-
Τελικά, η Subaru και η Mitsubishi τιμωρήθηκαν με χρηματικό πρόστιμο για το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα βρέθηκαν να έχουν βαρος κάτω από το επιτρεπόμενο.
Δε γνωρίζουμε τι οδήγησε τους αγωνοδίκες να πάρουν αυτή την απόφαση. Μήπως Νάσο θα μπορούσες να μας εξηγήσεις τι έγινε στις περιπτώσεις αυτές; Μέχρι τότε και εν αναμονή της νέας απόφασης (αλήθεια νεότερα έχουμε;) παραθέτω μερικές εύλογες απορίες
Έτρεξαν ή δεν έτρεξαν στην SSS, που δεν παύει να είναι μια ειδική του αγώνα, με μη επιτρεπτό βάρος; (Έστω από 3 έως 11 κιλά λιγότερο)
Τι πάει να πει 'δεν το κάναμε επίτηδες'. Στην παραβίαση του συγκεκριμένου κανονισμού βάζουμε θέμα πρόθεσης ή προέχει το γεγονός ότι υπάρχει πλεονέκτημα από την 'αβλεψία' αυτή; Εδώ ο Martin ακυρώθηκε για μια πέτρα και ο Gronholm επειδή μιλούσε με μηχανικό (λες και δεν μπορούσε να ρωτήσει από το τηλέφωνο)
Οι γεφυροπλάστιγγες δεν είναι διακριβωμένες από διαπιστευμένα και εγκεκριμένα εργαστήρια ώστε τα πιστοποιητικά τους να δείχνουν με ακρίβεια τις όποιες αποκλίσεις;
-
Τελικά, η Subaru και η Mitsubishi τιμωρήθηκαν με χρηματικό πρόστιμο για το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα βρέθηκαν να έχουν βαρος κάτω από το επιτρεπόμενο.
Δε γνωρίζουμε τι οδήγησε τους αγωνοδίκες να πάρουν αυτή την απόφαση. Μήπως Νάσο θα μπορούσες να μας εξηγήσεις τι έγινε στις περιπτώσεις αυτές; Μέχρι τότε και εν αναμονή της νέας απόφασης (αλήθεια νεότερα έχουμε;) παραθέτω μερικές εύλογες απορίες
Έτρεξαν ή δεν έτρεξαν στην SSS, που δεν παύει να είναι μια ειδική του αγώνα, με μη επιτρεπτό βάρος; (Έστω από 3 έως 11 κιλά λιγότερο)
Τι πάει να πει 'δεν το κάναμε επίτηδες'. Στην παραβίαση του συγκεκριμένου κανονισμού βάζουμε θέμα πρόθεσης ή προέχει το γεγονός ότι υπάρχει πλεονέκτημα από την 'αβλεψία' αυτή; Εδώ ο Martin ακυρώθηκε για μια πέτρα και ο Gronholm επειδή μιλούσε με μηχανικό (λες και δεν μπορούσε να ρωτήσει από το τηλέφωνο)
Οι γεφυροπλάστιγγες δεν είναι διακριβωμένες από διαπιστευμένα και εγκεκριμένα εργαστήρια ώστε τα πιστοποιητικά τους να δείχνουν με ακρίβεια τις όποιες αποκλίσεις;
-
Τελικά, η Subaru και η Mitsubishi τιμωρήθηκαν με χρηματικό πρόστιμο για το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα βρέθηκαν να έχουν βαρος κάτω από το επιτρεπόμενο.
Δε γνωρίζουμε τι οδήγησε τους αγωνοδίκες να πάρουν αυτή την απόφαση. Μήπως Νάσο θα μπορούσες να μας εξηγήσεις τι έγινε στις περιπτώσεις αυτές; Μέχρι τότε και εν αναμονή της νέας απόφασης (αλήθεια νεότερα έχουμε;) παραθέτω μερικές εύλογες απορίες
Έτρεξαν ή δεν έτρεξαν στην SSS, που δεν παύει να είναι μια ειδική του αγώνα, με μη επιτρεπτό βάρος; (Έστω από 3 έως 11 κιλά λιγότερο)
Τι πάει να πει 'δεν το κάναμε επίτηδες'. Στην παραβίαση του συγκεκριμένου κανονισμού βάζουμε θέμα πρόθεσης ή προέχει το γεγονός ότι υπάρχει πλεονέκτημα από την 'αβλεψία' αυτή; Εδώ ο Martin ακυρώθηκε για μια πέτρα και ο Gronholm επειδή μιλούσε με μηχανικό (λες και δεν μπορούσε να ρωτήσει από το τηλέφωνο)
Οι γεφυροπλάστιγγες δεν είναι διακριβωμένες από διαπιστευμένα και εγκεκριμένα εργαστήρια ώστε τα πιστοποιητικά τους να δείχνουν με ακρίβεια τις όποιες αποκλίσεις;
-
H απόφαση των αγωνοδικών δεν είναι οριστική. Με βάση το άρθρο 179b του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, διατηρούν το δικαίωμά τους να την ξαναεξετάσουν. Το οποίο θα γίνει αύριο στο Παρίσι, στο περιθώριο της συνάντησης του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA. Στα επίσημα αποτελέσματα δίπλα στους Galli, Solberg και Sarrazin υπάρχει ένας αστερίσκος που σημαίνει ακριβώς αυτό.
Μέχρι τότε, δεν θα ήθελα να τοποθετηθώ
-
Γιατί δεν λεμε ότι η ζυγαριά του μπάρμπα Νάσσου, είναι ΟΚ!?
Ενα κιλό στα πόσα χάνει κ. Τ.Εφ?
Και μετά, σιγά μην αλλάξει η απόφαση-μπάζο των αγωνοδικών; Αν ο Πέτρος ήταν στους βαθμούς θα ήθελα να ήξερα τι θα ΄πεκαναν οι φωστήρες στο Παρίσι. Πάντως οι αγωνοδίκες τα ακουσαν τα μπινελίκια τους από τα αφεντικά της FIA.
Αλήθεια Ανίτα, πως επιλέγονται οι αγωνοδίκες; Εμείς τους βάλαμε και να τους χαιρόμαστε, ή τους ορίζουν; Τον δικό μας; Τι εκτιμήσαμε; Επειδή δεν μασας, θα μας πεις!
Νάσσο τι λες για την απόφαση; Πάντως ο Μαυρουδής δεν θα έβγαζε΄τέτοια απόφαση! Εντάξει αν ήμουν, αν... λέμε και μακριά αοπό μένα τέτοιες καρέκλες, θα τους έχωνα ένα 3λεπτο στο κεφάλι στο ΟΑΚΑ για να τους έχω αύριο κ.λπ στα βουνά να τους απολαύσουν οι φορουμαίοι, αλλά σκέτα χρήματα που τον βρήκαν αυτόν τον κανονισμό?
Στρατς -
H ζυγαριά της ΕΛΠΑ με την οποία έγιναν όλες οι μετρήσεις χάνει, σύμφωνα με το πιστοποιητικό διακρίβωσής της, 0,65 κιλά για την περιοχή βαρών που μας ενδιαφέρει (1120 - 1280 κιλά).
-
ΥΕS!
S
xexexe -
Μάλιστα. Οι αποκλίσεις λοιπόν είναι συγκεκριμένες. Δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Λαμβάνονται υπόψη στη μέτρηση και τέλος.
Εν αναμονή λοιπόν της νέας απόφασης. Ας ελπίσουμε ότι αυτή θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να μη θεωρείται η έλλειψη λασπωτήρων μεγαλύτερο αδίκημα από το βάροςΕπιτέλους, αυτοί οι κανονισμοί πρέπει να γίνουν σαφέστεροι και να μη στέλνουν το μπαλάκι στους αγωνοδίκες και στη δική τους 'διακριτική ευχέρεια'. Γιατί έτσι πάντα θα υπάρχουν υπόνοιες για κάθε απόφαση ανάλογα με το πρόσωπο, την ομάδα ή την εκάστοτε βαθμολογία.
ΥΓ: Νομίζω πως οι αγωνοδίκες ορίζονται από τη FIA (τουλάχιστον οι 2 ξένοι)
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Γιατί δεν λεμε ότι η ζυγαριά του μπάρμπα Νάσσου, είναι ΟΚ!?
Ενα κιλό στα πόσα χάνει κ. Τ.Εφ?
Και μετά, σιγά μην αλλάξει η απόφαση-μπάζο των αγωνοδικών; Αν ο Πέτρος ήταν στους βαθμούς θα ήθελα να ήξερα τι θα ΄πεκαναν οι φωστήρες στο Παρίσι. Πάντως οι αγωνοδίκες τα ακουσαν τα μπινελίκια τους από τα αφεντικά της FIA.
Αλήθεια Ανίτα, πως επιλέγονται οι αγωνοδίκες; Εμείς τους βάλαμε και να τους χαιρόμαστε, ή τους ορίζουν; Τον δικό μας; Τι εκτιμήσαμε; Επειδή δεν μασας, θα μας πεις!
Νάσσο τι λες για την απόφαση; Πάντως ο Μαυρουδής δεν θα έβγαζε΄τέτοια απόφαση! Εντάξει αν ήμουν, αν... λέμε και μακριά αοπό μένα τέτοιες καρέκλες, θα τους έχωνα ένα 3λεπτο στο κεφάλι στο ΟΑΚΑ για να τους έχω αύριο κ.λπ στα βουνά να τους απολαύσουν οι φορουμαίοι, αλλά σκέτα χρήματα που τον βρήκαν αυτόν τον κανονισμό?
ΣτρατςΣκέτα χρήματα κανονισμός;;;;
ΜΑ ΣΤΟ ΑΧΑΙΟΣ!!!!!!!!!!!
Ελληνικότατον!! -
Aάααστο το Αχαιός GeorgeTabs καλύτερα! Άκρως Ελληνικόν!
-
Οι 2 αγωνοδίκες ορίζονται από τη FIA και ο 3ος από τη χώρα που διοργανώνει τον αγώνα.
Στο Ακρόπολις πρόεδρος αγωνοδικών ήταν ο Chris Mehmel και ο άλλος FIA αγωνοδίκης ήταν ο Garry Connely (ο πρώην αλυτάρχης του ράλι Αυστραλίας). Ο Ελληνας αγωνοδίκης ήταν ο Γιώργος Δρακάκης.
-
Τα αποτελέσματα μένουν ως έχουν αφού δεν προσκομήθηκαν νέα στοιχεία.
Μάλιστα.Να μην το ξεχάσω. Επισημαίνεται ότι η απόφαση αυτή των αγωνοδικών δεν μπορεί να αποτελέσει δεδικασμένο
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τα αποτελέσματα μένουν ως έχουν αφού δεν προσκομήθηκαν νέα στοιχεία.Τι νέα στοιχεία εκτός της μέτρησης δηλαδή?
Ποινές σε Subaru & Mitsubishi