-
γεια σας,
Η ιστορία εχει ως εξής:
με κτύπησαν πριν λιγες μερες, ηρθε η τροχαια και η οδικη βοήθεια και ανελαβαν πληρως την ευθυνη με φιλικο διακανονισμό.
Πήγα το αμαξι (5 ετων) στην αντιπροσωπεια - οπου το πηγαινα παντα για ολα τα σερβις του, και μαλιστα μολις ειχα κανει το σερβις των 100.000χλμ- και το αφησα για να το δουν οι πραγματογνωμονες.
Σε δυο μέρες το είδε απο την άλλη εταιρεία, και ο πραγματογν. της εταιρείας μου, θα το δει σημερα.
Οταν το αφησα στην αντιπροσωπεια, μου ειπαν οτι οι ασφαλειες δεν καλυπτουν πλήρως το κοστος της επισκευής, επειδή αφαιρούν ενα ποσοστο 10-20% λογω παλαιοτητας, και το υπολοιπο θα πρεπει να το ζητησω απο τον οδηγο που με κτυπησε.
Στη ασφαλεια μου, μου ανεφεραν για 10% παλαιοτητα ανα ετος(!) και οτι θα επρεπε να περιμενω το κοστολογιο του πραγματογνωμονα ωστε να δοθεί το αυτοκινητο σε συνεργειο με ποιο φτηνα εργατικα, και με ημιτασιον ανταλακτικα, ωστε να ερθουμε στα ισια με την παλαιοτητα, και οτι η αντιπροσωπειες ειναι παντα ακριβές.
Εγω ομως που πληρωνα εν γνωσει μου 5 χρονια ακριβοτερα την συντήρηση του αυτοκινητου μου πηγαινοντας στην αντιπροσωπεία, θα πρεπει να παω αλλου τωρα ;
Εθεσα το προβλημα στην αντιπροσωπεια, λεγοντας οτι δεν θελω να μπλεξω σε διαμαχες, δικαστηρια κλπ, και μου προτειναν να τους δωσω εξουσιοδοτηση να εισπράξουν το κοστος απο την ασφαλεια μου, και να παρω το αυτοκινητο επισκευασμενο χωρις να πληρωσω επι πλεον.
Τι να κανω ; τι να προσέξω; Πως θα ειμαι καλυμενος οτι θα γινει σωστη δουλεια;
Η ζημια ειναι στο φτερο μου, λιγο πορτα, η ροδα πλαγιασε ελαφρα και δεν στριβει εντελως (πιθανον αλλαγη μπουκαλας κλπ).
ευχαριστω
(ΕΠΕΙΓΟΜΑΙ!) -
γεια σας,
Η ιστορία εχει ως εξής:
με κτύπησαν πριν λιγες μερες, ηρθε η τροχαια και η οδικη βοήθεια και ανελαβαν πληρως την ευθυνη με φιλικο διακανονισμό.
Πήγα το αμαξι (5 ετων) στην αντιπροσωπεια - οπου το πηγαινα παντα για ολα τα σερβις του, και μαλιστα μολις ειχα κανει το σερβις των 100.000χλμ- και το αφησα για να το δουν οι πραγματογνωμονες.
Σε δυο μέρες το είδε απο την άλλη εταιρεία, και ο πραγματογν. της εταιρείας μου, θα το δει σημερα.
Οταν το αφησα στην αντιπροσωπεια, μου ειπαν οτι οι ασφαλειες δεν καλυπτουν πλήρως το κοστος της επισκευής, επειδή αφαιρούν ενα ποσοστο 10-20% λογω παλαιοτητας, και το υπολοιπο θα πρεπει να το ζητησω απο τον οδηγο που με κτυπησε.
Στη ασφαλεια μου, μου ανεφεραν για 10% παλαιοτητα ανα ετος(!) και οτι θα επρεπε να περιμενω το κοστολογιο του πραγματογνωμονα ωστε να δοθεί το αυτοκινητο σε συνεργειο με ποιο φτηνα εργατικα, και με ημιτασιον ανταλακτικα, ωστε να ερθουμε στα ισια με την παλαιοτητα, και οτι η αντιπροσωπειες ειναι παντα ακριβές.
Εγω ομως που πληρωνα εν γνωσει μου 5 χρονια ακριβοτερα την συντήρηση του αυτοκινητου μου πηγαινοντας στην αντιπροσωπεία, θα πρεπει να παω αλλου τωρα ;
Εθεσα το προβλημα στην αντιπροσωπεια, λεγοντας οτι δεν θελω να μπλεξω σε διαμαχες, δικαστηρια κλπ, και μου προτειναν να τους δωσω εξουσιοδοτηση να εισπράξουν το κοστος απο την ασφαλεια μου, και να παρω το αυτοκινητο επισκευασμενο χωρις να πληρωσω επι πλεον.
Τι να κανω ; τι να προσέξω; Πως θα ειμαι καλυμενος οτι θα γινει σωστη δουλεια;
Η ζημια ειναι στο φτερο μου, λιγο πορτα, η ροδα πλαγιασε ελαφρα και δεν στριβει εντελως (πιθανον αλλαγη μπουκαλας κλπ).
ευχαριστω
(ΕΠΕΙΓΟΜΑΙ!) -
γεια σας,
Η ιστορία εχει ως εξής:
με κτύπησαν πριν λιγες μερες, ηρθε η τροχαια και η οδικη βοήθεια και ανελαβαν πληρως την ευθυνη με φιλικο διακανονισμό.
Πήγα το αμαξι (5 ετων) στην αντιπροσωπεια - οπου το πηγαινα παντα για ολα τα σερβις του, και μαλιστα μολις ειχα κανει το σερβις των 100.000χλμ- και το αφησα για να το δουν οι πραγματογνωμονες.
Σε δυο μέρες το είδε απο την άλλη εταιρεία, και ο πραγματογν. της εταιρείας μου, θα το δει σημερα.
Οταν το αφησα στην αντιπροσωπεια, μου ειπαν οτι οι ασφαλειες δεν καλυπτουν πλήρως το κοστος της επισκευής, επειδή αφαιρούν ενα ποσοστο 10-20% λογω παλαιοτητας, και το υπολοιπο θα πρεπει να το ζητησω απο τον οδηγο που με κτυπησε.
Στη ασφαλεια μου, μου ανεφεραν για 10% παλαιοτητα ανα ετος(!) και οτι θα επρεπε να περιμενω το κοστολογιο του πραγματογνωμονα ωστε να δοθεί το αυτοκινητο σε συνεργειο με ποιο φτηνα εργατικα, και με ημιτασιον ανταλακτικα, ωστε να ερθουμε στα ισια με την παλαιοτητα, και οτι η αντιπροσωπειες ειναι παντα ακριβές.
Εγω ομως που πληρωνα εν γνωσει μου 5 χρονια ακριβοτερα την συντήρηση του αυτοκινητου μου πηγαινοντας στην αντιπροσωπεία, θα πρεπει να παω αλλου τωρα ;
Εθεσα το προβλημα στην αντιπροσωπεια, λεγοντας οτι δεν θελω να μπλεξω σε διαμαχες, δικαστηρια κλπ, και μου προτειναν να τους δωσω εξουσιοδοτηση να εισπράξουν το κοστος απο την ασφαλεια μου, και να παρω το αυτοκινητο επισκευασμενο χωρις να πληρωσω επι πλεον.
Τι να κανω ; τι να προσέξω; Πως θα ειμαι καλυμενος οτι θα γινει σωστη δουλεια;
Η ζημια ειναι στο φτερο μου, λιγο πορτα, η ροδα πλαγιασε ελαφρα και δεν στριβει εντελως (πιθανον αλλαγη μπουκαλας κλπ).
ευχαριστω
(ΕΠΕΙΓΟΜΑΙ!) -
Ο χρήστης stayer έγραψε:
Εθεσα το προβλημα στην αντιπροσωπεια, λεγοντας οτι δεν θελω να μπλεξω σε διαμαχες, δικαστηρια κλπ, και μου προτειναν να τους δωσω εξουσιοδοτηση να εισπράξουν το κοστος απο την ασφαλεια μου, και να παρω το αυτοκινητο επισκευασμενο χωρις να πληρωσω επι πλεον.
Αυτο ειναι μακραν το καλυτερο, τι καθεσαι και γραφεις κατεβατα;
Εαν δεν υπάρχουν ψιλά γραμματα είναι η καλύτερη λύση. -
Αν προκειται για σοβαρη αντιπροσωπια και αν εισαι και πελατης τους τοσα χρονια, δεν νομιζω οτι θα πρεπει να φοβασαι. Το τελευταιο πραγμα που θα θελουν ειναι δυσαρεστημενους πελατες.
Βεβαια στην Ελλαδα ειμαστε ποτε δεν ξερεις τί γινεται... -
Εμένα με είχαν χτυπήσει πριν από κανένα τρίμηνο στο πίσω αριστερό φτερό.
Δεν είχα καλέσει τρόχαία ή την ασφαλιστική εταιρεία, μόνο πήρα τα στοιχεία του άλλο οδηγού.Τι έκανα;
Την επόμενη μέρα γράφω αναλυτικά και με σχεδιάγραμμα πως έγινε το τρακάρισμα κτλ.
Πάω στην ασφαλιστική εταιρεία κάνω μια αρνητική δήλωση,κλείνω ραντεβού με τον πραγματογνώμονα και αφήνω το αμάξι στο συνεργαίο (φαναρτζίδικο).
Την επόμενη μέρα που πάει ο πραγματογνώμονας στο φαναρτζή 'συμφωνούν' την τιμή.
Και εφόσον την συμφώνησαν με ειδοποιούν, φτιάχνουν το αμάξι και με την απόδειξη από τον φαναρτζή πάω αυθημερόν στην ασφαλιστική και μου δίνει μια επιταγή για τα λεφτά που πλήρωσα.Τώρα ποιό είναι το όλο μυστικό:
Ότι ο πραγματογνώμονας τις κάθε ασφαλιστικής καλύπτει ορισμένες περιοχές, με αποτέλεσμα αν πηγαίνεις σε συνεργεία που 'δουλεύουνε ' να γνωρίζονται.
Και εφ' όσον εσύ πας σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα σίγουρα ο πραγματογνώμονας που θα σου στείλουν θα είναι λίγο - πολύ γνωστός.
Γιατί κακά τα ψέματα εαν θέλει η εταιρεία να μην σου καλύψει την ζημιά, δεν θα σας την καλύψει.Τώρα επειδή σε ζάλισα, η καλύτερη λύση είναι αυτή που σου πρότειναν.
Μην μπλεχτείς εσύ γιατί ούτε ένα αυρώ δεν θα σου δώσουν.
Ασε να μπλεχτεί μόνο το συνεργείο, αλλά πρόσεξε και τα ψιλά γράμματα όπως προείπαν. -
Ευχαριστω για τις απαντήσεις.
Το αυτοκινητο ειναι σχεδον ετοιμο, αλλα από ότι φαινεται, θα μείνω σε καποιο ποσοστό ακάλυπτος λογω παράγοντα παλαιότητας στα ανταλακτικα, που θαπρεπε κανονικα να προμηθευτω... μεταχειρισμένα, συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσία στην Ελλαδα...Μια λεπτομέρεια: τιμή για ένα λάστιχο 100 ευρω. (απο 'δικό μου' λαστιχά, νεα τιμη λογω πετρελαίου)
Το λαστιχο ειναι Good-Year Eagle Ventura 175/70/14.
πως σας φαίνεται;
-
Καταρχάς προτείνω την εξουσιοδότηση. Γλυτώνεις τα παρακάτω τρεχάματα: πληρώνεις από την τσέπη σου όλο το ποσό της επισκευής, παίρνεις τα τιμολόγια, πηγαίνεις στην ασφαλιστική για να τα καταθέσεις, όπου το πιθανότερο είναι να σου πουν ότι πρέπει να τα μελετήσουν και να πας άλλη μέρα για να πληρωθείς.
Ο χρήστης stayer έγραψε:
... μεταχειρισμένα, συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσία στην Ελλαδα...Δεν γνωρίζω τέτοια νομοθεσία, πρόκειται μάλλον περί 'εθιμικού δικαίου' των ασφαλιστικών εταιριών, για να μειώνουν τα ποσά των αποζημιώσεων. Επιπλέον, το 10% για κάθε χρόνο παλαιότητας, όπως αναφέρεις πιο πάνω, είναι υπερβολικό! Αν είχες αυτοκίνητο 10ετίας δεν θα έπαιρνες μία; Κι αν ήταν 12 ετών θα τους πλήρωνες κι από πάνω;
Μια λεπτομέρεια: τιμή για ένα λάστιχο 100 ευρω. (απο 'δικό μου' λαστιχά, νεα τιμη λογω πετρελαίου) Το λαστιχο ειναι Good-Year Eagle Ventura 175/70/14. πως σας φαίνεται;
Τσιμπημένο! Μάλλον θέλει μεγαλύτερο κέρδος γιατί του ...χαλάς κάποια τετράδα...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Καταρχάς προτείνω την εξουσιοδότηση. Γλυτώνεις τα παρακάτω τρεχάματα: πληρώνεις από την τσέπη σου όλο το ποσό της επισκευής, παίρνεις τα τιμολόγια, πηγαίνεις στην ασφαλιστική για να τα καταθέσεις, όπου το πιθανότερο είναι να σου πουν ότι πρέπει να τα μελετήσουν και να πας άλλη μέρα για να πληρωθείς.Στις 27/4 με κτύπησε (το Clio) μία κυρία που παραβίασε ΣΤΟΠ. Έκανε δήλωση και ακολουθησα την παραπάνω διαδικασία. Προχθες (25/7) μου έδωσαν επιτέλους την επιταγή με το ποσό των τιμολογίων. 3 μήνες ακριβώς. Η ασφαλιστική της είναι ή ΕΓΝΑΤΙΑ.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στις 27/4 με κτύπησε (το Clio) μία κυρία που παραβίασε ΣΤΟΠ. Έκανε δήλωση και ακολουθησα την παραπάνω διαδικασία. Προχθες (25/7) μου έδωσαν επιτέλους την επιταγή με το ποσό των τιμολογίων. 3 μήνες ακριβώς. Η ασφαλιστική της είναι ή ΕΓΝΑΤΙΑ.Είχε ενταχθεί η ζημιά στο σύστημα 'φιλικού διακανονισμού' ή αλλιώς 'άμεσης πληρωμής'; ( )
Αν δεχτούμε ότι έμεινε το αυτοκίνητο ενα μήνα στο συνεργείο ( πολύ είναι ) 2 μήνες μετά την έκδοση και προσκόμιση των τιμολογίων στην ασφαλιστική εταιρία! Ακριβώς στον μέσο όρο των άνω του μετρίου ασφαλιστικών εταιριών.
Και να σκεφτείς ότι η οδηγία του υπουργείου Εμπορίου είναι: πληρωμή το αργότερο μέσα σε ένα μήνα! Παρ'όλα αυτά, να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό! Παίζουν κάτι εξάμηνα και οχτάμηνα... Δεν φαντάζεσαι τι ακούω κάθε μέρα... -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Είχε ενταχθεί η ζημιά στο σύστημα 'φιλικού διακανονισμού' ή αλλιώς 'άμεσης πληρωμής'; ( )Nαι!
Αν δεχτούμε ότι έμεινε το αυτοκίνητο ενα μήνα στο συνεργείο ( πολύ είναι ) 2 μήνες μετά την έκδοση και προσκόμιση των τιμολογίων στην ασφαλιστική εταιρία! Ακριβώς στον μέσο όρο των άνω του μετρίου ασφαλιστικών εταιριών.
Και να σκεφτείς ότι η οδηγία του υπουργείου Εμπορίου είναι: πληρωμή το αργότερο μέσα σε ένα μήνα! Παρ'όλα αυτά, να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό! Παίζουν κάτι εξάμηνα και οχτάμηνα... Δεν φαντάζεσαι τι ακούω κάθε μέρα...Τάκη, το αυτοκίνητο έμεινε μέσα 4 μέρες και την 5η έγινε η κατάθεση των τιμολογίων.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η ασφαλιστική της είναι ή ΕΓΝΑΤΙΑ.
Είχε ενταχθεί η ζημιά στο σύστημα 'φιλικού διακανονισμού' ή αλλιώς 'άμεσης πληρωμής'; ( )
Nαι!
Τότε δεν έχει τόσο σημασία η δικιά της εταιρία όσο η δικιά σου. Απο την δικιά σου αποζημιώθηκες. Και η οποία είναι...;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καταρχάς προτείνω την εξουσιοδότηση. Γλυτώνεις τα παρακάτω τρεχάματα: πληρώνεις από την τσέπη σου όλο το ποσό της επισκευής, παίρνεις τα τιμολόγια, πηγαίνεις στην ασφαλιστική για να τα καταθέσεις, όπου το πιθανότερο είναι να σου πουν ότι πρέπει να τα μελετήσουν και να πας άλλη μέρα για να πληρωθείς.
Στις 27/4 με κτύπησε (το Clio) μία κυρία που παραβίασε ΣΤΟΠ. Έκανε δήλωση και ακολουθησα την παραπάνω διαδικασία. Προχθες (25/7) μου έδωσαν επιτέλους την επιταγή με το ποσό των τιμολογίων. 3 μήνες ακριβώς. Η ασφαλιστική της είναι ή ΕΓΝΑΤΙΑ.
ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ είναι oi πλέον κακοπληρωτές της Ελληνικής ασφλιστικής αγοράς. Και φυσικά μιλάω μόνο για τις 'μεγάλες' γιατί αν πιάσεις τίποτα ΜΙΝΕΤΤΑ ή INTERSALONICA τότε πιάσ' τα αυγό και κούρευτο!
-
Ο χρήστης katsj έγραψε:
......... ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ είναι oi πλέον κακοπληρωτές της Ελληνικής ασφλιστικής αγοράς.
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
......... ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ είναι oi πλέον κακοπληρωτές της Ελληνικής ασφλιστικής αγοράς.
Αν τρακαρεις με Εθνικιστή, τον μπούλο
Και ενω ο Εθνικιστης πληρωνει και βαρβατα ποσα.
τρακαρισμα και επισκευή με καλυψη ασφάλειας- τι κανουμε;