Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bilpol last edited by

      Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
      Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
      Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bilpol last edited by

        Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
        Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
        Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr