-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Αν μπορεί να περιμένει 4 μήνες τότε Swift.
Είναι το πιο όμορφο (υποκειμενικό), έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά, το καλύτερο εσωτερικό (εικόνα, ποιότητα) και δεν υστερεί σε κανένα άλλο τομέα.Οι διαφορές σε επίπεδο επιδόσεων είναι από μικρές έως αμελητέες.
Swift: 0-100 12', 0-1000 33.6', τελική 175
Colt: 0-100 11.9', 0-1000 33.6', τελική 180
Micra: 0-100 11.2', 0-1000 33.2', τελική 173Αν βιάζεται τότε Colt.
Που τις βρήκες αυτές τις μετρήσεις?
Τουλάχιστον για το colt είναι μερτημένο απο όλα τα περιοδικά απο 10,5 έως 11. Δικιά μου μέτρηση με το Gtech RR (ένα άτομο και 10 lt βενζίνη) 9,8 sec 0-100
Απο περιοδικό 0-160 για το colt έρχεται στα 36,2 και στο swift στα 40,1
αυτά ενδεικτικά γιατί αν πάμε και πιο ειδικά σίγουρα (ροπές χαμηλά-ψηλά) 0-400 m , 0 -1000 m το swift είναι παντού πίσω και με διαφορά !
4ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 416, Μάϊος 2005
Οι μετρήσεις αναφέρονται στο 5θυρο Colt αλλά δεν νομίζω ότι το τρίθυρο έχει σημαντική διαφορά σε επιδόσεις καθώς το βάρος τους είναι παραπλήσιο(955 κιλά το 3θυρο, 970 το 5θυρο).
Το 0-160 για το 5θυρο Colt είναι 39'(4ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 410, Νοέμβριος 2004)
0-400m: Swift 18.2', Colt(5θυρο) 18.3', Micra 17.8'.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Οι διαφορές στο 0-100 δεν είναι σημαντικές,στις ρεπρίζ όμως είναι,με το Μίκρα να έχει τις καλύτερες με διαφορά,το Colt να ακολουθεί,και το Swift να μένει πίσω λόγω μακριών σχέσεων στο κιβώτιο.80-110 με 3η: Swift 7.7', Colt 6.4', Micra 6.2'
120-140 με 4η: Swift 10.3', Colt 8.3', Micra 8.7'Κατά την ταπεινή μου άποψη πάντως οι ρεπρίζ δεν έχουν ιδιέταιρη σημασία καθώς προσπαθούν να προσομοιώσουν την κίνηση στο δρόμο, κάτι που είναι από δύσκολο έως αδύνατο να πραγματοποιηθεί με τυποποιημένες μετρήσεις...
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Το απίστευτο ατού αυτού του αυτοκινήτου είναι τα φρένα του που αν τα εκμεταλλευτείς μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα πράγμα που swift και micra απέχουν λιγότερο το πρώτο και περισσότερο το δεύτερο.120-0: Swift 59.9, Colt(5θυρο με ταμπούρα πίσω) 61.1, Micra 59.2
Δεν ξέρω πόσο βελτιώνεται η επίδοση του Colt με τους δίσκους στον πίσω άξονα, αλλά το Smart Forfour, που είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, πετυχαίνει 59.7m(4ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 411, Δεκέμβριος 2004) με δίσκους πίσω και ελαστικά ίδιας διάστασης με το Colt 1.3...
-
Η ψήφος μου πάει στο Micra για ένα και μόνο λόγο.Φοβερό μοτέρ με πολύ καλές ρεπρίζ με οποιαδήποτε σχέση.Η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το δικό μου (Punto 1.4 95ps) στον τομέα αυτόν.Στα αρνητικά του θα έβαζα τον αυξημένο θόρυβο του κινητήρα.Τα άλλα δυο δεν τα έχω οδηγήσει.
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Το απίστευτο ατού αυτού του αυτοκινήτου είναι τα φρένα του που αν τα εκμεταλλευτείς μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα πράγμα που swift και micra απέχουν λιγότερο το πρώτο και περισσότερο το δεύτερο.
120-0: Swift 59.9, Colt(5θυρο με ταμπούρα πίσω) 61.1, Micra 59.2
Δεν ξέρω πόσο βελτιώνεται η επίδοση του Colt με τους δίσκους στον πίσω άξονα, αλλά το Smart Forfour, που είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, πετυχαίνει 59.7m(4ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 411, Δεκέμβριος 2004) με δίσκους πίσω και ελαστικά ίδιας διάστασης με το Colt 1.3...
και όμως έχει διαφορά το 5d απο το cz3 και μάλιστα μεγάλη! Είναι κάτι που το έχω αναφέρει και άλλες φορές το γεγονός οτι το cz3 δεν έχει συγκριθεί με τα αντίστοιχα μοντέλα που του αρμόζουν γιατί μάλλον θα τα ¨ταπεινώσει¨ στο θέμα του τι πληρώνεις και τι παίρνεις !
110-0 το έχουν βγάλει σε Τεστ των 4Τ αν δεν κάνω λάθος 47 m.
Σε ένα drive που έχω στα χέρια μου ενδεικτικά αναφέρει τιμές 100-0 39,4 CZ3 και 40μ για το swift.
Οι διαφορές σε απόλυτες τιμές στο φρενάρισμα απο το swift δεν είναι μεγάλες αλλά οι δίσκοι πίσω δεν θα κουραστούν ποτέ, δεν θα μουρώνουν το αυτοκίνητο δίνουν πολύ καλύτερη αίσθηση.Για τις ρεπρίζ του swift είναι γνωστό οτι έχει πρόβλημα καθώς έχει μακριά 2 -3- 4.
Επίσης 0-100 10,5 0-160 36,3 0-400 17,4 για το CZ3
ενώ οι αντίστοιχες του swift 11,7 40,1 18,1
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
110-0 το έχουν βγάλει σε Τεστ των 4Τ αν δεν κάνω λάθος 47 m.
Δεν έχει γίνει μέχρι τώρα test των 4Τ για το Colt CZ3.
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
και όμως έχει διαφορά το 5d απο το cz3 και μάλιστα μεγάλη! Είναι κάτι που το έχω αναφέρει και άλλες φορές το γεγονός οτι το cz3 δεν έχει συγκριθεί με τα αντίστοιχα μοντέλα που του αρμόζουν γιατί μάλλον θα τα ¨ταπεινώσει¨ στο θέμα του τι πληρώνεις και τι παίρνεις !
Επίσης 0-100 10,5 0-160 36,3 0-400 17,4 για το CZ3
ενώ οι αντίστοιχες του swift 11,7 40,1 18,1
Είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις;
Ακόμα και η ίδια η Mitsubishi δίνει 0-100 σε 11' και ως γνωστόν οι μετρήσεις των κατασκευαστών είναι αρκετά αισιόδοξες...Επίσης τί σε κάνει να πιστεύεις ότι το CZ3 έχει τόσο καλύτερες επιδόσεις από το 5θυρο τη στιγμή που η μόνη τους διαφορά είναι τα 15 κιλά που ζυγίζει επιπλέον το δεύτερο;
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
110-0 το έχουν βγάλει σε Τεστ των 4Τ αν δεν κάνω λάθος 47 m.
Δεν έχει γίνει μέχρι τώρα test των 4Τ για το Colt CZ3.
E τότε θα ήταν και αυτό σε κάνα autotriti ή drive.
Και αυτό είναι που λέω οτι ακόμα δεν έχουν κάνει test για το cz3
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
και όμως έχει διαφορά το 5d απο το cz3 και μάλιστα μεγάλη! Είναι κάτι που το έχω αναφέρει και άλλες φορές το γεγονός οτι το cz3 δεν έχει συγκριθεί με τα αντίστοιχα μοντέλα που του αρμόζουν γιατί μάλλον θα τα ¨ταπεινώσει¨ στο θέμα του τι πληρώνεις και τι παίρνεις !
Επίσης 0-100 10,5 0-160 36,3 0-400 17,4 για το CZ3
ενώ οι αντίστοιχες του swift 11,7 40,1 18,1
Είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις;
Ακόμα και η ίδια η Mitsubishi δίνει 0-100 σε 11' και ως γνωστόν οι μετρήσεις των κατασκευαστών είναι αρκετά αισιόδοξες...Επίσης τί σε κάνει να πιστεύεις ότι το CZ3 έχει τόσο καλύτερες επιδόσεις από το 5θυρο τη στιγμή που η μόνη τους διαφορά είναι τα 15 κιλά που ζυγίζει επιπλέον το δεύτερο;
Σιγουράτος ! Εχθές τις διάβαζα και τις έγραφα απο το τεύχος του drive(Τεύχος δεν θυμάμαι θα το πω μόλις γυρίσω σπίτι)
Όσο για το αν είναι αισιόδοξες...οι κατασκευαστές λένε επίσης οτι την ισχύ στο στρόφαλο. Για το συγκεκριμένο τα 95 άλογα είναι στον τροχό
Στο στρόφαλο το autotriti έχει αναφέρει 108 άλογα!
Επίσης δεν ξέρω μήπως στο 5 πορτο έχει διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο. Θα το κοιτάξω και αυτό!
Για το 0-100 έχω αναφέρει οτι έχω βγάλει και 9,8 sec με το δικό μου(Έχει 9200 km στο κοντέρ ) !
Μην ξεχνάμε οτι οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και εξοπλισμό + οτι έχουν και λίγα χιλιόμετρα )
Και για να μην παρεξηγιόμαστε δεν έχω κανένα είδος αντιπαράθεσης...απλά όταν ήταν να το πάρω το έψαξα λίγο καλύτερα απο αυτά που λένε τα ελληνικά περιοδικά (γιατί για το συγκεκριμένο δεν έχουν πει και πολλά) και το swift και το micra ήταν στα υπόψι.
Για το colt μπορεί να πω περισσότερα επειδή το testάρω καθημερινά
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
και όμως έχει διαφορά το 5d απο το cz3 και μάλιστα μεγάλη! Είναι κάτι που το έχω αναφέρει και άλλες φορές το γεγονός οτι το cz3 δεν έχει συγκριθεί με τα αντίστοιχα μοντέλα που του αρμόζουν γιατί μάλλον θα τα ¨ταπεινώσει¨ στο θέμα του τι πληρώνεις και τι παίρνεις !
Επίσης 0-100 10,5 0-160 36,3 0-400 17,4 για το CZ3
ενώ οι αντίστοιχες του swift 11,7 40,1 18,1
Είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις;
Ακόμα και η ίδια η Mitsubishi δίνει 0-100 σε 11' και ως γνωστόν οι μετρήσεις των κατασκευαστών είναι αρκετά αισιόδοξες...Επίσης τί σε κάνει να πιστεύεις ότι το CZ3 έχει τόσο καλύτερες επιδόσεις από το 5θυρο τη στιγμή που η μόνη τους διαφορά είναι τα 15 κιλά που ζυγίζει επιπλέον το δεύτερο;
Σιγουράτος ! Εχθές τις διάβαζα και τις έγραφα απο το τεύχος του drive(Τεύχος δεν θυμάμαι θα το πω μόλις γυρίσω σπίτι)
Όσο για το αν είναι αισιόδοξες...οι κατασκευαστές λένε επίσης οτι την ισχύ στο στρόφαλο. Για το συγκεκριμένο τα 95 άλογα είναι στον τροχό
Στο στρόφαλο το autotriti έχει αναφέρει 108 άλογα!
Επίσης δεν ξέρω μήπως στο 5 πορτο έχει διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο. Θα το κοιτάξω και αυτό!
Για το 0-100 έχω αναφέρει οτι έχω βγάλει και 9,8 sec με το δικό μου(Έχει 9200 km στο κοντέρ ) !
Μην ξεχνάμε οτι οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και εξοπλισμό + οτι έχουν και λίγα χιλιόμετρα )
Και για να μην παρεξηγιόμαστε δεν έχω κανένα είδος αντιπαράθεσης...απλά όταν ήταν να το πάρω το έψαξα λίγο καλύτερα απο αυτά που λένε τα ελληνικά περιοδικά (γιατί για το συγκεκριμένο δεν έχουν πει και πολλά) και το swift και το micra ήταν στα υπόψι.
Για το colt μπορεί να πω περισσότερα επειδή το testάρω καθημερινά
σιγα μην εχει και 150 αλογα
τα εχουμε πει αυτα πριν στο τοπικ.
Αν εχει τοσα πολλα ειναι υποπτο γιατι δε βγάζει επιδόσεις
Τωρα αν το δικό σου παει τόσο γρήγορα μενω εκπληκτος! -
Είπε κανείς οτι έχει 150 άλογα?
95 στον τροχό είπα οτι έχει και πιστεύω οτι το 9,8sec 0-100 που βγάζει (τo βλέπετε και στα διαγράμματα) είναι αρκετά καλό και τίμιο για τα 95 άλογα (τροχό) και 955 κιλά αμάξι.
Φυσικά και αν είχε και πιο κοντό κιβώτιο θα είχε και καλύτερες επιδόσεις αλλά αυτό ήταν άλλο.
Είχε συζητηθεί και παλιότερα αλλά τότε δεν είχα ντοκουμέντα που αποδεικνύουν οτι βγάζει επιδόσεις
-
Βρήκα το συγκριτικό του DRIVE με Swift-Polo-CZ3.
Δίνει 95,4 ίππους στους τροχούς (107 στο στρόφαλο) και 12,8 κιλά ροπής στους τροχούς, τη στιγμή που το Swift είναι στα 86,4 και 11,1 αντίστοιχα.
0-100: 10,5
50-110 με αλλαγές: 9,6 και πολλές αξιόλογες ρεπρίζ παρόλο που δεν έχει και τον Ντάνι Ντε Βίτο για κιβώτιο.Και εγώ θυμάμαι ότι το CZ3 με το 5θυρο έχουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
0-100: 10,5
50-110 με αλλαγές: 9,6 και πολλές αξιόλογες ρεπρίζ παρόλο που δεν έχει και τον Ντάνι Ντε Βίτο για κιβώτιο.Και εγώ θυμάμαι ότι το CZ3 με το 5θυρο έχουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
Έγραψε ο Ντάνι Ντε βίτο
-
Θενξ γιου!
-
To DRIVE που αναφέρει τις παραπάνω τιμές που ανέφερα και επισημαίνει και ο funkyreverend είναι το 107 του Σεπτεμβρίου
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
και όμως έχει διαφορά το 5d απο το cz3 και μάλιστα μεγάλη! Είναι κάτι που το έχω αναφέρει και άλλες φορές το γεγονός οτι το cz3 δεν έχει συγκριθεί με τα αντίστοιχα μοντέλα που του αρμόζουν γιατί μάλλον θα τα ¨ταπεινώσει¨ στο θέμα του τι πληρώνεις και τι παίρνεις !
Επίσης 0-100 10,5 0-160 36,3 0-400 17,4 για το CZ3
ενώ οι αντίστοιχες του swift 11,7 40,1 18,1
Είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις;
Ακόμα και η ίδια η Mitsubishi δίνει 0-100 σε 11' και ως γνωστόν οι μετρήσεις των κατασκευαστών είναι αρκετά αισιόδοξες...Επίσης τί σε κάνει να πιστεύεις ότι το CZ3 έχει τόσο καλύτερες επιδόσεις από το 5θυρο τη στιγμή που η μόνη τους διαφορά είναι τα 15 κιλά που ζυγίζει επιπλέον το δεύτερο;
Σιγουράτος ! Εχθές τις διάβαζα και τις έγραφα απο το τεύχος του drive(Τεύχος δεν θυμάμαι θα το πω μόλις γυρίσω σπίτι)
Όσο για το αν είναι αισιόδοξες...οι κατασκευαστές λένε επίσης οτι την ισχύ στο στρόφαλο. Για το συγκεκριμένο τα 95 άλογα είναι στον τροχό
Στο στρόφαλο το autotriti έχει αναφέρει 108 άλογα!
Επίσης δεν ξέρω μήπως στο 5 πορτο έχει διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο. Θα το κοιτάξω και αυτό!
Για το 0-100 έχω αναφέρει οτι έχω βγάλει και 9,8 sec με το δικό μου(Έχει 9200 km στο κοντέρ ) !
Μην ξεχνάμε οτι οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και εξοπλισμό + οτι έχουν και λίγα χιλιόμετρα )
Και για να μην παρεξηγιόμαστε δεν έχω κανένα είδος αντιπαράθεσης...απλά όταν ήταν να το πάρω το έψαξα λίγο καλύτερα απο αυτά που λένε τα ελληνικά περιοδικά (γιατί για το συγκεκριμένο δεν έχουν πει και πολλά) και το swift και το micra ήταν στα υπόψι.
Για το colt μπορεί να πω περισσότερα επειδή το testάρω καθημερινά
Δεν έχω κάποιο λόγο να αμφισβητήσω αυτά που λές.
Ότι το Colt 'βγάζει' περισσότερα άλογα απ' όσα λέει η Mitsubishi είναι γνωστό(93,6 στον τροχό στη δυναμομέτρηση των 4Τ), αλλά είναι κάτι που συμβαίνει συχνά.
Αντιθέτως το να ανακοινώνει ο κατασκευαστής χειρότερο 0-100 από το πραγματικό και μαλιστα κατά 1+' είναι μάλλον πρωτοφανές και αυτό είναι που με προβληματίζει... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βρήκα το συγκριτικό του DRIVE με Swift-Polo-CZ3.Δίνει 95,4 ίππους στους τροχούς (107 στο στρόφαλο) και 12,8 κιλά ροπής στους τροχούς, τη στιγμή που το Swift είναι στα 86,4 και 11,1 αντίστοιχα.
0-100: 10,5
50-110 με αλλαγές: 9,6 και πολλές αξιόλογες ρεπρίζ παρόλο που δεν έχει και τον Ντάνι Ντε Βίτο για κιβώτιο.Και εγώ θυμάμαι ότι το CZ3 με το 5θυρο έχουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
Τα 10,5' για τα 100 μου φαίνονται πιο κοντά στην πραγματικότητα αν και πάλι είναι λίγα για αυτοκίνητο 1300 κ.εκ.
-
Αναφέρω ξανά οτι για αυτοκίνητο 955 κιλών με 95 στον τροχό δεν είναι παράλογο. Όταν τα 1400 άρια με 100 - 110 άλογα (στρόφαλο) 1100 κιλά έχουν κάπου στο 11+ 0-100 άρα....
Επίσης ξαναλέω οτι η μέτρηση 9,8 0-100 βγήκε με ένα άτομο και μάλιστα 10-15 λίτρα βενζίνη.
Αν συγκριθεί με τα τεστ των περιοδικών που μετράνε με δύο άτομα και συνήθως και γεμάτο ρεζερβουάρ μιλάμε για περίπου +100 κιλά (70 κιλά συνοδηγός + 30 κιλά καύσιμο) !
Αυτές είναι λεπτομέρειες πυο δεν πρέπει να ξεχνιούνται
-
ΚΟΛΤ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΣΟΥΙΦΤ 4Χ4 ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ....
-
Απο τα τρια εχω οδηγησει πολυ το Micra 1.4 το οποιο δεν μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις, ειδικα σε επιδοσεις και σαν συμπεριφορα στις στροφες. Τα αλλα δυο δεν τα εχω οδηγησει, αλλα αυτο που μπορω να προτινω με κλειστα ματια ειναι το Corsa 1.2. Εχει τις επιδοσεις 1.4 ειδικα του Micra και εχει επισεις φοβερα κρατηματα και φοβερη αισθηση γενικα στην οδηγηση. Φανταστειτε το 1.4 πως θα ειναι.
Colt vs Micra vs Swift