-
Άρχισε το μεταγραφικό παζάρι και οι φήμες όπως πάντα είναι πολλές!
Με την αποχώρηση των Pug / Citroen και την αποδεσμεση μεγάλων ονομάτων και παγκόσμιων πρωταθλητών, πολλά μπορούν γίνουν.
Ελεύθεροι λοιπόν οι Loeb, Gronholm, Martin. Ελεύθερη και μία θέση τουλάχιστον στη Ford, αφού ο Κρέστα όλο και υποβαθμίζεται. Η 2η θέση στην Subaru πάντα παίζει και η άνοδος της Μιτσου αν φέρει και αποτελέσματα, μπορεί να χτυπήσει κάποιο μεγάλο όνομα.Εχουμε και λέμε λοιπόν.
Ο Loeb έχει πει ότι αν η Citroen του εγγυηθεί θέση το 2007 με το C4, πολύ ευχαρίστως θα έτρεχε του χρόνου με ιδιωτική ομάδα (Κρόνους?). Η Ford πάλι φαίνεται να του κάνει πρόταση, όπως και του Μάρτιν με το νέο Focus.Από κει και πέρα γράψε ότι ακούτε.
-
Άρχισε το μεταγραφικό παζάρι και οι φήμες όπως πάντα είναι πολλές!
Με την αποχώρηση των Pug / Citroen και την αποδεσμεση μεγάλων ονομάτων και παγκόσμιων πρωταθλητών, πολλά μπορούν γίνουν.
Ελεύθεροι λοιπόν οι Loeb, Gronholm, Martin. Ελεύθερη και μία θέση τουλάχιστον στη Ford, αφού ο Κρέστα όλο και υποβαθμίζεται. Η 2η θέση στην Subaru πάντα παίζει και η άνοδος της Μιτσου αν φέρει και αποτελέσματα, μπορεί να χτυπήσει κάποιο μεγάλο όνομα.Εχουμε και λέμε λοιπόν.
Ο Loeb έχει πει ότι αν η Citroen του εγγυηθεί θέση το 2007 με το C4, πολύ ευχαρίστως θα έτρεχε του χρόνου με ιδιωτική ομάδα (Κρόνους?). Η Ford πάλι φαίνεται να του κάνει πρόταση, όπως και του Μάρτιν με το νέο Focus.Από κει και πέρα γράψε ότι ακούτε.
-
Άρχισε το μεταγραφικό παζάρι και οι φήμες όπως πάντα είναι πολλές!
Με την αποχώρηση των Pug / Citroen και την αποδεσμεση μεγάλων ονομάτων και παγκόσμιων πρωταθλητών, πολλά μπορούν γίνουν.
Ελεύθεροι λοιπόν οι Loeb, Gronholm, Martin. Ελεύθερη και μία θέση τουλάχιστον στη Ford, αφού ο Κρέστα όλο και υποβαθμίζεται. Η 2η θέση στην Subaru πάντα παίζει και η άνοδος της Μιτσου αν φέρει και αποτελέσματα, μπορεί να χτυπήσει κάποιο μεγάλο όνομα.Εχουμε και λέμε λοιπόν.
Ο Loeb έχει πει ότι αν η Citroen του εγγυηθεί θέση το 2007 με το C4, πολύ ευχαρίστως θα έτρεχε του χρόνου με ιδιωτική ομάδα (Κρόνους?). Η Ford πάλι φαίνεται να του κάνει πρόταση, όπως και του Μάρτιν με το νέο Focus.Από κει και πέρα γράψε ότι ακούτε.
-
Πάντως εγώ έχω την εντύπωση ότι ο Wilson είναι ικανοποιημένος από τον Garde και δύσκολα θα πάρει 2 καινούργιους πρωτοκλασσάτους οδηγούς. Ίσως ένα μεγάλό όνομα και ένα πιστιρικά για τρίτο στο στυλ του Hirvonen. Aπό την άλλη πραγματικά ελπίζω ο Loeb να αγωνιστεί του χρόνου με κάποια ιδιωτική ομάδα γιατί αυτό θα σημαίνει ότι το 2007 θα έχουμε την C4 κάτι που το βρίσκω ως το πιθανότερο σενάριο γιατί δεν μπορεί η Citroen να πετάξει στα σκουπίδια τόσα λεφτά από την εξέλειξη της C4.
-
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=8878
μακαρι να γινει αυτο , ο κοντος και ο ψηλος θα τους πανε αιμα τους υποληπους , η μονη τους απειλη θα ειναι ο πετρος . το κορυφαιο ολης της υποθεσης θα ειναι η XSARA 06 !! φανταζεσται να το παρει και το 2006 ?
μονο αυτο θελω , να δω τον λοεμπ ξανα πρωταθλητη με ιδιωτηκη ομαδα . και τη σιτροεν να ξεπερναει τα 3 συνεχομενα της πεζο , αλλα αυτο δ γινεται αλλα τουλαχιστον θα τα ισοφαριζει στους επομενους αγωνες
-
Οποτε μέχρι τώρα έχουμε:
Ιδιωτ: Loeb/Gro ? με Xsara
Subaru : Solberg / Atkinson ? / Sarazin σε ασφάλτινα?
Ford : Garde ? / Martin? / Duval ? (επίσης ακούγονται για την Ford τα ονόματα του Hirvonen και του Sordo. O McRae είναι και αυτός υποψήφιος εν όψη επιστροφής του.
Mitsubishi: Rovapera / Galli / Panizzi ?
Skoda : McRae ?
Έχουμε κάτι άλλο? Χάρη?
-
η φιατ που θα τρεχει με σ2000 , δ μετραει ? θα τρεχει σε ολους τους αγωνες η στους αγωνες του pwrc ?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Οποτε μέχρι τώρα έχουμε:Ιδιωτ: Loeb/Gro ? με Xsara
Subaru : Solberg / Atkinson ? / Sarazin σε ασφάλτινα?
Ford : Garde ? / Martin? / Duval ? (επίσης ακούγονται για την Ford τα ονόματα του Hirvonen και του Sordo. O McRae είναι και αυτός υποψήφιος εν όψη επιστροφής του.
Mitsubishi: Rovapera / Galli / Panizzi ?
Skoda : McRae ?
Έχουμε κάτι άλλο? Χάρη?
ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η CITROEN ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...Η KRONOS (PONS, STOHL???) ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΕΡΙΚΕΣ XSARA, ENΩ ΝΕΕΣ XSARA ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ Η CITROEN ΓΙΑ ΤΙΣ ORECA (LOEB???), PH SPORT KAI PIEDRAFITA (SORDO?).
H FORD ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ MARTIN KAI DUVAL, ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ O GARDEMEISTER. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Η FORD ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ FOCUS WRC04. ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ (PEREZ COMPANC, ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ 8 ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ) ΕΝΩ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΙΣΧΥΡΑ BUDGET.O WARMBOLD ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (SKODA?) ΕΝΩ Η MITSUBISHI ANAMENETAI NA ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΗΜΑ ΜΕ ΠΙΘΑΝΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ.
Η SKODA, ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ COLIN, ΕΝΩ ΚΑΙ Ο HIRVONEN ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΕΧΟΥΣ.
Ο SORDO MAZEYEI ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ SUBARU ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ THΣ FIAT ΣΤΟ PWRC ΕΝΩ ΚΑΙ Ο DUVAL ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ, ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ XSARA ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΟΡΗΓΩΝ...
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΦΗΜΕΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
[
H FORD ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ MARTIN KAI DUVAL, ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ O GARDEMEISTER. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Η FORD ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ FOCUS WRC04. ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ (PEREZ COMPANC, ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΕ 8 ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ) ΕΝΩ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΙΣΧΥΡΑ BUDGET.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΦΗΜΕΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ.
Εξαιρετικά απίθανο να βρεθεί στην FORD o Duval. Τον θεωρούν απίστευτα κακομαθημενο και του χρεώνουν ότι πέρσι ουσιαστικά τους 'πουλησε' την τελευταία στιγμη. Ο Μartin αν συνεχίσει, θα είναι όπως είχα γράψει και σε κάποιο άλλο θέμα στην θέση του δοκιμαστή της Ford και ίσως να κάνει 1-2 αγώνες.
Οντως ο Companc έχει υπογράψει για το 2006, ενω μάλλον θα τον πλαισιώσει ο Sola και ίσως και ένας τριτος. Θα τρέξουν τουλάχιστον το πρώτο μισό της χρονιάς (μέχρι το καλοκαιρινό κενό δηλάδή) με 04.
Ο Wilso θελει πολύ τον Loeb αλλα ξέρει πως αν η Citroen του υποσχεθει οτι θα επιστρέψει το 2007 με την C4, o γάλλος δεν το κουνάει απο την ομάδα.
Ο McRae έχει ζητήσει να τρέξει με την Ford, χωρίς να πληρώνετε μιας και θα πληρώνετε απο τα δικαιώματα του ομώνυμου παιχνιδιού του σε PC και PS, πιστεύοντας πως τα παθητικά διαφορικά θα τον βοηθήσουν να είναι ανταγωνιστικός, αλλά μαλλόν δεν θεωρείτε πιθανή εκδοχή. -
αυτό που απομένει να δούμε, είναι ένα τρίτο Impreza θα οδηγεί και στους ασφάλτινους αγώνες ο Stephane Sarrazin, κάτι που θα εξαρτηθεί άμεσα από τις εμφανίσεις του στους επόμενους δύο ασφάλτινους αγώνες της χρονιάς. Πάντως, σε διαφορετική περίπτωση, ο Chris Meeke είναι ένας από τους οδηγούς που ενδιαφέρουν την ιαπωνική ομάδα, ενώ υπάρχει έντονη φημολογία ότι ο Bρετανός έχει συμφωνήσει.
αντιγραφη απο το ραλι.τζι αρ
-
Αν ισχύουν οι φήμες για τους μεταγραφικούς στόχους της Ford, τότε πραγματικά απογοϊτεύομαι. Με τόσους οδηγούς να μένουν ελεύθεροι περίμενα κάτι παραπάνω από την Ford. Έχω την εντύπωση ότι κανείς από αυτούς τους οδηγούς δεν μπορεί να κάνει την διαφορά.
-
pavlo που εμαθες οτι ο Colin ζητησε κα
τι τετοιο?εγω εμαθα απο φιλο στην Αγγλια οτι δεν υπαρχει
περιπτωση να γυρισει ο Mcrae στην Ford. -
O ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ **MARCUS GRONHOLM **ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ FORD ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
FULL ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ WILSON! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
O ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ **MARCUS GRONHOLM **ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ FORD ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
FULL ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ WILSON!Σωστός ο Wilson!Επιτέλους αποφάσισε να χαλάσει χρήματα μπας και πάρει Πρωτάθλημα!
Αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
O ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ **MARCUS GRONHOLM **ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ FORD ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
FULL ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ WILSON!Αυτή ήταν είδηση!!!
-
Τουλάχιστον δεν θα σκύβει πια μέσα στο αυτοκίνητο.
-
Ας ελπίσουμε οτι δεν θα τραβήξει οτι τράβηξε με το 306!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ας ελπίσουμε οτι δεν θα τραβήξει οτι τράβηξε με το 306!ΕΝΝΟΕΙΣ 307...
-
Tι 6 τι 7; Μισο εκατοστο τα χωρίζει στο πληκτρολογιο
-
πιστευω εκανε τη καλυτερη κινηση ο ψηλεας!
νεα ομαδα αμαξι θα παιξει μπαλα τελειως διαφορετικα.αντε να δουμε τι θα κανει γιατι δεν νομιζω να χωνεψε το αχωνευτο 307.
WRC μεταγραφές 2006