-
Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
Καμιά ιδέα? -
Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
Καμιά ιδέα? -
Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124 και τις τελευταίες δύο αλλαγές λαδιών άρχισε να καίει αρκετά λάδια ενώ πριν δεν έκαιγε ούτε σταγόνα!
Υπάρχει κάτι που να θέλει συντήρηση και να το έχω αμελήσει που να δικαιολογεί αυτό το ξαφνικό.
Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν τα Castrol τα απλά αλλά και με aral ημισυνθετικά πάλι το ίδιο έγινε
Καμιά ιδέα? -
χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο??
κάποια άλλη δυσλειτουργία??
μήπως θερμοκρασίες?
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Παιδιά ε΄χω μια 200Ε W124Καμιά ιδέα?
Τι αμάξι είναι αυτό; Mercedes;
Η απότομη απώλεια λαδιών δύο (κατ' εμέ) πράγματα σημαίνει :
- Εμφάνιση κάποιας διαρροής (π.χ. φθαρμένες τσιμούχες)
- Ακαταλληλότητα του λιπαντικού
-
Πολύ πιθανον να χρείαζονται αντικατάσταση τα τσιμουχακια των βαλβίδων. Αλλάζοντε ευκολα χωρις να χρειάζεται να βγει κυλινδροκεφαλη.
Λάδια το καλύτερο αν εχει αρκετα χιλιομετρα να βαζεις 15w 50. -
Εάν άρχισε να καίει λάδια ξαφνικά, άλλαξε τη βαλβίδα PCV (ή όπως αλλιώς τη λέει η μερτσέντες).
Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν άρχισε να καίει λάδια ξαφνικά, άλλαξε τη βαλβίδα PCV (ή όπως αλλιώς τη λέει η μερτσέντες).Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.
Ποια είναι η βαλβίδα PCV Λεωνίδα?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν σταδιακά άρχισε τη κατανάλωση λαδιού μπορεί, εκτός από τους άλλους λόγους που αναφέρθηκαν, να έχουν κολλήσει τα δακτυλίδια (ελατήρια) στα πιστόνια από κατάλοιπα καύσης και καμένα λάδια. Υπάρχουν πρόσθετα καθαριστικά που μπορεί να τα καθαρίσουν και άλλα που υπόσχονται αλλά δεν κάνουν τίποτα.Έχω διαβάσει σε αμερικάνικα site οτι για να καθαρίσεις τον κινητήρα απο κατάλοιπα ρίχνεις ένα μπουκάλι απο το κόκκινο υγρό για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων περίπου 1000 χιλιόμετρα πρίν την αλλαγή των λαδιών. Λένε οτι το υγρό αυτό έχει πολύ έντονες απορυπαντικές ιδιότητες και καθαρίζει τα πάντα. Ισχύει?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ποια είναι η βαλβίδα PCV Λεωνίδα? :oops:
Η βαλβίδα που ελέγχει τη ροή του αέρα για τις αναθυμιάσεις του κινητήρα. Μπορεί να έχει βουλώσει ανοικτή και να έχει πολλή μεγάλη ροή και να παρασέρνει λάδι. Θα έχει κακό ρελαντί και μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω διαβάσει σε αμερικάνικα site οτι για να καθαρίσεις τον κινητήρα απο κατάλοιπα ρίχνεις ένα μπουκάλι απο το κόκκινο υγρό για αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων περίπου 1000 χιλιόμετρα πρίν την αλλαγή των λαδιών. Λένε οτι το υγρό αυτό έχει πολύ έντονες απορυπαντικές ιδιότητες και καθαρίζει τα πάντα. Ισχύει?Αυτό ίσχυε παλιά όταν τα λάδια του κινητήρα δεν είχαν τόσα απορρυπαντικά που έχουν σήμερα. Οι μοντέρνοι κινητήρες έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από το λιπαντικό και δεν είναι καλή ιδέα για καινούρια αυτοκίνητα. Επίσης, τα σημερινά λάδια για το κινητήρα έχουν σχεδόν τα ίδια απορρυπαντικά με το λάδι για αυτόματο κιβώτιο. Παλιά έριχναν 1 λίτρο πετρέλαιο μέσα στο λάδι και το άλλαζαν σε μερικά χιλιόμετρα, σήμερα δεν το διακινδυνεύει κανείς.
Υπάρχουν μερικά καθαριστικά που κάνουν δουλειά, π.χ.
http://www.auto-rx.comΕάν το καθαριστικό είναι πολύ δυνατό (πετρέλαιο) και διαλύσει αμέσως όλη τη λάσπη που έχει ένας παραμελημένος κινητήρας, θα υπάρχουν μεγάλα κομμάτια που θα βουλώσουν τις αποχετεύσεις του λαδιού από την κεφαλή και μπορεί να μαζευτούν στη σίτα της αναρρόφησης της αντλίας λαδιού και να μείνει ο κινητήρας χωρίς λάδι. Μετά πρέπει να λύσεις το κινητήρα. Ο καθαρισμός πρέπει να γίνεται αργά και σταθερά ώστε τα κατάλοιπα να βρίσκονται σε αιώρηση στο λάδι και να τα απομακρύνει το φίλτρο.
Με τα σημερινά συνθετικά λάδια δεν υπάρχουν κινητήρες που έχουν μέσα μαύρη λάσπη. Οι περισσότεροι όμως έχουν καμένα κατάλοιπα λαδιού στα ελατήρια και μπορεί να καίνε λάδι.
Τα ελατήρια των πιστονιών ξεκαπνίζουν (λίγο) άν βρείς κάποια μεγάλη ανηφόρα και ανεβείς με τέρμα γκάζι και 2η-3η ταχύτητα στο όριο των στροφών (μεγάλη ανηφόρα, θέλει αρκετή ώρα).
-
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το P.C.V. στο manual του αυτοκινήτου σαν P.C.V. έχω φίλτρο που βρίσκεται πίσω από το φίλτρο αέρα στον 'παπά'.
Είναι άλλο αυτό; -
Το ΣΥΣΤΗΜΑ εξαερισμού των αναθυμιάσεων του κινητήρα περιλαμβάνει:
-
Τη βαλβίδα PCV που ρουφάει τις αναθυμιάσεις (με υποπίεση) και τις οδηγεί στη πολλαπλή εισαγωγής (μετά τη πεταλούδα του γκαζιού).
-
Ένα σωλήνα από το καπάκι των βαλβίδων προς την εισαγωγή - φίλτρο αέρα (πριν τη πεταλούδα του γκαζιού).
Η κανονική λειτουργία είναι να ρουφάει αέρα η βαλβίδα PCV από το στροφαλοθάλαμο και αυτός να προέρχεται από το σωλήνα 2.
Σε τέρμα γκάζι ή αν είναι φθαρμένος ο κινητήρας, τα αέρια που ξεφεύγουν από τα πιστόνια προς το στροφαλοθάλαμο είναι περισσότερα από όσα μπορεί να ρουφήξει η βαλβίδα PCV και έτσι διαφεύγουν από το σωλήνα 2 προς την εισαγωγή (αντίθετη ροή στο σωλήνα τώρα).
Το σύστημα προστατεύει το περιβάλλον από τις αναθυμιάσεις και είναι πολύ καλό για το καθαρισμό του λαδιού από νερά και άλλα (πτητικά) παράγωγα της καύσης που καταλήγουν στο στροφαλοθάλαμο. Αυξάνει τη μακροζωία του κινητήρα.
Η βαλβίδα PCV (η εργοστασιακή) δεν χαλάει σχεδόν ποτέ, συνήθως βουλώνει από λάδια και βρωμιές. Στο σιβίκ μου ο έλεγχος περιλαμβάνει να σφίξω τη σωλήνα προς την PCV και να ακούσω το κλικ - αν δεν κάνει κλικ θέλει αλλαγή (το καθάρισμα δεν είναι η εργοστασιακή επιλογή αλλά άκουσα ότι βοηθά).
-
-
Δλδ παιδιά πόσο περίπου κοστίζουν αυτές οι βλάβες?
πχ τα τσιμουχάκια ή τα ελατήρια στα έμβολα ή η βαλβίδα που αναφέρετε πόσο περίπου να υπολογίσω? -
Το μόνο που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι ότι αν τελικά χάνεις από κάποια από τις τσιμούχες του στροφάλου, το ανταλλακτικό θα σου κοστίσει λίγο κάτω από 20 ευρώ αν μιλάμε για την πίσω και περίπου 7-8 αν πρόκειται για την μπροστά. Από εκεί και πέρα, εξαρτάται τι θα σου χρεώσει ο μάστορας.
-
Η βαλβίδα είναι φθηνή και αλλάζει σε 5 λεπτά. Οι άλλες επισκευές είναι ακριβές έως πολύ ακριβές.
Πριν προχωρήσει κάποιος σε επισκευές πρέπει να κάνει διάγνωση. Ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί εύκολα να ανακαλύψει την αιτία.
Κάει λάδια!!!