-
Φίλοι μου καλησπέρα και καλώς σας βρήκα ,επειδή είμαι καινούριο μέλος .. Παρακολούθησα τις απόψεις των τελευταίων φίλων , κι ιδιαίτερα του Κώστα από τα Χανιά ,μιας και είμαι και εγώ από τα Χανιά . Εχω το Μερσεντές 190 Ε , του 93 .. Αποφάσισα να του βάλω υγραέριο .. Επειδή το δικό μου μοντέλο δεν έχει εγκέφαλο αλλά το σύστημα τζετρόνικ , του βάλαμε τη συσκευή ΙΜΕΓΚΑ από Ιταλία ,που όμως η ρύθμιση γίνεται όχι με λάπτοπ αλλά με το χέρι ...Ετσι λοιπόν και εγώ κάθε 100 χιλιόμ. άλλοτε άνοιγα τη ροή ,άλλοτε την έκλεινα , άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο , μέχρι που πέτυχα δύο μετρήσεις με ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ και μικτή κυκλοφορία .. 1η) 145 χιλιόμετρα μεικτά , 10 λίτρα υγρ. δηλ. 9 ευρώ και κάτι .. 2η) 160 χιλιομ. 11 λίτρα υγρ. δηλ.10 ευρώ και κάτι λίγα . Βέβαια αν το βγάλω στην εθνική υποθέτω ότι το υγραέριο θα πέσει ίσως λίγο ... και θα πρέπει να το ανοίξω λίγο .. Και έτσι όμως να χρειάζεται ,τότε θα έχω δύο σημαδεμένες θέσεις στο βόλιουμ , μία θέση για πόλη και κοντινές διαδρομές με ταχ. μέχρι 100 χιλ. , και μία θέση για ταξίδια που χρειάζεται ταχύτητα πάνω από τα 100 !! Αυτή τη θέση όμως δεν την έχω μετρήσει ακόμα .. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ , ήταν η αστάθεια του ρελαντί ......... Η αντιπροσωπεία του συστήματος στην Αθήνα μου λέει ότι χρειάζεται και ένας σταθεροποιητής ρελαντί... Τον παραγγείλλαμε ( 120 ευρώ εξτρά ) και αύριο Σάββατο τον βάζουμε στα Χανιά .. για να δούμε... ( όνομα εγκαταστάτου Μπριτσάκης Αντώνης οδός Γογονή ) . Αύριο θα σας πώ για το αποτέλεσμα ..
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τη βοήθειά σας- γνώμη σας. Πρόκειται να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου. Είναι ένα Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. Έχω μια πρόταση στον Τσοπελογιάννη στην Μεταμόρφωση Αττικής για ένα σύστημα N.I.G.S (North Italy Gas System) με 665+ΦΠΑ. Τι γνώμη έχετε (όσοι γνωρίζουν) γι αυτό το συνεργείο και τι γνώμη για το σύστημα N.I.G.S; Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης manailog έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τη βοήθειά σας- γνώμη σας. Πρόκειται να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου. Είναι ένα Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. Έχω μια πρόταση στον Τσοπελογιάννη στην Μεταμόρφωση Αττικής για ένα σύστημα N.I.G.S (North Italy Gas System) με 665+ΦΠΑ. Τι γνώμη έχετε (όσοι γνωρίζουν) γι αυτό το συνεργείο και τι γνώμη για το σύστημα N.I.G.S; ΕυχαριστώΌπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα, τον μεγαλύτερο ρόλο δεν τον παίζει το σύστημα που θα φορέσεις, αλλά ο εγκαταστάτης. Ο συγκεκριμένος που αναφέρεις όντως είναι μεγάλο όνομα, αλλά άτομο που λέει ότι δίνει 15 χρόνια εγγύηση κινητήρα ΔΕΝ θα εμπιστευόμουνα με τίποτα.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τη βοήθειά σας- γνώμη σας. Πρόκειται να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου. Είναι ένα Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. Έχω μια πρόταση στον Τσοπελογιάννη στην Μεταμόρφωση Αττικής για ένα σύστημα N.I.G.S (North Italy Gas System) με 665+ΦΠΑ. Τι γνώμη έχετε (όσοι γνωρίζουν) γι αυτό το συνεργείο και τι γνώμη για το σύστημα N.I.G.S; Ευχαριστώ
Όπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα, τον μεγαλύτερο ρόλο δεν τον παίζει το σύστημα που θα φορέσεις, αλλά ο εγκαταστάτης. Ο συγκεκριμένος που αναφέρεις όντως είναι μεγάλο όνομα, αλλά άτομο που λέει ότι δίνει 15 χρόνια εγγύηση κινητήρα ΔΕΝ θα εμπιστευόμουνα με τίποτα.
Και είναι φίλε μου ένα τεράστιο ψέμα…..
Υπάρχει κανένας που να εμπιστεύεται έναν ψεύτη?!......
Αντί για χρόνια, θα προτιμούσα να μας έλεγε χιλιάδες χιλιόμετρα!.
Πάντως υπάρχουν για παλαιότερες μηχανές πολλά μαζεμένα χιλιόμετρα!. Μα σε πελάτες που φυσούσαν και το γιαούρτι, και συνεχή παρακολούθηση.
Α. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τη βοήθειά σας- γνώμη σας. Πρόκειται να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου. Είναι ένα Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. Έχω μια πρόταση στον **Τσοπελογιάννη στην Μεταμόρφωση Αττικής **για ένα σύστημα N.I.G.S (North Italy Gas System) με 665+ΦΠΑ. .
δεν πας σε κανενα πιο εμπειρο..και ας δωσεις κατι τις παραπανω?
1-2 χρονια αρχισε το σπορ υγραεριο, ψυγειας ειναι.
Ακου 15 χρονια....(μην τσιμπας) -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τη βοήθειά σας- γνώμη σας. Πρόκειται να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου. Είναι ένα Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. Έχω μια πρόταση στον **Τσοπελογιάννη στην Μεταμόρφωση Αττικής **για ένα σύστημα N.I.G.S (North Italy Gas System) με 665+ΦΠΑ. .
δεν πας σε κανενα πιο εμπειρο..και ας δωσεις κατι τις παραπανω?
1-2 χρονια αρχισε το σπορ υγραεριο, ψυγειας ειναι.
Ακου 15 χρονια....(μην τσιμπας)Και που είσαι ακόμα!!!
Εδώ Χανιά έμαθα πρόσφατα ότι ένας κασετοφωνάς έγινε εγκαταστάτης.
Πού στο διάολο βρίσκουν τα διπλώματα ήθελα να’ ξερα; -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας με προβλημάτισαν αλλά σίγουρα αυτά για 15 χρόνια εγγύηση είναι marketing και δεν τσιμπάω το καταλαβαίνω και έχετε απόλυτο δίκιο. (καταρχήν δεν θα έχω για άλλα 15 χρόνια το ήδη 13χρονο αυτοκίνητό μου) Αυτό που με 'δελέασε' περισσότερο είναι ότι κάνει πολλές δόσεις με κάρτα της Εθνικής που έχω και οι περισσότεροι που ρώτησα δεν έχουν τα μηχανάκια για την Εθνική. Επίσης κατάλαβα πως είναι πιστοποιημένο συνεργείο και έχουν τοποθετήσει αέριο σε πολλά αυτοκίνητα και πιστεύω πως όσα περισσότερα τοποθετεί κάποιος όσο χαζός και να είναι κάτι θα έχει μάθει. Η τιμή είναι απλώς καλή δεν απέχει ιδιαίτερα προς τα κάτω από το μέσο όρο.
-
Ο χρήστης manailog έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας με προβλημάτισαν αλλά σίγουρα αυτά για 15 χρόνια εγγύηση είναι marketing και δεν τσιμπάω το καταλαβαίνω και έχετε απόλυτο δίκιο. (καταρχήν δεν θα έχω για άλλα 15 χρόνια το ήδη 13χρονο αυτοκίνητό μου) Αυτό που με 'δελέασε' περισσότερο είναι ότι κάνει πολλές δόσεις με κάρτα της Εθνικής που έχω και οι περισσότεροι που ρώτησα δεν έχουν τα μηχανάκια για την Εθνική. Επίσης κατάλαβα πως είναι πιστοποιημένο συνεργείο και έχουν τοποθετήσει αέριο σε πολλά αυτοκίνητα και πιστεύω πως όσα περισσότερα τοποθετεί κάποιος όσο χαζός και να είναι κάτι θα έχει μάθει. Η τιμή είναι απλώς καλή δεν απέχει ιδιαίτερα προς τα κάτω από το μέσο όρο.
