Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aircondition και cut-out
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aircondition και cut-out
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    9
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?

      Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?

        Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?

          Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Στο Κλιό μου υπάρχει σίγουρα αυτή η εντολή. Για το Λεόν δεν θυμάμαι να έχω διαβάσε κάτι σχετικό στο manual. Μήπως πλέον θεωρείται αυτονόητο ή απλά δεν χρειάζεται να το ξέρει ο μέσος χρήστης;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kilomeater last edited by

              Στο Almera 1.8 δεν συμβαίνει οταν πατάς τέρμα γκάζι.
              Συμβαίνει όμως απο τα 200 (κοντερίσια ε???) και μετά.
              Μολις πέσεις κάτω απο αυτό το όριο ξαναπαίρνει μπρός...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;

                  Μήπως τίθεται και θέμα αντοχής του συμιπεστή;
                  Αλλά αυτό πιστεύω έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα περισσότερο, παρά με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                    Μήπως τότε (δηλαδή μετά τα 200) εξαντλείται σιγά-σιγά η διαθέσιμη ιπποδύναμη και όχι στα βαθιά πατήματα του γκαζιού στις ενδιάμεσες ταχύτητες;

                    Μήπως τίθεται και θέμα αντοχής του συμιπεστή;
                    Αλλά αυτό πιστεύω έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα περισσότερο, παρά με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου.

                    Με το ON/OFF πρεπει να κατοπονειται οταν αναγκαζεται να στροφαρει αποτομα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris-razis last edited by

                      Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                      Σε αρκετά αυτοκίνητα, όταν πατάς τέρμα γκάζι, το a/c 'κλείνει' προσωρινά - και αυτό για να μην αποροφά ενέργεια απο την μηχανή. Έχω ακούσει οτι αυτό γίνεται σε ορισμένα αυτόματα στο kick-down. Στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τελευταία, δεν προσεξα ή διάβασα κατι σχετικό στο manual. Εχει ακούσει κανείς για αυτό?

                      Χωρίς cut out.......βουρ στα Τεχνικά! [kouk]

                      Τα πιο καινούρια αυτοκίνητα (και σίγουρα τα τελευταία Nissan) έχουν πολυκύλινδρους συμπιεστές, με αποτέλεσμα να μπορούν να κόβουν σταδιακά το A/C ('κόβωντας έναν- έναν κύλινδρο κάθε φορά) και όχι μια και έξω. Το παλιό μου Almera N15 δούλευε έτσι (όταν έκοβε το A/C ήταν σαν να τούρμπιζε!). Tο Ν16 που πωλήται τώρα δεν το καταλαβαίνεις πως κόβει....
                      Επίσης, το A/C κόβει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις τις οποίες πιθανότατα ο οδηγός δεν καταλαβαίνει ποτέ πχ. κατα την διάρκεια του παρκαρίσματος εαν το τιμόνι στρίψει στο ρελαντί πολλές φορές άπό άκρη σε άκρη, τότε το a/c βγαίνει εκτός για να μην ζορίζει το μοτέρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        caliostro last edited by

                        Μάλλον ο φίλος maxmara έχει δίκιο. Αυτό το καταλαβαίνεις και όταν βάζεις το clima σε τέτοια θερμοκρασία που δεν χρειάζεται να δουλέυει σε μεγάλη ισχύ (πχ μικρή διαφορά μεταξύ θερμοκρασίας περιβάλλοντος και εσωτερικής). Τότε , αν και έχω μοτέρ 1,4 , το μοτέρ δεν ζορίζεται καθόλου (αλλα η ψύξη είναι καλή), γιατί προφανώς δεν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι του συμπιεστή. Πάντως δεν νομίζω ότι το παιχνίδι παίζεται στο πόσα άλογα τραβάει το air condition. Κάπου διάβαζα ότι τα σύγχρονα δεν απορροφούν παραπάνω από 3-4 άλογα. Μάλλον το γεγονός ότι 'βαραίνει' ο κινητήρας οφείλεται το επιπλέον βάρος που πρέπει να στροφάρει λόγω εμπλοκής του συμπιεστή. Στο δικό μου με το clima στο full δείχνει να βαραίνει στην χαμηλή κλίμακα στροφών ,αλλά μόλις τον δουλεύω στην ροπή του (3400 σαλ και λίγο νωρίτερα) είναι σαν να μην υπάρχει κλιματισμός (το αμάξι βέβαια γίνεται ψυγείο , αλλά δεν καταλαβαίνεις καμία επιβάρυνση κινητήρα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr