-
Στο Ράλυ ΕΚΟ είχαμε 4 ειδικές διαδρομές που άγγιζαν τα 30 χλμ.
Είτε σαν αγωνιζόμενοι , είτε σαν θεατές τι πιστεύετε?
Προσωπικά θεωρώ ότι κάθε ραλύ πρέπει να έχει τουλάχιστον μία μεγάλη ε.δ. Για το πλήρωμα είναι μεν εξουθενωτικό , αλλά προσδίδει τον χαρακτήρα των ραλύ που χάσαμε.
Η μεγάλη ε.δ. δεν αντιμετωπίζεται όπως μία ανάβαση , αλλά υπάρχουν τεχνικές , που κάνουν την διαφορά.
Επίσης , δεν θεωρώ ότι είναι εφικτό να μάθεις εύκολα απ'έξω (εν είδει ανάβασης) 30 χλμ .
Τοποθετηθείτε!
-
Στο Ράλυ ΕΚΟ είχαμε 4 ειδικές διαδρομές που άγγιζαν τα 30 χλμ.
Είτε σαν αγωνιζόμενοι , είτε σαν θεατές τι πιστεύετε?
Προσωπικά θεωρώ ότι κάθε ραλύ πρέπει να έχει τουλάχιστον μία μεγάλη ε.δ. Για το πλήρωμα είναι μεν εξουθενωτικό , αλλά προσδίδει τον χαρακτήρα των ραλύ που χάσαμε.
Η μεγάλη ε.δ. δεν αντιμετωπίζεται όπως μία ανάβαση , αλλά υπάρχουν τεχνικές , που κάνουν την διαφορά.
Επίσης , δεν θεωρώ ότι είναι εφικτό να μάθεις εύκολα απ'έξω (εν είδει ανάβασης) 30 χλμ .
Τοποθετηθείτε!
-
Στο Ράλυ ΕΚΟ είχαμε 4 ειδικές διαδρομές που άγγιζαν τα 30 χλμ.
Είτε σαν αγωνιζόμενοι , είτε σαν θεατές τι πιστεύετε?
Προσωπικά θεωρώ ότι κάθε ραλύ πρέπει να έχει τουλάχιστον μία μεγάλη ε.δ. Για το πλήρωμα είναι μεν εξουθενωτικό , αλλά προσδίδει τον χαρακτήρα των ραλύ που χάσαμε.
Η μεγάλη ε.δ. δεν αντιμετωπίζεται όπως μία ανάβαση , αλλά υπάρχουν τεχνικές , που κάνουν την διαφορά.
Επίσης , δεν θεωρώ ότι είναι εφικτό να μάθεις εύκολα απ'έξω (εν είδει ανάβασης) 30 χλμ .
Τοποθετηθείτε!
-
Πιστεύω ότι μεγάλες ειδικές έχουν εφαρμογή μόνο σε διεθνείς αγώνες για πολλούς λόγους κυρίως πρακτικής φύσεως...
Κατ' αρχάς, σε ένα τοπικό ράλλυ είτε πρωταθληματικό, είτε κυπελου είναι πολύ δύσκολο να βρεις μια μεγάλη ειδική και να την κλείσεις, ιδιαίτερα αν ο αγώνας γίνεται κοντά σε κάποια μεγάλη πόλη. Μόνο σε χωμάτινο αγώνα θα μπορούσες να κλείσεις μια μεγάλη σε μήκος διαδρομή, αλλά ιδιαίτερα κοντά σε πόλεις (και όχι μόνο) οι χωματόδρομοι τείνουν να εκλείψουν. Φανταστείτε για παραδειγμα το Αττικό ή το Παλλάδιο να κλείνουν διαδρομές κοντά στην Αθήνα (ή γενικότερα μέσα στην Αττική) μήκους 25-30 χιλιομέτρων. Χάος θα δημιουργηθεί και επιπλέον θα πρέπει η κάθε ειδική να έχει 50-60 άτομα ενδιάμεσους και φύλακες, πράγμα πολύ δύσκολο να γίνει από μια λέσχη... Το ΕΚΟ-ΕΛΠΑ είναι άλλη υπόθεση, έρχονται κριτές απ' όλη την Ελλάδα, αλλά και πάλι υπήρχαν δυσκολίες στο να καλυφτεί μια ειδική όπως η Φτέρη, για παράδειγμα, που απαιτούσε 55 φύλακες!!!
Υπάρχει και άλλος λόγος για τον οποίο δεν είναι ότι καλύτερο σε τοπικούς αγώνες να υπάρχουν μεγάλες ειδικές. Όσο και αν φαίνεται τραβηγμένο, σε έναν αγώνα 100 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με μια ειδική 30 χλμ, αν γίνει οτιδήποτε μέσα σε αυτή (πραγμα πολύ πιθανό) και διακοπεί, μιλάμε ότι αυτομάτως χάνεται το 30% του αγώνα, με ό, τι συνεπάγεται με αυτό σε διαμόρφωση αποτελεσμάτων, αλλαγές ωραρίου, εκνευρισμό και απώλεια ευχαρίστησης για τα πληρώματα.
Δεν αντιλέγω ότι το ράλλυ πρέπει πάνω απ' όλα να είναι περιπέτεια και όχι μια απλή απομνημόνευση του δρόμου και ό,τι κάτσει, αλλά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου να δημιουργηθούν τόσο μεγάλες ειδικές σε τοπικό επίπεδο, τουλάχιστον χωρίς ρίσκα σε θέματα ασφαλείας...
-
Ε βέβαια ρε συ Αρη και ποιός δεν τις θέλει???
Αλλά συμφωνώ με τον taurus.Το αθλημα στη Ελλάδα ειναι σε νηπιακή ηλικία για αυτά!!!!(Με τρομερα δύσκοίλια τοπική αυτοδιοικηση επίσης!!!) -
Και για να μην παρεξηγηθώ... **Εννοείται **ότι θέλω να γίνονται αγώνες με μεγάλες ειδικές, **εννοείται **ότι συμφωνώ με μια μεγάλη ειδική ανά αγώνα, απλά παραθέτω (μερικούς από) τους λόγους που δεν μπορεί να γίνει αυτό. Και με την ίδια λογική ψήφισα...
Πάντως δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι υπεύθυνος μιας ειδικής 30 χλμ κοντά στην Αθήνα... Άντε να βρεις 40 ενδιαμέσους-φύλακες που να ξέρουν όλοι καράτε... Για πολύ ξύλο μιλάμε... :-?
-
Από την σκοπιά του οδηγού αγώνων,η μεγάλη ειδική είναι αυτή που θα με κάνει καλίτερο οδηγό,είναι αυτή που θα μου δώσει την ευκαιρία να ανακάμψω τυχών διαφορά-όπως και να φάω 'ξύλο'-είναι αυτή που με κάνει να προτιμάω τα ραλλύ από τις αναβάσεις και την πίστα-είναι αυτή που θα με 'ψίσει', είναι αυτή που θα με κάνει να ακολουθήσω τακτική και όχι flatout,είναι αυτή που θα με κάνει σταθερό σε ρυθμό! Για να μην μακρυγορώ είναι η μεγαλύτερη πρόκληση!!!!!!!!!!!! ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ !!!!!!!!!!!!!!
Από την άλλη μεριά,από την σκοπιά του διοργανωτή δεν με ενδιαφέρει και άλλωστε γι'αυτό πληρώνουμε και τέτοιου ποσού παράβολα!
Ένα θέμα: η μεγάλη ειδική είναι αυτή που διαρκεί πολύ χρόνο και όχι απαραίτητα πολλά χλμ.
Σκεφτείτε ειδική διαδρομή διόδια Κιούρκων με διόδια Σχηματαρίου!(υπερβολή)Θα κρατούσε περίπου 6 λεπτά!Αναλόγως λοιπόν ο Μερκούριος ολόκληρος, η Φτέρη κλπ κατ' εμέ είναι μεγάλες ειδικές και Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ!!! -
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Από την άλλη μεριά,από την σκοπιά του διοργανωτή δεν με ενδιαφέρει και άλλωστε γι'αυτό πληρώνουμε και τέτοιου ποσού παράβολα!Και βέβαια πρέπει να σε ενδιαφέρει και από τη σκοπιά του οργανωτή... Δεν σε ενδιαφέρει δηλαδή να είσαι σίγουρος ότι μια ειδική θα γίνει κάτω από τις ιδανικές συνθήκες, με πολλούς ενδιαμέσους-φύλακες, με καλή επικοινωνία μεταξύ τους (μην το παραβλέπουμε αυτό, συνήθως σε μεγάλες ειδικές, που κυκλώνουν βουνά και περνάνε από λαγγάδια η επικοινωνία είναι πρόβλημα), χωρίς καθυστερήσεις επειδή οι τοπικοί απειλούν να κλείσουν τον δρόμο, χωρίς περικοπές χιλιομέτρων επειδή σε κάποια ταβέρνα γίνεται γάμος, χωρίς τον κίνδυνο να βγεις και να σε ψάχνουν μισή ώρα να σε βρουν, χωρίς...χωρις...χωρίς...?
-
Μα δεν είπε πως δεν τον ενδιαφέρουν όλα αυτά που λες, φυσικά και τον ενδιαφέρουν. Αλλά τα περισσότερα από αυτά λύνονται με περισσότερα χρήματα (πχ. περισσότεροι φύλακες), τα οποία περισσότερα χρήματα ήδη εισπράτουν (μέσω παραβόλων) οι οργανωτές.
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)
Το κύριο πρόβλημα είναι πως δύσκολα βρίσκεις τόσο μεγάλες ειδικές κοντά σε μεγάλες πόλεις (ιδιαίτερα στην άσφαλτο), και αυτό δεν μπορείς να το 'αγοράσεις' με όσα χρήματα και αν διαθέτεις.
Προσωπικά θεωρώ πως όλων των μηκών οι ειδικές χρειάζονται σε ένα αγώνα. Αλλά σίγουρα οι μεγάλες ξεχωρίζουν τους 'ράλιμεν' από τους 'αναβασάκηδες'. Ομως κανονισμοί όπως '17 χλμ. μέγιστο μήκος ειδικής' + 'κάθε 30 χλμ. service park' (δεν ξέρω αν ισχύουν ακόμα) ουσιαστικά απαγορεύουν την ύπαρξη μεγάλων ειδικών...
-
Κύριε nass , με καλύψατε 110%! Ευχαριστώ και επαυξάνω όπως και γνωρίζετε ότι για να γίνει ένας αγώνας΄υπάρχουν αρμόδιοι που κρίνουν αν θα είναι ασφαλής!
-
Νάσο, δεν κατάλαβες... δεν είπα ότι το πρόβλημα είναι τα λεφτά... Το πρόβλημα είναι το έμψυχο υλικό... Ξέρεις και εσύ ότι 30-40-50 φύλακες είναι πολύ δύσκολο να μαζευτούν από μια λέσχη τοπικού επιπέδου, εκτός αν καταλήξει στην λύση 'φέρε και τον φίλο σου μαζί', πράγμα όχι και ότι καλύτερο για την αξιοπιστία ενός αγώνα, καθώς ο περιστασιακός-περαστικός είναι πιο πιθανό να είναι χαβαλές ('εντάξει, πάμε να δούμε το ραλλάκι, θα τσιμπήσουμε και γκαφρά, τζιτζί!!!' - sic)...
edit:
Εννοείται ότι υπάρχουν άνθρωποι που θα κρίνουν αν μια ειδική είναι ασφαλής ή όχι. Όπως και να έχει όμως προβλήματα σαν τα παραπάνω θα παρουσιαστούν... Εκτός αν θα σου αρέσει να καταστραφεί ο μισός σου αγώνας επειδή κάποιος πιο μπροστά από εσένα έκλεισε την ειδική και εν τέλει έγινε απλή...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Από την άλλη μεριά,από την σκοπιά του διοργανωτή δεν με ενδιαφέρει και άλλωστε γι'αυτό πληρώνουμε και τέτοιου ποσού παράβολα!
Και βέβαια πρέπει να σε ενδιαφέρει και από τη σκοπιά του οργανωτή... Δεν σε ενδιαφέρει δηλαδή να είσαι σίγουρος ότι μια ειδική θα γίνει κάτω από τις ιδανικές συνθήκες, με πολλούς ενδιαμέσους-φύλακες, με καλή επικοινωνία μεταξύ τους (μην το παραβλέπουμε αυτό, συνήθως σε μεγάλες ειδικές, που κυκλώνουν βουνά και περνάνε από λαγγάδια η επικοινωνία είναι πρόβλημα), χωρίς καθυστερήσεις επειδή οι τοπικοί απειλούν να κλείσουν τον δρόμο, χωρίς περικοπές χιλιομέτρων επειδή σε κάποια ταβέρνα γίνεται γάμος, χωρίς τον κίνδυνο να βγεις και να σε ψάχνουν μισή ώρα να σε βρουν, χωρίς...χωρις...χωρίς...?
Γιατί να μας ενδιαφέρει βρε Taurus?
Εμείς είμαστε οι οργανωτές?
Το αν έχει κριτές - ενδιάμεσους σαφώς και είναι μέρος του προβλήματος? Του προβλήματος των λεσχών!Γιατί λέσχη μιλάμε , για ποιά μέλη? Μήπως μιλάμε για χάρτινες λέσχες που δεν θα έπρεπε να οργανώνουν τίποτα πέρα από δεξιοτεχνίες!
Το να είναι ασφαλής ο αγώνας είναι εκ των ούκ άνευ , και οι λέσχες κρίνονται. Όχι μόνο από τους οδηγούς αλλά και από την ΕΘΕΑ. Δεν είναι όμως άμεσο μέλημα του κάθε αγωνιζόμενου. Ο αγωνιζόμενος θεωρεί την ασφάλεια αυτονόητη.
Στο θέμα 'αν κλείσει η ε.δ.' στο ΕΚΟ παρ'ότι γίνανε τουλάχιστον δύο σημαντικά ατυχήματα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα , ενώ σε άλλες ε.δ. μικροτέρου μήκους στο παρελθόν έχουν ακυρωθεί!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νάσο, δεν κατάλαβες... δεν είπα ότι το πρόβλημα είναι τα λεφτά... Το πρόβλημα είναι το έμψυχο υλικό... Ξέρεις και εσύ ότι 30-40-50 φύλακες είναι πολύ δύσκολο να μαζευτούν από μια λέσχη τοπικού επιπέδου, εκτός αν καταλήξει στην λύση 'φέρε και τον φίλο σου μαζί', πράγμα όχι και ότι καλύτερο για την αξιοπιστία ενός αγώνα, καθώς ο περιστασιακός-περαστικός είναι πιο πιθανό να είναι χαβαλές ('εντάξει, πάμε να δούμε το ραλλάκι, θα τσιμπήσουμε και γκαφρά, τζιτζί!!!' - sic)...Ναι αλλά το ίδιο πρόβλημα υπάρχει αν έχεις 2 15άρες αντί για μία 30άρα.
Πχ.:
Πετσάκοι-Φτέρη = 2 ειδικές ~27 χλμ. (10+17) όπου θέλεις 2 σετ 'τραπεζάκια' και -έστω- Χ ενδιάμεσους-φύλακες
Κορφές = 1 ειδική ~30 χλμ. όπου θέλεις ένα σετ 'τραπεζάκια' (= 8 λιγότεροι έμπειροι κριτές) και -έστω- Χ + 6 ενδιάμεσους-φύλακες για μέσα στο χωριό Φτέρη και για τα επιπλέον 3 χλμ. (υπολογίζω 4 άτομα μέσα στο χωριό και 2 άτομα για τα 3 χλμ.)Με το added bonus πως οι '6' δεν χρειάζεται να είναι εξίσου έμπειροι με τους '8' (διαφορετικά, οι 8 μπορούν να κάνουν τη δουλειά των 6 αλλά όχι αντίστροφα...)
Τα προβλήματα είναι άλλα: πως οργανώνεις-κατευθύνεις, ως επικεφαλής ειδικής, 40 ανθρώπους αντί για 20 κτλ.
-
Το 'πρέπει να σε ενδιαφέρει' δεν το έλεγα εννοόντας 'είναι δικό σου πρόβλημα', και βέβαια είναι πρόβλημα της λέσχης. Εννοώ ότι αν ήμουν αγωνιζόμενος, θα προτιμούσα να τρέξω σε δυο 12άρες ειδικές, στις οποίες θα ένιωθα πιο ασφαλής (από άποψη διαχείρισης της ειδικής και όχι χάραξης), παρά σε μια 25άρα η οποία θα με άκανε να ανησυχώ κάτω από ποιες συνθήκες θα γίνει, ιδιαίτερα αν ξέρω ότι, για παράδειγμα, σε αυτη την ειδική υπάρχουν πολλά χωράφια και οι κάτοικοι δεν ενδιαφέρονται για τον αγώνα, το αντίθετο μάλιστα... Με την έκφραση αυτή εννοούσα ότι πριν μπεις να τρέξεις σε μια ειδική πρέπει να ξέρεις ότι είσαι ασφαλής σε αυτή και όχι να είσαι αδιάφορος... Εσείς θα έπρεπε να ξέρετε, καλύτερα από εμένα ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο... Ελπίζω να έγινα κατανοητός...
Όσο για τις 'χάρτινες λέσχες' που αναφέρατε, δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Είπα απλά ότι δυστυχώς είμαστε λίγοι και θα είμαστε λίγοι όσο οι αγώνες στην Ελλάδα θα είναι μικρομάγαζο και όχι μαγαζί γωνία. Έχω κάνει υπεύθυνος ειδικής πολύ μικρότερης από 30 χλμ και, πιστέψτε με, ανεξαρτητα από ποια λέσχη μιλάμε (καθώς στα ράλλυ πολλοί κριτές δεν προέρχονται μέσα από την διοργανώτρια λέσχη, πάνε όπου τους καλέσουν)
δεν μαζεύονται έτσι εύκολα τα άτομα, δεν υπάρχουν αρκετοί με την 'τρέλα'Όσο για το κλείσιμο της ειδικής από αγωνιστικό, είναι καθαρά θέμα τύχης και όχι θέμα οργάνωσης ή αριθμού ενδιαμέσων μέσα στην ειδική. Αν ένα αμάξι τουμπάρει στη μέση του δρόμου σε ένα στεναδούρι, η οργάνωση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να διακόψει... Η πιθανότητα πάντα υπάρχει, το θέμα είναι πώς αυτό το (πιθανό) γεγονός δεν θα επηρρεάσει δραματικά την έκβαση του αγώνα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι αλλά το ίδιο πρόβλημα υπάρχει αν έχεις 2 15άρες αντί για μία 30άρα.Πχ.:
Πετσάκοι-Φτέρη = 2 ειδικές ~27 χλμ. (10+17) όπου θέλεις 2 σετ 'τραπεζάκια' και -έστω- Χ ενδιάμεσους-φύλακες
Κορφές = 1 ειδική ~30 χλμ. όπου θέλεις ένα σετ 'τραπεζάκια' (= 8 λιγότεροι έμπειροι κριτές) και -έστω- Χ + 6 ενδιάμεσους-φύλακες για μέσα στο χωριό Φτέρη και για τα επιπλέον 3 χλμ. (υπολογίζω 4 άτομα μέσα στο χωριό και 2 άτομα για τα 3 χλμ.)Με το added bonus πως οι '6' δεν χρειάζεται να είναι εξίσου έμπειροι με τους '8' (διαφορετικά, οι 8 μπορούν να κάνουν τη δουλειά των 6 αλλά όχι αντίστροφα...)
Τα προβλήματα είναι άλλα: πως οργανώνεις-κατευθύνεις, ως επικεφαλής ειδικής, 40 ανθρώπους αντί για 20 κτλ.
Δεν έχεις άδικο, σκέψου όμως ότι με μια 30άρα ειδική σε έναν αγώνα 100 χιλιομέτρων, θα χρειαστείς σίγουρα 4 συνεργεία κριτών αν γίνει μια φορά (θα χρειαστείς 3 επαναλαμβανόμενες των 11.5 χλμ κατά ΜΟ), ενώ αν γίνει επαναλαμβανόμενη, θα γλιτώσεις ένα συνεργείο, αλλά θα έχεις 2 σαφώς μικρότερες ειδικές, οι οποίες μάλλον σαν τσόντα στη μεγάλη θα μοιάζουν. Υπάρχει και η άλλη λύση (πάντα μιλάμε θεωρητικά έτσι) της 30άρας μια φορά, με 2 επαναλαμβανόμενες σχεδόν 20 χλμ, για να συμπληρώνουν χλμ, και έτσι γλιτώνεις 1 συνεργείο, αλλά αν βρεις εσύ κάπου μία 30άρα και δύο 20άρες (όσοι δεν ξέρουν θα νομίζουν ότι μιλάμε για γυναίκες! ), έλα να μου το πεις...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)Νάσσο λύσε μου μία απορία.Πως διαφυλάσετε το ασφαλές πέρασμα των ειδικών μέσα από τα χωριά.Επειδή δεν πήγα στο EKO μέσα σε χωριό, πως φυλασόταν το κομμάτι αυτό;Δηλαδή πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μία γειτόνισα δεν θα πεταχτεί απέναντι στην άλλη γειτόνισα, ή κάνενας δεν θα βγεί από την εκκλησία στην Φτέρη που η πόρτα της είναι κυριολεκτικά μέσα στην ss.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)
Νάσσο λύσε μου μία απορία.Πως διαφυλάσετε το ασφαλές πέρασμα των ειδικών μέσα από τα χωριά.Επειδή δεν πήγα στο EKO μέσα σε χωριό, πως φυλασόταν το κομμάτι αυτό;Δηλαδή πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μία γειτόνισα δεν θα πεταχτεί απέναντι στην άλλη γειτόνισα, ή κάνενας δεν θα βγεί από την εκκλησία στην Φτέρη που η πόρτα της είναι κυριολεκτικά μέσα στην ss.
Ενημέρωση των κατοίκων (και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και προσωπικά και φυσικά και με αφίσες)
Κορδέλλες ή και πλέγματα στα επικίνδυνα σημεία
Πολλοί ενδιάμεσοιΔεν είναι τόσο δύσκολο, στο εξωτερικό το κάνουν πολύ συχνά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)
Νάσσο λύσε μου μία απορία.Πως διαφυλάσετε το ασφαλές πέρασμα των ειδικών μέσα από τα χωριά.Επειδή δεν πήγα στο EKO μέσα σε χωριό, πως φυλασόταν το κομμάτι αυτό;Δηλαδή πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μία γειτόνισα δεν θα πεταχτεί απέναντι στην άλλη γειτόνισα, ή κάνενας δεν θα βγεί από την εκκλησία στην Φτέρη που η πόρτα της είναι κυριολεκτικά μέσα στην ss.
Ενημέρωση των κατοίκων (και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και προσωπικά και φυσικά και με αφίσες)
Κορδέλλες ή και πλέγματα στα επικίνδυνα σημεία
Πολλοί ενδιάμεσοιΔεν είναι τόσο δύσκολο, στο εξωτερικό το κάνουν πολύ συχνά.
Νάσο, στο εξωτερικό έχουν και άλλη παιδεία περί αυτοκινησης και αγώνων αυτοκινήτου, εκεί άνετα έκανες 30άρα ειδική να περνάει και μέσα απ' όσα χωριά θες. Και κανείς τοπικός δεν θα έφερνε αντίρρηση, αντιθέτως θα τους άρεσε, και θα έβρισκες για πλάκα 50-60 και 100 άτομα για ενδιάμεσους-φύλακες... Εδώ είμαστε πολύ πίσω και δυστυχώς είμαστε πολύ λίγοι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)
Νάσσο λύσε μου μία απορία.Πως διαφυλάσετε το ασφαλές πέρασμα των ειδικών μέσα από τα χωριά.Επειδή δεν πήγα στο EKO μέσα σε χωριό, πως φυλασόταν το κομμάτι αυτό;Δηλαδή πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μία γειτόνισα δεν θα πεταχτεί απέναντι στην άλλη γειτόνισα, ή κάνενας δεν θα βγεί από την εκκλησία στην Φτέρη που η πόρτα της είναι κυριολεκτικά μέσα στην ss.
Ενημέρωση των κατοίκων (και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και προσωπικά και φυσικά και με αφίσες)
Κορδέλλες ή και πλέγματα στα επικίνδυνα σημεία
Πολλοί ενδιάμεσοιΔεν είναι τόσο δύσκολο, στο εξωτερικό το κάνουν πολύ συχνά.
Στο εξωτερικό ναι, αλλά εδώ δεν υπάρχει ούτε η κατάλληλη παιδεία και γενικά σαν λαός δεν είμαστε και τόσο πειθαρχημένοι και εδώ χρειάζεται απόλυτη πειθαρχία και για πολλή ώρα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και μην ξεχνάμε πως για κάθε οργανωτή είναι προτιμότερη μια 30άρα ειδική παρά 2 15άρες (λιγότεροι κριτές για τα κοντρόλ κλπ.)
Νάσσο λύσε μου μία απορία.Πως διαφυλάσετε το ασφαλές πέρασμα των ειδικών μέσα από τα χωριά.Επειδή δεν πήγα στο EKO μέσα σε χωριό, πως φυλασόταν το κομμάτι αυτό;Δηλαδή πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μία γειτόνισα δεν θα πεταχτεί απέναντι στην άλλη γειτόνισα, ή κάνενας δεν θα βγεί από την εκκλησία στην Φτέρη που η πόρτα της είναι κυριολεκτικά μέσα στην ss.
Ενημέρωση των κατοίκων (και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και προσωπικά και φυσικά και με αφίσες)
Κορδέλλες ή και πλέγματα στα επικίνδυνα σημεία
Πολλοί ενδιάμεσοιΔεν είναι τόσο δύσκολο, στο εξωτερικό το κάνουν πολύ συχνά.
Νάσο, στο εξωτερικό έχουν και άλλη παιδεία περί αυτοκινησης και αγώνων αυτοκινήτου, εκεί άνετα έκανες 30άρα ειδική να περνάει και μέσα απ' όσα χωριά θες. Και κανείς τοπικός δεν θα έφερνε αντίρρηση, αντιθέτως θα τους άρεσε, και θα έβρισκες για πλάκα 50-60 και 100 άτομα για ενδιάμεσους-φύλακες... Εδώ είμαστε πολύ πίσω και δυστυχώς είμαστε πολύ λίγοι...
Εχει γίνει και στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα. Πρόσφατα παραδείγματα:
Η ειδική Πύργος στο Ακρόπολις (2 χωριά!)
Η ειδική Σελινούντας/Κορφές στο ΕΛΠΑΔεν θες 50 άτομα για να φυλάνε ένα χωριό 100 ατόμων
Μεγάλου μήκους Ειδικές