-
Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?
Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]
-
Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?
Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]
-
Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?
Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]
-
Στο Κλιό μου υπάρχει σίγουρα αυτή η εντολή. Για το Λεόν δεν θυμάμαι να έχω διαβάσε κάτι σχετικό στο manual. Μήπως πλέον θεωρείται αυτονόητο ή απλά δεν χρειάζεται να το ξέρει ο μέσος χρήστης;
-
Στο Almera 1.8 δεν συμβαίνει οταν πατάς τέρμα γκάζι.
Συμβαίνει όμως απο τα 200 (κοντερίσια ε???) και μετά.
Μολις πέσεις κάτω απο αυτό το όριο ξαναπαίρνει μπρός... -
Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;Μήπως τίθεται και θέμα αντοχής του συμιπεστή;
Αλλά αυτό πιστεύω έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα περισσότερο, παρά με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;
Μήπως τίθεται και θέμα αντοχής του συμιπεστή;
Αλλά αυτό πιστεύω έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα περισσότερο, παρά με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου.Με το ON/OFF πρεπει να κατοπονειται οταν αναγκαζεται να στροφαρει αποτομα.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]
Τα πιο καινούρια αυτοκίνητα (και σίγουρα τα τελευταία Nissan) έχουν πολυκύλινδρους συμπιεστές, με αποτέλεσμα να μπορούν να κόβουν σταδιακά το A/C ('κόβωντας έναν- έναν κύλινδρο κάθε φορά) και όχι μια και έξω. Το παλιό μου Almera N15 δούλευε έτσι (όταν έκοβε το A/C ήταν σαν να τούρμπιζε!). Tο Ν16 που πωλήται τώρα δεν το καταλαβαίνεις πως κόβει....
Επίσης, το A/C κόβει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις τις οποίες πιθανότατα ο οδηγός δεν καταλαβαίνει ποτέ πχ. κατα την διάρκεια του παρκαρίσματος εαν το τιμόνι στρίψει στο ρελαντί πολλές φορές άπό άκρη σε άκρη, τότε το a/c βγαίνει εκτός για να μην ζορίζει το μοτέρ. -
Μάλλον ο φίλος maxmara έχει δίκιο. Αυτό το καταλαβαίνεις και όταν βάζεις το clima σε τέτοια θερμοκρασία που δεν χρειάζεται να δουλέυει σε μεγάλη ισχύ (πχ μικρή διαφορά μεταξύ θερμοκρασίας περιβάλλοντος και εσωτερικής). Τότε , αν και έχω μοτέρ 1,4 , το μοτέρ δεν ζορίζεται καθόλου (αλλα η ψύξη είναι καλή), γιατί προφανώς δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι του συμπιεστή. Πάντως δεν νομίζω ότι το παιχνίδι παίζεται στο πόσα άλογα τραβάει το air condition. Κάπου διάβαζα ότι τα σύγχρονα δεν απορροφούν παραπάνω από 3-4 άλογα. Μάλλον το γεγονός ότι 'βαραίνει' ο κινητήρας οφείλεται το επιπλέον βάρος που πρέπει να στροφάρει λόγω εμπλοκής του συμπιεστή. Στο δικό μου με το clima στο full δείχνει να βαραίνει στην χαμηλή κλίμακα στροφών ,αλλά μόλις τον δουλεύω στην ροπή του (3400 σαλ και λίγο νωρίτερα) είναι σαν να μην υπάρχει κλιματισμός (το αμάξι βέβαια γίνεται ψυγείο , αλλά δεν καταλαβαίνεις καμία επιβάρυνση κινητήρα).
Aircondition και cut-out