-
ΚΑΝΟΝΑΣ 1ος
ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΩΡΟΥΧΟ(ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΒΟΛΤΕΣ 4-5 KM)ΚΑΝΟΝΑΣ 2ος
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας διοργανώνει για τα μέλη και τους φίλους του μια ποδηλατική βόλτα την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010.
Τόπος συνάντησης είναι το Τατόϊ και πιο συγκεκριμένα τα 'Βασιλικά' κτήματα.
Ώρα συνάντησης 10:00
Οδηγίες για το πως θα φτάσουμε :
Κατευθυνόμαστε στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας (στο ρεύμα προς Λαμία) και βγαίνουμε αριστερά στην έξοδο της Βαρυμπόπης. Στην αρχή ο δρόμος έχει αρκετές κλειστές στροφές δίπλα στην ρεματιά και στην συνέχεια υπάρχει μια μεγάλη ευθεία. Στο τέλος της ευθείας κάνουμε πλάγια δεξιά και μετά από λίγο συναντάμε την είσοδο των κτημάτων. Δίπλα από την είσοδο υπάρχει η ταβέρνα 'Λεωνίδας' που είναι και το σημείο συνάντησης μας.Παρακαλούνται όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν να φροντίσουν για τον εξοπλισμό ασφαλείας τους (κράνος, γάντια κτλ). Καλό θα ήταν επίσης να έχετε μαζί σας αρκετά υγρά.
Σας περιμένουμε όλους!!!
Αν δεν πετάει την Κυριακή (που μάλλον δεν θα πετάει ), θα είμαι και εγώ.
μου αρεσει που δίνουν ραντεβού στην ταβέρνα... Αμα βρέχει σας βλέπω να τρώτε από τις 10 το πρωι
Το snowclub έχει ένδοξη ιστορία στο θέμα 'ταβερνοκατάσταση'. Άλλωστε δεν νοείται καλό σκι χωρίς ένα ξεγυρισμένο τσιμπούσι μετά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μόλις ανακάλυψα κάτι ποδήλατα Fidusa. Ελληνικής κατασκευής, χειροποίητα στη Ρόδο. Βρήκα να λέγονται από καλά ως πολύ καλά λόγια. Ποια η γνώμη σας;;Παλιά μάρκα από την Ρόδο. Ακριβά.
Μπορείς και να παραγγείλεις κάποιο στα μέτρα σου. -
Τι εννούμε ακριβά.
450 ευρω βρίσκεις... στα siteκαι έχω βρει και ένα στη Λάρισα στα 350 αλλά δεν έχω πάρει τηλ..
φίλε θέλεις να πάρεις στο δαλαβίκα... εχει ένα στο site του.
http://dalavikasbikes.gr/podilata/mount ... idusa.html
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τι εννούμε ακριβά.
450 ευρω βρίσκεις... στα siteκαι έχω βρει και ένα στη Λάρισα στα 350 αλλά δεν έχω πάρει τηλ..
φίλε θέλεις να πάρεις στο δαλαβίκα... εχει ένα στο site του.
http://dalavikasbikes.gr/podilata/mount ... idusa.html
Ακριβά εννούμε ό,τι σε σχέση ας πούμε με τα Ideal περίπου παραπλήσια μοντέλα με παραπλήσιο εξοπλισμό είναι 10%-20% (και παραπάνω μερικές φορές) πιο ακριβά και αγγίζουν τιμές καλών Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών μαρκών.
Και εννοώ φυσικά μοντέλα έτοιμα προς πώληση και όχι παραγγελία κοστουμάκι πάνω μας για τον καθένα.
Εκεί οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά.Επίσης επειδή έχω δει όλη την γκάμα από κοντά η ένσταση μου είναι στο φινίρισμα των βαθών και άλλων λεπτομερειών. Νομίζω ότι έχουν δρόμο ακόμα για να αγγίξουν την κορυφή.
-
Από τη χθεσινή βόλτα στο Adenaou natioal park
-
Αυτον ον καιρο γιος φιλου ειναι Ν.Υορκη για μεταπτυχιακο αγορασε ποδηλατο για μετακινησεις και ειναι ενθουσιασμενος για την δυνατοτα που εχει να κυκλοφορει με ασφαλεια εκει σε συγκριση φυσικα με Αθηνα... εχουν ποδηλατοδρομους στους μισους δρομους περιπου της πολης και στη σχολη ειδικα παρκινκ για την ασφαλεια τους απο κλοπες... δεν ξερω με τα κρυα εκει πως θα τη βγαλει!!???
-
Τελικά ήρθε χθες το νέο ποδήλατο. Ideal Megisto με δισκόφρενα. Οι 28άρηδες είναι άλλη διάσταση. Γρήγορα και εύκολα όλα. Χρειάζεται κάποια αξεσουάρ που θα μπουν εν καιρώ.
Οι φωτό είναι από την χθεσινή βόλτα εγκαινίων στην πόλη (2 οικογένειες, 8 ποδήλατα).
-
Μεγειά το ποδήλατο. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα πολύ καλό πακέτο.
Και μπράβο σας ποδηλατικές οικογένειες!
Αλήθεια όντως κάνει διαφορά η 28άρα;; -
Αέρας...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μεγειά το ποδήλατο. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα πολύ καλό πακέτο.
Και μπράβο σας ποδηλατικές οικογένειες!
Αλήθεια όντως κάνει διαφορά η 28άρα;;Ευχαριστώ!
Έχω και 26άρι ΜΤΒ εδώ και 3μιση χρόνια, οπότε η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Η ποιότητα κύλισης για το 28άρι είναι η μέρα με τη νύχτα. Παίζουν ρόλο και τα λάστιχα βέβαια. Σε ανιφορίτσα 800μ βάζοντας όλα τα δυνατά μου με το 26, η γυναίκα μου μου έριξε 2.... κολώνες με το 28 -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Onyx, oταν πηρα το 28αρι (πριν ειχα mountain 26αρι), νομιζα οτι ξαφνικα ειχα γινει ο Ζουπερμαν!
Τεραστια διαφορα. -
Και πως δικαιολογείται αυτό; Μήπως είναι κυρίως θέμα ελαστικών, στενότερα και πιο λεία (γιατί και σε παλιό 26άρι mtb όταν έβαλα ημι λάστιχο λείο στη μέση κατάλαβα μεγάλη διαφορά) ή παίζει ρόλο και η διάμετρος και με ποιο τρόπο.
-
Αφού η περίμετρος του 28 είναι μεγαλύτερη με την ίδια πεταλιά κάνεις μεγαλύτερη απόσταση.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αφού η περίμετρος του 28 είναι μεγαλύτερη με την ίδια πεταλιά κάνεις μεγαλύτερη απόσταση.Μα τότε θα ήταν πιο δύσκολο να κάνεις αυτήν την πεταλιά. Άλλωστε με τις ταχύτητες ρυθμίζεις τη μετάδοση ώστε να έχεις το ίδιο ζόρι.
Μεγαλύτερη διάμετρος σημαίνει λιγότερες περιστροφές για ίδια ταχύτητα άρα λιγότερες τριβές αλλά είναι αυτό άξιο λόγου;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αφού η περίμετρος του 28 είναι μεγαλύτερη με την ίδια πεταλιά κάνεις μεγαλύτερη απόσταση.
Μα τότε θα ήταν πιο δύσκολο να κάνεις αυτήν την πεταλιά. Άλλωστε με τις ταχύτητες ρυθμίζεις τη μετάδοση ώστε να έχεις το ίδιο ζόρι.
Μεγαλύτερη διάμετρος σημαίνει λιγότερες περιστροφές για ίδια ταχύτητα άρα λιγότερες τριβές αλλά είναι αυτό άξιο λόγου;;Με ίδιες σχέσεις όμως και στα δύο ποδήλατα και ίδια ταχύτητα περιστροφής στο πετάλι δεν πάει πιο γρήγορα το 28άρι; Μία πλήρης περιστροφή του 28 καλύπτει 15,95 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το 26άρι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στους αλουμινένιους σκελετούς ποιο είναι το καλύτερο κράμα το 6061 ή το 7005; Και σε τί είναι καλύτερο το καθένα....Το 6061 είναι ένα κράμα αλουμινίου που υπέρέχει το μαγνήσιο το πυρίτιο ενώ στο 7005 υπερέχει ο ψευδαύργυρος.
Το πρώτο θεωρείται πιο εύκαμπτο το δεύτερο πιο σκληρό.
Επίσης το κράμα 6061 νομίζω ό,τι είναι πιο δύσκολο τόσο στην επεξεργασία του όσο στις κολλήσεις, ενώ το 7005 πιο απλό και στο ένα και στο άλλο.
Πάντως το 7005 είναι πιο καινούργιο (τουλάχιστον στην κατασκευή ποδηλάτων). Θεωρητικώς τουλάχιστον θεωρείται καλύτερο αλλά νομίζω και πρακτικώς.Εγώ σε m/b έχω οδηγήσει και το ένα και το άλλο σε παραπλήσια μοντέλα. Το μόνο που αντιλαμβάνεσαι είναι ό,τι το 6061 είναι πιο ελαστικό (ενδοτικό) στους ανώμαλους δρόμους και αυτό μεταφράζεται σε δυναμικές απώλειες, (πχ απώλεια στην μεταφορά ενέργειας στην πεταλιά) πράγμα που δεν παρατηρείται σαν φαινόμενο τόσο έντονα στο 7005.
Καλά τα λες αλλά δεν είναι απλά τα πράγματα. Βρήκα το παρακάτω: http://tuulparg.eu/KB/alumiinium/AL6061vs7005frames.pdf
6061 and 7005 are the two most readily available aluminum alloys appropriate to making bicycle frames. We're also
beginning to see 6066 and 6069 become available from some tubing manufacturers, but only on a very limited basis at this
time. 'Scandium' as used frames is actually an aluminum alloyed with a small amount of Scandium, yet is much too
expensive for the general market. There are many other aluminum alloys like 7075 and 2014 that are stronger than both
6061 and 7005, but are not appropriate to making bike frames because they are nearly impossible to weld.
6061 (aluminum/magnesium/silicon alloy) is generally considered superior to 7005 (aluminum/zinc alloy), though in some
respects 7005 can be stronger. The tensile strength of 7005-T6 is 51,000 psi vs 45,000 psi for 6061-T6. Yield strengths are
42,000 psi vs 40,000 psi, respectively. Tensile strength measures the amount stress required to cause complete failure,
while yield strength measures the amount required to deform the material. The problem is that the ratings are measured on
solid aluminum. When to comes to frames, the greatest differences in strength will come from the quality of the welds,
selection of tubing shapes and thicknesses, and the overall design of the frame.
The truth is, in terms of the forces that a bicycle frame is typically subjected to the base material strength differences
between 6061 and 7005 alloys are fairly negligible. You are unlikely to ever put more than a fraction of the stress on your
frame that would cause it to reach those force levels. Nevertheless, the 7005 is the stronger of the two in those respects
(6061 is superior in stretch resistance, but again those figures are far outside of the realm of real world use). So why do I
say that 6061 is considered to be the superior material for making bike frames?
As mentioned by several posters, 6061 is easier to manipulate making butting and tube shaping like ovalizing and tapering
less costly. On the other hand, 6061 requires precise liquid cooling as part of the heat-treatment process that all aluminum
bikes frames must undergo after welding, whereas 7005 can be air cooled. The bottom line was touched upon by an earlier
poster, but is essentially that we can execute a better and lighter design easier with the 6061. Due to the degree of
manipulation, and the liquid quenching, a 6061 frame is typically more expensive to produce. It used to be a considerable
difference just a few years ago, but 6061 frames have become more reasonable over the last few years as the technology
and equipment proliferates.
Here at IBEX, we much prefer 6000-series alloys. We have completely phased-out 7005, and will begin introducing 6066
and 6069 tubesets on a few high-end models next year. In the meantime, 6061 is our mainstay and it will remain so on the
vast majority of our models for some time to come.
Best regards,
Jack A.
IBEX Bicycles -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αφού η περίμετρος του 28 είναι μεγαλύτερη με την ίδια πεταλιά κάνεις μεγαλύτερη απόσταση.Μα τότε θα ήταν πιο δύσκολο να κάνεις αυτήν την πεταλιά. Άλλωστε με τις ταχύτητες ρυθμίζεις τη μετάδοση ώστε να έχεις το ίδιο ζόρι.
Μεγαλύτερη διάμετρος σημαίνει λιγότερες περιστροφές για ίδια ταχύτητα άρα λιγότερες τριβές αλλά είναι αυτό άξιο λόγου;;Με ίδιες σχέσεις όμως και στα δύο ποδήλατα και ίδια ταχύτητα περιστροφής στο πετάλι δεν πάει πιο γρήγορα το 28άρι;
Ναι αλλά αυτό θα συμβεί επειδή η διαφορά διαμέτρου του τροχού επηρεάζει την τελική σχέση μετάδοσης οπότε συνολικά δεν είναι η ίδια σχέση, είναι σαν να έχεις μια ή δυο σχέσεις πιο μακριές οπότε και πιο δύσκολες. Εκτός αν η διαφορά στις τριβές είναι τόσο μεγάλη που να το εξουδετερώνει αυτό, και αυτό ακριβώς είναι η ερώτησή μου.
-
η διαφορά είναι στη στροφορμή.
οι 28αρηδες έχουν μεγαλύτερη και οι μικρομεταβολές στη κλίση προκαλούν μικρότερη μεταβολή στη ταχύτητα.
σταθερότερη ταχύτητα = άνετα (παιχνίδια του μυαλού)
υπάρχει και ένα ψήγμα φυσικής που λέει οτι έχοντας σταθερότερη ταχύτητα δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες προσαρμογές στη δύναμη που ασκείς (μέσα στο Τ κάθε περιστροφής). άρα είσαι πιο ξεκούραστος μετά απο κάποια χλμ διότι αποδίδεις την ισχύ με το ρυθμό που σε βολεύει. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τελικά ήρθε χθες το νέο ποδήλατο. Ideal Megisto με δισκόφρενα. Οι 28άρηδες είναι άλλη διάσταση. Γρήγορα και εύκολα όλα. Χρειάζεται κάποια αξεσουάρ που θα μπουν εν καιρώ.
Οι φωτό είναι από την χθεσινή βόλτα εγκαινίων στην πόλη (2 οικογένειες, 8 ποδήλατα).
Σε ζηλεύω
Είσαι πολυ καλός
Επιβεβαιώνω όλα όσα λες
Χτες πήγα για οδήγηση MTB και για λίγο (σε κανονικό δρόμο) που έκανα κατάλαβα ότι δε πάει...
Τωρα μη μου μιλάτε τεχνικά. Αισθανόμουν ότι ποδηλατό χωρίς λόγο (με σχέση 19-21) και το ποδήλατο δε τρέχει... Βεβαια το άλλο μου ποδηλατο ειναι κουρσα...Τελικά κι εγω trekking θα πρέπει να πάρω. Μάλλον απορίπτεται το MTB αν και κρυφοκοιτάω και τα νέα 29αρια τα οποία ειναι θεικά (αλλά πάνω από 600 ευρω...) στα φτηνά δεν υπάρχουν ακόμα)
όταν βγούν φτηνά 29αρια... όλοι θα πάρουν τέτοια. Ακόμη και trekking
Μπράβο Cmarin (μήπως έπρεπε όμως να πάρεις ποδήλατο marin???
Υ.Γ. το άσπρο με την τεράστια κόρνα τι μοντέλο ειναι? το ίδιο με το δικό σου ή trevellon?
Η ζωή...ποδήλατο!