Θα σε προβληματίσω έτι περισσότερο……
Κατ’ αρχή το marketing, δεν είναι ψέματα μα προώθηση της αλήθειας!.
Οι εγκαταστάσεις του, δεν είναι από της χειρότερες μα ευτελούς αξίας κατά την γνώμη μου σίγουρα. Έχω σερβάρει πάνω από 20 αυτοκίνητα, που έχει μετατρέψει, και σίγουρα έχω ίδια γνώμη.
Δεν είναι κακός μα έχει λάθος νοοτροπία. Έστελνα πίσω τους πελάτες του, για να τους βάλει λαδιέρα, και ο ‘ψυγειάς’ κατηγορούσε τον επί 50+ χρόνια μάστορα γενικού συνεργείου, και με χιλιάδες μετατροπές υγραερίου, σε «άσχετο»….
Μάλιστα έκανε το λάθος και σε πρώτο μου ξάδελφο, που τον έστειλα εγώ, διότι ΙΧ δεν φτιάχνω!.
Πάμε πάρα κάτω. Σήμερα στο χασάπικο της περιοχής μου, είδα κιμά μοσχαρίσιο με 4ε !.
Το μοσχαρίσιο με κόκαλο Γαλλικό κάνει 8ε!. κατά συνέπεια οι αγοράζοντες, οδηγούν την αγορά στο βρόμιο κρέας και στο κρέας αλόγων από ιππόδρομους, γεμάτα με αναβολικά……
Άλλο το φτηνότερο καλό, και άλλο το άχρηστο…..
Και σίγουρα όταν η χοντρική φτηνά, φτάνει 550ε δεν μπορεί να τοποθετείτε με 650ε.
Εμπορικό κέρδος?.
Εργατικό κέρδος?.
Κόστος επιχείρησης?.
Φόροι?.
Ενοίκια?.
Μεροκάματα?. Αλλά μανωλάδα?!!!!!.....
Μέχρι 1000ε +φπα, και εάν είναι τσεκαρισμένος ο συνάδελφος, είναι ένας φτηνός, λογικός, και κατά συνέπεια σωστός. Πολλή φτηνός για χάλκινες σωληνώσεις επενδυόμενες με πλαστικό, και προστασία του τανκ!.
Μα έχω γράψει δεκάδες φορές, και βουρλοϊδως δεν απαντάτε!!!!!......
Μάρκα.
Μοντέλο.
Κυβικά.
Μέσα χιλιόμετρα κατ ’έτος.
Σκοπός και χρήση του οχήματος.
Ευρύτερη περιοχή που τσουλάτε.
ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!!!..... βάλτε το μα να δούμε το κέρδος……
Α. -
Ο χρήστης spiros kostourakis έγραψε:
Φίλοι μου καλησπέρα και καλώς σας βρήκα ,επειδή είμαι καινούριο μέλος .. Παρακολούθησα τις απόψεις των τελευταίων φίλων , κι ιδιαίτερα του Κώστα από τα Χανιά ,μιας και είμαι και εγώ από τα Χανιά . Εχω το Μερσεντές 190 Ε , του 93 .. Αποφάσισα να του βάλω υγραέριο .. Επειδή το δικό μου μοντέλο δεν έχει εγκέφαλο αλλά το σύστημα τζετρόνικ , του βάλαμε τη συσκευή ΙΜΕΓΚΑ από Ιταλία ,που όμως η ρύθμιση γίνεται όχι με λάπτοπ αλλά με το χέρι ...Ετσι λοιπόν και εγώ κάθε 100 χιλιόμ. άλλοτε άνοιγα τη ροή ,άλλοτε την έκλεινα , άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο , μέχρι που πέτυχα δύο μετρήσεις με ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ και μικτή κυκλοφορία .. 1η) 145 χιλιόμετρα μεικτά , 10 λίτρα υγρ. δηλ. 9 ευρώ και κάτι .. 2η) 160 χιλιομ. 11 λίτρα υγρ. δηλ.10 ευρώ και κάτι λίγα . Βέβαια αν το βγάλω στην εθνική υποθέτω ότι το υγραέριο θα πέσει ίσως λίγο ... και θα πρέπει να το ανοίξω λίγο .. Και έτσι όμως να χρειάζεται ,τότε θα έχω δύο σημαδεμένες θέσεις στο βόλιουμ , μία θέση για πόλη και κοντινές διαδρομές με ταχ. μέχρι 100 χιλ. , και μία θέση για ταξίδια που χρειάζεται ταχύτητα πάνω από τα 100 !! Αυτή τη θέση όμως δεν την έχω μετρήσει ακόμα .. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ , ήταν η αστάθεια του ρελαντί ......... Η αντιπροσωπεία του συστήματος στην Αθήνα μου λέει ότι χρειάζεται και ένας σταθεροποιητής ρελαντί... Τον παραγγείλλαμε ( 120 ευρώ εξτρά ) και αύριο Σάββατο τον βάζουμε στα Χανιά .. για να δούμε... ( όνομα εγκαταστάτου Μπριτσάκης Αντώνης οδός Γογονή ) . Αύριο θα σας πώ για το αποτέλεσμα ..Πες του να σου βάλει AEB Leonardo και δεν θέλει τίποτα άλλο εχει laptop και ρυθμίζεται με το χέρι παρακολουθώντας το λάπτοπ .. Μια ρύθμιση και τελος
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Φίλοι μου καλησπέρα και καλώς σας βρήκα ,επειδή είμαι καινούριο μέλος .. Παρακολούθησα τις απόψεις των τελευταίων φίλων , κι ιδιαίτερα του Κώστα από τα Χανιά ,μιας και είμαι και εγώ από τα Χανιά . Εχω το Μερσεντές 190 Ε , του 93 .. Αποφάσισα να του βάλω υγραέριο .. Επειδή το δικό μου μοντέλο δεν έχει εγκέφαλο αλλά το σύστημα τζετρόνικ , του βάλαμε τη συσκευή ΙΜΕΓΚΑ από Ιταλία ,που όμως η ρύθμιση γίνεται όχι με λάπτοπ αλλά με το χέρι ...Ετσι λοιπόν και εγώ κάθε 100 χιλιόμ. άλλοτε άνοιγα τη ροή ,άλλοτε την έκλεινα , άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο , μέχρι που πέτυχα δύο μετρήσεις με ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ και μικτή κυκλοφορία .. 1η) 145 χιλιόμετρα μεικτά , 10 λίτρα υγρ. δηλ. 9 ευρώ και κάτι .. 2η) 160 χιλιομ. 11 λίτρα υγρ. δηλ.10 ευρώ και κάτι λίγα . Βέβαια αν το βγάλω στην εθνική υποθέτω ότι το υγραέριο θα πέσει ίσως λίγο ... και θα πρέπει να το ανοίξω λίγο .. Και έτσι όμως να χρειάζεται ,τότε θα έχω δύο σημαδεμένες θέσεις στο βόλιουμ , μία θέση για πόλη και κοντινές διαδρομές με ταχ. μέχρι 100 χιλ. , και μία θέση για ταξίδια που χρειάζεται ταχύτητα πάνω από τα 100 !! Αυτή τη θέση όμως δεν την έχω μετρήσει ακόμα .. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ , ήταν η αστάθεια του ρελαντί ......... Η αντιπροσωπεία του συστήματος στην Αθήνα μου λέει ότι χρειάζεται και ένας σταθεροποιητής ρελαντί... Τον παραγγείλλαμε ( 120 ευρώ εξτρά ) και αύριο Σάββατο τον βάζουμε στα Χανιά .. για να δούμε... ( όνομα εγκαταστάτου Μπριτσάκης Αντώνης οδός Γογονή ) . Αύριο θα σας πώ για το αποτέλεσμα ..
Πες του να σου βάλει AEB Leonardo και δεν θέλει τίποτα άλλο εχει laptop και ρυθμίζεται με το χέρι παρακολουθώντας το λάπτοπ .. Μια ρύθμιση και τελος
Δηλαδή τι εννοείς; Να βγάλει αυτό που έχει τώρα και να βάλει αυτό που λες;
-
Ναι περίπου αυτο λέω θα έπρεπε να το ξέρει απο πριν ...
-
Ο χρήστης manailog έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας με προβλημάτισαν αλλά σίγουρα αυτά για 15 χρόνια εγγύηση είναι marketing και δεν τσιμπάω το καταλαβαίνω και έχετε απόλυτο δίκιο. (καταρχήν δεν θα έχω για άλλα 15 χρόνια το ήδη 13χρονο αυτοκίνητό μου) Αυτό που με 'δελέασε' περισσότερο είναι ότι κάνει πολλές δόσεις με κάρτα της Εθνικής που έχω και οι περισσότεροι που ρώτησα δεν έχουν τα μηχανάκια για την Εθνική. Επίσης κατάλαβα πως είναι πιστοποιημένο συνεργείο και έχουν τοποθετήσει αέριο σε πολλά αυτοκίνητα και πιστεύω πως όσα περισσότερα τοποθετεί κάποιος όσο χαζός και να είναι κάτι θα έχει μάθει. Η τιμή είναι απλώς καλή δεν απέχει ιδιαίτερα προς τα κάτω από το μέσο όρο.Σύμφωνα με αυτο εδω δεν ειναι ιδιαίτερα καλη η προσφορα .. Δεν εχει μπεκ injection κτλ δες μπας κα έχουν εθνική τράπεζα
http://www.qgas.gr/products/aeb-kit-by-qgas.html -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Φίλοι μου καλησπέρα και καλώς σας βρήκα ,επειδή είμαι καινούριο μέλος .. Παρακολούθησα τις απόψεις των τελευταίων φίλων , κι ιδιαίτερα του Κώστα από τα Χανιά ,μιας και είμαι και εγώ από τα Χανιά . Εχω το Μερσεντές 190 Ε , του 93 .. Αποφάσισα να του βάλω υγραέριο .. Επειδή το δικό μου μοντέλο δεν έχει εγκέφαλο αλλά το σύστημα τζετρόνικ , του βάλαμε τη συσκευή ΙΜΕΓΚΑ από Ιταλία ,που όμως η ρύθμιση γίνεται όχι με λάπτοπ αλλά με το χέρι ...Ετσι λοιπόν και εγώ κάθε 100 χιλιόμ. άλλοτε άνοιγα τη ροή ,άλλοτε την έκλεινα , άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο , μέχρι που πέτυχα δύο μετρήσεις με ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ και μικτή κυκλοφορία .. 1η) 145 χιλιόμετρα μεικτά , 10 λίτρα υγρ. δηλ. 9 ευρώ και κάτι .. 2η) 160 χιλιομ. 11 λίτρα υγρ. δηλ.10 ευρώ και κάτι λίγα . Βέβαια αν το βγάλω στην εθνική υποθέτω ότι το υγραέριο θα πέσει ίσως λίγο ... και θα πρέπει να το ανοίξω λίγο .. Και έτσι όμως να χρειάζεται ,τότε θα έχω δύο σημαδεμένες θέσεις στο βόλιουμ , μία θέση για πόλη και κοντινές διαδρομές με ταχ. μέχρι 100 χιλ. , και μία θέση για ταξίδια που χρειάζεται ταχύτητα πάνω από τα 100 !! Αυτή τη θέση όμως δεν την έχω μετρήσει ακόμα .. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ , ήταν η αστάθεια του ρελαντί ......... Η αντιπροσωπεία του συστήματος στην Αθήνα μου λέει ότι χρειάζεται και ένας σταθεροποιητής ρελαντί... Τον παραγγείλλαμε ( 120 ευρώ εξτρά ) και αύριο Σάββατο τον βάζουμε στα Χανιά .. για να δούμε... ( όνομα εγκαταστάτου Μπριτσάκης Αντώνης οδός Γογονή ) . Αύριο θα σας πώ για το αποτέλεσμα ..
Πες του να σου βάλει AEB Leonardo και δεν θέλει τίποτα άλλο εχει laptop και ρυθμίζεται με το χέρι παρακολουθώντας το λάπτοπ .. Μια ρύθμιση και τελος
Δηλαδή τι εννοείς; Να βγάλει αυτό που έχει τώρα και να βάλει αυτό που λες;
Αυτό αναρωτήθηκα και εγώ φίλε. Τέτοια πρόταση δεν έχει ματαγίνει εδώ μέσα…..
Το λάθος μας είναι που ψηφίσαμε ΓΑΠ.
Το λάθος μας είναι που πήραμε βενζίνα και όχι diesel.
Λάθος μας είναι που εμπιστευτήκαμε συνάδελφο?.
Και όλα αυτά είναι απλά και ανέξοδα άμεσα αναστρέψιμα?.
Α. -
Μιλάμε για k Getronic δεν ειναι injection δεν ειναι καρμπυρατέρ δεν είνσι μονοποιντ .... Οποιος ξέρε τι ειναι αυτο ι καταλαβαίνει τι λέω ... Τα μόνα ηλεκτρονικά που δουλεουν χωρις διόρθωση στο ρελαντι ειναι το AEB Leonardo και ολοι οι παλιοί μάστορες το ξέρουν ...άλλωστε αλλαγη ηλεκτρονικών στο κιτ ειναι στο ίδιο κόστος του ρυθμιστή του ρελαντι ...
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Μιλάμε για k Getronic δεν ειναι injection δεν ειναι καρμπυρατέρ δεν είνσι μονοποιντ .... Οποιος ξέρε τι ειναι αυτο ι καταλαβαίνει τι λέω ... Τα μόνα ηλεκτρονικά που δουλεουν χωρις διόρθωση στο ρελαντι ειναι το AEB Leonardo και ολοι οι παλιοί μάστορες το ξέρουν ...άλλωστε αλλαγη ηλεκτρονικών στο κιτ ειναι στο ίδιο κόστος του ρυθμιστή του ρελαντι ...Γιατί λες ότι δεν είναι ιντζέξιον; Είναι, απλά δεν είναι ηλεκτρονικός ψεκασμός που έχουμε σήμερα αλλά μία γενιά πριν. Είναι μηχανικός ψεκασμός με λιγότερους αισθητήρες με ποιο γνωστό την απουσία του λ.
Όταν λες η αλλαγή των ηλεκτρονικών τι ακριβώς εννοείς; Μόνο τη κεντρική μονάδα;
Δηλαδή να υποθέσουμε ότι ταιριάζουν όλες οι φίσες στη μονάδα;
Να υποθέσουμε οτι έχουν ακριβός τις ίδιες συνδέσεις με τα σήματα-αισθητήρες, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να αντικαταστήσει την καλωδίωση;
Δηλαδή με καμιά 120αριά € λες να κάνει δουλειά; Μακάρι. -
Με μιξερ γίνεται χωρις μπεκ http://www.autogasgroup.gr/product_info ... cts_id=479 σαν μονοποιντ με step motor !! Ποια καλωδίωση ;
-
Ο κάθε ένας κατασκευαστής έχει το μελετημένο τρόπο του. ο παπαγαλισμός αλλότριων συμφερόντων, εκ προοιμίου είναι ανορθόδοξος και υποβολιμαίος. Είναι γνωστή η θέση σου, συμφέροντα εξυπηρετείς!.
Μα όταν ο κατασκευαστής λέει ότι έτσι εγώ επιλύω το πρόβλημα, είναι ανθρωπίνως δυνατόν η αναμονή. Μα η αναμονή ενοχλεί την επί χρήμαση παρεμβολή σου? πάντα κατά την δική μου άποψη, πρόβλημα σου!. ο μηδενισμός βιομηχανιών είναι αθέμιτος και υποβολιμαίος.
Μα ενόσω δεν προτείνω καμία από αυτές της μάρκες, σέβομαι της προσπάθειες αυτών, για κινώ συμφέρον. Μήνυσε με……….
Λύσεις υπάρχουν πολλές, σεβασμός στην αντιπολίτευση δεν υπάρχει, από τσουτσούνια βαμμένων όσο και αμόρφωτων ή ημιμαθών στο αντικείμενο. Αντέχεις?, παίζουμε……. Αλλιώς λούφαξε, εγώ το ξέχασα φίλε…….
Υγραέριο για τους φτωχούς υπό προϋποθέσεις. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
Α. -
Και μετα θα ξυπνήσουμε ολοι μαζι, αλήθεια πιστεύεις αυτα που γράφεις ; Τι συμφέροντα και μ....κιες το αμάξι φτιάχνεται με 250 € κιτ συν δεξαμενη ... τι παπαριες περί κατασκευαστή σιγα τον κατασκευαστή... και πράσινα άλογα.. Ένα step motor ένα πνεύμονα , ενα μιξερ και ένα διακόπτη.. Μην κοροϊδεύει το κόσμο κανένας του στυλ της δική σου εποχής πονάει χέρι κόψει κεφάλι. Για να βρείτε μια ζημια αλλαζεται όλο το αυτοκίνητο.
-
Παίδες ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σας. Πείτε μου τι γνώμη έχετε για AEB αυτό http://www.qgas.gr/products/aeb-kit-by-qgas.html ( AEB2001PC ) σε σχέση με το N.I.G.S ή το Landirenzo EVO για το Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. H Qgas από ότι κατάλαβα είναι αξιόπιστο συνεργείο. Άλλη πρόταση από KalogritsasGAS για το Ladirenzo Evo; Πείτε μου τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Και μετα θα ξυπνήσουμε ολοι μαζι, αλήθεια πιστεύεις αυτα που γράφεις ; Τι συμφέροντα και μ....κιες το αμάξι φτιάχνεται με 250 € κιτ συν δεξαμενη ... τι παπαριες περί κατασκευαστή σιγα τον κατασκευαστή... και πράσινα άλογα.. Ένα step motor ένα πνεύμονα , ενα μιξερ και ένα διακόπτη.. Μην κοροϊδεύει το κόσμο κανένας του στυλ της δική σου εποχής πονάει χέρι κόψει κεφάλι. Για να βρείτε μια ζημια αλλαζεται όλο το αυτοκίνητο.
Ένας της δικής μου εποχής, έχει κάνει κάποιες χιλιάδες εγκαταστάσεις, και έχει αντιμετωπίσει την κάθε πιθανή βλάβη, μερικές εκατοντάδες φόρες!. Κατά συνέπεια έχει διαγραφή η λέξη ‘ψάξιμο’, και έχει αντικατασταθεί με της λέξεις, γνώση πείρα!.
Ο λόγος που σου ‘μπήκα’ μάλλον ήταν υπερβολικός, ενόσω θα έπρεπε να είναι περισσότερο επεξηγηματικός…… αυτό θα κάνω!.
Το αντικείμενο της μετατροπής σε αέριο, υπόκειται σε κρίση. «Αντιπροσωπίες» έχουν ξεπεταχτεί πάμπολλες. Εάν της αφήσουμε να κάνουν της διεργασίες τους, τότε θα αυτοεκτεθούν και θα ξεχωρίσει η Ήρι από το Στάρι!.
Παίρνοντας εξαρτήματα από άλλους, τους βοηθάμε να επιζούν, και είναι η αιτία που διαιωνίζονται προβλήματα…..
Όταν θα μείνουν οι σωστοί, τότε και ο συναγωνισμός θα τεθεί σε υγιής βάσεις, και δεν θα συναγωνίζεται δραχμικά η ποιότητα!. Που σίγουρα αυτό είναι το προσδόκιμο.
Ευχαριστημένοι πελάτες, προσδίδουν στο αντικείμενο!.
Ποτέ δεν έκανα έκπτωση στην ποιότητα. Είναι και ο λόγος που δεν θέλω ΙΧ, και ασχολούμαι μόνον με επαγγελματικά, κυρίως μηχανήματα. Εκεί υπάρχουν συμβόλαια και συνέχιση των διεργασιών και με τα επόμενα service.
Έτσι η ενημέρωση μου, παραμένει πάντοτε σε υψηλό επίπεδο.
Μην ρίχνεις λοιπόν φίλε μου λάσπη στον ανεμιστήρα, εναντίων δικαίων και αδίκων.
Φιλικά.
Α.
Υγραεριοκίνηση!