-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Κοιταξε βαζεις ενα μεσο για να εισαι μεσα στα σκαπανευασματα του καιρου.Η πιεση μετριεται με κρυα ελαστικα και αναλογα με το αμαξι μπορει να θελει ο κατασκευαστης του αλλη πιεση σε καθε αξονα.Στα δικα μου (μπαρκετα και πουντο) θελει 2,4 μπροστα και 2,1 πισω(ή 2,3 αν ειναι φορτωμενο) ,στο χιουνται ομως θελει 30 σε ολα.
-
Τι να σου πω γενικα στα αυτοκινητα που ερχονταν στο μαγαζι(δουλευα σε βουλκανιζατερ) βαζαμε 30 σε ολα αν δεν μας ελεγε ποσα ηθελε ο ιδιοκτητης παντα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τι να σου πω γενικα στα αυτοκινητα που ερχονταν στο μαγαζι(δουλευα σε βουλκανιζατερ) βαζαμε 30 σε ολα αν δεν μας ελεγε ποσα ηθελε ο ιδιοκτητης παντα.Γιατι ειναι ευκολο οχι γιατι ειναι το σωστο.Ολοι ετσι κανουν.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι να σου πω γενικα στα αυτοκινητα που ερχονταν στο μαγαζι(δουλευα σε βουλκανιζατερ) βαζαμε 30 σε ολα αν δεν μας ελεγε ποσα ηθελε ο ιδιοκτητης παντα.
Γιατι ειναι ευκολο οχι γιατι ειναι το σωστο.Ολοι ετσι κανουν.
Κοιταξε ειναι ενα μεσο νουμερο και πανε πανω κατω οι πιεσεις.Κρυο 30 ζεστο 33.Μπορει να βαλεις 27 και στο ζεστο να παει 30.Τεσπα το σωστο ειναι να βαζεις οσα λεει ο κατασκευαστης.Στο δικο μου πχ φορτωμενο με τις 17αρες ζαντες λεει 42 πισω και 38 μπροστα(!).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στα δικα μου (μπαρκετα και πουντο) θελει 2,4 μπροστα και 2,1 πισω(ή 2,3 αν ειναι φορτωμενο)+1 Στο δικο μου (πιο ελαφρυ) θελει 2,0 - 1,9 (2,2-2,1).
Τι να σου πω γενικα στα αυτοκινητα που ερχονταν στο μαγαζι(δουλευα σε βουλκανιζατερ) βαζαμε 30 σε ολα αν δεν μας ελεγε ποσα ηθελε ο ιδιοκτητης παντα.
Γενικα οι περισσοτεροι βουλκανιζατεραδες βαζουν το 'κλασικο' 30αρι παντου, οπως και οι περισσοτεροι 'μαστορες' βαζουν ημισυνθετικο 10-40 σε ολα τα αμαξια...
Δε σημαινει οτι αυτο ειναι και σωστο ε? -
How to Properly Check Tire Pressure
- Beware of public pressure gauges at gas stations. They are often abused and unreliable.
- Purchase a good pressure gauge and check it for accuracy with your Michelin retailer.
3.** Check your tires 'cold' – before you’ve driven even one mile or at least three hours after the vehicle has been stopped.**
http://www.michelinman.com/tire-care/ti ... sure-tips/
-
Εμενα ο πατερας μου εχει φερει κατι πιεσομετρα που το βαζεις ακομα και σε μπρελοκ το οποιο ελεγχει με ακριβεια την πιεση του ελαστικου.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εμενα ο πατερας μου εχει φερει κατι πιεσομετρα που το βαζεις ακομα και σε μπρελοκ το οποιο ελεγχει** με ακριβεια** την πιεση του ελαστικου.Μην εισαι σιγουρος για την ακριβεια.
-
Ο κατασκευαστής στο κουπε μου δινει 35 μπροστα και 32 πίσω.Με τη εργοστασιακή διασταση που εχω δηλ.
Η συμπληρωση αερα γινεται παντα με κρυα λαστιχα .Το θεμα ειναι οτι τα πιεσόμετρα διαφερουν ,οπότε υπάρχει απόκληση.Ομως και τα λαστιχ αμου ειναι οκ και η διαφορες ειναι αυτες που εγραψα.Ολα διορθωθηκαν οταν εβαλα αζωτο.Ειδικα τον χειμώνα. -
Έβαλα πρόσφατα καινούρια ContiPremiumContact 2 195-65-R15 91V σε Focus 2006. Η πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής του ελαστικού για τη συγκεκριμενη διάσταση είναι:
Κανονικό φορτ: 2.4 (35) / 2.3 (33) ( Μπροστά / Πίσω)
Πλήρες φορτίο: 2.6 (38) / 3.0 (44)Η πίεση που προτείνει η Ford για τη συγκεκριμενη διάσταση είναι:
Κανονικό φορτ: 2.1 (31) / 2.3 (33) ( Μπροστά / Πίσω)
Πλήρες φορτίο: 2.4 (35) / 2.8 (41)Τι είναι καλύτερο να ακολουθήσω?
-
Να βαλεις την πιεση που λεει ο κατασκευαστης.
14αρι ειναι το focus???
Μηπως να χαμηλωνες λιγο το προφιλ?
-
Το focus 1.4 εχω.Να βάλω την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου όμως ή ο κατασκευαστής του ελαστικού?
