Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    29
    144
    220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      castor last edited by

      ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ

      ΑΘΗΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2005
      Προς: ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΘΕΑ, ΕΘΕΑ,
      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ,
      ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΚΡΙΤΕΣ,
      ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΩΝ.

      Το νεο Διοικητικο Συμβουλιο του Συνδεσμου Οδηγων Αγωνων Αυτοκινητου,(αποτελουμενο απο νεους και παλιους οδηγους, ,χωματινους , ασφαλτινους , αναβασακηδες και πισταδορου),μεσα στο πρωτο εξαμηνο της θητειας του, αποφασισε να τηρησει χαμηλο προφιλ ,εδωσε εμφαση στο να ενημερωθει σφαιρικα για τα προβληματα του χωρου μας και να επικεντρωθει στις κατ αρχην επαφες, που βοηθησαν προς αυτην την κατευθυνση.

      Οι διαπιστωσεις μας ηταν οι αναμενομενες,και ιδιες με αυτες που οι προκατοχοι μας ανεφεραν.

      ΟΛΟΙ οι επι μερους τομεις της διοικησης ,νομοθεσιας,εφαρμογης κανονισμων,εκπαιδευση και ελεγχος των αρχοντων των αγωνων,διενεργειας και προδιαγραφων αγωνων,ασφαλεια των αγωνων αλλα και ασφαλιση των αγωνιζομενων και κριτων,προβολη επικοινωνια και image των αγωνων και των σχετικων εκδηλωσεων,χρηζουν σημαντικων βελτιωσεων και σε ορισμενες περιπτωσεις εκ θεμελιων αναδιοργανωση.
      ΟΛΑ αυτα δεν ειναι και δεν πρεπει να ειναι δουλεια του Συνδεσμου μας,ΕΙΝΑΙ ομως δουλεια μας να απαιτησουμε την αμεση εφαρμογη τους.

      Δεν πρεπει να διαφευγει απο τον νου κανενος οτι οι αγωνες ,και ολος ο θιασος περι αυτων, χρηματοδοτουνται αποκλειστικα απο τους αγωνιζομενους!!!

      Ειναι ευκαιρια ΤΩΡΑ που η ΕΘΕΑ διοικειται απο ανθρωπους που γνωριζουν απο αγωνες και σιγουρα εχουν την διαθεση να κανουν τις βαθειες τομες που χρειαζεται για να αρχισει η ανακαμψη των αγωνων σε ΟΛΑ τα επιπεδα.

      ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ

      • Την Δημιουργια αμεσα λειτουργικου φορεα (με επαγγελματικες δεσμευσεις),που θα ασχοληθει με προγραμμα και οραμα με την προβολη και σωστη επικοινωνια ,των καθε ειδους αγωνων, Πρωταθληματων,Κυπελλων και Επαθλων (ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)

      • Την δημιουργια φορεα που θα ασχοληθει αποκλειστικα με την δημιουργια προδιαγραφων διενεργειας αγωνων οσον αφορα στην ασφαλεια οδηγων – κριτων –θεατων και διαδρομων ,αλλα το κυριωτερο ,με την ουσιαστικη ΕΦΑΡΜΟΓΗ χωρις καμια παρεκλιση των προδιαγραφων αυτων .

      • Την ουσιαστικη ενημερωση για το θεμα της ασφαλισης ιδιων και προς τριτους και την αμεση αναβαθμιση των ποσων καλυψεων,σε ανθρωπινα επιπεδα.

      • ΑΜΕΣΗ μειωση των παραβολων συμμετοχης στους αγωνες και εξευρεση πορων για την οργανωση ,απο χορηγους και το κρατος.

      • Θεσπιση ουσιαστικων εξετασεων για την εκδοση αγωνιστικης αδειας οδηγησης.

      • Αμεση λυση στο θεμα των κριτων,απομακρυνση ή ουσιαστικη εκπαιδευση των «κακων» κριτων και δημιουργια σχολης κριτων που θα παραγει συνεχως νεα ατομα που θα στελεχωνουν με γνωση και συνεπεια τους αγωνες.

      • ΑΜΕΣΗ και δικαια λυση στο τεραστιο προβλημα των αναγνωρισεων στα ραλλυ(χωμα-ασφαλτος) και τις αναβασεις ,για να σταματησει το κρυφτουλι και η κοροιδια.

      • Δημιουργια «ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» ,δηλαδη μηχανισμου που θα προωθει ταλεντα σε αγωνες καθε μορφης στο εξωτερικο,με την βοηθεια του κρατους και της ΕΘΕΑ.

      • Αμεση νομοθετικη λυση στο χρονιο προβλημα της μεταφορας των αγωνιστικων αυτοκινητων με τρειλερ,αφου το νομοθετικο κενο που υπαρχει,αναγκαζει τους οδηγους σε οικονομικη αιμοραγια , αδικως!!

      Κυριοι,
      οι οδηγοι ,αυτοι δηλαδη που πληρωνουν, οχι μονον για να εχουν αυτοκινητα και να γινονται αγωνες αλλα αυτοι που συντηρουν με καθε τροπο την ΕΘΕΑ,τους κριτες,τις λεσχες και ολο το στερεωμα των αγωνων αυτοκινητου στην Ελλαδα,ζητουν απο την ΕΘΕΑ λυσεις αμεσα εφαρμοστεες και προγραμμα αναβαθμισης .

      Κυριε Προεδρε της ΕΘΕΑ,
      Δεν αμφισβητουμε καθολου τις θετικες προθεσεις σας , αντιθετα θα ειμαστε αρωγοι της οποιας προσπαθειας σας για την εκ θεμελιων αναβαθμιση του χερσαιου μηχανοκινητου αθλητισμου στην χωρα μας.ΠΡΕΠΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ, ΤΩΝ 10.000 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ,ΤΩΝ 500+ ΑΓΩΝΩΝ ΕΤΗΣΙΩΣ ,ΤΩΝ 4.500.000 ΕΥΡΩ (τουλαχιστον) τζιρου τον χρονο, να ξεφυγει απο τα στενα και μιζερα πλαισια ενος απλου σωματειου περιηγησεων και να στηριχτει σε μια πυραμιδα με γερες και σωστες βασεις για να μπορεσουμε να πλησιασουμε τους Εταιρους μας στην Ευρωπη σε οδηγικες και οργανωτικες δυνατοτητες,προβολη και ασφαλεια και απηχηση στις πλατειες μαζες (Που γεμισαν το Ολυμπιακο Σταδιο απο την μια πλευρα,ενω αφησαν αδειες τις ειδικες του Ραλλυ Ελπα απο την αλλη)

      Οι οδηγοι δικαιολογημενα πιεζουν αφορητα για αναβαθμιση και ειναι ετοιμοι ,αν δεν εισακουσθουν,να την απαιτησουν με οποιον τροπο χρειαστει!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        castor last edited by

        ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ

        ΑΘΗΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2005
        Προς: ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΘΕΑ, ΕΘΕΑ,
        ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ,
        ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΚΡΙΤΕΣ,
        ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΩΝ.

        Το νεο Διοικητικο Συμβουλιο του Συνδεσμου Οδηγων Αγωνων Αυτοκινητου,(αποτελουμενο απο νεους και παλιους οδηγους, ,χωματινους , ασφαλτινους , αναβασακηδες και πισταδορου),μεσα στο πρωτο εξαμηνο της θητειας του, αποφασισε να τηρησει χαμηλο προφιλ ,εδωσε εμφαση στο να ενημερωθει σφαιρικα για τα προβληματα του χωρου μας και να επικεντρωθει στις κατ αρχην επαφες, που βοηθησαν προς αυτην την κατευθυνση.

        Οι διαπιστωσεις μας ηταν οι αναμενομενες,και ιδιες με αυτες που οι προκατοχοι μας ανεφεραν.

        ΟΛΟΙ οι επι μερους τομεις της διοικησης ,νομοθεσιας,εφαρμογης κανονισμων,εκπαιδευση και ελεγχος των αρχοντων των αγωνων,διενεργειας και προδιαγραφων αγωνων,ασφαλεια των αγωνων αλλα και ασφαλιση των αγωνιζομενων και κριτων,προβολη επικοινωνια και image των αγωνων και των σχετικων εκδηλωσεων,χρηζουν σημαντικων βελτιωσεων και σε ορισμενες περιπτωσεις εκ θεμελιων αναδιοργανωση.
        ΟΛΑ αυτα δεν ειναι και δεν πρεπει να ειναι δουλεια του Συνδεσμου μας,ΕΙΝΑΙ ομως δουλεια μας να απαιτησουμε την αμεση εφαρμογη τους.

        Δεν πρεπει να διαφευγει απο τον νου κανενος οτι οι αγωνες ,και ολος ο θιασος περι αυτων, χρηματοδοτουνται αποκλειστικα απο τους αγωνιζομενους!!!

        Ειναι ευκαιρια ΤΩΡΑ που η ΕΘΕΑ διοικειται απο ανθρωπους που γνωριζουν απο αγωνες και σιγουρα εχουν την διαθεση να κανουν τις βαθειες τομες που χρειαζεται για να αρχισει η ανακαμψη των αγωνων σε ΟΛΑ τα επιπεδα.

        ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ

        • Την Δημιουργια αμεσα λειτουργικου φορεα (με επαγγελματικες δεσμευσεις),που θα ασχοληθει με προγραμμα και οραμα με την προβολη και σωστη επικοινωνια ,των καθε ειδους αγωνων, Πρωταθληματων,Κυπελλων και Επαθλων (ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)

        • Την δημιουργια φορεα που θα ασχοληθει αποκλειστικα με την δημιουργια προδιαγραφων διενεργειας αγωνων οσον αφορα στην ασφαλεια οδηγων – κριτων –θεατων και διαδρομων ,αλλα το κυριωτερο ,με την ουσιαστικη ΕΦΑΡΜΟΓΗ χωρις καμια παρεκλιση των προδιαγραφων αυτων .

        • Την ουσιαστικη ενημερωση για το θεμα της ασφαλισης ιδιων και προς τριτους και την αμεση αναβαθμιση των ποσων καλυψεων,σε ανθρωπινα επιπεδα.

        • ΑΜΕΣΗ μειωση των παραβολων συμμετοχης στους αγωνες και εξευρεση πορων για την οργανωση ,απο χορηγους και το κρατος.

        • Θεσπιση ουσιαστικων εξετασεων για την εκδοση αγωνιστικης αδειας οδηγησης.

        • Αμεση λυση στο θεμα των κριτων,απομακρυνση ή ουσιαστικη εκπαιδευση των «κακων» κριτων και δημιουργια σχολης κριτων που θα παραγει συνεχως νεα ατομα που θα στελεχωνουν με γνωση και συνεπεια τους αγωνες.

        • ΑΜΕΣΗ και δικαια λυση στο τεραστιο προβλημα των αναγνωρισεων στα ραλλυ(χωμα-ασφαλτος) και τις αναβασεις ,για να σταματησει το κρυφτουλι και η κοροιδια.

        • Δημιουργια «ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» ,δηλαδη μηχανισμου που θα προωθει ταλεντα σε αγωνες καθε μορφης στο εξωτερικο,με την βοηθεια του κρατους και της ΕΘΕΑ.

        • Αμεση νομοθετικη λυση στο χρονιο προβλημα της μεταφορας των αγωνιστικων αυτοκινητων με τρειλερ,αφου το νομοθετικο κενο που υπαρχει,αναγκαζει τους οδηγους σε οικονομικη αιμοραγια , αδικως!!

        Κυριοι,
        οι οδηγοι ,αυτοι δηλαδη που πληρωνουν, οχι μονον για να εχουν αυτοκινητα και να γινονται αγωνες αλλα αυτοι που συντηρουν με καθε τροπο την ΕΘΕΑ,τους κριτες,τις λεσχες και ολο το στερεωμα των αγωνων αυτοκινητου στην Ελλαδα,ζητουν απο την ΕΘΕΑ λυσεις αμεσα εφαρμοστεες και προγραμμα αναβαθμισης .

        Κυριε Προεδρε της ΕΘΕΑ,
        Δεν αμφισβητουμε καθολου τις θετικες προθεσεις σας , αντιθετα θα ειμαστε αρωγοι της οποιας προσπαθειας σας για την εκ θεμελιων αναβαθμιση του χερσαιου μηχανοκινητου αθλητισμου στην χωρα μας.ΠΡΕΠΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ, ΤΩΝ 10.000 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ,ΤΩΝ 500+ ΑΓΩΝΩΝ ΕΤΗΣΙΩΣ ,ΤΩΝ 4.500.000 ΕΥΡΩ (τουλαχιστον) τζιρου τον χρονο, να ξεφυγει απο τα στενα και μιζερα πλαισια ενος απλου σωματειου περιηγησεων και να στηριχτει σε μια πυραμιδα με γερες και σωστες βασεις για να μπορεσουμε να πλησιασουμε τους Εταιρους μας στην Ευρωπη σε οδηγικες και οργανωτικες δυνατοτητες,προβολη και ασφαλεια και απηχηση στις πλατειες μαζες (Που γεμισαν το Ολυμπιακο Σταδιο απο την μια πλευρα,ενω αφησαν αδειες τις ειδικες του Ραλλυ Ελπα απο την αλλη)

        Οι οδηγοι δικαιολογημενα πιεζουν αφορητα για αναβαθμιση και ειναι ετοιμοι ,αν δεν εισακουσθουν,να την απαιτησουν με οποιον τροπο χρειαστει!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          castor last edited by

          ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ

          ΑΘΗΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2005
          Προς: ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΘΕΑ, ΕΘΕΑ,
          ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ,
          ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΚΡΙΤΕΣ,
          ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΩΝ.

          Το νεο Διοικητικο Συμβουλιο του Συνδεσμου Οδηγων Αγωνων Αυτοκινητου,(αποτελουμενο απο νεους και παλιους οδηγους, ,χωματινους , ασφαλτινους , αναβασακηδες και πισταδορου),μεσα στο πρωτο εξαμηνο της θητειας του, αποφασισε να τηρησει χαμηλο προφιλ ,εδωσε εμφαση στο να ενημερωθει σφαιρικα για τα προβληματα του χωρου μας και να επικεντρωθει στις κατ αρχην επαφες, που βοηθησαν προς αυτην την κατευθυνση.

          Οι διαπιστωσεις μας ηταν οι αναμενομενες,και ιδιες με αυτες που οι προκατοχοι μας ανεφεραν.

          ΟΛΟΙ οι επι μερους τομεις της διοικησης ,νομοθεσιας,εφαρμογης κανονισμων,εκπαιδευση και ελεγχος των αρχοντων των αγωνων,διενεργειας και προδιαγραφων αγωνων,ασφαλεια των αγωνων αλλα και ασφαλιση των αγωνιζομενων και κριτων,προβολη επικοινωνια και image των αγωνων και των σχετικων εκδηλωσεων,χρηζουν σημαντικων βελτιωσεων και σε ορισμενες περιπτωσεις εκ θεμελιων αναδιοργανωση.
          ΟΛΑ αυτα δεν ειναι και δεν πρεπει να ειναι δουλεια του Συνδεσμου μας,ΕΙΝΑΙ ομως δουλεια μας να απαιτησουμε την αμεση εφαρμογη τους.

          Δεν πρεπει να διαφευγει απο τον νου κανενος οτι οι αγωνες ,και ολος ο θιασος περι αυτων, χρηματοδοτουνται αποκλειστικα απο τους αγωνιζομενους!!!

          Ειναι ευκαιρια ΤΩΡΑ που η ΕΘΕΑ διοικειται απο ανθρωπους που γνωριζουν απο αγωνες και σιγουρα εχουν την διαθεση να κανουν τις βαθειες τομες που χρειαζεται για να αρχισει η ανακαμψη των αγωνων σε ΟΛΑ τα επιπεδα.

          ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ

          • Την Δημιουργια αμεσα λειτουργικου φορεα (με επαγγελματικες δεσμευσεις),που θα ασχοληθει με προγραμμα και οραμα με την προβολη και σωστη επικοινωνια ,των καθε ειδους αγωνων, Πρωταθληματων,Κυπελλων και Επαθλων (ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ)

          • Την δημιουργια φορεα που θα ασχοληθει αποκλειστικα με την δημιουργια προδιαγραφων διενεργειας αγωνων οσον αφορα στην ασφαλεια οδηγων – κριτων –θεατων και διαδρομων ,αλλα το κυριωτερο ,με την ουσιαστικη ΕΦΑΡΜΟΓΗ χωρις καμια παρεκλιση των προδιαγραφων αυτων .

          • Την ουσιαστικη ενημερωση για το θεμα της ασφαλισης ιδιων και προς τριτους και την αμεση αναβαθμιση των ποσων καλυψεων,σε ανθρωπινα επιπεδα.

          • ΑΜΕΣΗ μειωση των παραβολων συμμετοχης στους αγωνες και εξευρεση πορων για την οργανωση ,απο χορηγους και το κρατος.

          • Θεσπιση ουσιαστικων εξετασεων για την εκδοση αγωνιστικης αδειας οδηγησης.

          • Αμεση λυση στο θεμα των κριτων,απομακρυνση ή ουσιαστικη εκπαιδευση των «κακων» κριτων και δημιουργια σχολης κριτων που θα παραγει συνεχως νεα ατομα που θα στελεχωνουν με γνωση και συνεπεια τους αγωνες.

          • ΑΜΕΣΗ και δικαια λυση στο τεραστιο προβλημα των αναγνωρισεων στα ραλλυ(χωμα-ασφαλτος) και τις αναβασεις ,για να σταματησει το κρυφτουλι και η κοροιδια.

          • Δημιουργια «ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» ,δηλαδη μηχανισμου που θα προωθει ταλεντα σε αγωνες καθε μορφης στο εξωτερικο,με την βοηθεια του κρατους και της ΕΘΕΑ.

          • Αμεση νομοθετικη λυση στο χρονιο προβλημα της μεταφορας των αγωνιστικων αυτοκινητων με τρειλερ,αφου το νομοθετικο κενο που υπαρχει,αναγκαζει τους οδηγους σε οικονομικη αιμοραγια , αδικως!!

          Κυριοι,
          οι οδηγοι ,αυτοι δηλαδη που πληρωνουν, οχι μονον για να εχουν αυτοκινητα και να γινονται αγωνες αλλα αυτοι που συντηρουν με καθε τροπο την ΕΘΕΑ,τους κριτες,τις λεσχες και ολο το στερεωμα των αγωνων αυτοκινητου στην Ελλαδα,ζητουν απο την ΕΘΕΑ λυσεις αμεσα εφαρμοστεες και προγραμμα αναβαθμισης .

          Κυριε Προεδρε της ΕΘΕΑ,
          Δεν αμφισβητουμε καθολου τις θετικες προθεσεις σας , αντιθετα θα ειμαστε αρωγοι της οποιας προσπαθειας σας για την εκ θεμελιων αναβαθμιση του χερσαιου μηχανοκινητου αθλητισμου στην χωρα μας.ΠΡΕΠΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ, ΤΩΝ 10.000 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ,ΤΩΝ 500+ ΑΓΩΝΩΝ ΕΤΗΣΙΩΣ ,ΤΩΝ 4.500.000 ΕΥΡΩ (τουλαχιστον) τζιρου τον χρονο, να ξεφυγει απο τα στενα και μιζερα πλαισια ενος απλου σωματειου περιηγησεων και να στηριχτει σε μια πυραμιδα με γερες και σωστες βασεις για να μπορεσουμε να πλησιασουμε τους Εταιρους μας στην Ευρωπη σε οδηγικες και οργανωτικες δυνατοτητες,προβολη και ασφαλεια και απηχηση στις πλατειες μαζες (Που γεμισαν το Ολυμπιακο Σταδιο απο την μια πλευρα,ενω αφησαν αδειες τις ειδικες του Ραλλυ Ελπα απο την αλλη)

          Οι οδηγοι δικαιολογημενα πιεζουν αφορητα για αναβαθμιση και ειναι ετοιμοι ,αν δεν εισακουσθουν,να την απαιτησουν με οποιον τροπο χρειαστει!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            oikonomoy_racing last edited by

            Καιρός ήταν να μην τα λέμε μόνο ατομικά και σε πηγαδάκια ο καθένας μας.
            Διαβασα με πολύ ενδιαφέρον την παραπάνω επιστολή και σίγουρα θα περιμένω με περισσότερο ενδιαφέρον να δω αν θα υπάρξουν απαντήσεις,δεσμέυεσεις και φυσικά πράξεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              platis last edited by

              ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

              ΕΥΓΕ

              Να το επεκτεινω λιγο? Ας οργανωθει μια ευρεια διημερη 'συνδιασκεψη', οπυ ο καθενας απο μας θα πει το κοντο του και το μακρυ του, οπου ο καθενας απο μας θα μπορεσει να αισθανθει οτι συμμετεχει σε μια προσπαθεια ανορθωσης του σπορ και παρεχει τις καλες του υπηρεσιες.
              Με τον τροπο αυτο ,και το ψυχρο ομολογουμενως κλιμα θα ζεσταθει και η αρχη του σπορ θα μπορεσει να εχει μια πιο σφασιρικη αποψη των οσων απασχολουν τους εμπλεκομενους με το σπορ, την οποια φοβαμαι οτι τωρα δεν εχει, οντας σχετικα απομακρη απο την 'βαση' και ενεργοντας με βαση οσα της μεταφερονται απο τους κοντινούς συνεργατες.
              Σαν μακροπροθεσμη πρακτικη νομιζω οτι ειναι καλυτερα οι ανθρωποι ενος χωρου να σεβονται και να ακολουθουν συνειδητα τον αξιο αρχηγο παρα οι υπηκοοι να τρεμουν την ουτως η αλλως αξια ηγεσια.
              Κι αφου αυτη η συναντηση γινει να χαραχθει μια μακροπνοη κι αναγκαστικα ΣΤΑΘΕΡΗ πορεια αναπτυξης.
              Με λιγα λογια: ΠΡΟΕΔΡΕ, ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ΅. ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟ ΛΕΝΕ.
              Καλημερα σ ολους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                pavlos last edited by

                Με συγχωρείτε, μπορω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου;

                Πριν απο την επιστολή αυτή, προηγήθηκαν άλλες επιστολές, που δεν κοινοποιήθηκαν προς εμας, με προτάσεις σχετικα με όλες τις ευστοχές ομολογουμένως διαπιστώσεις της επιστολής, οι οποίες δεν εισακούστηκαν απο την ΕΘΕΑ και τον Α. Μανιατόπουλο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                  Με συγχωρείτε, μπορω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου;

                  Πριν απο την επιστολή αυτή, προηγήθηκαν άλλες επιστολές, που δεν κοινοποιήθηκαν προς εμας, με προτάσεις σχετικα με όλες τις ευστοχές ομολογουμένως διαπιστώσεις της επιστολής, οι οποίες δεν εισακούστηκαν απο την ΕΘΕΑ και τον Α. Μανιατόπουλο;

                  Επίσημες πιθανώς όχι.
                  Όμως τα προβλήματα έντονα και χρόνια, και ανταπόκριση δε βρήκαμε.

                  Αντίθετα μας ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ!
                  Οπότε γιατί να το πάνε λάου λάου;

                  ΜΠΡΑΒΟ, ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ, αρκεί να το συνεχίσετε/συνεχίσΟΥΜΕ!!!

                  235 αναγνώσεις για 3 απαντήσεις, γουστάρω μούδιασμα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • P
                    platis last edited by

                    Ξερεις ομως Γιωργο τι βλεπω. Στα διαφορα στεκια και στα πηγαδακια βριζουμε, γκρινιαζουμε τον ΣΟΑΑ επικαλουμενοι την απραξια του.
                    Τωρα που ο ΣΟΑΑ ταραζει τα νερα και εχει την αναγκη της υποστηριξης μας και της συνδρομης μας ,διαπιστωνω οτι...εχουμε παθει προωρα την νοσο των πουλερικων.
                    260 αναγνωσεις,4 δημοσιευσεις.
                    ΑΝΤΕ, ΑΣ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΟΥΜΕ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΜΠΟΥΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.

                    Παυλε, τι κι αν προταθηκαν η δεν προταθηκαν λυσεις. Κανε ενα φλας στην συνθεση της ηγεσιας και μετα απαντησε μου: Αισθανεσαι οτι εχουν αναγκη σεμιναριων η αλλαγης πλευσης? Εγω νομιζω το δευτερο!
                    Ξεκαθαριζω αυτο που πιστευα απο την αρχη. Το σπορ σημερα εχει την μακραν καλυτερη ηγεσια απο πλευρας ικανοτητων και αξιας σε σχεση με παληοτερα .Το σημαντικοτερο προβλημα της ειναι η εσωστρεφεια που πιθανα εκπορευεται απο αυτην ακριβως την αδιαμφισβητητη αξια.
                    Νομιζω ομως οτι αντι να παριστανω τον ψυχαναλυτη ,ειναι καλυτερα να συστρατευθω με το συλλογικο μας οργανο.

                    Κυριοι κανουμε πολλες θυσιες. Μια απ αυτες ειναι να παμε αυριο Ωρωπο, μετα Καρτοντρομο, μετα στα σπιτια μας για να αρχιδσουμε τον πραγματικο αγωνα μας. Αυτο στοιχιζει σε χρημα και σε χρονο.
                    Προσεξτε μην καταλαβετε λαθος. Εμεις θα κανουμε ολο κι ολο 1 (ΝΑΙ ΕΝΑΝ) γυρο. Σε συνολο ομως θα γινουν 120 γυροι ,που θα ευχαριστησουν τον κοσμο ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
                    ΟΜΩΣ.ΟΜΩΣ.ΟΜΩΣ. Τα εισητηρια δεν θα τα παρουμε εμεις. Δεν θα μας επιστραφουν καποια χρηματα απο τα 300 Ευρωπουλα της συμμετοχης που εμεις πληρωσαμε.
                    ΑΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΡΗ, ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΟΠΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
                    Αν καποιος εχει αντιρηση, ας εισηγηθει να υπαρξει αυριο ελευθερη εισοδος του κοινου στο Καρτοντρομο...
                    Εμεις τον κοσμο θελουμε, οχι τα λεφτα του...
                    Σαφής?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      apr last edited by

                      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΘΕΑ ΣΤΗΝ 'ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ'

                      Σε σχέση με την ανοικτή επιστολή του ΣΟΑΑ, η ΕΘΕΑ αντικρούει τόσο το ύφος όσο και την μομφή ότι δήθεν λειτουργεί σε μίζερα πλαίσια Σωματείου Περιηγήσεων!

                      Είναι ανακριβές ότι ο ΣΟΑΑ πιέζει αφόρητα, καθ’ ότι μετά την επίσκεψη του νέου ΔΣ του ΣΟΑΑ προ οκτώ μηνών στην ΕΘΕΑ και παρά τις υποσχέσεις ότι θα επανέλθει με προτάσεις για συζήτηση, στην κυριολεξία «εξαφανίσθηκε» και ουδεμία πρόταση εκ μέρους του ΣΟΑΑ έφθασε στην ΕΘΕΑ.

                      Ενώ λοιπόν η ΕΘΕΑ εργάζεται μεθοδικά και επισταμένα σε συγκεκριμένους στόχους και προτεραιότητες, ο ΣΟΑΑ με μια ξαφνική και** αψυχολόγητη **ενέργεια «αφυπνίζεται» και ζητά άμεση λύση σε όλα τα θέματα.

                      ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ , ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ , Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ , ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΚΤΕΣ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ........ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ , ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ,............. ΝΤΡΟΠΗ , ΚΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ .

                      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο ΣΟΑΑ λέει πως πιέζει και δεν τον ακούει η ΕΘΕΑ, η δε ΕΘΕΑ λέει πως ο ΣΟΑΑ ποτέ δε μίλησε (μήπως μίλησε και δεν τον άκουσε τελικά;;; Γιατί ΑΝ τους ένοιαζε δεν νομίζω να μην είχαν ακούσει τόσα χρόνια που αν μη τι άλλο υπάρχει το Φόρουμ... Και βαρυκοϊα εξομολογουμένη ΕΣΤΙ βαρυκοϊα...)

                        Μήπως τελικά τους ενόχλησε που (αν μη τι άλλο) αυτήν την φορά ο ΣΟΑΑ το κοινοποίησε και σε δημόσιο χώρο και δεν μπορούν να πούνε μετά πως ποτέ δεν έλαβαν γνώση;;;

                        Υ.Γ. APR πού το βρήκες το κείμενο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          apr last edited by

                          ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΘΕΑ .

                          Υ.Γ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ **ΑΝΟΙΚΤΗ **Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΟΑΑ , ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΗΚΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕ ......ΠΩΣ ΜΠΑΖΕΙ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης APR έγραψε:
                            ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΘΕΑ .

                            Ε, τότε και ο ΣΟΑΑ τις προτάσεις προς την ΕΘΕΑ να τις τοιχοκολλάει στο... υπόγειο και να τις ανακοινώνει στη σελίδα του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              platis last edited by

                              Ε λοιπον ταραζομαι. Καλη η ληθη ,αλλα οχι κι ετσι. Ο ανθρωπος που το 1982 (δεν θυμαμαι, μπορει κι 83) προσεφυγε στα δικαστηρια (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ) γιατι αισθανοταν αδικημενος και κερδισε ενα πρωταθλημα, τωρα που το μπακετ του εγινε πολυθρονα ,κρινει τις διεκδικησεις των 'παιδιων' του ξαφνικες κι αψυχολογητες.
                              O TEMPORA O MORES

                              ( Garfli, Lev, axerolas, Νασενα,και αλλοι πολλοι που με χαρακτηρισατε ρίψασπι, για ποια μαχη λεγατε? Και με ποιους?)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Λοιπόν, αφού προηγουμένως είπα μισοαστεία μισοσοβαρά πως ο ΣΟΑΑ αρκεί να τα τοιχοκολλήσει και να τα βάλει και στη σελίδα του, μπήκα στην σελίδα http://www.soaa.gr να δω αν όντως έχουν ποτέ πει κάτι...

