-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Μια χαρά πήγα σχολείο, και μάλιστα την 2η μέρα στο δημοτικό σηκώθηκα και έφυγα με την τσαντούλα μου σαν κύριος,
είχαν βλέπεις τόσο ανοιχτά τα μάτια τους οι δάσκαλοι ώστε να φεύγει ένα 6χρονο στο διάλειμμα και να μην το σταματάει κανείς, πήγα σπίτι γιατί βαριόμουνα να ακούω αυτά που έλεγε η δασκάλα.ωραίος!
Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι μια τρύπα στο νερό........
....Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ίσως τελικά να διαμορφώνει προσωπικότητα η εκπαίδευση στην χώρα μας, για αυτό βλέπεις την πλειοψηφία των κατοίκων της χώρας να είναι τίμιοι, εργατικοί, να μην είναι κουτσομπόληδες, να μην είναι κομματόσκυλα, να μην κλέβουν , να σέβονται τους νόμους και τους άγραφους κανόνες της ηθικής κλπ κλπ
Ωραία τα λες dimik!
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
(...)
(πχ. στους πανεπιστημιακούς καθηγητές υπάρχει ένα ωραιότατο αντικειμενικό κριτήριο που λέγεται Citation index δεν μπορεί να είσαι στο Πανεπιστήμιο και να μη κάνεις αξιομνημόνευτες δημοσιεύσεις, τι σκατά έρευνα κάνεις τότε ?)Όχι πως δεν έχει και τα προβληματάκια του το συγκεκριμένο 'εργαλείο':
http://elsevierconnect.com/san-francisc ... iers-view/Φυσικά, αλλά από το σημερινό τίποτα, που υπάρχουν καθηγητές που έχουν να κάνουν δημοσίευση από την εποχή του διδακτορικού τους (άσε που και κείνες ήταν σε κάτι συνεδριάκια της πλάκας) καλύτερο είναι.
Το κλασσικό πέταγμα της μπάλας έξω από το γήπεδο της ελληνικής αξιολόγησης είναι 'αν δεν βρούμε το ΤΕΛΕΙΟ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ και ΓΑΜΑΤΟ σύστημα αξιολόγησης καλύτερα καθόλου αξιολόγηση'
'Ιδανικό' και 'τέλειο' δεν υπάρχει. (το 'γαμάτο', ασ'το καλύτερα )
Πάντως -και οφτοπικ τώρα- όοοολο και κάτι γίνεται:
http://report03.metrics.ekt.gr/Μα γι αυτό ακριβώς δέχονται μόνο το 'ιδανικό' και 'τέλειο', επειδή δεν υπάρχει. Και δεν προβλέπεται να υπάρξει.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
...Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ίσως τελικά να διαμορφώνει προσωπικότητα η εκπαίδευση στην χώρα μας, για αυτό βλέπεις την πλειοψηφία των κατοίκων της χώρας να είναι τίμιοι, εργατικοί, να μην είναι κουτσομπόληδες, να μην είναι κομματόσκυλα, να μην κλέβουν , να σέβονται τους νόμους και τους άγραφους κανόνες της ηθικής κλπ κλπΑπό το 'η εκπαίδευση δεν έχει κάνει τίποτα για μένα' πήγαμε στο 'η εκπαίδευση έχει διαμορφώσει κουλτούρα κομματόσκυλων, κλεφτών, ανήθικων κ.λπ.' για τους υπόλοιπους.
Ας μην κάνουμε άλματα. Η εκπαίδευση διαμορφώνει, επηρεάζει, δημιουργεί και συντηρεί. Και είναι μέρος του συστήματος. Το οποίο αποτελείται από όλους μας. Και σένα και μένα.
Και έχει μερίδιο της ευθύνης και για τα καλά και για τα κακά. Όπως έχει και η οικογένεια (μεγαλύτερο κατά την άποψή μου).- -
Αξιολογηση σαφως κ πρεπει να γινει κ να γινεται σε ολους κ στα παντα, οπως κ σε καθε αλλη δουλεια. Το θεμα (και) εδω ειναι το ποιος θα ελεγχει τους ελεγκτες...
Ο χρήστης soch έγραψε:
Στο μεταξύ (για να είμαστε και λίγο στο θέμα):
Σε διαθεσιμότητα 10.000 εκπαιδευτικοί ως το 2014 – Στο στόχαστρο υπεράριθμοι νηπιαγωγοί, δάσκαλοι καθηγητέςΕμ βέβαια, αν αυξάνεις το ωράριο, αυξάνεις τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, συγχωνεύεις τα σχολεία και καταργείς ειδικότητες, που θα πάει, θα βρεις μεγάλο αριθμό υπεραρίθμων εκπαιδευτικών...
Δεν καταλαβα κυριος, δεν εχει δικαιωμα ο εργοδοτης σου να τα κανει ολα αυτα, εφ'οσον δεν θιγει τη ποιοτητα της προσφερομενης δουλειας/εργου? Εσυ το γραφεις ετσι, εγω το λεω 'δημιουργια αποδοτικοτερου συστηματος'. Εννοωντας οτι αν μπορω να στησω ετσι το μαγαζι ωστε να δουλευει το ιδιο καλα με λιγοτερα ατομα (=μικροτερο κοστος) τοτε κ πρεπει κ ειναι κ δικαιωμα μου να το κανω.
-
Να δουλεύει το ίδιο καλά μια τάξη των 20 παιδιών με μια των 30; Ένα εργαστήριο με 2 καθηγητές με ένα άλλο με 1; Ένα νησί με 2 ΕΠΑΛ τη μια χρονιά και 1 την επόμενη;
Γράφουμε απλά για να γράφουμε;
Εσύ που πληρώνεις (αν τον πληρώνεις) τον εργοδότη μου έχεις απαιτήσεις για υποβάθμιση; Και τη βαφτίζεις αναβάθμιση; -
Οταν μαθεις τι σημαινει η λεξη ΕΦ'ΟΣΟΝ, τοτε πηγαινε να τη μαθεις κ στους μαθητες σου. Για να το κανω πιο λιανα: AN ειναι μαγκας ο εργοδοτης κ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ αυτο, ΤΟΤΕ δεν θα σε ρωτησει αν θα διωξει κ μερικους.
-
Εντάξει. ΕΦ'ΟΣΟΝ σε έχει πείσει εσένα ο εργοδότης πως είναι μάγκας, πάσο. Δεν έχω να γράψω περισσότερα.
-
Δηλαδή, εμείς πρέπει να πληρώνουμε τυφλά τον εργοδότη σου για να σε πληρώνει εσένα, χωρίς να τον κρίνουμε (κι αυτόs να κρίνει εσένα);
Γιατί; Επειδή έτσι γίνεται μέχρι τώρα;
I don't think so. -
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Tα ιδιαίτερα υπάρχουν επειδή ο μέσος ΕΛ γονιός πιστεύει ότι ο γιος του δεν είναι κόπανος και η κόρη του δεν είναι τσουλάκι που γράφει ραβασάκια στο μάθημα. Για τα 11αρια τους και τα μαύρα μεσάνυχτα φταίει ο κακός εκπαιδευτικός και πλερώ και τα ιδιαίτερα. Εκεί βέβαια ο καζανοκέφαλος γιος που σκέφτεται τη μπάλα και η τσουλοκόρη που σκέφτεται τα μπαλάκια και τον φίλο τους στη μέση είναι μ2μ και αναγκαστικά κάτι παίρνουν, οπότε ο ΕΛ δικαιώνεται. Τα ιδιαίτερα μας βοήθησαν = φταίνε οι καθηγητές.
greo 'εκπαιδευτικός' δεν είσαι;;;
Και μόνο που το 'εκπαιδευτικό' μας σύστημα έχει χώρο για 'εκπαιδευτικούς' τύπου greo...τα λέει όλα.
Μάλλον ταιριάζουν επειδή είναι και τα δύο εντός εισαγωγικών.Όχι δεν είμαι. Ουτε με ούτε χωρίς εισαγωγικά. Πάλι μαλακίες λες λοιπόν (δεν είπα κάτι νεο)
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tα ιδιαίτερα υπάρχουν επειδή ο μέσος ΕΛ γονιός πιστεύει ότι ο γιος του δεν είναι κόπανος και η κόρη του δεν είναι τσουλάκι που γράφει ραβασάκια στο μάθημα. Για τα 11αρια τους και τα μαύρα μεσάνυχτα φταίει ο κακός εκπαιδευτικός και πλερώ και τα ιδιαίτερα. Εκεί βέβαια ο καζανοκέφαλος γιος που σκέφτεται τη μπάλα και η τσουλοκόρη που σκέφτεται τα μπαλάκια και τον φίλο τους στη μέση είναι μ2μ και αναγκαστικά κάτι παίρνουν, οπότε ο ΕΛ δικαιώνεται. Τα ιδιαίτερα μας βοήθησαν = φταίνε οι καθηγητές.
greo 'εκπαιδευτικός' δεν είσαι;;;
Και μόνο που το 'εκπαιδευτικό' μας σύστημα έχει χώρο για 'εκπαιδευτικούς' τύπου greo...τα λέει όλα.
Μάλλον ταιριάζουν επειδή είναι και τα δύο εντός εισαγωγικών.Όχι δεν είμαι. Ουτε με ούτε χωρίς εισαγωγικά. Πάλι μαλακίες λες λοιπόν (δεν είπα κάτι νεο)
Ναι, όντως δεν είπες κάτι νέο, μαλακία είπες πάλι .
Κανονίστε... [Mod]
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
@soch
Δεν έγραψα αυτά που λες, ούτε το (α) ούτε το (β)Πάσο, γράψε λάθος
Είχα την τύχη και την τιμή να έχω εξαιρετικούς δασκάλους-καθηγητές (όχι όλοι, ήταν και μερικοί μαλάκες) και άρα ξέρω μια χαρά τη σημασία ενός καλού δασκάλου
Βέβαια το ό,τι εξαιτίας αυτών των εξαιρετικών καθηγητών δε χρειάστηκα ποτέ μου φροντιστήριο κάτι λέει για τη συζήτηση για τα ιδιαίτερα παραπάνωΕ καλά, λες οι γονείς να περιμένουν να αξιολογήσουν πρώτα τους καθηγητές του παιδιού τους και μετά να αποφασίσουν αν χρειάζεται φροντιστήριο ή όχι; Εδώ οι περοσσότεροι δεν έρχονται στο σχολείο να πάρουν τους βαθμούς, πόσο μάλλον να συζητήσουν μαζί μας.
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό).
...(πχ. στους πανεπιστημιακούς καθηγητές υπάρχει ένα ωραιότατο αντικειμενικό κριτήριο που λέγεται Citation index δεν μπορεί να είσαι στο Πανεπιστήμιο και να μη κάνεις αξιομνημόνευτες δημοσιεύσεις, τι σκατά έρευνα κάνεις τότε ?)
Αυτό αξιολογεί το ερευνητικό έργο, όχι το διδακτικό.
Δεν είπα ότι είναι το μοναδικό κριτήριο αλλά για αρχή αξιολόγησης του ερευνητικού έργου κάτι είναι. Για το διδακτικό επίσης υπάρχουν (ένα σωστά στημένο ερωτηματολόγιο για τους φοιτητές είναι μια καλή αρχή). Το θέμα είναι να τα αποδεχτούν οι καθηγητές διότι μέχρι στιγμής βγάζουν φλύκταινες, δεν μπορεί όμως να αξιολογείται ο καθηγητής στο Harvard και ο καθηγητής στο Παν. Πελοποννήσου όχι...
-
Εδώ υπάρχουν καθηγητές που δεν πατάνε ποτέ στο πανεπιστήμιο που διδάσκουν και δεν έχουν καμία συνέπεια, όχι απόλυση, αλλά ούτε καν μια ποινή-χάδι, για ποια αξιολόγηση μιλάμε;
-
Αληθές, μου έχει συμβεί σε ΤΕΙ που δίδασκα στην επαρχία. Ωρομίσθιοι καθηγητές δεν πατούσαν το πόδι τους. Αντίθετα στην Αθήνα είναι πιο τυπικοί (έχω βέβαια μικρό δείγμα).
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Εδώ υπάρχουν καθηγητές που δεν πατάνε ποτέ στο πανεπιστήμιο που διδάσκουν και δεν έχουν καμία συνέπεια, όχι απόλυση, αλλά ούτε καν μια ποινή-χάδι, για ποια αξιολόγηση μιλάμε;Κ στα Γυμνάσια κ στα Λύκεια...
-
άστο μην ανοίξουμε το θέμα καθηγητές πανεπιστημίων...
-
Έλα ρε παιδιά, μήπως είστε υπερβολικοί;
Απλά οι άνθρωποι ανακαλύψανε την τηλεδιδασκαλία πριν βγει το ίντερνετ.
Είναι μπροστά οι άθρωποι λέμε... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
...
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό)...Έτσι είναι:
Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!
Πήρε άριστα και χωρίς φροντιστήριο
19.200 μόρια - πρωτιά χωρίς φροντιστήριο και Νομική Αθηνών για το Χρήστο Κατσάνη -
Ο χρήστης soch έγραψε:
Να δουλεύει το ίδιο καλά μια τάξη των 20 παιδιών με μια των 30; Ένα εργαστήριο με 2 καθηγητές με ένα άλλο με 1; Ένα νησί με 2 ΕΠΑΛ τη μια χρονιά και 1 την επόμενη;
Γράφουμε απλά για να γράφουμε;
Εσύ που πληρώνεις (αν τον πληρώνεις) τον εργοδότη μου έχεις απαιτήσεις για υποβάθμιση; Και τη βαφτίζεις αναβάθμιση;Εσύ γιατί κόπτεσαι, αν θέλουν ας φαν τα μούτρα τους. Δικιά τους η επιχείρηση δικά τους και ρίσκα.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
...
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό)...Έτσι είναι:
Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!
Πήρε άριστα και χωρίς φροντιστήριο
19.200 μόρια - πρωτιά χωρίς φροντιστήριο και Νομική Αθηνών για το Χρήστο ΚατσάνηΚαλά όλα αυτά, αλλά έτσι θα ήταν το σωστό αν όλοι αυτοί το κατάφερναν με το σχολείο + 2-3 ώρες διαβάσματος στο σπίτι (και πολύ λέω).
Τα περισσότερα παιδιά θυσιάζουν τα πάντα για χάρη του διαβάσματος και ελάχιστοι τυχεροί έχουν και καλούς καθηγητές που τους βοηθάει. -
Αν σπουδαζαν μονο αυτοι που που τα καταφερνουν χωρις βοήθεια και μονο σε σχολες με πραγματικο αντικειμενο,τα πραγματα θα ηταν πιθανως πιο ορθολογικα στην Ελλαδα.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....