-
Ο χρήστης thejackson έγραψε:
Το focus 1.4 εχω.Να βάλω την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου όμως ή ο κατασκευαστής του ελαστικού?Που την βρήκες την προτεινόμενη πίεση κατασκευαστή;
-
Σήμερα στα Lidl: http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c. ... osmetritis
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το focus 1.4 εχω.Να βάλω την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου όμως ή ο κατασκευαστής του ελαστικού?
Που την βρήκες την προτεινόμενη πίεση κατασκευαστή;
Η Continental έχει στο site της πίνακα πιέσεων για όλες τις διαστάσεις και αυτοκίνητα ( εδώ). Και της Ford απο το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου.
-
Για την Conti ρώτησα. Δεν ήξερα πως έχει κάτι τέτοιο. Και η Michelin δίνει λίγο διαφορετικές πιέσεις. 2,1-2,1 για άδειο και 2,4-2,8 για γεμάτο ή για αυτοκινητόδρομο.
Εγώ θα δοκίμαζα τις τιμές του κατασκευαστή του οχήματος και μετα αυτές της Conti και θα κρατούσα αυτή που μου αρέσει καλύτερα. -
Αλήθεια τί λάστιχα φορούσε από το εργοστάσιο το αυτοκίνητο;; Ίσως ο κατασκευαστής να αναφέρει τιμές με βάση τα αρχικά ελαστικά.
Γενικά θεωρώ ότι στο ίδιο αυτοκίνητο είναι απόλυτα λογικό να χρειάζεται λίγο διαφορετική πίεση ένα άλλο λάστιχο ανάλογα με το σκελετό του και άλλους κατασκευαστικούς παράγοντες. Αυτό θεωρώ και έναν καθοριστικό λόγο διαφοροποίησης επιδόσεων των ελαστικών σε συγκριτικές δοκιμές, ότι δηλαδή στο ίδιο αυτοκίνητο άλλα λάστιχα θέλουν διαφορετική πίεση για την καλύτερη συμπεριφορά τους. Το αποτέλεσμα είναι τα συμπεράσματα των διάφορων συγκριτικών δοκιμών σπάνια να είναι τα ίδια (αφού χρησιμοποιούνται διαφορετικά αυτοκίνητα που θέλουν άλλες πιέσεις το καθένα κλπ).
Ως εκ τούτου μάλλον θα ξεκίναγα με τις προτεινόμενες τιμές του λαστιχά* (πού ξέρει πόσο παραμορφώνεται ο σκελετός του με το βάρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου) και αν δεν με ικανοποιούσε θα πήγαινα προς του εργοστασίου του αυτοκινήτου.- εννοώ του κατασκευαστή ελαστικών και όχι του βουλκανιζατερά που πιθανότατα θα προτείνει τις παγκόσμιες βουλκανιζατερικές σταθερές τιμές 30 παντού!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για την Conti ρώτησα. Δεν ήξερα πως έχει κάτι τέτοιο. Και η Michelin δίνει λίγο διαφορετικές πιέσεις. 2,1-2,1 για άδειο και 2,4-2,8 για γεμάτο ή για αυτοκινητόδρομο.
Εγώ θα δοκίμαζα τις τιμές του κατασκευαστή του οχήματος και μετα αυτές της Conti και θα κρατούσα αυτή που μου αρέσει καλύτερα.Καλησπέρα σας,
Μάλλον όλες οι εταιρείες πρέπει να έχουν πίνακες. Για το δικό μου τώρα που κοίταξα στην FULDA, ταιριάζουν με του εργοστασίου κατασκευής.
Πάντως γενικά συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθούνται οι οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος.
Και κάτι που παρατήρησα σχετικά με τα βάρη/φορτία : μπορεί ένα συγκεκριμένο βάρος (π.χ. 4 άτομα συνολικού βάρους 325 kg) σε ένα αυτοκίνητο να είναι μέσα στα πλαίσια του κανονικού του φορτίου και σε ένα άλλο να είναι μεγαλύτερο από το κανονικό φορτίο και να θέλει αύξηση της πίεσης των ελαστικών.
Αλλά αυτά μάλλον είναι 'ψιλά' γράμματα (το να γνωρίζει κάποιος πόσο είναι το κανονικό φορτίο του οχήματός του, δηλαδή σε πόσα κιλά αντιστοιχούν τα 3 ανθρωπάκια + 1 βαλίτσα, ή ότι άλλο συμβολισμό έχει η σχετική πινακίδα). -
Ορισμένοι μετρητές που έρχονται με ηλεκτρικό μοτέρ ώστε να προσθέτουν αέρα, δίνουν αξιόπιστες μετρήσεις;
-
Κοιτάω στο manual του Lancer και βλέπω πως για ταχύτητες άνω των 160 km/h απαιτείται αύξηση της πίεσης και των 4 ελαστικών κατά 4 psi. Για αύξηση μιλάει και το manual του Escort όταν πρόκειται για μεγάλες ταχύτητες.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Διαβάζοντας τα παρακάτω:
**The other alternative - don't mess with your pressures at all
**
So - raising the pressure can extend a tyre's life because there is now less rubber contact with the road, the tyre is stiffer and therefore heats up less so lasts longer and less friction with the road gives greater MPG. Also, less sidewall flex will give a more positive feeling of steering accuracy but it can result in less ultimate grip and sudden unexpected loss of grip at the limit of adhesion.θα περίμενε κανείς να προτείνεται μείωση της πίεσης.
Πίεση αέρα στα ελαστικά