-
η αντιπροσωπεια που λες ειναι βασικοτατος παραγοντας, αλλα πολλες φορες η επιλογη του αντιπροσωπου δεν εχει να κανει με το τι πρεσβεβει ο καθε κατασκευαστης (βλεπε γνωστη ιαπωνικη μαρκα που φτιαχνει υβριδικα και ο ελληνας αντιπροσωπος της x 2 )
και φυσικα η πολιτικη της καθε αντιπροσωπειας (τη χρηση την αφηνω απ'εξω ειναι πολυσυνθετος παραγοντας και θελει πολλη κουβεντα) , στην ουσια καθοριζει και το πώς καθιερωνεται μια εταιρεια στα ματια του κοσμου
η vw πχ εχει μια μετρια (κακη για τον απαιτητικο) αντιπροσωπεια , ενω η toyota που τοσο αγαπας εχει ισως τη καλυτερη στην ελλαδα
αυτο και μονο διακαιολογει πολυ τις πωλησεις της μιας (toyota) που τα τελευταια χρονια οφειλεις να παραδεχτεις οτι απλα φτιαχνει ανθρωπομεταφορεις, ενω η αλλη περα απο το ονομα που εχει κανει ολα αυτα τα χρονια πουλαει και λογω αλλων πραγματων που εχει εναντι του ανταγωνισμου (και ας φτιαχνει και αυτη κατα βαση ανθρωπομεταφορεις)
-
Κοίταξε. Επιμένω πολύ στους παράγοντες χρήστης, χρήση πραγματική και βάθος χρόνου. Κάποιος που θα με ρώταγε, 'τι να πάρω για να το κρατήσω τρία χρόνια και μετά να το δώσω;' θα του έλεγα πάρε ότι θες κανένα πρόβλημα. Ένας άλλος αν μου έλεγε, 'θα το κρατήσω 10 χρόνια και θέλω αυτά, εκείνα, τα άλλα και τα παραπέρα' θα του απαντούσα διαφορετικά.
Ποτέ αν έχεις προσέξει στα σχόλιά μου, δεν επικαλέστηκα πίνακες αξιοπιστίας εγχώριους και διεθνείς, αν και θα μου έδινε πλεονέκτημα στη συζήτηση. Αυτό γίνεται, γιατί θεωρώ πως τον δείκτη αξιοπιστίας, θα τον κρίνει ο κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που αγόρασε, σε βάθος χρόνου και μόνο αν έχει γνώσεις που αποκτώνται με τα χρόνια και με συγκρίσεις των χρημάτων που έχεις πληρώσει για το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με το πως του φέρθηκες σαν χρήστης.Γνωρίζω μπάρμπα, που έχει Κορόλλα 10ετίας και φοράει ακόμα τα μαμά μπροστινά τακάκια Φυσικά, δεν έχει πάει ποτέ πάνω από 100 Km/h και όποτε πιάνει εκατό μπορεί να μου το λέει για κάνα μήνα Από την άλλη, πάρα πολλοί χρήστες που πήραν Avensis σαν το δικό μου, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις δισκόπλακες το οποίο δεν λυνόταν ούτε με εκατό αντικαταστάσεις του συγκεκριμένου υλικού. Αλλού ήταν το θέμα και δεν το βρήκαν από την κεντρική αντιπροσωπεία. Οι περισσότεροι όμως από τους χρήστες, έμεναν εντυπωσιασμένοι από το γεγονός πως χωρίς δεύτερη κουβέντα, οι δισκόπλακες πετιόντουσαν για να μπουν καινούριες. Εγώ και κάποιοι άλλοι όμως, αυτό το χρεώναμε στα αρνητικά της φίρμας. Το ίδιο έχει γίνει και με κάτοχο Passat, o οποίος έχει μείνει κατευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ενώ άλλος κάτοχος Passat (ίδιο μοντέλο) και συγγενής του πρώτου μάλιστα θέλει να το κάψει από τα προβλήματα που του έχει βγάλει Θέμα χρήσης, συντήρησης και αντιπροσωπείας.
Την Toyota που λες πως την αγαπάω, θα σου πω πως δεν υπάρχει αγάπη για μια ΑΕ παρά μόνο εκτίμηση για κάποια από τα πράγματα που φτιάχνει (κυρίως αυτά που έφτιαχνε) και τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι. Ναι, φτιάχνει τα τελευταία χρόνια ανθρωπομεταφορείς που κάνουν πολύ καλά την δουλειά για την οποία προορίζονται, ναι και εμένα μου έχουν λείψει πολύ κάποια μοντέλα του παρελθόντος, αλλά όλα κρίνονται τελικά πια από το τι θα γράψει το κοντέρ στο ταμείο στο τέλος του οικονομικού έτους. Και για αυτό, ούτε εσύ, ούτε εγώ μπορούμε να κάνουμε κάτι για τις εταιρείες που συμπαθούμε παραπάνω από τις άλλες, εκτός από το να τις κράζουμε που και που, όταν τα κάνουν μούτι είτε με μοντέλα είτε με συμπεριφορές και πρακτικές αντιπροσώπων.
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
μαγικο μου σαλιγκαρι, οπως σε προετρεψα και παραπανω χαλαρωσε λιγακι, το να ξυπνας αποτομα απο τον λυθαργο ειναι λιγακι επικυνδυνο, το καταλαβαινω..
Διαβασε προσεκτικα αυτα που εγραψα, γιατι δεν χρωστανε ολοι οι υπολοιποι να διαβαζουν ανακριβειες και να τρολαρουμε.
Κυριο και βασικο, δεν συγκρινα εγω το θεικο σου γολφ με την τζουλιετα, δεν ειναι αλλωστε στο ταργετ γκρουπ της.Απλη αναφορα εκανα οταν μου ζητησε καποιος να συγκρινω το γολφ με οτιδηποτε....θα μπορουσα να κανω και αλλα αυτοκινητα.
Η αμεσοι ανταγωνιστες της G οπως καλα ειπες (ισως το μοναδικο σωστο) ειναι α3, bmw1.
Bεβαια λογω το οτι η τιμη ξεκιναει απο 20000, λογικο ειναι καποιοι υποψηφιοι αγοραστες να την συγκρινουν και με αλλα ανταγωνιστιστικα μοντελα των 20000, τα οποια ειναι και το vw.
Oσο για την παθητικη ασφαλεια, θα πρεπει να σε ενημερωσω οτι πολυ-πολυ καιρο πριν, τα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα ελαβαν 5 στερη διακριση.(εδω το 500 της φιατ που βρισκεται 2 κατηγοριες κατω ελαβε 5 αστερια).Επομενως δεν ειναι προνομιο της vw! (wake up)
Eφοσον λες οτι το εσωτερικο του γολφ σου αρεσε περισσοτερο απο ολα ανταγωνιστικα μοντελα .....τι να πω, η αισθητικη ειναι κατι που το εχεις μεσα σου (ή το εχεις ή οχι), δεν μπορει να αποκτηθει!Να εισαι γερος και ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .
Μαλλον εχεις επικοινωνιακο προβλημα, δεν επεβαλα σε κανεναν τιποτα, και αναφερθηκα για καποια χαρακτηριστικα του γολφ, τα όποια γυαλια που σου εδωσαν με την αγορα του φαουβε, δεν σε αφηνουν περιθωρια αμφισβητησης.Ολα τα γραφομενα μου υπαρχουν, ξανα διαβασε τα προσεκτικα, δεν σε προτρεπω να αλλαξοπιστησεις, προς θεου, δεν ειναι καταλληλη στιγμη τωρα ειδικα που βγαινει και ο νεος βασιλιας! Μη αγχωνεσαι!
Για τα προβληματα που εχουν αναφερθει για τους κινητηρες tsi, δυστηχως ή ευτυχως δεν ειναι δικο μου δημιουργημα.Τα αντιστοιχα γερμανικα φορουμ ειναι πλουσια σε υλικο με προβληματα!
Εισαν μαλλον ενας απο τους τυχερους!
Διαλογο προσπαθουμε να κανουμε, αλλα καποιοι οπως εσυ τσιμπας απο ενα μειονεκτημα που ειδες για το φανταστικο σου γολφ, φανταστικε ορθολογιστη καταναλωτη, και απο οτι βλεπω δεν σου καθεται με τιποτα, αντιδρωντας σπασμωδικα!
Για αυτο συνεχισε να πιστευεις αυτα που πιστευεις, δεν εχω σκοπο να σου χαλασω το ονειρο!Πάλι διάλεξες να απαντήσεις επιλεκτικά αλλά τεσ/πα καλή καρδιά, σε μάθαμε πια..Δεν θέλω να πιστέψω πως είσαι τόσο αφελής, όταν μιλούσα περί πρωτείων στην ασφάλεια εννοούσα κάτι τέτοιο http://www.offsite.com.cy/el/component/ ... 1/305.html και όχι τα 5 αστεράκια, πρέπει τελικά να είναι κανείς πολύ προσεκτικός μαζί σου αφού απαντάς με τέτοια σιγουριά που κάποιος που δεν μας παρακολουθεί απ την αρχή μπορει και να νομίσει πως έχεις δίκιο.. Για τα προβλήματα νομίζω απαντήθηκε.. Για το dsg γαργάρα, δεν πειράζει.. Κανένα σχόλιο επίσης για τις προπαραγγελίες της G την στιγμή που μιλάς για πρόβατα.. Αποτυχημένη επίσης προσπάθεια να συμμαζέψεις την άτοπη σύγκριση.. Μήπως είναι και καιρός να μας πεις και ως τι εκφέρεις άποψη στο κάτω κάτω(δεν εννοώ πως δεν πρέπει να εκφέρεις απλά θέλω να ξέρω ως τι το κάνεις)? εγώ τουλάχιστον είμαι κάτοχος και επί 2 μήνες δοκιμαστής του τότε ανταγωνισμού. Τέλος το ότι το ύφος σου είναι ισοπεδωτικό και οι απόψεις σου στρατευμένες δεν νομίζω πως χωράει αμφισβήτηση
-
@beams ναι οκ συμφωνω με αυτα που γραφεις, αν και η χρηση και εσυ το καταλαβαινεις οτι ειναι συνθετη
δεν ειναι μονο τι θες και για τι το προοριζεις το αυτοκινητο σου ή για ποσο καιρο το θες , ειναι και πολλοι αλλοι παραγοντες
πχ ενα αυτοκινητο μπορεις να το τρεχεις , να του πινεις το αιμα , αλλα μπορεις παραλληλα να το φροντιζεις και να αποφευγεις ασκοπη φθορα , ή να προλαμβανεις τη φθορα με πιο επιμελη συντηρηση , ενα αλλο αυτοκινητο μπορει απλα να το εχεις για να μεταφερεσαι, αλλα μπορει να ειναι το χειροτερο μπουρδελο
κυριως εχει να κανει με το χρηστη και με το ποσο αυτος ο χρηστης εκτιμα το αυτοκινητο του (αλλιως φερομαι πχ εγω στο audi, αλλιως στο citroen που το χω για πεταμα )
θελει μεγαλη κουβεντα το θεμα
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Κοίταξε. Επιμένω πολύ στους παράγοντες χρήστης, χρήση πραγματική και βάθος χρόνου. Κάποιος που θα με ρώταγε, 'τι να πάρω για να το κρατήσω τρία χρόνια και μετά να το δώσω;' θα του έλεγα πάρε ότι θες κανένα πρόβλημα. Ένας άλλος αν μου έλεγε, 'θα το κρατήσω 10 χρόνια και θέλω αυτά, εκείνα, τα άλλα και τα παραπέρα' θα του απαντούσα διαφορετικά.
Ποτέ αν έχεις προσέξει στα σχόλιά μου, δεν επικαλέστηκα πίνακες αξιοπιστίας εγχώριους και διεθνείς, αν και θα μου έδινε πλεονέκτημα στη συζήτηση. Αυτό γίνεται, γιατί θεωρώ πως τον δείκτη αξιοπιστίας, θα τον κρίνει ο κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που αγόρασε, σε βάθος χρόνου και μόνο αν έχει γνώσεις που αποκτώνται με τα χρόνια και με συγκρίσεις των χρημάτων που έχεις πληρώσει για το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με το πως του φέρθηκες σαν χρήστης.Γνωρίζω μπάρμπα, που έχει Κορόλλα 10ετίας και φοράει ακόμα τα μαμά μπροστινά τακάκια Φυσικά, δεν έχει πάει ποτέ πάνω από 100 Km/h και όποτε πιάνει εκατό μπορεί να μου το λέει για κάνα μήνα Από την άλλη, πάρα πολλοί χρήστες που πήραν Avensis σαν το δικό μου, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις δισκόπλακες το οποίο δεν λυνόταν ούτε με εκατό αντικαταστάσεις του συγκεκριμένου υλικού. Αλλού ήταν το θέμα και δεν το βρήκαν από την κεντρική αντιπροσωπεία. Οι περισσότεροι όμως από τους χρήστες, έμεναν εντυπωσιασμένοι από το γεγονός πως χωρίς δεύτερη κουβέντα, οι δισκόπλακες πετιόντουσαν για να μπουν καινούριες. Εγώ και κάποιοι άλλοι όμως, αυτό το χρεώναμε στα αρνητικά της φίρμας. Το ίδιο έχει γίνει και με κάτοχο Passat, o οποίος έχει μείνει κατευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ενώ άλλος κάτοχος Passat (ίδιο μοντέλο) και συγγενής του πρώτου μάλιστα θέλει να το κάψει από τα προβλήματα που του έχει βγάλει Θέμα χρήσης, συντήρησης και αντιπροσωπείας.
Την Toyota που λες πως την αγαπάω, θα σου πω πως δεν υπάρχει αγάπη για μια ΑΕ παρά μόνο εκτίμηση για κάποια από τα πράγματα που φτιάχνει (κυρίως αυτά που έφτιαχνε) και τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι. Ναι, φτιάχνει τα τελευταία χρόνια ανθρωπομεταφορείς που κάνουν πολύ καλά την δουλειά για την οποία προορίζονται, ναι και εμένα μου έχουν λείψει πολύ κάποια μοντέλα του παρελθόντος, αλλά όλα κρίνονται τελικά πια από το τι θα γράψει το κοντέρ στο ταμείο στο τέλος του οικονομικού έτους. Και για αυτό, ούτε εσύ, ούτε εγώ μπορούμε να κάνουμε κάτι για τις εταιρείες που συμπαθούμε παραπάνω από τις άλλες, εκτός από το να τις κράζουμε που και που, όταν τα κάνουν μούτι είτε με μοντέλα είτε με συμπεριφορές και πρακτικές αντιπροσώπων.
Άντε να βγει το ft86 να ξαναζήσουμε εποχές 90ς που η celica ήταν το πιο must coupe.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Άντε να βγει το ft86 να ξαναζήσουμε εποχές 90ς που η celica ήταν το πιο must coupe.
Kαι να βγει, με την κρίση που έρχεται θα γυρίσουμε σε εποχές που θα στο δείχνουν σε προσπέκτους μόνο και για test drive θα απαιτείται κάνα εξάμηνο αναμονής
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Άντε να βγει το ft86 να ξαναζήσουμε εποχές 90ς που η celica ήταν το πιο must coupe.
Kαι να βγει, με την κρίση που έρχεται θα γυρίσουμε σε εποχές που θα στο δείχνουν σε προσπέκτους μόνο και για test drive θα απαιτείται κάνα εξάμηνο αναμονής
Δεν νομίζω απ' ότι ξέρω δν θα είναι περιορισμένης παραγωγής , η εταιρία θέλει να απότινάξει τον συντηριτισμό δια στόματος προέδρου , γι' αυτό μίλησα για επόχή αρχή 90 και celica για μένα το καλύτερο μοντέλο της σειράς , 4ag 124hp χαμηλό βάρος και ωραίο τιμόνι το έχει ακόμα ένας φίλος και το χέρεται πια με το 20βάλβιδο μαυροκάπακο μοτέρ.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Άντε να βγει το ft86 να ξαναζήσουμε εποχές 90ς που η celica ήταν το πιο must coupe.
Kαι να βγει, με την κρίση που έρχεται θα γυρίσουμε σε εποχές που θα στο δείχνουν σε προσπέκτους μόνο και για test drive θα απαιτείται κάνα εξάμηνο αναμονής
Δεν νομίζω απ' ότι ξέρω δν θα είναι περιορισμένης παραγωγής , η εταιρία θέλει να απότινάξει τον συντηριτισμό δια στόματος προέδρου , γι' αυτό μίλησα για επόχή αρχή 90 και celica για μένα το καλύτερο μοντέλο της σειράς , 4ag 124hp χαμηλό βάρος και ωραίο τιμόνι το έχει ακόμα ένας φίλος και το χέρεται πια με το 20βάλβιδο μαυροκάπακο μοτέρ.
Μα δεν πρόκειται να είναι περιορισμένης παραγωγής. Εγώ μίλησα για το τι θα γίνει στην Ελλάδα που είναι χώρα περιορισμένης ευθύνης και συγκεκριμένων -πολύ άσχημων πια- οικονομικών δυνατοτήτων.
-
Σορρυ που βγαινω οφ αλλά το celica την δεκαετια του '90 δεν ηταν το οτι καλυτερο ειδικα σε όγκο ,μορφη.
Επισης μακαρι να βγει ευρεως στην παραγωγη μπας και ξυπνησουν οι Ιταλοί και βγαλουν κανενα νεο κουπέ εστω σε συνεργασια με την Λοτους (πατωμα) και κλεισουν τα στοματα.
Αντε και μακαρι να βγει το τογιοτα .
Οσο για τα vg αφου κατεκλησαν την αγορα με μοντελα γρηγορα και πρωτοποριακά δικαια εχει γεμισει ο κοσμος.Μαζι με τα προβλήματα.Αυτο ομως σιγουρα ειναι προσχερο και μαλλον μειονεκτημα απο δω και περα.Ο λογος αυτονόητος. -
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
μαγικο μου σαλιγκαρι, οπως σε προετρεψα και παραπανω χαλαρωσε λιγακι, το να ξυπνας αποτομα απο τον λυθαργο ειναι λιγακι επικυνδυνο, το καταλαβαινω..
Διαβασε προσεκτικα αυτα που εγραψα, γιατι δεν χρωστανε ολοι οι υπολοιποι να διαβαζουν ανακριβειες και να τρολαρουμε.
Κυριο και βασικο, δεν συγκρινα εγω το θεικο σου γολφ με την τζουλιετα, δεν ειναι αλλωστε στο ταργετ γκρουπ της.Απλη αναφορα εκανα οταν μου ζητησε καποιος να συγκρινω το γολφ με οτιδηποτε....θα μπορουσα να κανω και αλλα αυτοκινητα.
Η αμεσοι ανταγωνιστες της G οπως καλα ειπες (ισως το μοναδικο σωστο) ειναι α3, bmw1.
Bεβαια λογω το οτι η τιμη ξεκιναει απο 20000, λογικο ειναι καποιοι υποψηφιοι αγοραστες να την συγκρινουν και με αλλα ανταγωνιστιστικα μοντελα των 20000, τα οποια ειναι και το vw.
Oσο για την παθητικη ασφαλεια, θα πρεπει να σε ενημερωσω οτι πολυ-πολυ καιρο πριν, τα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα ελαβαν 5 στερη διακριση.(εδω το 500 της φιατ που βρισκεται 2 κατηγοριες κατω ελαβε 5 αστερια).Επομενως δεν ειναι προνομιο της vw! (wake up)
Eφοσον λες οτι το εσωτερικο του γολφ σου αρεσε περισσοτερο απο ολα ανταγωνιστικα μοντελα .....τι να πω, η αισθητικη ειναι κατι που το εχεις μεσα σου (ή το εχεις ή οχι), δεν μπορει να αποκτηθει!Να εισαι γερος και ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .
Μαλλον εχεις επικοινωνιακο προβλημα, δεν επεβαλα σε κανεναν τιποτα, και αναφερθηκα για καποια χαρακτηριστικα του γολφ, τα όποια γυαλια που σου εδωσαν με την αγορα του φαουβε, δεν σε αφηνουν περιθωρια αμφισβητησης.Ολα τα γραφομενα μου υπαρχουν, ξανα διαβασε τα προσεκτικα, δεν σε προτρεπω να αλλαξοπιστησεις, προς θεου, δεν ειναι καταλληλη στιγμη τωρα ειδικα που βγαινει και ο νεος βασιλιας! Μη αγχωνεσαι!
Για τα προβληματα που εχουν αναφερθει για τους κινητηρες tsi, δυστηχως ή ευτυχως δεν ειναι δικο μου δημιουργημα.Τα αντιστοιχα γερμανικα φορουμ ειναι πλουσια σε υλικο με προβληματα!
Εισαν μαλλον ενας απο τους τυχερους!
Διαλογο προσπαθουμε να κανουμε, αλλα καποιοι οπως εσυ τσιμπας απο ενα μειονεκτημα που ειδες για το φανταστικο σου γολφ, φανταστικε ορθολογιστη καταναλωτη, και απο οτι βλεπω δεν σου καθεται με τιποτα, αντιδρωντας σπασμωδικα!
Για αυτο συνεχισε να πιστευεις αυτα που πιστευεις, δεν εχω σκοπο να σου χαλασω το ονειρο!Πάλι διάλεξες να απαντήσεις επιλεκτικά αλλά τεσ/πα καλή καρδιά, σε μάθαμε πια..Δεν θέλω να πιστέψω πως είσαι τόσο αφελής, όταν μιλούσα περί πρωτείων στην ασφάλεια εννοούσα κάτι τέτοιο http://www.offsite.com.cy/el/component/ ... 1/305.html και όχι τα 5 αστεράκια, πρέπει τελικά να είναι κανείς πολύ προσεκτικός μαζί σου αφού απαντάς με τέτοια σιγουριά που κάποιος που δεν μας παρακολουθεί απ την αρχή μπορει και να νομίσει πως έχεις δίκιο.. Για τα προβλήματα νομίζω απαντήθηκε.. Για το dsg γαργάρα, δεν πειράζει.. Κανένα σχόλιο επίσης για τις προπαραγγελίες της G την στιγμή που μιλάς για πρόβατα.. Αποτυχημένη επίσης προσπάθεια να συμμαζέψεις την άτοπη σύγκριση.. Μήπως είναι και καιρός να μας πεις και ως τι εκφέρεις άποψη στο κάτω κάτω(δεν εννοώ πως δεν πρέπει να εκφέρεις απλά θέλω να ξέρω ως τι το κάνεις)? εγώ τουλάχιστον είμαι κάτοχος και επί 2 μήνες δοκιμαστής του τότε ανταγωνισμού. Τέλος το ότι το ύφος σου είναι ισοπεδωτικό και οι απόψεις σου στρατευμένες δεν νομίζω πως χωράει αμφισβήτηση
Τελικα εχεις μεγαλες ικανοτητες να γνωριζεις και να κρινεις ανθρωπους, υστερα απο λιγα λεπτα και μαλιστα πισω απο ενα πληκτρολογιο...Αφου με εμαθες καλα, και γνωριστηκαμε λοιπον να σου λυσω και τα υπολοιπα προβληματακια σου...
Αρχικα το επισυναπτομενο αρθρο σου δεν ειναι τιποτα παραπανω απο τις δοκιμασιες που υποβαλλουν μοντελα απο διαφορες κατηγοριες με σκοπο την διακριση των 5 αστεριων, που πρωτοειπα και τιποτα παραπανω.
Οσο αφορα την αξιοπιστια, αναφερθηκε οτι λογω μεγαλης κυκλοφοριας του μοντελου αναφερθηκαν προβληματα, θα σου απαντησω και οτι t-jet κυκλοφορουν απο το 2007, αλλα προβληματα που εχουν να κανουν με υπερβολικες καταναλωσεις λαδιου, καμμενους εγκεφαλους δεν εχουν παρατηρηθει, τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο ανησυχιας.
Παμε παρακατω, περι κιβωτιων, σε πληροφορω οτι απο το 2009, εξοπλιζει ημιαυτοματο κιβωτιο στην delta 1,7 με τα 200αλογα (δεν νομιζω να το γνωριζες;;;(δεν το εγραψε το auto....)
Παραλληλα εξελιγμενες εκδοσεις ημιαυτοματων κιβωτιων προκειται να εξοπλισουν τα νεα μοντελα του ιταλικου ομιλου .
Οι προπαραγγελιες για ενα μοντελο, που αφορουν μια μεριδα αγοραστων που δεν θελουν να περιμενουν ειναι φαινομενο που ισχυε,ισχυει και θα ισχυει για καθε μοντελο που πρωτοπαρουσιαζεται και δεν ειναι αποκλειστικο φαινομενο που παρατηρηθηκε μονο στην G. Εχει να κανει με με συγκεκριμενη καταναλωτικη ταση συγκεκριμενων αγοραστων, που αμα θελεις ονομασε τους προβατα, εγω ομως οχι.
Σε ενημερωνω, οτι εκφερω γνωμη σαν οποιοδηποτε εν δυναμη αγοραστης στην μεγαλη αγορα αυτοκινητου, στην οποια ασχολουμαι ερασιτεχνικα λογω αγαπης για την αυτοκινηση, και δεν ειναι απαραιτητο να ειμαι στρατευμενος, ουτε να εχω εντατελμενη αποστολη να σε αλλαξοπιστησω ή να αλλάξω κατι (ουτε αλλωστε θα μπορουσα) απο τα ηδη ισχυοντα.
Καποιες αληθειες αναφερθηκαν και αμεσως εκδηλωθηκαν αντιδρασεις, τις οποες πραγματικα δεν τις καταλαβαινω.
Μαλλον συνηθισες να διαβαζεις αρθρα made in 'ειδικου τυπου' που το πρωτο συνθετικο αρχιζει συνηθως με το auto και διακρινονται για την αξιοπιστια τους!
Αφου αυτοαποκαλησε δοκιμαστης επι 2 ολοκληρων μηνων (αληθεια θα ηθελα να μαθω τις 'σημειωσεις' σου σχετικα με τις δοκιμασιες που υπεβαλες τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα, βεβαια δεν ειναι της παρουσης-δεν θα τρολλαρουμε και αλλο), της μικρομεσαιας κατηγοριας, και κατεληξες στο γολφ, αυτο σημαινει πολλα και μαλιστα μαλλον θα το εψαξες καλα-καλα το πραγμα.
Συνεπως συγχαρητηρια για την επιλογη σου, αλλα θα σε στεναχωρησω που εγω δεν συμφωνω, η μαλλον δεν ειμαι τοσο συνηδειτοποιημενος ή γνωστης οσο εσυ...
Αλλα και παλι δεν πειραζει, δεν εχω σκοπο να συνεχισω μια ατελεσφορη ανταλλαγη αποψεων χωρις αυριο με καποιον τοσο συνηδειτοποιημενο οσο εσυ, κρατωντας τοσο ψηλα το λαβαρο της vw ! -
Aς παρουμε τα πραγματα απο την αρχη:
Συμφωνα με τα περιοδικα παντα, γιατι εγω δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2(Giullieta , Golf 6):
Το Golf 6
-Εχει μακραν ανωτερη ποιοτητα απο τη G(αυτο το εχω διαπιστωσει και ο ιδιος)
-Ειναι πιο ανετο
-Εχει λιγο μεγαλυτερους χωρους
-Τραβαει λιγο καλυτερα χαμηλα στην εκδοση TwinchargerΗ G
-Καλυτερη αισθηση
-Εχει πιο σπορ οδικη συμπεριφορα
-Η σχεδιαση της ειναι πιο σπορ μεσα εξω και οχι συντηριτικη οπως του GolfΟλα τα περιοδικα μεχρι ωρας προτιμουν την G απο το Golf.
**Εσυ που ακριβως βλεπεις ολη αυτη τη συνωμοσια υπερ του Golf?
**
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα:
Αυτος που θελει ανεση και ποιοτητα σε συνδυασμο με την καλυτερη εκμεταλευση χωρων και πρακτικοτητα θα παει στο Golf.
Αυτος που θελει πιο σπορ οδικη συμπεριφορα και ωραια εμφανιση(αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικο αλλα πιστευω οι πιο πολλοι θα συμφωνησουν) παει στη G.Προφανως εσυ ανηκεις στην δευτερη κατηγορια αλλα εχεις κανει ενα λαθος:
ξεχασες οτι υπαρχουν και ανθρωποι που ανηκουν στην πρωτη κατηγορια και απο τις πωλησεις αυτοκινητων θα καταλαβεις οτι τελικα η πρωτη κατηγορια ειναι πολυ μεγαλυτερη σε αριθμο απο οτι η δευτερη.Αυτος ειναι ο λογος που οσο περναει ο καιρος τα αυτοκινητα γινονται ολο και πιο ανετα χωρις αισθηση και γεματα gadget.Τα πραγματα λοιπον ειναι απλα , ο καθενας αγοραζει αυτο που του αρεσει.Δεν καταλαβαινω γιατι τοσο μισος απεναντι στο Golf. Αν δεν σου αρεσει μην το αγοραζεις , ασε τους αλλους ομως να αποφασισουν οπως θελουν , μην γινεσαι δικτατορας
ΥΓ1
Οσο για τα προβλημα των T-jet , ειχαν βγαλει και αυτα.Και για να μην λεμε οτι θελουμε θα παραθεσω τι προβληματα ειχε βγαλει καθε κινητηρας:-1.4 Τwincharger(μονο αυτος οχι οι υπολοιποι T(F)SI)
Βαλβιδα Ν75
Ανλια νερου
Τουρμπινα σε μερικα GT
Συχρονιζε της δευτερης σχεσης
Σκαστρα
Και μια αλλη βαλβιδα, δεν θυμαμαι τωραΑυτα ηταν προβληματα στην αρχικη φαση της ζωης του , τα πιο πολλα απο τα οποια λυθηκα μετα.Golf TSI με υπερβολικη καταναλωση λαδιου δεν υπηρξε ποτε , εκτος απο σπανιες περιπτωσεις οπου το μοτερ ηταν προβληματικο απο το εργοστασιο.Το ιδιο ισχυει και για το T-jet.
Τ-Jet(προσοχη οχι multiair)
Ραγισματα στις τουρμπινες IHI VL36/37/38 επιδη ειχαν υπερβολικα μικρο κωλο(ολες τον ιδιο κωλο εχουν , μονο μουρη αλλαζει) και μεγαλο backpressure.Αυτο συνεβαινε κυριως οταν ο οδηγος ειχε βαρυ δεξι ποδι και σχεδον παντα αν εβαζε προγραμμα.Αυτος ειναι ο λογος που στους κινητηρες Multiair, η FPT αλλαξε μαρκα τουρμπινας και πηγε στην Garrett.Ετσι και το 135 και το 170 φορανε Garrett τωρα πια.Μερικα Τ-jet My08 βγαλανε προβλημα στις αντλιες βενζινης , μικρης εκτασης προβλημα ομως.
Δεν εχω ακουσει/διαβασει κατι αλλο.
ΥΓ2
Η Delta 1.75T αν δεν κανω λαθος φοραει αυτοματο , οχι διπλου συμπλεκτη. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Aς παρουμε τα πραγματα απο την αρχη:Συμφωνα με τα περιοδικα παντα, γιατι εγω δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2(Giullieta , Golf 6):
Το Golf 6
-Εχει μακραν ανωτερη ποιοτητα απο τη G(αυτο το εχω διαπιστωσει και ο ιδιος) (μακραν καλυτερη ποιοτητα πιστευω ειναι δικη σου θεωρηση, γνωριζοντας την εννοια της λεξης ΜΑΚΡΑΝ, επιπλεον δεν ξερω απο που προκυπτει αυτο γιατι ακομη και τα περισσοτερα τεστ που διαβασα, ειτε σε περιοδικα ειτε στο ιντερνετ δεν αναφερονται σε τετοιου ειδους διαφορα και μαλιστα υπερ του γκολφ)-Ειναι πιο ανετο (θα σε πληροφορησω οτι το ενα φοραει μπαλονια λαστιχα(προσφιλη τακτικη των γερμανων για να πετυχουν ανεση) και το αλλο χαμηλοπροφιλα λαστιχα, αλλα και παλι συνδιαζει με καλυτερο τροπο ανεση-κρατημα(δεν αποτελουν δικες μου θεωρησεις)-Εχει λιγο μεγαλυτερους χωρους
-Τραβαει λιγο καλυτερα χαμηλα στην εκδοση TwinchargerΗ G
-Καλυτερη αισθηση
-Εχει πιο σπορ οδικη συμπεριφορα
-Η σχεδιαση της ειναι πιο σπορ μεσα εξω και οχι συντηριτικη οπως του GolfΟλα τα περιοδικα μεχρι ωρας προτιμουν την G απο το Golf.
**Εσυ που ακριβως βλεπεις ολη αυτη τη συνωμοσια υπερ του Golf? (μαλλον δεν τα εχεις διαβασει ολα, για οπως ειπα υπαρχουν καποια με πρωτο συνθετικο το auto... που σκαρφιστηκαν διαφορες δικαιολογιες για να βγαλουν το γολφ πρωτο, ο νοων νοητο)
**
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα:
Αυτος που θελει ανεση και ποιοτητα σε συνδυασμο με την καλυτερη εκμεταλευση χωρων και πρακτικοτητα θα παει στο Golf.
Αυτος που θελει πιο σπορ οδικη συμπεριφορα και ωραια εμφανιση(αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικο αλλα πιστευω οι πιο πολλοι θα συμφωνησουν) παει στη G.Τα πραγματα λοιπον ειναι απλα , ο καθενας αγοραζει αυτο που του αρεσει.Δεν καταλαβαινω γιατι τοσο μισος απεναντι στο Golf (το γραφω σε καθε ποστ μου αλλα, μαλλον ο δημοσιος σχολιασμος καποιων χαρακτηριστικων του γολφ δεν σου ταιριαζει, ΔΕΝ υπαρχει μισος, αντιπαραθεση γινεται με επιχειρηματα...ποσες φορες θα το πω και με ποσους διαφορετικους τροπους). Αν δεν σου αρεσει μην το αγοραζεις , ασε τους αλλους ομως να αποφασισουν οπως θελουν , μην γινεσαι δικτατορας (ξανα διαβασε τα προηγουμενα ποστ μου, τυφλος εισαι; δεν επεβαλα σε κανεναν τπτ ΞΑΝΑ διαβασε τα!!!!! δημοσιος σχολιασμος εγινε!)ΥΓ1
Οσο για τα προβλημα των T-jet , ειχαν βγαλει και αυτα.Και για να μην λεμε οτι θελουμε θα παραθεσω τι προβληματα ειχε βγαλει καθε κινητηρας: (υπαρχουν επισημα για τα παρακατω;;;; ή μιλας για οτι εχεις ακουσει;;;;)
-1.4 Τwincharger(μονο αυτος οχι οι υπολοιποι T(F)SI)
Βαλβιδα Ν75
Ανλια νερου
Τουρμπινα σε μερικα GT
Συχρονιζε της δευτερης σχεσης
Σκαστρα
Και μια αλλη βαλβιδα, δεν θυμαμαι τωραΑυτα ηταν προβληματα στην αρχικη φαση της ζωης του , τα πιο πολλα απο τα οποια λυθηκα μετα.Golf TSI με υπερβολικη καταναλωση λαδιου δεν υπηρξε ποτε (:ysterical: δεν νομιζω, θα αστειευεσαι μαλλον!!) , εκτος απο σπανιες περιπτωσεις οπου το μοτερ ηταν προβληματικο απο το εργοστασιο.Το ιδιο ισχυει και για το T-jet.
Τ-Jet(προσοχη οχι multiair)
Ραγισματα στις τουρμπινες IHI VL36/37/38 επιδη ειχαν υπερβολικα μικρο κωλο(ολες τον ιδιο κωλο εχουν , μονο μουρη αλλαζει) και μεγαλο backpressure.Αυτο συνεβαινε κυριως οταν ο οδηγος ειχε βαρυ δεξι ποδι και σχεδον παντα αν εβαζε προγραμμα.Αυτος ειναι ο λογος που στους κινητηρες Multiair, η FPT αλλαξε μαρκα τουρμπινας και πηγε στην Garrett.Ετσι και το 135 και το 170 φορανε Garrett τωρα πια.Μερικα Τ-jet My08 βγαλανε προβλημα στις αντλιες βενζινης , μικρης εκτασης προβλημα ομως.
Δεν εχω ακουσει/διαβασει κατι αλλο.
ΥΓ2
Η Delta 1.75T αν δεν κανω λαθος φοραει αυτοματο , οχι διπλου συμπλεκτη (δεν ειπα οτι φοραιει διπλου συμπλεκτη) .αν διαβαζες καλυτερα τα ποστ μου δεν θα τα εγραφες αυτα!
-
Sorry αλλα δεν γινεται να συζητησει κανεις μαζι σου τελικα.Εισαι υπερβολικα προκατειλημμένος
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Sorry αλλα δεν γινεται να συζητησει κανεις μαζι σου τελικα.Εισαι υπερβολικα προκατειλημμένοςτι σε κανει να πιστευεις κατι τετοιο? Επειδη ο φιλος εχει κανει το 95% των δημοσιευσεων του στο θεμα του 'golf VII'?
-
Αφου ειδες τα στατιστικα, ριξε μια ματια και ποτε εγινε η εγγραφη!
Απο τα πρωτα ποσταρισματα ηταν και αυτα στα μελλοντικα μοντελα
οπου οι φιλοι-οπαδοι-κολλημενοι με την μπαλα (vw) τους εκατσε βαρυ
το σχολιο που εκανα οτι το γολφ 5 με το 6 ειναι ουσιαστικα το ιδιο μοντελο!
Απο εκει ξεκινησε η αντιπαραθεση...
Και φτασαμε στο 95% των δημοσιευσεων......
Ετσι για να εχουμε την πληρη εικονα του πραγματος!
Τωρα ποιος ειναι κολλημενος φανηκε. -
αυτο λεω, οταν ενας νεος χρηστης του φορουμ, γραφει το 95% των δημοσιευσεων του σε ενα θεμα για να σχολιασει ενα αυτοκινητο που ΔΕΝ του αρεσει, μαλλον υπαρχει ενα ζητημα.
τα dacia, skoda, audi, reugeot σου αρεσουν? Αν οχι, μπορεις να μπεις και εκει να κραξεις και να δωσεις μαθηματα
-
αντε καλα......αμα γραφονται αυτα που γραφονται και συνεχιστει αυτο τοτε το βλεπω
να φτασει το ποσοστο στο 100%!!!!!
Σας αφηνω, να παιξετε μονοι σας οι οσοι 'βασιλικοι' για να μην κανουμε το παραπανω ποσοστο πραξη! -
Ναι πρεπει να τα αραιωσει λιγο ο φιλος, γραψε λιγο στα κια λιγο στα suzuki για να γινεις αντικειμενικος και αξιοπιστος. Που ξανακουστηκε 95% αμφισβητηση στον βασιλια
-
MILANEZOS
κοιτα, γραψε οπου θες, στο φορουμ αυτο δεν εχουμε περιορισμους, σε αντιθεση με αυτο απο το οποιο ερχεσαι. -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
ΥΓ1
Οσο για τα προβλημα των T-jet , ειχαν βγαλει και αυτα.Και για να μην λεμε οτι θελουμε θα παραθεσω τι προβληματα ειχε βγαλει καθε κινητηρας: (υπαρχουν επισημα για τα παρακατω;;;; ή μιλας για οτι εχεις ακουσει;;;;)Αγαπητέ εφόσον ξεκίνησες εσύ να κατηγορείς , μήπως σου είναι εύκολο να μας παραθέσεις τα επίσημα στοιχεία που έχεις για αυτά που υποστηρίζεις; Κάτι έλεγες να μιλάμε με επιχειρήματα σε προηγούμενο ποστ σου.
Εκτός αν μιλάς κι εσύ για ότι έχεις ακούσει...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)