεντική πολλαπλή, ρωτάω απλά αν
              μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο με αυτά ή λίγο παραπάνω χρήματα ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Mε 500 € πχ το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ενα φιλτρο στον παπα,ενα τελικο καζανακι στην εξατμιση και ενα προγραμμα....

                αλλα η βελτιωση θα ειναι πολυ μικρη

                Για αυτο σου λεω καλυτερα να μην κανεις τιποτα και να μαζεψεις τα λεφτα για κατι πιο γρηγορο.....

                Ενα επωνυμο χταποδι εχει απο 400 εως 700 €( superpsrint πχ) αλλα δεν υπαρχει λογος να το βαλεις εφοσον δεν θα δεις την παραμικρη διαφορα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  unhackable last edited by

                  Δεν μπορώ να αφήσω την ραγισμένη γιατί μπορεί να μου κάνει
                  μεγαλύτερη ζημιά αν σπάσει τελείως. Γι αυτό και ρωτάω τι καλύτερο
                  μπορώ να κάνω με αυτά τα χρήματα.

                  Τελικά μάλλον θα πάω στην Brospeed να βάλω ή χταπόδι και εξάτμιση
                  με 250 ή μόνο χταπόδι με 150.

                  Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    doom1983 last edited by

                    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΊΠΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.Βάλε μια φτηνή πολλαπλή που θα σου κρατήσει αρκετό καιρό και μετά πούλα το το αμαξάκι.Δεν αξίζει δυστυχώσ να ρίξεις ούτε ευρώ στο αμάξι γιατί 1000κυβικά είναι αυτά τι να σου κάνουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • U
                      unhackable last edited by

                      1400 είναι !!!! Μη με ρίχνεις έτσι

                      Τούμπανο θα το κάνω το Ibizaki

                      Το Σάββατο πάω να βάλω ένα χταποδάκι

                      Παιδιά ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Μια χαρά είναι το αμαξάκι, κοίταξε το χταπόδι που θα διαλέξεις να είναι 4-2-1, όσο πιο στενές και μακριές είναι οι σωλήνες, τόσο καλύτερη ροπή θα έχεις. Δυστυχώς όλα τα χταπόδια του εμπορίου δουλεύουν καλά από 6.000 σαλ και πάνω. Αν έχει εγγύηση για ραγίσματα (να σου τα επισκευάζουν) θα είναι πολύ καλό γιατί τα χταπόδια ραγίζουν πιο εύκολα απο την εργοστασιακή εξαγωγή και δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας (αυτό το ξέρεις).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          doom1983 last edited by

                          Συγνώμη νόμιζα είπες 1000 κυβικά.ΔΕν διάβασα το ποστ καλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Λογικά θα σου κάνει και σκασιματάκια στο άφημα του γκαζιού.

                            Αυτό είναι επικίνδυνο, εφόσον η αιτία είναι το ρίγισμα στο χταπόδι (μάλλον αυτό είναι), αφού μπορέι να σου καταστρέψει τις βαλβίδες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr