-
Αν γίνει μία φορά φταίει ένας υπάλληλος.
Αν επαναληφθεί και μάλιστα με στήριξη του υπεύθυνου του καταστήματος φταίνε πολλοί υπάλληλοι.
Αν γίνεται συνήθεια σε άσχετους και άγνωστους μεταξύ τους πελάτες φταίει η πλειοψηφία (αφήνω εξαιρέσεις στο σύνολο) των εργαζομένων.
Σε τελική ανάλυση και κάποιος διευθυντής να τους πει να κάνουν κάτι στραβά, κι αυτός ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ!!!
Η εταιρεία είναι μερικά κομμάτια χαρτί, και άυλοι τίτλοι, αυτοί ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κάνουν κατι στραβά...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γιατί στην Ελλάδα ο τελευταίος τροχός της αμάξης είναι ο καταναλωτής.Γιατί αν είχε γίνει κάτι τέτοιο σε άλλη χώρα, θα είχαν χαρίσει στον καταναλωτή το μισό μαγαζί, ζητώντας εγγράφως συγνώμη. Όπως πχ είχε συμβεί στον πατέρα μου, που είχε αγοράσει μια σκηνή από κατάστημα στις ΗΠΑ και στην επιστροφή διαπίστωσε ότι έλειπαν τα μισά στηρίγματα. Έστειλε γράμμα στην εταιρεία κι εκείνοι του έστειλαν επιταγή με ολόκληρο το ποσό που πλήρωσε, ζητώντας συγνώμη και λέγοντάς του να κρατήσει τη σκηνή!
Μόνος σου τα λες.Ο πατέρας σου ενήργησε ως όφειλε. Ο φίλος μας το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να βρει το δίκιο του στο φόρουμ.**Πώς να του στείλει η ρημάδα η εταιρεία έγγραφη συγγνώμη αν δεν είναι ενήμερη;**Αν κατάλαβα καλά ο φίλος το θεωρεί υποτιμητικό/ταλαιπωρία να πάει να το κουβεντιάσει με τον υπεύθυνο.Ας πάει,ας το συζητήσει κι ας έρθει μετά εδώ(αν δεν ικανοποιηθεί)να θάψει όλο το πλαίσιο,από τον πρόεδρο ως την καθαρίστρια.Κι εγώ μαζί του.Αλλά όχι έτσι.
-
Δηλαδή, έχοντας διαβάσει τα περιστατικά του GeorgeTabs και το δικό μου, θεωρείς ότι θα ζητούσαν συγνώμη και θα του έκαναν κωλοτούμπες;
Πιθανότερο θεωρώ να τον κατηγορούσαν ότι έλεγε ψέματα. Η εμπειρία δείχνει ότι μόνο τη δυσφήμηση φοβούνται οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή, έχοντας διαβάσει τα περιστατικά του GeorgeTabs και το δικό μου, θεωρείς ότι θα ζητούσαν συγνώμη και θα του έκαναν κωλοτούμπες;
Πιθανότερο θεωρώ να τον κατηγορούσαν ότι έλεγε ψέματα. Η εμπειρία δείχνει ότι μόνο τη δυσφήμηση φοβούνται οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα.Δηλαδή,τα περιστατικά του κάθε George Tabs,του Μανοσκ ή τα δικά μου κλπ είναι ικανά να δημιουργήσουν ''δεδικασμένο συμπεριφοράς και πρακτικής'' μιας εταιρείας;;;Κάθε περίπτωση κρίνεται διαφορετικά.
Παιδιά σε κάθε περίπτωση,συμφωνούμε ή δεν συμφωνούμε,μιλάμε για υπαρκτά πρόσωπα,για μια εταιρεία με αριθμό υπαλλήλων που αγγίζει τριψήφιο αριθμό,για δεκάδες υποκαταστήματα σε όλη την χώρα και όχι μόνο,και δεν νομίζω ότι δικαιούμαστε ως GTI_,MANOSK,GeorgeTabs,Loulou,Rally και ξερώ γω τι άλλο να μιλάμε ελαφρά τη καρδία.Αν το παιδί νομίζει ότι αδικήθηκε(εγώ τον πιστεύω)μπορεί επώνυμα να ζητήσει το δίκιο του,να απευθυνθεί σε αυτόυς που τον αδίκησαν και μετά αν δεν το βρει ας γράφει εδώ ό,τι γουστάρει.Πριν τα κάνει όλα αυτά όμως το να θάβει εδώ μέσα ανώνυμα το βλέπω άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.Θα τον παρηγορήσουμε εμείς,ως συνήθως,θα χώσουμε και κανένα μπινελίκι παραπάνω σε άτομα που δεν γνωρίζουμε(μήπως πληρώνουμε;)και τι θα βγεί;Τίποτα.Είναι λάθος νοοτροπία αυτή όσο δίκιο κι αν έχει. -
Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια στην εταιρία που δούλευα είχαμε βάλει ένα tape streamer σε έναν Η/Υ. Το οποίο δεν δούλευε. Το φέρνει πίσω ο πελάτης, βάζουμε ένα άλλο και το ελλατωματικό μας ξεμένει στην αποθήκη. Τέσσερα χρόνια αργότερα (αφού είχε κλείσει ο χονδρέμπορας που μας το πούλησε) διαπιστώνω ότι το streamer δεν έχει capstant (η ροδέλα που γυρνάει την ταινία). Βρίσκω λοιπόν ποιος είχε την αντιπροσωπία της OEM εταιρίας που είχε φτιάξει το streamer (που έχει επίσης κλήσει) τέσσερα χρόνια πριν και εμφανίζομαι δεκαπενταύγουστο (!) στα γραφεία της.
Στο γραφείο μια υπάλληλος στο λογιστήριο και ένας τεχνικός. Τους δείχνω το drive και μου λένε:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μα δεν έχουμε πια την αντιπροσωπία και η εταιρία έχει κλήσει.
ΕΓΩ: Το ξέρω, αλλά μπας και σας έχει ξεμείνει ένα capstant;Ο τεχνικός το παίρνει πίσω και σε 10 λεπτά έχω το streamer έτοιμο και να δουλεύει. Ρωτάω πόσο κάνει:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τι να σε χρεώσω; Το λάστιχο; Είσαι απλά τυχερός που το βρήκα.
ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ: Μα πρέπει να χρεώσουμε εργασία...
ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τι εργασία, που σφήνωσα το λάστιχο. Φύγε ανθρωπέ μου!Τελικά η συγκεκριμένη εταιρία έπεσε έξω. Μήπως οι σωστοί δεν τα καταφέρνουν τελικά;
-
Επιτέλους βγαίνει στη φόρα το χάλι του συγκεκριμένου καταστήματος.
Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις σε αυτό το θέμα.Πρίν από 6 ή 7 χρόνια δε θυμάμαι ακριβώς ξεκίνησα να φιάξω ένα υπολογιστή πάμε λοιπόν στο 'τελάρο' (μαζί με τον 'κλασσικό φίλο γνώστη' μια κι εγώ ακόμη και σήμερα δε τα πάω καλά με τους υπολογιστές) παραγγέλνουμε το πράγμα και συμφωνούμε ότι η πληρωμή θα γίνει με γραμμάτια. Σε λίγες ημέρες με καλούν να πάω για την διαδικασία της πληρωμής κ.λ.π. .
Παώ λοιπόν υπογράφω τα γραμμάτια και μετά αρχίζει 'το γλέντι'.
Ξέρεται αυτός ο δίσκος που έχετε βάλει δεν υπάρχει στοκ στη θέση του θα βάλουμε τον τάδε.
Μα οφού αυτόν διάλεξα.
Δε πειράζει αυτός είναι και φτηνότερος.
Α! και το πληκτρολόγιο που ζητήσατε δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, θα σας δώσουμε κάποιο άλλο εξίσου καλό.
Και τη διαφορά τιμής που προκύπτει τι θα τη κάνουμε.
Ε δε πειράζει, έτσι κι αλλιώς δε μας δίνετε μετρητά και όλο και κάτι θα χρειαστείτε στο μέλλον.
Τηλεφωνό στον 'κλασσικό φίλο γνώστη' του λέω τη κατάσταση και μου λέει όχι αυτά που προτέινουν δεν είναι εφάμιλα με τα αρχικά επιλεγμένα όπότε ακύρωσέ το.
Ζητώ λοιπόν τα γραμμάτια πίσω σκίζω την υπογραφή μου (Είχε το θράσος δε ο γενειοφόρος υπάλληλος να μου ζητήσει το κόστος των γραμματίων. Το τι πήρε το γνωρίζετε) ακυρώνω την παραγγελία, ρωτώ και την τελευταία μου απορία.
'Πως γίνετε ένα κατάστημα που πουλά οργάνωση γραφείου να μη γνωρίζει τι υπόλοιπο έχει στις αποθήκες του όταν φιάχνει μια παραγγελία'
Απάντηση φυσικά δε πήρα.Φεύγω πάω σε άλλο κατάστημα και κάνω την αγορά μου χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μετά από λίγο καιρό θέλησα να προσθέσω λίγη παραπάνω μνήμη στο μηχάνημα και λέω δε βαριέσαι ας πάω στο 'τελάρο' μια μνήμη είναι.
Αγοράζω μια μνήμη λοιπόν πάω στο σπίτι τη βάζω ανοίγω το μηχάνημα και μέχρι εκεί παρακαλώ γιατί μετά έμπαινε σε safe mode.
Βγάζω τη μνήμη και όλα εντάξει.
Μετά από προσεκτικό έλεγχο βρέθηκε ότι ήταν μεταχειρισμένη (να τι κάνουν τα μηχανήματα που ανταλάσουν) .Πάω πίσω στο κατάστημα του εξηγώ τη κατάσταση προτείνει ο υπάλληλος να μου την αλλάξει, του προτείνω να κατεδαφίσω μόνο το μισό όροφο και τελικά τα βρίσκουμε και μου δίνει τα χρήματα πίσω.
Πήραν τις ευκαιρίες τους και τις έχασαν σα κατάστημα.
Από τότε όποτε περνάω έξω από το εν λόγο κατάστημα απλά φασκελώνω και φεύγωΣτη περίπτωση της μνήμης πήρα τον δικηγόρο μου και του πρότεινα 'ότι τους πάρεις δικό σου αρκεί να τους σκίσεις'. Αλλά τελικά είπαμε να μη το συνεχίσουμε μια και δεν είχε όρεξη κανείς να τρέχει.
Συγνώμη για τη τεράστια δημοσίευση, αλλά ο εκνευρισμος μου ξαναήρθε διαβάζοντας αυτό το θέμα.
-
τις προάλλες είχα πάει σ'ένα υποκατάστημα κι εκεί που χάζευα πετυχαίνω ένα γνωστό που είχε πάει το λαπτοπ στο σέρβις επειδή είχε πάρει ένα σιντί για ίντερνετ και του έβγαζε πρόβλημα και του πε ο τεχνικός ότι είχαν χτυπήσει τα windows και ότι έπρεπε να τα ξαναπεράσει. Πήγαμε λοιπόν σε μια άκρη το κοιτάω από δω, το κοιτάω από κει, και τελικά ήταν προβληματικό το πρόγραμμα εγκατάστασης, αλλά αυτό ήταν λόγω της προμηθεύτριας εταιρείας και όχι του εν λόγω καταστήματος, και του λέω θα κάνεις αυτό κι εκείνο κι αν χρειαστείς βοήθεια πάρε τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη του παροχέα και όλα θα λυθούν.
Απορώ γιατί ο τεχνικός του είπε τέτοιο πράμα, ότι έχουν χτυπήσει τα windows..
-
Καλά, από 'τεχνικούς' έχουμε δει πολλά δείγμα ασχετοσύνης.
Ένας είχε βγάλει χαλασμένο ένα PC στη δουλειά γιατί δεν εκκινούσε, είχε λέει χαλάσει ο σκληρός. Τελικά απλώς ήταν ρυθμισμένο το PC από το BIOS να εκκινεί από το CD και είχε ξεχαστεί ένα άσχετο CD στο drive.
Άλλος είχε βγάλει άχρηστο έναν εκτυπωτή laser, ενώ το μόνο που χρειαζόταν ήταν επανεγκατάσταση των οδηγών.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, από 'τεχνικούς' έχουμε δει πολλά δείγμα ασχετοσύνης.Ένας είχε βγάλει χαλασμένο ένα PC στη δουλειά γιατί δεν εκκινούσε, είχε λέει χαλάσει ο σκληρός.** Τελικά απλώς ήταν ρυθμισμένο το PC από το BIOS να εκκινεί από το CD και είχε ξεχαστεί ένα άσχετο CD στο drive.**
Άλλος είχε βγάλει άχρηστο έναν εκτυπωτή laser, ενώ το μόνο που χρειαζόταν ήταν επανεγκατάσταση των οδηγών.
Γιατί νομίζω ότι όταν είναι ρυθμισμένο να μπουτάρει από CD, αν δεν βρει bootable απλώς συνεχίζει με μια μικρή καθυστέρηση την εκκίνηση από την επόμενη συσκευή; Εκτός αν είχε καταργήσει εντελώς την εκκίνηση από σκληρό! Οπότε ήταν πολύ βλήμα!
-
Αν είναι άδειο το drive, προχωράει στην επόμενη συσκευή. Αν βρει CD βγάζει μήνυμα λάθους.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν είναι άδειο το drive, προχωράει στην επόμενη συσκευή. Αν βρει CD βγάζει μήνυμα λάθους.Στο δικό μου απλά γράφει Failed και συνεχίζει. Μάλιστα, ακόμα και αν βρει bootable, περιμένει μερικά δευτερόλεπτα να του επιβεβαιώσεις με πάτημα κάποιου πλήκτρου και μετά boot-άρει από το CD, αλλιώς προχωράει! Ποιο ληγμένο BIOS κάνει τη μαλακία που περιγράφεις;;; Δηλαδή δεν μπορείς να αφήσεις CD μέσα στο Drive και να έχεις την επιλογή ενεργοποιημένη;;;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ένας είχε βγάλει χαλασμένο ένα PC στη δουλειά γιατί δεν εκκινούσε, είχε λέει χαλάσει ο σκληρός. Τελικά απλώς ήταν ρυθμισμένο το PC από το BIOS να εκκινεί από το CD και είχε ξεχαστεί ένα άσχετο CD στο drive.
Μπορεί αυτό το άσχετο να ήταν bootable. Μερικά λειτουργικά, όπως το Linux, δεν περιμένουν πάτημα κουμπιού για να εγκρίνεις το boot απ'το cd και ξεκινά αυτόματα
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Αν είναι άδειο το drive, προχωράει στην επόμενη συσκευή. Αν βρει CD βγάζει μήνυμα λάθους.
Στο δικό μου απλά γράφει Failed και συνεχίζει. Μάλιστα, ακόμα και αν βρει bootable, περιμένει μερικά δευτερόλεπτα να του επιβεβαιώσεις με πάτημα κάποιου πλήκτρου και μετά boot-άρει από το CD, αλλιώς προχωράει! Ποιο ληγμένο BIOS κάνει τη μαλακία που περιγράφεις;;; Δηλαδή δεν μπορείς να αφήσεις CD μέσα στο Drive και να έχεις την επιλογή ενεργοποιημένη;;;
Πρόκειται για έναν υπολογιστή Hitachi.
Θα πρέπει να το ξαναδοκιμάσω για να σιγουρευτώ, πάντως σε άλλους υπολογιστές παλιότερους (όχι στον δικό μου), αν έχεις ενεργοποιήσει ως πρώτη συσκευή δισκέτα ή CD, γίνονται τα εξής:- αν είναι άδειο το drive, προχωρά στην επόμενη
- αν υπάρχει bootable CD, βγάζει αντίστροφη μέτρηση για να επιλέξεις εκκίνηση από σκληρό ή CD κι αν δεν πατήσεις τίποτα ξεκινάει από τον σκληρό
- αν υπάρχει μη bootable CD ή δισκέτα, βγάζει μήνυμα για προβληματικό μέσο αποθήκευσης και ανάγκη αντικατάστασής του και περιμένει να αλλάξεις το αποθ. μέσο και να πατήσεις κάποιο πλήκτρο.
-
Κι εμένα μου κάνει ακριβώς ότι λέει ο nasos79.
Πολύ συχνά μετά από εγκατάσταση ΚουφωμάτωνXP ξεχνάω από βαρεμάρα να το αλλάξω, και αργεί 5 δευτερόλεπτα το μπουτάρισμα...Όμως δεν αποκλείεται άλλο bios να κάνει άλλα πράγματα, ή και να είχε διαγράψει τελείως την εκκίνηση από σκληρό...
-
Ξέρετε τι μου ήρθε τώρα;;; Προσοχή οι ρομαντικοί, μην το διαβάσετε:
No system disk or disk error. Replace disk and strike any key to continue.
(Ή κάπως έτσι...)
Έχω πολλά πολλά χρόνια να το δω!!!
-
Το κορυφαίο είναι:
'Keyboard not found. Press F1 to continue'.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το κορυφαίο είναι:'Keyboard not found. Press F1 to continue'.
σε παραλλαγή
'Mouse not found. Right click to continue...'
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το κορυφαίο είναι:'Keyboard not found. Press F1 to continue'.
Καλά, αυτό είναι ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ! Αλλά αυτό που είπα εγώ, είναι κάτι ανάλογο λογικά με το μήνυμα λάθους που βγάζει αυτό το BIOS με το CD. Γι' αυτό το είπα...
-
Σαν το ανέκδοτο με την ξανθιά γραμματέα που κλαίει μπροστά στην οθόνη της και ρωτάει ο διευθυντής τι έγινε, και του απαντάει 'μου γράφει press any key to continue, κι εγώ δεν βλέπω κανένα κουμπί που να λέει -any- '
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το κορυφαίο είναι:'Keyboard not found. Press F1 to continue'.
Να σε διορθώσω:
Keyboard error or no keyboard present. Press F1 to continue
ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!!!!!!