                                Από τα διάφορα που διάβασα με κέντρισε ιδιαίτερα το παρακάτω που βρήκα στην πρώτη σελίδα όσον αφορά το Μαύρο Ρόδο (http://www.soaa.gr/AEAA160505a1.pdf) και που παραθέτω:

                                1. Να εξεταστεί το κατά πόσο είναι σύνομο να γίνεται ειδική διαδρομή (SSS) και κατόπιν να αφήνονται ελεύθερα τα αγωνιστικά (χωρίς Park Ferme) για να παρουσιαστούν στην εκκίνηση την επόμενη ημέρα.

                                Κατανοητό (μεν, ανεπίτρεπτο δε!!) μου φαίνεται να μην το είχαν σκεφτεί είτε οι της οργάνωσης, πολλώ δε μάλλον της ΕΘΕΑ το παραπάνω ζήτημα. Όμως από τότε πέρασε καιρός (5 μήνες παρά 3 μέρες!!!) και φαντάζομαι το έλαβαν υπ'όψιν τους για τώρα που έρχεται το Ράλι Αττικό και που πάλι έχει υπερειδική.

                                Road Book δεν έχω εδώ που είμαι, μπορεί να βοηθήσει κάποιος που τρέχει και έχει (Amaxopoulos??) και να μας πει αν την Παρασκευή μετά την υπερειδική τα αμάξια πάνε σε ελεγχόμενο χώρο ή σπίτια τους, όπως στο φετινό Μαύρο Ρόδο.

                                Γιατί αν πάνε σπίτια τους, τότε πονηρά σκεπτόμενος θα μπορούσα κι εγώ να εμφανίσω ένα Ν2... ΣΟΥΠΕΡ 1600 ή ένα Ν4 με κινητήρα... WRC, ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, να κερδίσω κάποιον χρόνο, και το βράδυ σπίτι μου να το ξανακάνω σύννομο και να τρέξω σαν αθώα περιστερά τον υπόλοιπο αγώνα, και γιατί όχι, να κάνω και... ενστάσεις στους... παράνομους συναθλητές μου!!!

                                Και όποιος μου πει πως είμαι υπερβολικός, ή και κομπλεξικός ακόμα που ακόμα και αν γίνει αυτό θα είναι μικρή η διαφορά, ας σκεφτεί πως μιλάμε για ΜΙΝΙ Ράλι, με 70 χιλιόμετρα στο σύνολο, και η πίστα ίσως και να είναι το 3% του αγώνα!
                                Και αν με άνα παράνομο αμάξι μπορώ να κερδίσω και 2 δευτερόλεπτα στην πίστα, άνετα κερδίζω κάποια ΘΕΣΗ στο σύνολο του αγώνα!!!
                                Άλλωστε στο παρελθόν έχουμε δει Μίνι Ράλλι να κρίνονται στο δευτερόλεπτο (και στο μισό δλ ακόμα)!!!

                                Αναμένω λοιπόν αν υπάρχει Παρκ Φερμέ, αν δεν υπάρχει Παρκ Φερμέ κατόπιν ωρίμου σκέψεως (που να σημειώσω πως για μένα θα είναι ΛΑΘΟΣ), ή αν ο ΣΟΑΑ... 'στην κυριολεξία «εξαφανίσθηκε» και ουδεμία πρόταση εκ μέρους του ΣΟΑΑ έφθασε στην ΕΘΕΑ.' όπως λέει και η ανυπόγραφη ανακοίνωση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                  Λοιπόν, αφού προηγουμένως είπα μισοαστεία μισοσοβαρά πως ο ΣΟΑΑ αρκεί να τα τοιχοκολλήσει και να τα βάλει και στη σελίδα του, μπήκα στην σελίδα http://www.soaa.gr να δω αν όντως έχουν ποτέ πει κάτι...

                                  Από τα διάφορα που διάβασα με κέντρισε ιδιαίτερα το παρακάτω που βρήκα στην πρώτη σελίδα όσον αφορά το Μαύρο Ρόδο (http://www.soaa.gr/AEAA160505a1.pdf) και που παραθέτω:

                                  1. Να εξεταστεί το κατά πόσο είναι σύνομο να γίνεται ειδική διαδρομή (SSS) και κατόπιν να αφήνονται ελεύθερα τα αγωνιστικά (χωρίς Park Ferme) για να παρουσιαστούν στην εκκίνηση την επόμενη ημέρα.

                                  Κατανοητό (μεν, ανεπίτρεπτο δε!!) μου φαίνεται να μην το είχαν σκεφτεί είτε οι της οργάνωσης, πολλώ δε μάλλον της ΕΘΕΑ το παραπάνω ζήτημα. Όμως από τότε πέρασε καιρός (5 μήνες παρά 3 μέρες!!!) και φαντάζομαι το έλαβαν υπ'όψιν τους για τώρα που έρχεται το Ράλι Αττικό και που πάλι έχει υπερειδική.

                                  Στο μεταξύ έγινε το ράλι Ακρόπολις που είχε ακριβώς αυτή τη ρύθμιση (με έγκριση FIA και κατασκευαστών)

                                  Road Book δεν έχω εδώ που είμαι, μπορεί να βοηθήσει κάποιος που τρέχει και έχει (Amaxopoulos??) και να μας πει αν την Παρασκευή μετά την υπερειδική τα αμάξια πάνε σε ελεγχόμενο χώρο ή σπίτια τους, όπως στο φετινό Μαύρο Ρόδο.

                                  Γιατί αν πάνε σπίτια τους, τότε πονηρά σκεπτόμενος θα μπορούσα κι εγώ να εμφανίσω ένα Ν2... ΣΟΥΠΕΡ 1600 ή ένα Ν4 με κινητήρα... WRC, ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, να κερδίσω κάποιον χρόνο, και το βράδυ σπίτι μου να το ξανακάνω σύννομο και να τρέξω σαν αθώα περιστερά τον υπόλοιπο αγώνα, και γιατί όχι, να κάνω και... ενστάσεις στους... παράνομους συναθλητές μου!!!

                                  Οπως και στο Ακρόπολις (όπου ο τεχνικός έλεγχος μετά την SSS έβγαλε ...λαυράκι ) έτσι και στο Αττικό θα γίνει ένας στοιχειώδης τεχνικός έλεγχος. Αρα τέτοια χοντρά πράγματα δεν θα συμβούν. ΟΚ, αν πάει κάποιος Ν και βάλει καπάκι και εκκεντροφόρους Α μάλλον δεν θα διαπιστωθεί. Από την άλλη, να το κάνει κάποιος αυτό για να κερδίσει τι ? Να κάνει 2 sec καλύτερο χρόνο στο λιγότερο από ένα λεπτό της υπερειδικής ? (μιας κλειστής πίστας < 1 Km όπου η ιπποδύναμη παίζει μικρό ρόλο). Πολύς μπελάς για το τίποτα, ΙΜΗΟ.

                                  Καλύτερα να γκρινιάζουμε για ουσιαστικά πράγματα... Aν γινόταν Parc Ferme στον Ορωπό θα γκρινιάζαμε για το ό,τι το 80% των αγωνιζομένων που πήγε στην εκκίνηση του αγώνα οδηγώντας με το αγωνιστικό θα έπρεπε να έχει και κάποιο 2ο αυτοκίνητο για να πάει να τους πάρει από τον Ορωπό, μια που το αγωνιστικό θα ήταν στο Parc Ferme κλεισμένο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    [quote='nass: Aν γινόταν Parc Ferme στον Ορωπό θα γκρινιάζαμε για το ό,τι το 80% των αγωνιζομένων που πήγε στην εκκίνηση του αγώνα οδηγώντας με το αγωνιστικό θα έπρεπε να έχει και κάποιο 2ο αυτοκίνητο για να πάει να τους πάρει από τον Ορωπό, μια που το αγωνιστικό θα ήταν στο Parc Ferme κλεισμένο [/quote]

                                    ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΘΑ ΚΑΤΑΞΟΔΕΥΟΤΑΝ Η ΛΕΣΧΗ ΣΤΑ ΦΥΛΑΚΤΡΑ , ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ , ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΕΝΩ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ , ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ , ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΙΜΙΑΡΕΣ ΝΑΣΟ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ ?:lol:

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      pavlos last edited by

                                      Δυστυχώς αποδείχτηκα προφητικός και η απάντηση της ΕΘΕΑ προς τον ΣΟΑΑ ήταν αυτη που περίμενα.

                                      Αρη, Αγγελε, Δημο, Μάριε... χάνετε το δικιο μας-σας γμτ με την ανακοίνωση που περισότερο μου θυμίζει Κακαουνακη και κοκορομαχίες σε παράθυρα, παρα επισημο έγγραφο.

                                      Τι απέγινε το πόρισμα εκείνης της επιτροπής για τις αναγνωρίσεις; Προτασεις εχουμε; Τις καταθεσατε;
                                      Ζητησατε κάτι και δεν έγινε; Αν ναι τι;

                                      Μηπως πρέπει να αναθεωρήσετε και να επανέλθετε με προτάσεις και αν δεν γινουν αποδεκτές τότε να υψωσετε το λάβαρο της επανάστασης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        apr last edited by

                                        ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ , ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ< ΚΟΙΝΟΥ >ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ , ΒΡΗΣΚΕΤΑΙ Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΑΥΛΑΚΟ

                                        ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ , ΠΑΥΛΑΚΟ ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          castor last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                                          Δυστυχώς αποδείχτηκα προφητικός και η απάντηση της ΕΘΕΑ προς τον ΣΟΑΑ ήταν αυτη που περίμενα.

                                          Αρη, Αγγελε, Δημο, Μάριε... χάνετε το δικιο μας-σας γμτ με την ανακοίνωση που περισότερο μου θυμίζει Κακαουνακη και κοκορομαχίες σε παράθυρα, παρα επισημο έγγραφο.

                                          Τι απέγινε το πόρισμα εκείνης της επιτροπής για τις αναγνωρίσεις; Προτασεις εχουμε; Τις καταθεσατε;
                                          Ζητησατε κάτι και δεν έγινε; Αν ναι τι;

                                          Μηπως πρέπει να αναθεωρήσετε και να επανέλθετε με προτάσεις και αν δεν γινουν αποδεκτές τότε να υψωσετε το λάβαρο της επανάστασης;

                                          Καλησπέρα Στράτη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            garfli last edited by

                                            ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΙΕ ΠΑΥΛΟ
                                            ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr