Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κάει λάδια!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κάει λάδια!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    1063
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ata last edited by

      Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
      Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
      Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
      Καμιά ιδέα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ata last edited by

        Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
        Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
        Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
        Καμιά ιδέα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ata last edited by

          Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
          Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
          Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
          Καμιά ιδέα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            grc-panos last edited by

            χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο??

            κάποια άλλη δυσλειτουργία??

            μήπως θερμοκρασίες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης ata έγραψε:
              Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124

              Καμιά ιδέα?

              Τι αμάξι είναι αυτό; Mercedes;

              Η απότομη απώλεια λαδιών δύο (κατ' εμέ) πράγματα σημαίνει :

              1. Εμφάνιση κάποιας διαρροής (π.χ. φθαρμένες τσιμούχες)
              2. Ακαταλληλότητα του λιπαντικού
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                Πολύ πιθανον να χρείαζονται αντικατάσταση τα τσιμουχακια των βαλβίδων. Αλλάζοντε ευκολα χωρις να χρειάζεται να βγει κυλινδροκεφαλη.
                Λάδια το καλύτερο αν εχει αρκετα χιλιομετρα να βαζεις 15w 50.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Εάν άρχισε να καίει λάδια ξαφνικά, άλλαξε τη βαλβίδα PCV (ή όπως αλλιώς τη λέει η μερτσέντες).

                  Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Εάν άρχισε να καίει λάδια ξαφνικά, άλλαξε τη βαλβίδα PCV (ή όπως αλλιώς τη λέει η μερτσέντες).

                    Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.

                    Ποια είναι η βαλβίδα PCV Λεωνίδα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.

                      Έχω διαβάσει σε αμερικάνικα site οτι για να καθαρίσεις τον κινητήρα απο κατάλοιπα ρίχνεις ένα μπουκάλι απο το κόκκινο υγρό για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων περίπου 1000 χιλιόμετρα πρίν την αλλαγή των λαδιών. Λένε οτι το υγρό αυτό έχει πολύ έντονες απορυπαντικές ιδιότητες και καθαρίζει τα πάντα. Ισχύει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                        Ποια είναι η βαλβίδα PCV Λεωνίδα? :oops:

                        Η βαλβίδα που ελέγχει τη ροή του αέρα για τις αναθυμιάσεις του κινητήρα. Μπορεί να έχει βουλώσει ανοικτή και να έχει πολλή μεγάλη ροή και να παρασέρνει λάδι. Θα έχει κακό ρελαντί και μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Έχω διαβάσει σε αμερικάνικα site οτι για να καθαρίσεις τον κινητήρα απο κατάλοιπα ρίχνεις ένα μπουκάλι απο το κόκκινο υγρό για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων περίπου 1000 χιλιόμετρα πρίν την αλλαγή των λαδιών. Λένε οτι το υγρό αυτό έχει πολύ έντονες απορυπαντικές ιδιότητες και καθαρίζει τα πάντα. Ισχύει?

                          Αυτό ίσχυε παλιά όταν τα λάδια του κινητήρα δεν είχαν τόσα απορρυπαντικά που έχουν σήμερα. Οι μοντέρνοι κινητήρες έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από το λιπαντικό και δεν είναι καλή ιδέα για καινούρια αυτοκίνητα. Επίσης, τα σημερινά λάδια για το κινητήρα έχουν σχεδόν τα ίδια απορρυπαντικά με το λάδι για αυτόματο κιβώτιο. Παλιά έριχναν 1 λίτρο πετρέλαιο μέσα στο λάδι και το άλλαζαν σε μερικά χιλιόμετρα, σήμερα δεν το διακινδυνεύει κανείς.

                          Υπάρχουν μερικά καθαριστικά που κάνουν δουλειά, π.χ.
                          http://www.auto-rx.com

                          Εάν το καθαριστικό είναι πολύ δυνατό (πετρέλαιο) και διαλύσει αμέσως όλη τη λάσπη που έχει ένας παραμελημένος κινητήρας, θα υπάρχουν μεγάλα κομμάτια που θα βουλώσουν τις αποχετεύσεις του λαδιού από την κεφαλή και μπορεί να μαζευτούν στη σίτα της αναρρόφησης της αντλίας λαδιού και να μείνει ο κινητήρας χωρίς λάδι. Μετά πρέπει να λύσεις το κινητήρα. Ο καθαρισμός πρέπει να γίνεται αργά και σταθερά ώστε τα κατάλοιπα να βρίσκονται σε αιώρηση στο λάδι και να τα απομακρύνει το φίλτρο.

                          Με τα σημερινά συνθετικά λάδια δεν υπάρχουν κινητήρες που έχουν μέσα μαύρη λάσπη. Οι περισσότεροι όμως έχουν καμένα κατάλοιπα λαδιού στα ελατήρια και μπορεί να καίνε λάδι.

                          Τα ελατήρια των πιστονιών ξεκαπνίζουν (λίγο) άν βρείς κάποια μεγάλη ανηφόρα και ανεβείς με τέρμα γκάζι και 2η-3η ταχύτητα στο όριο των στροφών (μεγάλη ανηφόρα, θέλει αρκετή ώρα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dracumel last edited by

                            Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το P.C.V. στο manual του αυτοκινήτου σαν P.C.V. έχω φίλτρο που βρίσκεται πίσω από το φίλτρο αέρα στον 'παπά'.
                            Είναι άλλο αυτό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Το ΣΥΣΤΗΜΑ εξαερισμού των αναθυμιάσεων του κινητήρα περιλαμβάνει:

                              1. Τη βαλβίδα PCV που ρουφάει τις αναθυμιάσεις (με υποπίεση) και τις οδηγεί στη πολλαπλή εισαγωγής (μετά τη πεταλούδα του γκαζιού).

                              2. Ένα σωλήνα από το καπάκι των βαλβίδων προς την εισαγωγή - φίλτρο αέρα (πριν τη πεταλούδα του γκαζιού).

                              Η κανονική λειτουργία είναι να ρουφάει αέρα η βαλβίδα PCV από το στροφαλοθάλαμο και αυτός να προέρχεται από το σωλήνα 2.

                              Σε τέρμα γκάζι ή αν είναι φθαρμένος ο κινητήρας, τα αέρια που ξεφεύγουν από τα πιστόνια προς το στροφαλοθάλαμο είναι περισσότερα από όσα μπορεί να ρουφήξει η βαλβίδα PCV και έτσι διαφεύγουν από το σωλήνα 2 προς την εισαγωγή (αντίθετη ροή στο σωλήνα τώρα).

                              Το σύστημα προστατεύει το περιβάλλον από τις αναθυμιάσεις και είναι πολύ καλό για το καθαρισμό του λαδιού από νερά και άλλα (πτητικά) παράγωγα της καύσης που καταλήγουν στο στροφαλοθάλαμο. Αυξάνει τη μακροζωία του κινητήρα.

                              Η βαλβίδα PCV (η εργοστασιακή) δεν χαλάει σχεδόν ποτέ, συνήθως βουλώνει από λάδια και βρωμιές. Στο σιβίκ μου ο έλεγχος περιλαμβάνει να σφίξω τη σωλήνα προς την PCV και να ακούσω το κλικ - αν δεν κάνει κλικ θέλει αλλαγή (το καθάρισμα δεν είναι η εργοστασιακή επιλογή αλλά άκουσα ότι βοηθά).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                ata last edited by

                                Δλδ παιδιά πόσο περίπου κοστίζουν αυτές οι βλάβες?
                                πχ τα τσιμουχάκια ή τα ελατήρια στα έμβολα ή η βαλβίδα που αναφέρετε πόσο περίπου να υπολογίσω?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Το μόνο που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι ότι αν τελικά χάνεις από κάποια από τις τσιμούχες του στροφάλου, το ανταλλακτικό θα σου κοστίσει λίγο κάτω από 20 ευρώ αν μιλάμε για την πίσω και περίπου 7-8 αν πρόκειται για την μπροστά. Από εκεί και πέρα, εξαρτάται τι θα σου χρεώσει ο μάστορας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Η βαλβίδα είναι φθηνή και αλλάζει σε 5 λεπτά. Οι άλλες επισκευές είναι ακριβές έως πολύ ακριβές.

                                    Πριν προχωρήσει κάποιος σε επισκευές πρέπει να κάνει διάγνωση. Ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί εύκολα να ανακαλύψει την αιτία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr