-
ψηνομαι να παω , αυριο να δω τη λενε και τα side show .
θα ηθελα μερικες πληροφοριες . θα εχει εισητηριο και αν ναι ποσο . ποση ωρα κραταει περιπου ολο το εργο ?
-
ψηνομαι να παω , αυριο να δω τη λενε και τα side show .
θα ηθελα μερικες πληροφοριες . θα εχει εισητηριο και αν ναι ποσο . ποση ωρα κραταει περιπου ολο το εργο ?
-
ψηνομαι να παω , αυριο να δω τη λενε και τα side show .
θα ηθελα μερικες πληροφοριες . θα εχει εισητηριο και αν ναι ποσο . ποση ωρα κραταει περιπου ολο το εργο ?
-
Σχετικά με τον αγώνα side show που έγινε στα κιουρκα την περασμένη Κυριακή ήμουνα κι εγώ εκεί σαν θεατής και παρατήρησα τα εξής
Ο τεχνικός έλεγχος που λέγεται ότι γίνεται είναι μια κοροϊδία και μίση. Αισθάνθηκα πραγματικά ότι μας κοροϊδεύουν και υποτιμούν την νοημοσύνη μας.
Συγκεκριμένα αναφέρομαι σε ένα περιστατικό που αφορούσε την κατηγόρια Β.
Παρατήρησα κι εγώ μαζί με όλους τους παρευρισκόμενους ότι το Νο 22 δεν θα έπρεπε να τρέξει στην κατηγόρια αυτή αλλά στην Γ γιατι δεν ήταν ατμοσφαιρικό αλλά υπετροφοδοτουμενο (Turbo).
Ήταν οφθαλμοφανές και απ' ότι είδα και κατέγραψα με την ερασιτεχνική μου κάμερα έγιναν πολλές ενστασεις και απ'οτι διαβασα σε καποιο αλλο φόρουμ έγινε η διαβεβαίωση οτι ο τεχνικός έφορος το έλεγξε και αποφάνθηκε οτι το αυτοκίνητο ηταν ατμοσφαιρικό.
Μα ειναι ποτέ δυνατον τοσες χιλιαδες κοσμου να πιστεψουμε σε αυτην την κοροιδια και οχι στα αφτια μας και τα ματια μας?
Ακόμα και ο κύριος Σοφός αναφέρθηκε πολλές φορές στο τουρμπατο ράλλι και σε κάποια ημιαξονια ''για να αντέξουν την τρελή δύναμη του τουρμπο''.
Για ποιον λόγο λοιπόν κύριοι διοργανωτές δεν αλλάχτηκε κατηγόρια το αυτοκίνητο αυτό?
Για ποιον λόγο αγνοήσατε τις ενστάσεις των υπόλοιπων της κατηγόριας?
Το βίντεο είναι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει να δει και να ακούσει για μια ακόμη φορά τά όσα γράφω στις παραπάνω γραμμές.
Μήπως θα μου κάνετε κι μένα την χάρη όταν και εάν αποφασίζω να μπω, να τρεξω σε όποια κατηγόρια θελήσω εγώ?
Ή μήπως θα πρέπει να κάνω κάποιος ''φίλους'' πρώτα?
-
η αληθεια ειναι οτι μας προβληματισε ολους αυτο το περιστατικο.
δεν μπορω να καταλαβω εαν ο τεχνικος εφορος εκανε σωστα την δουλεια του.
καιλεω οτεχνικος εφορος γιατι εχω την εντιπωση οτι δεν ηταν δουλεια της γραμματειας να ανοιγει καπο και να ελεγχει.
οπως εγραψα και αλλου το προβλημα δεν ηταν οι χρονοι που εγραψε που συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα το οτι δεν εισακουστικαν οι διαμαρτηριες μας. -
OFF TOPIC
Κουκλί έγινε και το μαύρο Rallye. Εύγε -
Nομίζω πως από την στιγμή που γίνανε διαμαρτυρίες (ενστάσεις άραγε δεν υπάρχουν?) από άλλους αγωνιζόμενους για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο μάλλον μόνο ατμοσφαιρικό δεν ήταν η λέσχη θα έπρεπε να το ελέγξει...
Τώρα αν η λέσχη λέει ότι το έλεγξε και ήταν ατμοσφαιρικό μάλλον απλά θα ήταν κρυωμένο το κακόμοιρο και φταρνιζόταν τι να σας πω.... -
Το νοημα σε αυτους τους...'αγωνες' που ειναι καθαρα ερασιτεχνικοι και οι περισσοτεροι απο εμας πηγαινουμε για να περασουμε ωραια ειναι να υπαρχει στοιχειωδης ειλικρινεια και αξιοπρεπεια!
Δεν ειναι θεμα τεχνικου εφορου ουτε λεσχης...αν ειναι δυνατον!Ποσο μαλλον ενστασεων κ.λ.π. Αν καποιος για ενα τσιγκακι 'κλεβει' για να μπει σε μια 'μικροτερη' κατηγορια ειναι τουλαχιστον τραγικο(γι'αυτον!).Δεν νομιζω οτι ο συγκεκριμενος οδηγος κερδισε κατι με αυτο που εκανε απλα θελω πολυ να πιστευω(αν και ειναι αφελες)οτι εγινε καποιο λαθος και απλα δεν το γνωριζε!!!Δεν ειναι ωραιο να παρει διαστασεις κατι τετοιο μιας και οι περισσοτεροι που τρεχουμε γνωριζομαστε μεταξυ μας και ειδικα στην κατηγορια Β που υπαρχει εντονος συναγωνισμος το κλιμα ειναι απολυτα φιλικο και ετσι πρεπει να παραμεινει!
Ας κερδισει λοιπον ο καλυτερος οδηγος και ας ακολουθουμε τους λιγοστους κανονισμους που εχουν αυτοι οι αγωνες σωστα!Ας δειξουμε οτι δεν φερομαστε σε ολα σαν 'Ελληναρες'... -
Mythos, δε νομίζω πως έχει να κάνει με συμπεριφορά 'ελληνάρα' το να διαμαρτύρεσαι όταν σε καπελώνουν. Απεναντίας. Νομίζω πως είναι υποχρέωση όλων μας, όταν διαπιστώνουμε τη λαμογιά να την κυνηγάμε μέχρι να εξαφανιστεί. Όσο λες 'δε βαριέσαι μωρέ' τόσο κερδίζουν έδαφος όλοι όσοι -ηθελημένα ή μη (για να δεχτώ και το ενδεχόμενο να μη γνώριζε (?) ο συγκεκριμένος)- και το θεωρούν κεκτημένο δικαίωμα αυτό που για κάποιους άλλους είναι κατάφωρη αδικία. Και αυτό ισχύει από τους 'ερασιτεχνικούς' όπως λες αγώνες challenge, drift και όπως αλλιώς λέγονται, μέχρι και στην απλή αλλά απόλυτα σημαντική καθημερινότητα.
Μπορώ να σου φέρω αμέτρητα παραδείγματα, όπως είμαι και σίγουρος πως μπορείς και εσύ αλλά και όλοι όσοι εξακολουθούν και ενοχλούνται από το καθημερινό ξεχείλωμα της καλή θέλησης και της υπομονής τους.
-
Δεν νομιζω οτι ο συγκεκριμενος οδηγος κερδισε κατι με αυτο που εκανε απλα θελω πολυ να πιστευω(αν και ειναι αφελες)οτι εγινε καποιο λαθος και απλα δεν το γνωριζε!!!
Κώστα, ας μην γελιόμαστε. όταν δηλώνεις συμμετοχή σε ρωτάνε εάν το αυτοκίνητο είναι ατμοσφαιρικό ή όχι!!!!!
αλλά αυτό είναι το λιγότερο, αυτό θα ήθελα ήταν μια επίσημη απάντηση (όχι από άτομα της λέσχης απαραίτητα με τα οποία ομολογώ πως έχω άριστες σχέσης αλλά τρέφω και ιδιαίτερη συμπάθια και εκτίμηση στα πρόσωπα τους) αλλά από τον κύριο που έκανε την αυτοψία.
έχω πλέον στα χέρια μου το βίντεο το οποίο αποδεικνύει τα όσα είδαμε αλλά και τα όσα γράφτηκαν στη παραπάνω σειρές.Δεν ειναι ωραιο να παρει διαστασεις κατι τετοιο
δεν μίλησε κανείς για διαστάσεις, γι αυτό εξάλλου και δεν το κάναμε θέμα ειμεις οι αγωνιζομενοι αλλα καποιος τριτος.
ο οποιος μαλιστα ειχε και την καλοσηνη να μου δωσει μια κοποια από το βίντεο που γύρισε χωρίς καμία μα καμία χρέωση.(ούτε το cd δεν πλήρωσα).μιας και οι περισσοτεροι που τρεχουμε γνωριζομαστε μεταξυ μας και ειδικα στην κατηγορια Β που υπαρχει εντονος συναγωνισμος το κλιμα ειναι απολυτα φιλικο και ετσι πρεπει να παραμεινει!
σαφέστατα και αυτό νομίζω είναι το νόημα του αγώνα αλλά εφόσον υπάρχουν κανόνες θα πρέπει να τηρούνται από όλους και όχι από μερικούς. εξ αλλου το φιλικό κλίμα το έχω δείξει και το δείχνω κάθε φορα με ολους τους συναγωνιζόμενους ακομα και με τους δεγλερεους που μπορει να σφαζομαστε για τους χρονους αλλα στα πιτσ ο ενας βοηθαει τον αλλον.
!Ας δειξουμε οτι δεν φερομαστε σε ολα σαν 'Ελληναρες'...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
OFF TOPIC
Κουκλί έγινε και το μαύρο Rallye. Εύγεευχαριστω,
το θεμα ειναι να γραωει κανενα χρονο, οχι μονο να ειναι ωραιο.... -
Και για να τα λεμε οπως ειναι, μιλαμε για τον κυριο ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑΝΝΗ, με το νουμερο 22*, που με τουρμπατο Rallye καταφερε να βγει μολις 15ος στην κατηγορια με τα ατμοσφαιρικα 1.6αρια...
ΕΥΓΕ ΜΕΓΑΛΕ...
*αυτο το νουμερο ειπατε, αυτο το ονομα βρηκα στην λιστα καταταξης.
-
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προσωπικά δεν το είδα γιατί έτρεχε στην τριάδα πρίν από εμένα οπότε είμουνα ήδη μέσα στο αμάξι. Ωστόσο όλοι (αγωνιζόμενοι και θεατές) είπαν ότι το αυτοκίνητο όχι απλώς ήταν turbo αλλά και υπερβολικά 'κραυγαλέο'. Θέλω να πιστεύω ότι το παιδί δεν ήξερε το κανονισμό και δήλωσε το αυτοκίνητο στη Β. Αν όχι (όπως έλεγα και στον Ορέστη) με αυτό τον χρόνο που έκανε παρόλο το 'κλέψιμο' δεν αξίζει να ασχολείσε.
Ωστόσο έχουν δίκιο όσοι φωνάζουν ώς προς την αρχή, γιατί εάν αφήσεις το ένα αύριο θα επακολουθήσει και κάτι άλλο (νίτρο.......). Πάντως μου κάνει εντύπωση για τη μή εντόπιση γιατί μέχρι τώρα η λέσχη αντιδρά άμμεσα και λύνει αντίστοιχα προβλήματα.Ισως επ'ευκαιρία του γεγονότος και εν' όψει και νέας χρονιάς θα έπρεπε σε συνεργασία με τη λέσχη να φτιάξουμε ένα πλαίσιο κανονισμών για αυτούς του είδους των 'αγώνων' για να πλέον ξεκάθαρο ποιός τρέχει σε ποιά κατηγορία και μέχρι πιο επίπεδο βελτιώσεων. Μην ξεχνάμε ότι υποτίθεται ότι αυτοί οι 'αγώνες' (side show - Face 2 Face) απευθύνονται σε ερασιτέχνες οδηγούς που συμμετέχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο ώστε να μην κοντράρονται στους δρόμους και ΟΧΙ σε 'επαγγελματίες' οδηγούς αγώνων που έχουν πάρα πολλούς άλλους επίσημους αγώνες για να συμμετάσχουν.
-
Ο χρήστης Argir έγραψε:
Ισως επ'ευκαιρία του γεγονότος και εν' όψει και νέας χρονιάς θα έπρεπε σε συνεργασία με τη λέσχη να φτιάξουμε ένα πλαίσιο κανονισμών για αυτούς του είδους των 'αγώνων' για να πλέον ξεκάθαρο ποιός τρέχει σε ποιά κατηγορία και μέχρι πιο επίπεδο βελτιώσεων. Μην ξεχνάμε ότι υποτίθεται ότι αυτοί οι 'αγώνες' (side show - Face 2 Face) απευθύνονται σε ερασιτέχνες οδηγούς που συμμετέχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο ώστε να μην κοντράρονται στους δρόμους και ΟΧΙ σε 'επαγγελματίες' οδηγούς αγώνων που έχουν πάρα πολλούς άλλους επίσημους αγώνες για να συμμετάσχουν.
αργυρη μου το εχουμε ξαναπει και ειναι αρκετα δυσκολο εως αδυνατο να δημιουργισεις καποιος κανονες τοσο στενους ωστε να ''φυγουν'' οι ''επαγγελματιες'' απο τους αγωνες αυτους.
πρωτων δεν συμφερει την οποια δηοργανωτικη επιτροπη και δευτερον απο την στιγμη που θα ''σφιξουν'' οι κανονες θα αρχισουν και οι ''παραβασεις''.
εαν απαγορευτει το μπλοκε, ποιος θα το δηλωσει και ποιος θα μπει στον κοπο να κανει ελεγχο??????
και να στο πω κι αλλιως... εαν παοαγορευτει το μπλοκε (παλι για το ιδιο μερος μιλαω) ποιος θα το ξυλωσει γι ανα μπει σε εναν αγωνα αφου σε αντιθετη περιπτωση θα μπει στην οπεν??????
αυτο θα συμανει και το τελος αυτων τωβν αγωνω αφου ενα μεγαλοι μερος των σημερινων αγωνιζομενων θα αποφασισουν να παρουν τα βουνα ή τον δρομο για τα σπιτια τους.
ποιοι θα ειναι λοιπον αυτοι που θα στιριξουν τους αγωνες αυτους?
αυτοι που εχουν δωσει μια παριουσια για πιτσιλιστιρια και μποντι κιτ εστι ωστε να μην πιανει πουθενα μαγνητης στο αμαξι τους ή καποιο ααλλοι που εδωσαω τα ιδι αχρηματα για να μαθουν να οδηγουν με σεμι σλικ, μπλοκε αναρτησεις και πραγματα ουσιας? -
Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
Ισως επ'ευκαιρία του γεγονότος και εν' όψει και νέας χρονιάς θα έπρεπε σε συνεργασία με τη λέσχη να φτιάξουμε ένα πλαίσιο κανονισμών για αυτούς του είδους των 'αγώνων' για να πλέον ξεκάθαρο ποιός τρέχει σε ποιά κατηγορία και μέχρι πιο επίπεδο βελτιώσεων. Μην ξεχνάμε ότι υποτίθεται ότι αυτοί οι 'αγώνες' (side show - Face 2 Face) απευθύνονται σε ερασιτέχνες οδηγούς που συμμετέχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο ώστε να μην κοντράρονται στους δρόμους και ΟΧΙ σε 'επαγγελματίες' οδηγούς αγώνων που έχουν πάρα πολλούς άλλους επίσημους αγώνες για να συμμετάσχουν.
αργυρη μου το εχουμε ξαναπει και ειναι αρκετα δυσκολο εως αδυνατο να δημιουργισεις καποιος κανονες τοσο στενους ωστε να ''φυγουν'' οι ''επαγγελματιες'' απο τους αγωνες αυτους.
πρωτων δεν συμφερει την οποια δηοργανωτικη επιτροπη και δευτερον απο την στιγμη που θα ''σφιξουν'' οι κανονες θα αρχισουν και οι ''παραβασεις''.
εαν απαγορευτει το μπλοκε, ποιος θα το δηλωσει και ποιος θα μπει στον κοπο να κανει ελεγχο??????
και να στο πω κι αλλιως... εαν παοαγορευτει το μπλοκε (παλι για το ιδιο μερος μιλαω) ποιος θα το ξυλωσει γι ανα μπει σε εναν αγωνα αφου σε αντιθετη περιπτωση θα μπει στην οπεν??????
αυτο θα συμανει και το τελος αυτων τωβν αγωνω αφου ενα μεγαλοι μερος των σημερινων αγωνιζομενων θα αποφασισουν να παρουν τα βουνα ή τον δρομο για τα σπιτια τους.
ποιοι θα ειναι λοιπον αυτοι που θα στιριξουν τους αγωνες αυτους?
αυτοι που εχουν δωσει μια παριουσια για πιτσιλιστιρια και μποντι κιτ εστι ωστε να μην πιανει πουθενα μαγνητης στο αμαξι τους ή καποιο ααλλοι που εδωσαω τα ιδι αχρηματα για να μαθουν να οδηγουν με σεμι σλικ, μπλοκε αναρτησεις και πραγματα ουσιας?Ορέστη εσύ το πήγες στο άλλο άκρο. Εγώ πουθενά δεν έχω μιλήσει για μπλοκέ και φυσικά είναι το τελέυταίο που θα ελεγθεί ή θα δηλωθεί.
Αντίθετα η ύπαρξη Turbo, Τετραπετάλουδου, Νίτρο και άλλα είναι πραγματά που μπορεί κάποιος να τα δεί και να τα πιστωπιήσει ακόμα και αν δεν είναι μηχανικός.
Γενικότερα όμως και μόνο η όψη ενός αυτοκινήτου φθάνει νομίζω για να πείς κάποιος εάν αυτό είναι 'αγωνιστικό'.
Π.χ. παρόλο που θα στεναχωρήσω πολλούς και από το club σου ένα αυτοκίνητο που είναι τελείως γυμνό (ούτε καν μοκέτα ) με μόνο ένα κάθισμα οδηγού και roll bar οι περισσότεροι θα το χαρακτήριζαν 'αγωνιστικό' και όχι βόλτας και αν πάμε και 'by the book' μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με το ΚΟΚ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί. -
Ο χρήστης Argir έγραψε:
Γενικότερα όμως και μόνο η όψη ενός αυτοκινήτου φθάνει νομίζω για να πείς κάποιος εάν αυτό είναι 'αγωνιστικό'.
Π.χ. παρόλο που θα στεναχωρήσω πολλούς και από το club σου ένα αυτοκίνητο που είναι τελείως γυμνό (ούτε καν μοκέτα ) με μόνο ένα κάθισμα οδηγού και roll bar οι περισσότεροι θα το χαρακτήριζαν 'αγωνιστικό' και όχι βόλτας και αν πάμε και 'by the book' μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με το ΚΟΚ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί.Συγνωμη που επεμβαινω σ αυτο αλλα εννοεις με το by the book οτι δεν επιτρεπεται να κυκλοφορει συμφωνα με τον ΚΟΚ λογω της υπαρξης cage? Γιατι αν εννοεις αυτο κ αν μιλαμε by the book πολλα δεν θα πρεπει να κυκλοφορουν.Κ οχι λογω υπαρξης ή μη υπαρξης cage αλλα απο την στιγμη που εχουν πολλες επεμβασεις μηχανικες κ οχι μονο.
-
Φανταζομαι καποιοι απο εσας που συμμετεχετε σε αγωνες τυπου drift challenge ή gp ειδατε τι συνεβη στον Στεφανη στο καρτοντρομο. Αληθεια σας προβληματισε η ευκολια που ενα αυτοκινητο βρεθηκε να κανει τοσες τουμπες επειδη βρηκε ατσαλα το κερμπ και τα λαστιχα; Θα θελατε να εισασταν στην θεση του χωρις την ασφαλεια που προσφερει ο αγωνιστικος εξοπλισμος;
-
Ο χρήστης Argir έγραψε:
Γενικότερα όμως και μόνο η όψη ενός αυτοκινήτου φθάνει νομίζω για να πείς κάποιος εάν αυτό είναι 'αγωνιστικό'.
Π.χ. παρόλο που θα στεναχωρήσω πολλούς και από το club σου ένα αυτοκίνητο που είναι τελείως γυμνό (ούτε καν μοκέτα ) με μόνο ένα κάθισμα οδηγού και roll bar οι περισσότεροι θα το χαρακτήριζαν 'αγωνιστικό' και όχι βόλτας και αν πάμε και 'by the book' μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με το ΚΟΚ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί.Αrgir επειδη και εγω εχω το αμαξι μου γυμνο και με cage αυτο δεν νομιζω οτι το κανει αυτοματα...'αγωνιστικο'.Εμενα ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο,πολυ πιο καθημερινο απο αρκετα 'δρομου' που φυλασονται σε γκαραζ και βγαινουν μονο σε ειδικες περιπτωσεις....
Η υπαρξη του cage ειναι καθαρα για λογους ασφαλειας και ενα πολυ καλο παραδειγμα ειναι αυτο που αναφερει ο φιλος με το 206 του Στεφανη...Οι κανονισμοι σε αυτους τους αγωνες ειναι αρκετα ελευθεροι για να χωρανε μεσα σε αυτους πολλα διαφορετικα αυτοκινητα και δυστυχως αυτο δημιουργει καμιες επιπλοκες αλλα προσωρινα τουλαχιστον δειχνει να δουλευει...Αν πηγαιναμε σε κατι πιο πολυπλοκο(και ακομα πιο δυσκολο στον ελενχο)δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθουσε!Ο ανταγωνισμος ειναι αρκετα εντονος παρολο που τα αμαξια στις πρωτες θεσεις ειναι αρκετα διαφορετικα(δυναμη,βαρος,προετοιμασια κ.λ.π.).
-
Ο χρήστης Mythos_GR έγραψε:
Γενικότερα όμως και μόνο η όψη ενός αυτοκινήτου φθάνει νομίζω για να πείς κάποιος εάν αυτό είναι 'αγωνιστικό'.
Π.χ. παρόλο που θα στεναχωρήσω πολλούς και από το club σου ένα αυτοκίνητο που είναι τελείως γυμνό (ούτε καν μοκέτα ) με μόνο ένα κάθισμα οδηγού και roll bar οι περισσότεροι θα το χαρακτήριζαν 'αγωνιστικό' και όχι βόλτας και αν πάμε και 'by the book' μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με το ΚΟΚ δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί.Αrgir επειδη και εγω εχω το αμαξι μου γυμνο και με cage αυτο δεν νομιζω οτι το κανει αυτοματα...'αγωνιστικο'.Εμενα ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο,πολυ πιο καθημερινο απο αρκετα 'δρομου' που φυλασονται σε γκαραζ και βγαινουν μονο σε ειδικες περιπτωσεις....
Η υπαρξη του cage ειναι καθαρα για λογους ασφαλειας και ενα πολυ καλο παραδειγμα ειναι αυτο που αναφερει ο φιλος με το 206 του Στεφανη...Οι κανονισμοι σε αυτους τους αγωνες ειναι αρκετα ελευθεροι για να χωρανε μεσα σε αυτους πολλα διαφορετικα αυτοκινητα και δυστυχως αυτο δημιουργει καμιες επιπλοκες αλλα προσωρινα τουλαχιστον δειχνει να δουλευει...Αν πηγαιναμε σε κατι πιο πολυπλοκο(και ακομα πιο δυσκολο στον ελενχο)δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθουσε!Ο ανταγωνισμος ειναι αρκετα εντονος παρολο που τα αμαξια στις πρωτες θεσεις ειναι αρκετα διαφορετικα(δυναμη,βαρος,προετοιμασια κ.λ.π.).
Δεν διαφωνώ σε τίποτα σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια και πολύ καλά κάνουν όσοι θέλουν και έχουν cage στο αυτοκίνητο τους. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πιστώ ότι ένα αυτοκίνητο 'γυμνό' και με cage είναι ένα συνηθισμένο καθημερινό αυτοκίνητο.
Οποιος θέλει μπορεί να έχει έτσι το αυτοκίνητου και να κάνει και ότι βελτιώσεις θέλει αλλά τη δουλειά έχει να συμμετάσχει σε ένα 'αγώνα' 'ερασιτεχνών' και όχι σε κάποια ανάβαση, ένα rally spirnt ή ένα σιρκουί ?
Να θυμίσω (γιατί στην πορεία το ξεχνάμε) ότι αυτοί οι 'αγώνες' γίνονται ώστε να μην κοντράρονται οι όποιοι 'ανήσυχοι' στους δημόσιους δρόμους αλλά μέσα σε ένα πιο ασφαλές περιβάλλον.
Γενικότερα δεν έχω κανένα πρόβλημα να κοντράρομαι εντός πίστα με πολύ δυνατότερα και κατά τη γνώμη μου 'αγωνιστικά' αυτοκίνητα γιατί κυρίως το κάνω γιατί μου αρέσει εμένα και ξεδείνω και όχι για πάρω κάποιο κύπελλο που άλλοι το θεωρούν αυτοσκοπό.
Ωστόσο επειδή ακόμα, αυτοί αγώνες είναι 'ερασιτεχνικοί' και οι περισσότερες συμμετοχές (όπως θα δείτε και στο επερχόμενο F2F) είναι από political correct αυτοκίνητα με εντελώς ερασιτέχνες οδηγούς, οι οποίοι έρχονται για την πλάκα τους αλλά κάποια στιγμή θα θέλουν και μία 'διάκριση', πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα απογοητευτούν βλέποντας ότι παλεύουν με 'θηρία' και η 'κόντρα' είναι άνιση και θα αποχωρήσουν. Το αποτέλεσμα θα είναι και σε αυτούς τους 'αγώνες' να εμφανίζονται οι ίδιοι και οι ίδιοι (οι οποίοι παρόλο που έχουν τα 'εργαλεία' και ίσως και τα 'χέρια' δεν θέλουν να πάνε σε επίσημους αγώνες) και σε λίγο θα γίνει ότι έχει γίνει και στους κανονικούς αγώνες που χρόνο με το χρόνο χάνουν το ενδιαφέρον τους και απαξιώνονται. -
Ακριβως το αντιθετο φαινεται μιας και το αμαξι που κερδιζει την 1600(που τρεχουμε και οι 2)ειναι το 106 των αδερφων Δεγλερη που μονο 'αγωνιστικο'(οπως το θετεις:γυμνο με cage)δεν ειναι!Καλοφτιαγμενο με τρομερους οδηγους,ναι!
Αγωνιστικο σε καμια περιπτωση...
Και μαλιστα το συγκεκριμενο αμαξι γραφει και χρονους γενικης αποδειξη οτι ενα καλο 'σαξοραλλο' με πολυ καλο οδηγο μπορει να διακριθει...Αρα λοιπον ερχομαστε στο αλλο σκελος που μενει...αυτο του οδηγου!Και δυστυχως εκει πασχουμε οι περισσοτεροι!Δεν φταινε τα αμαξια μας,ουτε ο ανταγωνισμος('κλουβατος' ή οχι)αλλα οτι εμεις σαν οδηγει δεν τα χρησημοποιουμε 100%!
Το οτι υπαρχουν πολυ ικανοι οδηγοι(και πολυ καλα αυτοκινητα)για μενα ειναι ενα κινητρο να προσπαθησω περισσοτερο...Εχεις καποιο δικιο οτι για καποιους μπορει να ειναι λογος να τα 'παρατησουν' αλλα νομιζω οτι γινεται και αυτοι να καταλαβουν οτι η 'διακριση'(τσιγκακι αξιας 3 Ευρο)δεν ειναι οπως ειπες αυτοσκοπος.Η προσωπικη βελτιωση ειναι η καλυτερη ανταμοιβη!
side show 9/10/05