-
Οταν φορτίζουμε μια μπαταρια με υγρά πρεπει να ειναι ξεβιδωμένα τα βιδάκια που εχει απο πάνω ή βιδωμένα; Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Οταν φορτίζουμε μια μπαταρια με υγρά πρεπει να ειναι ξεβιδωμένα τα βιδάκια που εχει απο πάνω ή βιδωμένα; Ευχαριστω.Ναί, οπωσδήποτε.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οταν φορτίζουμε μια μπαταρια με υγρά πρεπει να ειναι ξεβιδωμένα τα βιδάκια που εχει απο πάνω ή βιδωμένα; Ευχαριστω.
Ναί, οπωσδήποτε.
Ευχαριστω
-
το 3/2012 εβαλα την τουρκικη ΕΑS 60Αh το καλοκαιρι αποφορτιστηκε εντελως επειδη δεν χρησιμοποιηθηκε για 6μηνες, φορτιστηκε πληρως και συνεχιζει
απο το ιδιο το καταστημα πηγα να αγορασω την ιδια μαρκα και μου ειπε πως σταματησε να τη δουλευει επειδη βγηκε μαπα!
τελος παντων πηρα παλι μια τουρκικη ΜΤF 60Αh, για αλλο οχημα, με εγγυση παλι 2 χρονια στα 60Ε
κατι ακομη στο hyundai atos 2001 παιρνει 35Αh μετα απο 2 χρονια οταν σταματαει με αλαρμ για 10-15λεπτα του αποφορτιζεται αμεσως με τη rocket, του προτεινα να βαλει μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας δεν εχει χωρο; -
Δεν άφησες τούρκικη για τούρκικη!
Το ότι βγήκε καλή σ' εσένα δε σημαίνει ότι βγήκαν και στους άλλους!
Νομίζω ότι 40αρα βγαίνει σε μικρή, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι φταίει αυτό και όχι η ίδια η μπαταρία ή το αυτοκινήτο. -
μπαταρια 140αρα την εβαλα στον φορτιστη για συντηρηση. την αλλη μερα την μετραω και την βρισκω 15,4. την εβγαλα αμεσως. προφανως η ο φορτιστης ειναι χαλασμενος η δεν εχει προστασια; υπαρχουν φορτιστες που συνεχιζουν να δινουν τιποτα παλιοι ισως; εγω ηξερα απο τον δικο μου αρχιζουν δυνατα και οσο φορτιζεται πεφτει ο δεικτης (ο δικος μου ηταν πιασμενος με αλλη μπαταρια και αυτον τον δανείστικα.
υπαρχει περιπτωση να μου εχει κανει ζημια;
στα ποσα βολτ κατατρεφεται η μπαταρια; -
Η μπαταρία μου στην ΜΒ C200 (CL203) μου, φαίνεται να τα έχει παίξει μετά από παρατεταμένη 2μηνη ακινησία του αυτοκινήτου (παράδοση πινακίδων για το 2015).
Αρχικά δεν άνοιγαν οι ηλεκτρομαγνητικές. Την άνοιξα με το μηχανικό κλειδί κ ρευμα δεν υπάρχει στο αμάξι....Άνοιξα το καπώ και μέτρησα την μπαταρία.....2,38V, πιο ψόφια πεθαίνεις......!
Η μπαταρία μου είναι η μαμά ΜΒ (Varta 100Ah, Λογικά του 2006 που είναι το αμάξι.....9 χρόνια κ πολλά χρόνια έβγαλε....).Σκέφτομαι τα εξής:
- Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να έχει μπει σε 'sleep mode' κ με εξωτερική πηγή να πάρει κανονικά? Σημειώστε ότι το αμάξι είχε να πάρει εμπρός κανά 2μηνο......Έιναι κάτι που κάνουν τα Mercedes, σε περίπτωση παρατεταμένης ακινησίας ή διαρροής να ''κόβουν'' το ρευμα για να προστατεψουν την μπαταρια.
- Για να αποσυνδέσω την μπαταρία για να την φορτίσω - κι να δω εαν κρατάει ρευμα ή πέφτει - ή/και για να την αντικαταστήσω μετέπειτα, χρειάζεται να προσέξω τίποτα ιδιαίτερα στα Mercedes, πέρα των γνωστών σε κάθε αυτοκίνητο? Μετά θα χρειαστεί reset σε παράθυρα κ οροφή, σωστά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση
-
Γύρισα μερικά μαγαζιά με μπαταρίες ρωτώντας τιμές. Επώνυμη μπαταρία 60άρα . Ακουστε τιμές σε μαγαζιά σχεδόν δίπλα το ένα με το άλλο: 80ευρώ, 75ευρώ, και 65ευρω.
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
- Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να έχει μπει σε 'sleep mode' κ με εξωτερική πηγή να πάρει κανονικά? Σημειώστε ότι το αμάξι είχε να πάρει εμπρός κανά 2μηνο......Έιναι κάτι που κάνουν τα Mercedes, σε περίπτωση παρατεταμένης ακινησίας ή διαρροής να ''κόβουν'' το ρευμα για να προστατεψουν την μπαταρια.
Απλά τα 'φτυσε η μπαταρία. Με εξωτερική πηγή φυσικά και θα πάρει μπροστά. Δοκίμασε να την φορτίσεις. Θα έπρεπε να την έχεις αποσυνδέσει πάντως για να την προστατέψεις.
Επώνυμη μπαταρία 60άρα
Ίδια μάρκα και μοντέλο;
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Η μπαταρία μου στην ΜΒ C200 (CL203) μου, φαίνεται να τα έχει παίξει μετά από παρατεταμένη 2μηνη ακινησία του αυτοκινήτου (παράδοση πινακίδων για το 2015).
Αρχικά δεν άνοιγαν οι ηλεκτρομαγνητικές. Την άνοιξα με το μηχανικό κλειδί κ ρευμα δεν υπάρχει στο αμάξι....Άνοιξα το καπώ και μέτρησα την μπαταρία.....2,38V, πιο ψόφια πεθαίνεις......!
Η μπαταρία μου είναι η μαμά ΜΒ (Varta 100Ah, Λογικά του 2006 που είναι το αμάξι.....9 χρόνια κ πολλά χρόνια έβγαλε....).Σκέφτομαι τα εξής:
- Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να έχει μπει σε 'sleep mode' κ με εξωτερική πηγή να πάρει κανονικά? Σημειώστε ότι το αμάξι είχε να πάρει εμπρός κανά 2μηνο......Έιναι κάτι που κάνουν τα Mercedes, σε περίπτωση παρατεταμένης ακινησίας ή διαρροής να ''κόβουν'' το ρευμα για να προστατεψουν την μπαταρια.
- Για να αποσυνδέσω την μπαταρία για να την φορτίσω - κι να δω εαν κρατάει ρευμα ή πέφτει - ή/και για να την αντικαταστήσω μετέπειτα, χρειάζεται να προσέξω τίποτα ιδιαίτερα στα Mercedes, πέρα των γνωστών σε κάθε αυτοκίνητο? Μετά θα χρειαστεί reset σε παράθυρα κ οροφή, σωστά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση
Update: Η μπαταρία βγήκε κ φορτίζεται. Ήταν τόσο ψόφια που ο φορτιστής του Lidl (Ultimate Speed) την 'εβλεπε' σαν 6V. Τεσπα, φορτίζεται από τον άλλο φορτιστή μου. Σκέφτομαι να την κρατήσω καμμιά βδομάδα εκτός αυτοκινήτου κ να μετράω καθημερινα την τάση της, να δω εαν πέφτει......αλλά μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά της!!
Πρωτη φορά έβγαλα παταρία από MB......αγγούρι! Όλα ήταν δεμένα-σφιγμένα για μια ζωή, συν το τρελό βάρος της μπαταρίας (100Ah), συν ότι είναι θαμμένη σε δύσκολο σημείο στο χώρο του κινητήρα, συν ότι οριακά χωράει στην θέση της κ ευκολα γίνεται η γραντζουνια στο φτερό που είναι δίπλα, σύν ότι ήμουν μονος μου.....
Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη κίνηση θα είναι μελετημένη...... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επώνυμη μπαταρία 60άρα
Ίδια μάρκα και μοντέλο;
Ακριβώς η ιδια
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Update: Η μπαταρία βγήκε κ φορτίζεται. Ήταν τόσο ψόφια που ο φορτιστής του Lidl (Ultimate Speed) την 'εβλεπε' σαν 6V. Τεσπα, φορτίζεται από τον άλλο φορτιστή μου. Σκέφτομαι να την κρατήσω καμμιά βδομάδα εκτός αυτοκινήτου κ να μετράω καθημερινα την τάση της, να δω εαν πέφτει......αλλά μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά της!!
Πρωτη φορά έβγαλα παταρία από MB......αγγούρι! Όλα ήταν δεμένα-σφιγμένα για μια ζωή, συν το τρελό βάρος της μπαταρίας (100Ah), συν ότι είναι θαμμένη σε δύσκολο σημείο στο χώρο του κινητήρα, συν ότι οριακά χωράει στην θέση της κ ευκολα γίνεται η γραντζουνια στο φτερό που είναι δίπλα, σύν ότι ήμουν μονος μου.....
Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη κίνηση θα είναι μελετημένη......Eμ 100Ah μπαταρία ζυγίζει κανα 20-25+ κιλά!
Παντως αν έιχες τόσο χαμηλή τάση σίγουρα η μπαταρία έχει τελειώσει! -
Σε avensis 2007 1.8 θέλω να αλλάξω μπαταρία. Από εργοστάσιο φορούσε 54 αλλά πάντα σε στιγμιαία μεγάλα φορτία ( διακόπτες παραθύρων, κλιματισμός, μεγάλα φώτα) υπήρχε πτώση τάσης που γινόταν εμφανής από τα εσωτερικά φώτα της κονσόλας.
Σκέφτομαι να βάλω και υγραεριο σε κανένα μήνα. Να βάλω 70αρα από ταξί avensis; Μπαταρία agm θα οφελουσε; Κόστος μέχρι 100 περίπου. -
Ο χρήστης christosjr1 έγραψε:
Σε avensis 2007 1.8 θέλω να αλλάξω μπαταρία. Από εργοστάσιο φορούσε 54 αλλά πάντα σε στιγμιαία μεγάλα φορτία ( διακόπτες παραθύρων, κλιματισμός, μεγάλα φώτα) υπήρχε πτώση τάσης που γινόταν εμφανής από τα εσωτερικά φώτα της κονσόλας.
Σκέφτομαι να βάλω και υγραεριο σε κανένα μήνα. Να βάλω 70αρα από ταξί avensis; Μπαταρία agm θα οφελουσε; Κόστος μέχρι 100 περίπου.Μόνο αν επιβεβαιώσεις ότι το δυναμό του αυτοκινήτου σου μπορεί να φορτίσει την 70άρα.
Πιθανά τα δυναμό των δύο Avensis να διαφέρουν.Στην θέση σου θα έβαζα το πολύ 60άρα.
-
Το δυναμο είναι 100Α. Να δώσω λεφτά για agm μπαταρία αξίζει;
-
Ούτε που ήξερα τι είναι το AGM.
Τελικά διάβασα αυτό: http://www.xiromeritis.gr/index.php/tex ... aries.html και πάνω/κάτω κατάλαβα. Αν θεωρείς ότι το Avensis χρειάζεται τέτοια μπαταρία τότε βάλτην. Παίζει ρόλο και η χρήση του αυτοκινήτου. -
Επειδη εχει ενα καρο αισθητηρες και αυτοματισμους θεωρω οτι ισως μια τετοια μπαταρια θα αντεξει καλυτερα τα συνεχη φορτια...
-
Αν το κόστος αγοράς δεν είναι υπερβολικό τότε μάλλον αξίζει...
-
Exide el700 70ah 90€
-
Νορμάλ τιμή...
Μπαταρία αυτοκινήτου...