-
Δεν κουραζω εγω κατι...απλα καλο θα ειναι η μηδενιστικη τρομολαγνεια που επικρατει παντου να μετριαστει λιγο αλλιως θα πρεπει καθε ελληνας να βρει ενα δεντρο και να κρεμαστει ή να παρει ενα οπλο και να σκοτωνει τον διπλανο του επειδη εχει στην ψυγειο του λιγο κασερι...
Ειχα καταλαβει οτι ο φιλος σου θελει το ταξι στην Ελλαδα και εσυ θελεις να τον παρεις στην Ισλανδια,εδω με μπερδευεις
In any case,καποιοι εδω περα εχουν ηδη κρεμαστει απο δεντρα και καποιοι αλλοι ζητιανευουν ή κλεβουν αντικειμενα ευτελους αξιας,δεν μιλαμε πλεον για ενα απιθανο μικρο ποσοστο ψυχικα διαταραγμενων ή/και αλκοολικων οπως ηταν στο παρελθον.Η κριση αυτη ειναι τρομακτικου μεγεθους.Ο θανατος σου η ζωη μου στον τουρισμο δεν ισχυει απολυτα...εκεινος που θελει αφρικανικο αρωμα διακοπων θα επιλεξει καποια αλλη επιλογη απ τις τοσες παρεμφερεις που υπαρχουν σε εγγθης θερετρα και δεν θα το 'ανταλλαξει' με Μυκονος by night...
Υπαρχει η ακριβη Mυκονος,υπαρχουν και τα all inclusive σε Κρητη που καλως ή κακως κοντραρονται με τετοιους προορισμους.
Και τα τουρκικα παραλια ειναι αρτια...και η αλβανικη ριβιερα αυτη τη στιγμη γιαγαντωνεται...αυτο δεν σημαινει οτι η ελλαδα θα ερημοποιηθει τουριστικα επειδη δεκα τυχαρπαστοι ξενοδοχοι που προσφερουν ακριβες και αναστιστοιχες τουριστικες υπηρεσιες σε σχεση με την επιχειρηματικη τους υποδομη κυνηγουν τις καμερες για να φωναζουν οτι οι απεργοι του κεντρου καταστρεφουν τον τουρισμο...Τον τουρισμο τον κατεστρεφε και τον καταστραφει τοσα χρονια η εκμεταλλευση και τα οργανωμενα κεντρα που τοσο καιρο κερδοσκοπουσαν και τωρα ελεω εξελιξεων κοπανιουντε σαν ψαρια εξω απ το νερο...
Αυτα που λες ειναι πολυ γενικα.Ο τουρισμος ουτως ή αλλως υποφερει απο κυκλικοτητες και διακυμανσεις,αλλα αυτο που εχει τεραστια σημασια ειναι να προσφερεις ενα ειρηνικο και ευνομο περιβαλλον.Αν καποιος εζησε τον μυθο των ταξιτζηδων και τον αερομετοφορων φετος,πιστεψε με, δεν θα ρισκαρει να ερθει και του χρονου,θα παει αλλου ή θα κατσει σπιτι του.Αυτο με δεδομενο οτι θα εχει λεφτα,αν ειναι Ιταλος ή Γαλλος θα κανει διακοπες στην χωρα του.
Το στεγη και βασικη τροφη δεν μπορω να το καταλαβω,,,μηπως να υπαρχει και λινοστολη για τα καθημερινα εσωρουχα?
Θεωρω οτι οποιος ενδιαφερεται να ξενιτευτει το κανει συνεθδητα με συνετο σκεπτικο και οχι με το ονειρο οτι εκει που θα παει θα τρεχουν τα ευρω απ τα μπατζακια του ετσι ωστε να στελνει πισω στο χωριο του και μετα απο χρονια να τους στησουν ανδρειαντα..οποτε κανει καποιον σκελετο ετσι ωστε η παραμονη του να ειναι αξιοπρεπης και οχι να κοιμαται κατω απ τις γεφυρες μεχρι να παρει το πρωτο pay checkΠροφανως δεν καταλαβες τι ειπα.Ο Ελληνας (οχι ολοι βεβαια) ειναι πλεον διατεθεμενος να δουλεψει για ενα κομματι ψωμι και λιγα ρουχα,δεν σκεφτεται δηλαδη να μετακινηθει μονο για παντεσπανι.
...Κοινως...μοιραζε σουβλακια στην ελλαδα για 3,75 την ωρα μεχρι να μαζεψεις ενα ποσο που να μπορεσει να σε συντηρησει για δυο μηνες στην ξενη χωρα που θα πας και μετα ξεκινα να σκεφτεσαι οτι απ την ανεχεια της ελλαδας μεχρι και ψαρια ξαντεριαζω στην Ισλανδια
Θεωρεις οτι υπαρχει αυτη η δουλεια που λες;Οτι αν πας σημερα σε σουβλατζιδικο θα βρεις δουλεια;Δυστυχως οι πιθανοτητες ειναι ξεκαθαρα εναντιον του εργαζομενου.
-
@spyridon stathakis:
Προφανώς και έχεις δίκιο σε όσα σκέφτεσαι για το ταξί που σκέφτεται να κάνει ο φίλος σου, αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ παρακινδυνευμένο. Still... αν δεν έχει και κάτι άλλο να κάνει...
Είχα παρόμοια κουβέντα με έναν δικό μου φίλο (όχι για ταξί, αλλά γενικά) πριν λίγες μέρες (περιμένοντας στην ουρά στην εφορία... η γραφεικρατεία μας φέρνει κοντά, τι facebook και μαλακίες, 2-3 χρόνια είχα να μιλήσω με τον άνθρωπο... ) και λέγαμε μεταξύ σοβαρού και αστείου για κάποια ιδέα για δουλειά. Υπάρχουν τα εξής προβλήματα αυτή τη στιγμή στο Μπανανιστάν μας (από τη στιγμή που υπάρχει η ιδέα):
-
Το καταναλωτικό κοινό. Ποιος θ' αγοράζει αυτό που θα πουλάς... Μεγάλη και πονεμένη ιστορία. Ας πούμε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος το έχει λύσει ουσιαστικά εξάγοντας υπηρεσίες.
-
Η αβεβαιότητα. Πέρα από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση των Ελλήνων, ποιος μπορεί να ποντάρει ότι αύριο οι φωστήρες μας δεν θα μας βάλουν τέλος αέρα που αναπνέουμε, φαγητού, χεσίματος, κτλ... Δυστυχώς, έτσι είναι η κατάσταση...
και...
- Η χρηματοδότηση. Αυτή τη στιγμή το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει ουσιαστικά μηδενική (για να μην πω αρνητική) ρευστότητα. Όχι μία ή δύο φορές τον τελευταίο χρόνο για χρηματοδοτήσεις της τάξεως των 50-100 χιλιάδων ευρώ πήρα την απάντηση 'Όχι, γιατί δεν έχουμε ρευστότητα'. Ιδίως 2-3 περιπτώσεις ήταν εταιρείες που πριν 2 χρόνια θα έπαιρναν πολλπλάσια χωρίς σκέψη (γιατί είναι καλές εταιρείες). Οπότε ας μην παίρνει ως δεδομένο το leasing...
-
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
@spyridon stathakis:Προφανώς και έχεις δίκιο σε όσα σκέφτεσαι για το ταξί που σκέφτεται να κάνει ο φίλος σου, αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ παρακινδυνευμένο. Still... αν δεν έχει και κάτι άλλο να κάνει...
Είχα παρόμοια κουβέντα με έναν δικό μου φίλο (όχι για ταξί, αλλά γενικά) πριν λίγες μέρες (περιμένοντας στην ουρά στην εφορία... η γραφεικρατεία μας φέρνει κοντά, τι facebook και μαλακίες, 2-3 χρόνια είχα να μιλήσω με τον άνθρωπο... ) και λέγαμε μεταξύ σοβαρού και αστείου για κάποια ιδέα για δουλειά. Υπάρχουν τα εξής προβλήματα αυτή τη στιγμή στο Μπανανιστάν μας (από τη στιγμή που υπάρχει η ιδέα):
-
Το καταναλωτικό κοινό. Ποιος θ' αγοράζει αυτό που θα πουλάς... Μεγάλη και πονεμένη ιστορία. Ας πούμε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος το έχει λύσει ουσιαστικά εξάγοντας υπηρεσίες.
-
Η αβεβαιότητα. Πέρα από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση των Ελλήνων, ποιος μπορεί να ποντάρει ότι αύριο οι φωστήρες μας δεν θα μας βάλουν τέλος αέρα που αναπνέουμε, φαγητού, χεσίματος, κτλ... Δυστυχώς, έτσι είναι η κατάσταση...
και...
- Η χρηματοδότηση. Αυτή τη στιγμή το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει ουσιαστικά μηδενική (για να μην πω αρνητική) ρευστότητα. Όχι μία ή δύο φορές τον τελευταίο χρόνο για χρηματοδοτήσεις της τάξεως των 50-100 χιλιάδων ευρώ πήρα την απάντηση 'Όχι, γιατί δεν έχουμε ρευστότητα'. Ιδίως 2-3 περιπτώσεις ήταν εταιρείες που πριν 2 χρόνια θα έπαιρναν πολλπλάσια χωρίς σκέψη (γιατί είναι καλές εταιρείες). Οπότε ας μην παίρνει ως δεδομένο το leasing...
Τους τελευταίους μήνες ετοιμάζω /δουλεύω σε κάτι καινούργιο και θα σου απαριθμίσω της λύσεις μας στα προβλήματα που έθεσες :
-
Θα απευθυνθούμε στο παγκόσμιο κοινό
-
Είμαστε 'σχεδόν' έτοιμοι να μετακομίσουμε από εδώ ή να δουλεύουμε από επαρχεία
-
Εδώ είναι μεγάλη η κουβέντα και ήδη ψάχνουμε στο Αμέρικα για χρηματοδότηση
Να προσθέσω επίσης, ότι στην τωρινή μου δουλεία τα πράγματ απάνε κάθε μέρα και χειρότερα με αποτέλεσμα να προσπαθώ να κερδίσω τουλάχιστον σε ψυχολογία σκεφτόμενος το επόμενο βήμα !
-
-
-
Σπυρε παρτον μαζι σου πανω αν μπορεις...
Η ιδεα δεν ειναι κακη, τετοιους πελατες θα βρει αλλα ηδη ξεκιναει με μειονεκτημα οτι δεν ανηκει στο χωρο...με 2 λογια θα κανει μεγαλη θυσια οικονομικη με αβεβαιο εως απιθανο αποτελεσμα...δε λεει! Ετσι νομιζω...
Τα πραγματα και στην Ισλανδια δε διαβαζω ναναι ροδινα αλλα εδω ειναι πραγματικα ασχημα και το μονο που μας διατηρει ειναι οι καταθεσεις -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Λοιπον, εχτες ηρθε σπιτι ξαδερφος μου που εχει 2 νταλικες και μιλουσαμε γενικα για την κριση και το μελλον του επαγγελματος. Επιγραμματικα μας ελεγε οτι απ το 2012 και μετα σχεδον θα πεθανει το επαγγελμα τους οσον αφορα τους ανθρωπους που εχουν μια νταλικα και μεχρι προτινος εβγαζαν καποιο μεροκαματο. Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι πλεον θα πρεπει να εχουν ολοι ΑΕ (Εστω και μια νταλικα) πραγμα που σημαινει περισσοτερα εξοδα, οι τιμες μαλλον θα μειωθουν λογω ανταγωνισμου (ειναι δεδομενο οτι οσοι εχουν δυνατοτητα θα παρουν πολλα φορτηγα να κανουν τη δουλεια τους και τις μεταφορες τους ανεξαρτητοι) και αλλα πολλα. Φανταζομαι κατι παρομοιο θα ισχυσει και στο χωρο των ταξι αργα η γρηγορα...Ο συγκεκριμενος που μιλουσα ειναι ηδη σε εταιρεια και εχει κανει τα κουμαντα του, δεν φοβαται τον εαυτο του απλα αναφεροταν σε αλλους που δεν πολυασχολουνται και μεχρι προτινος εβγαζαν καλο μεροκαματο, δλδ ενα δορμολογιο την ημερα και μετα σπιτι ξεκουραση...δεν ειναι ολοι που καθονται 12-15 ωρες στο τιμονι...
Όποιος δεν πολυασχολείται, δεν τρώει Τι θέλουν δλδ, να κάθονται και να κονομάνε όπως έκανα πολλοί; Ο ξάδερφος έκανε το κουμάντο του, ας το κάνουν και οι άλλοι...
-
-edit-
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Όποιος δεν πολυασχολείται, δεν τρώει Τι θέλουν δλδ, να κάθονται και να κονομάνε όπως έκανα πολλοί; Ο ξάδερφος έκανε το κουμάντο του, ας το κάνουν και οι άλλοι...+1.
Ακριβώς το ίδιο και με το παράδειγμα που αναφέρθηκε πιο πριν με το ταξί, που δείχνει πόσο στρεβλό ήταν το προηγούμενο καθεστώς.
-
Εκανα την διευκρινηση παρακατω των 12-15 ωρων...Ειναι πολλοι που ειχαν επιλεξει δρομολογια τετοια ωστε να δουλευουν γυρω στις 8-10 ωρες την ημερα...Ε δεν του λες και τεμπεληδες, ομως αυτοι συμφωνα με τα λεγομενα του θα σβησουν...
-
Θα σβήσει το ταξί στην Ελλάδα? Πιθανότερο είναι να σβήσουν τα μμμ...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Θα σβήσει το ταξί στην Ελλάδα? Πιθανότερο είναι να σβήσουν τα μμμ...δεν ΘΑ σβησει, ηδη εσβησε...
τουλαχιστον στην Αθηνα -
Μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει, και ξανά προς τη δόξα τραβά.
Χωρίς πλάκα, με μμμ σαν τα δικά μας, το ταξί δεν πρόκειται να σβήσει. Ότι η χρήση του για ψύλλου πήδημα μειώθηκε (όπως κ τα κέρδη των ταξιτζήδων) είναι αλήθεια, από εκεί μέχρι να σβήσει το επάγγελμα η διαδρομή είναι μακρυά... -
δε θα παψουν να υπαρχουν ταξι, απλα θα μειωθουν αρκετα καθως η ζητηση ειναι πλεον πολυ μικρη. Τα υπαρχοντα παντως με δυσκολια βγαζουν 'μεροκαματο', μη ξεχναμε που εχουν φθασει οι τιμες του πετρελαιου.
-
Επειδή πρέπει να βγάλουν τη δόση του δανείου που πήραν για να πληρώσουν την μαύρη άδεια - πατέντα του ελ δημ, Σπύρο.
Αλλιώς το μεροκάματο ακόμα βγαίνει. -
Ερωτηση:
υπαρχει η δυνατοτητα να αγορασεις (ή lease) αυτοκινητο ΕΔΧ, με το καθεστος μειωμενου φορου, ενω δεν εχεις δικια σου αδεια? Γιατι πιο πανω μας λεει οτι θα παρει με leasing το αυτοκινητο κ θα νοικιαζει την αδεια. Γινεται αυτο?
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
..................................
2) Η αβεβαιότητα. Πέρα από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση των Ελλήνων, ποιος μπορεί να ποντάρει ότι αύριο οι φωστήρες μας δεν θα μας βάλουν τέλος αέρα που αναπνέουμε, φαγητού, χεσίματος, κτλ... Δυστυχώς, έτσι είναι η κατάσταση...και...
- Η χρηματοδότηση. Αυτή τη στιγμή το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει ουσιαστικά μηδενική (για να μην πω αρνητική) ρευστότητα. Όχι μία ή δύο φορές τον τελευταίο χρόνο για χρηματοδοτήσεις της τάξεως των 50-100 χιλιάδων ευρώ πήρα την απάντηση 'Όχι, γιατί δεν έχουμε ρευστότητα'. Ιδίως 2-3 περιπτώσεις ήταν εταιρείες που πριν 2 χρόνια θα έπαιρναν πολλπλάσια χωρίς σκέψη (γιατί είναι καλές εταιρείες). Οπότε ας μην παίρνει ως δεδομένο το leasing...
Τους τελευταίους μήνες ετοιμάζω /δουλεύω σε κάτι καινούργιο και θα σου απαριθμίσω της λύσεις μας στα προβλήματα που έθεσες :
-
Θα απευθυνθούμε στο παγκόσμιο κοινό
-
Είμαστε 'σχεδόν' έτοιμοι να μετακομίσουμε από εδώ ή να δουλεύουμε από επαρχεία
-
Εδώ είναι μεγάλη η κουβέντα και ήδη ψάχνουμε στο Αμέρικα για χρηματοδότηση
Να προσθέσω επίσης, ότι στην τωρινή μου δουλεία τα πράγματ απάνε κάθε μέρα και χειρότερα με αποτέλεσμα να προσπαθώ να κερδίσω τουλάχιστον σε ψυχολογία σκεφτόμενος το επόμενο βήμα !
Εντάξει, το 1 το αντιμετωπίζεις, την αβεβαιότητα πως την αντιμετωπίζεις μετακομίζοντας σε χωριό;;;; Δηλαδή αν μένεις στο Κάτω Κουτσοχώρι της Άνω Κωλοπετινίτσας δεν θα σε τινάξει στο χαράτσι / έκτακτες εισφορές και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;;;
- Μακάρι να βρείτε άκρη, γιατί από εδώ...
Ερωτηση:
υπαρχει η δυνατοτητα να αγορασεις (ή lease) αυτοκινητο ΕΔΧ, με το καθεστος μειωμενου φορου, ενω δεν εχεις δικια σου αδεια? Γιατι πιο πανω μας λεει οτι θα παρει με leasing το αυτοκινητο κ θα νοικιαζει την αδεια. Γινεται αυτο?
Προσωπικά δεν κολλάω τόσο σε αυτό, μπορεί να το παρακάμψει (πχ να μην πάει σε leasing, αλλά να πάρει δάνειο και να το αγοράσει μετρητοίς) όσο στο αν θα βρει χρηματοδότηση για το ποσό (γιατί και το leasing χρηματοδότηση είναι)...
@spyridon stathakis:
Ακριβώς αυτό που λες είναι το πρόβλημά μου... Τι να κάνεις στην Ελλάδα... Αν είχα δουλειά στην Ευρώπη έφευγα χθες (μαζί με την οικογένεια που συμφωνεί), γιατί προσωπικά βλέπω ότι το πολύ καλό σενάριο εδώ για την επόμενη 10ετία (πιθανότατα 20ετία και βάλε) είναι να φυτοζωείς και να τσοντάρουν και οι γονείς που και που... και δεν το μπορώ...
-
Δεν με καταλαβες, η ερωτηση ηταν αν γινεται να παρεις (ειτε αγορασεις ειτε leasαρεις) επιβατικο ΔΧ (=αρα με τον μειωμενο φορο οχηματος/τελος ταξινομησης που εχουν τα εδχ), ενω δεν εισαι κατοχος της αντιστοιχης αδειας.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν με καταλαβες, η ερωτηση ηταν αν γινεται να παρεις (ειτε αγορασεις ειτε leasαρεις) επιβατικο ΔΧ (=αρα με τον μειωμενο φορο οχηματος/τελος ταξινομησης που εχουν τα εδχ), ενω δεν εισαι κατοχος της αντιστοιχης αδειας.Κατάλαβα και η απάντησή μου είναι ότι δεν ξέρω.
Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα φτάσει μέχρι εκεί, γιατί θα κολλήσει στο ότι δεν υπάρχει μία στο τραπεζικό σύστημα... Ιδίως σε νέα επιχείρηση... σε κλάδο που μαστίζεται... πιστεύω πως οι πιθανότητες χρηματοδότησης από τράπεζα ή leasing είναι μηδέν...
-
Βρε δεν θα βρει χρηματοδοτηση, αυτο το ξερουμε , σε αυτο που λεω εγω ομως γνωριζει κανεις τι ισχυει?
-
«Είμαστε απέναντι στο μέτωπο των απολύσεων, είμαστε, όμως, υπέρμαχοι του εξορθολογισμού του δημοσίου» δήλωσε κατηγορηματικά ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
...
Ο κ. Ρέππας είπε ότι ο στόχος του Μεσοπρόθεσμου για μείωση των δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 έως το 2015 μπορεί να προκύψει μέσω των αποχωρήσεων και των προσλήψεων, οι οποίες μπορεί ανά εξάμηνο και αναλόγως των αποχωρήσεων να γίνονται προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος.
Επανέλαβε δε ότι από το 2009 έχουν αποχωρήσει από το δημόσιο περίπου 200.000 υπάλληλοι, διευκρινίζοντας ότι αυτές προήλθαν από τις 53.336 αποχωρήσεις του 2010, τις αποχωρήσεις του 2011, που υπολογίζονται σε 35.000, των 22.000 που εργαζόντουσαν στα προγράμματα «σταζ» (stages) και τους περίπου 65.000 συμβασιούχους, κυρίως εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Για την εργασιακή εφεδρεία, είπε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η αποστολή στοιχείων από τους φορείς, καθώς εκκρεμούν οι συμβασιούχοι ιδιωτικού δικαίου, τόσο του δημοσίου όσο και των ΔΕΚΟ, μιλώντας πρακτικά για «Β΄ φάση του Α' σταδίου της εφεδρείας»...
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....