-
πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ο κινητήρας του ίμπιζα είναι αυτός με τα 100 άλογα ή με τα 75? Και ειδικότερα, αφού πια έχουμε σιγουρευτεί πως δεν παίρνω το 75!, πως ξεχωρίζει η σπορ έκδοση των100 ίππων στα πρώτα μοντέλα; Μιλαω για το τελευταίο μοντέλο που άρχισε να παραδίδεται το 02...΄Εχω βρει ίμπιζα του 02 σπορ με τα 100 άλογα, αλλά δεν πώς ξεχωρίζει για να είμαι 100% σίγουρος; Τα σπορ εκείνης της εποχής δεν είχαν μεταλλικούς αεραγωγούς στο ταμπλό, και στον επιλογέα; Γιατί αυτό δεν έχει, αν και έχει μπάκετ, ηλ καθρέφτες, κλιμά και ζάντες..Έβγαζε κάποια ενδιάμεση έκδοση;
υγ. το αμάξι έχει 8,250ευρώ και 45000χλμ τί λέτε και γιαυτό; -
πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ο κινητήρας του ίμπιζα είναι αυτός με τα 100 άλογα ή με τα 75? Και ειδικότερα, αφού πια έχουμε σιγουρευτεί πως δεν παίρνω το 75!, πως ξεχωρίζει η σπορ έκδοση των100 ίππων στα πρώτα μοντέλα; Μιλαω για το τελευταίο μοντέλο που άρχισε να παραδίδεται το 02...΄Εχω βρει ίμπιζα του 02 σπορ με τα 100 άλογα, αλλά δεν πώς ξεχωρίζει για να είμαι 100% σίγουρος; Τα σπορ εκείνης της εποχής δεν είχαν μεταλλικούς αεραγωγούς στο ταμπλό, και στον επιλογέα; Γιατί αυτό δεν έχει, αν και έχει μπάκετ, ηλ καθρέφτες, κλιμά και ζάντες..Έβγαζε κάποια ενδιάμεση έκδοση;
υγ. το αμάξι έχει 8,250ευρώ και 45000χλμ τί λέτε και γιαυτό; -
πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ο κινητήρας του ίμπιζα είναι αυτός με τα 100 άλογα ή με τα 75? Και ειδικότερα, αφού πια έχουμε σιγουρευτεί πως δεν παίρνω το 75!, πως ξεχωρίζει η σπορ έκδοση των100 ίππων στα πρώτα μοντέλα; Μιλαω για το τελευταίο μοντέλο που άρχισε να παραδίδεται το 02...΄Εχω βρει ίμπιζα του 02 σπορ με τα 100 άλογα, αλλά δεν πώς ξεχωρίζει για να είμαι 100% σίγουρος; Τα σπορ εκείνης της εποχής δεν είχαν μεταλλικούς αεραγωγούς στο ταμπλό, και στον επιλογέα; Γιατί αυτό δεν έχει, αν και έχει μπάκετ, ηλ καθρέφτες, κλιμά και ζάντες..Έβγαζε κάποια ενδιάμεση έκδοση;
υγ. το αμάξι έχει 8,250ευρώ και 45000χλμ τί λέτε και γιαυτό; -
Ο 100άρης είναι 16βάλβιδος, οπότε όλο και κάπου θα το λέει. Π.χ. πίσω ή στο κάλυμμα του κινητήρα.
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Ο 100άρης είναι 16βάλβιδος, οπότε όλο και κάπου θα το λέει. Π.χ. πίσω ή στο κάλυμμα του κινητήρα.Kαι ο 75άρης 16V είναι. Το στοφόμετρο έχει διαφορά. Στον 75άρη έχει το κόκκινο από τις 6Κ στροφές και μετά. Στον 101 είναι στις 6500, ή στις 7000, δεν θυμάμαι καλά.
-
Δίκιο έχεις, τώρα που το έψαξα παραπάνω βλακεία είπα. Όσο για το στροφόμετρο, θα δω και θα ξαναποστάρω.
-
Κοίτα να δεις πρόβλημα!
Μήπως να πάρεις τον αριθμό πλαισίου (όχι όλον, τα τρία πρώτα γράμματα) και να κάνεις ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία; Γιατί, να αγοράσεις 75αρι σε τιμή 100αριου, δεν λέει καθόλου! Νομίζω ότι εκεί θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κοίτα να δεις πρόβλημα!Μήπως να πάρεις τον αριθμό πλαισίου (όχι όλον, τα τρία πρώτα γράμματα) και να κάνεις ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία; Γιατί, να αγοράσεις 75αρι σε τιμή 100αριου, δεν λέει καθόλου! Νομίζω ότι εκεί θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν.
Καλά αυτό είναι αυτονόητο, αλλα μήπως εννοείς τους τρείς τελευταίους αριθμούς!!!
Με τα τρία πρώτα γράμματα θα δεί μόνο τη μάρκα και τη χώρα προέλευσης. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κοίτα να δεις πρόβλημα!Μήπως να πάρεις τον αριθμό πλαισίου (όχι όλον, τα τρία πρώτα γράμματα) και να κάνεις ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία; Γιατί, να αγοράσεις 75αρι σε τιμή 100αριου, δεν λέει καθόλου! Νομίζω ότι εκεί θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν.
τα τρία πρώτα γράμματα δηλώνουν τη μάρκα του μοντέλου
κωδικό κινητήρα χρειάζεται ή ολόκηρο το πλαίσιο
-
X-cuse me!
Όχι αριθμό πλαισίου, αριθμό κινητήρα ήθελα να πω! -
καπου τα εχω ξαναγραψει σημερα...
το 101 εχει δισκους πισω, κοκκινο στο στροφομετρο στις 6500
το δε σπορ εχει TCS & backet & δερμα σε τιμονι, λεβιε, χειροφρενο, ζαντες αλουμινιου 195/55/15, πιο σκληρη αναρτηση, κλιμα, 2 trip computer κτλ κτλ
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
X-cuse me!
Όχι αριθμό πλαισίου, αριθμό κινητήρα ήθελα να πω!Τα VAG δεν έχουν αριθμο κινητήρα αλλά 3 γράμματα και ναι από αυτά φαίνεται ο τύπος του κινητήρα. Οπότε φίλε chemic μπορεις με αυτά να απευθυνθείς σε κάποια αντιπροσωπία και να σου απαντήσουν. Τα γράφει και στην άδεια δεν είναι ανάγκη να ψαχουλεύεις στον κινητήρα.
-
Eυχαριστώ πολύ παιδιά, το σπορ είναι αλλά θα πάρω και το νούμερο (ξέρω'γω τί γίνεται;!)
spiros φοβερό το 2πλο τριπ κομπιούτερ! αν και θα προτιμούσα να το έδειχνε κάποια οθόνη στην κονσόλα (πολύ πρακτικό) -
Φιλική συμβουλή: μήν το πάρεις άν πρώτα δεν είσαι 100% σίγουρος ότι δεν καίει λάδια!! Αυτό είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τα πρώτα μοντέλα ibiza με κινητήρα 100 ίππων. Όλα όσα είχαν την ελατωματική παρτίδα ελατηρίων αρχίσανε να καίνε λάδια, ακόμα και με πολύ ήπια χρήση, κοντά στα 30.000 χλμ. Πρόσεχε..
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Φιλική συμβουλή: μήν το πάρεις άν πρώτα δεν είσαι 100% σίγουρος ότι δεν καίει λάδια!! Αυτό είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τα πρώτα μοντέλα ibiza με κινητήρα 100 ίππων. Όλα όσα είχαν την ελατωματική παρτίδα ελατηρίων αρχίσανε να καίνε λάδια, ακόμα και με πολύ ήπια χρήση, κοντά στα 30.000 χλμ. Πρόσεχε..αυτο ειναι σωστο. Αν μπορεις μαθε εαν ο κατοχος εχει αλλαξει τα ελατηρια (εκει ηταν το προβλημα). Εαν τα εχει αλλαξει δεν εχεις προβλημα. Επισης δεν ειχαν ολα τα μοντελα του 2002 αυτο το προβλημα αλλα καποια(-ες??) παρτιδες, οποτε μπορει να μην του εχει καψει ποτε λαδι.
το δικο μου με 41000χλμ, οπως και αλλων φιλων, δεν εχει καψει ποτε σταγονα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τα VAG δεν έχουν αριθμο κινητήρα αλλά 3 γράμματα και ναι από αυτά φαίνεται ο τύπος του κινητήρα. Οπότε φίλε chemic μπορεις με αυτά να απευθυνθείς σε κάποια αντιπροσωπία και να σου απαντήσουν. Τα γράφει και στην άδεια δεν είναι ανάγκη να ψαχουλεύεις στον κινητήρα.Μήπως να πάρεις τον αριθμό πλαισίου (όχι όλον, τα τρία πρώτα γράμματα) και να κάνεις ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία;
Aκριβώς αυτό εννοούσα! Κοίτα μπλέξιμο που δημιούργησα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα VAG δεν έχουν αριθμο κινητήρα αλλά 3 γράμματα και ναι από αυτά φαίνεται ο τύπος του κινητήρα. Οπότε φίλε chemic μπορεις με αυτά να απευθυνθείς σε κάποια αντιπροσωπία και να σου απαντήσουν. Τα γράφει και στην άδεια δεν είναι ανάγκη να ψαχουλεύεις στον κινητήρα.
Μήπως να πάρεις τον αριθμό πλαισίου (όχι όλον, τα τρία πρώτα γράμματα) και να κάνεις ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία;
Aκριβώς αυτό εννοούσα! Κοίτα μπλέξιμο που δημιούργησα!
Όλα καλά φίλε funkyreverend...
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Φιλική συμβουλή: μήν το πάρεις άν πρώτα δεν είσαι 100% σίγουρος ότι δεν καίει λάδια!! Αυτό είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τα πρώτα μοντέλα ibiza με κινητήρα 100 ίππων. Όλα όσα είχαν την ελατωματική παρτίδα ελατηρίων αρχίσανε να καίνε λάδια, ακόμα και με πολύ ήπια χρήση, κοντά στα 30.000 χλμ. Πρόσεχε..Αυτό με απασχολεί και μένα. Ρώτησα και το παιδί και μου είπε πως έκανε το τεστ των 1000χλμ στην εργοκαρ. Προσπαθώ να κανονίσω να το πάμε σε εξουσιοδοτημένο (μαλλον στον κασιό στην εθνική) την παρασκευή. Εκεί μπορούν να τσεκάρουν αν καιει λάδια η θα μου πουν για τεστ 1000χλμ και μένα.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φιλική συμβουλή: μήν το πάρεις άν πρώτα δεν είσαι 100% σίγουρος ότι δεν καίει λάδια!! Αυτό είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τα πρώτα μοντέλα ibiza με κινητήρα 100 ίππων. Όλα όσα είχαν την ελατωματική παρτίδα ελατηρίων αρχίσανε να καίνε λάδια, ακόμα και με πολύ ήπια χρήση, κοντά στα 30.000 χλμ. Πρόσεχε..
Αυτό με απασχολεί και μένα. Ρώτησα και το παιδί και μου είπε πως έκανε το τεστ των 1000χλμ στην εργοκαρ. Προσπαθώ να κανονίσω να το πάμε σε εξουσιοδοτημένο (μαλλον στον κασιό στην εθνική) την παρασκευή. Εκεί μπορούν να τσεκάρουν αν καιει λάδια η θα μου πουν για τεστ 1000χλμ και μένα.
ρωτα στην αντιπρ/πια που θα το πας εαν ειναι στην παρτιδα που ειχε προβλημα.
επισης αν πας εκει που το εκανε σερβις, θα σου πουν εαν εχει αλλαξει ελατηρια.
αναγνώριση ίμπιζα 101 σπορ από τα άλλα