-
Θέλω να σχολιάσω το μεράκι των ανθρώπων εκεί στην Κοζάνη-Βελβεντό που βγήκε τελικά όλο το διήμερο.
Υπήρχε μια αίσθηση φιλοξενίας και μακάρι να είναι όλοι οι αγώνες έτσι.Eπίσης εντυπωσιακό ήταν ότι υπήρχαν αφίσσες παντού στην περιοχή, και με μια βόλτα που κάναμε στην Κοζάνη το βράδυ του Σαββάτου το διαπιστώσαμε κι εκεί.
Φτάσαμε βέβαια το αυτονόητο , που είναι η προβολή μιας αγωνιστικής εκδήλωσης, να το θεωρούμε εντυπωσιακό, αλλά εν πάσει περιπτώση στον τομέα αυτό πήραν άριστα οι άνθρωποι εκεί.Στο αγωνιστικό δεν θα σταθώ πολύ, ήταν μια κακή μέρα για εμάς, απλά θα συγχαρώ τον glf για την εντυπωσιακή επίδοσή του και για το κουράγιο του να τρέχει ταυτόχρονα και σε οργανωτικά θέματα.
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη στο ΔΕΘ.
-
ΓΚΆΛΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!! ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΝΙΚΟΛΑΚΗ?
-
Τα αποτελεσματα.
http://www.smakracing.gr/files/sprint20 ... esmata.htm
-
..τελικά Κώστα πρέπει να τσίμπησα μια μίνι ηλίαση με το πήγαινε-έλα όλη τη μέρα... κάπου έχασα και το καπέλλάκι μου.. ακόμα και τώρα δεν είμαι οκ..
περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ. έτσι πρέπει να είναι τα σπριντ. σε τέτοιο κλίμα, με τόσο κόσμο, με τέτοια υποστήριξη από την τοπική κοινωνία, σε τέτοια φανταστικά μέρη και διαδρομές. όποιος 'έζησε' από το Σάββατο τους ρυθμούς της διοργάνωσης θα καταλαβαίνει τι λέω.
για την διαφήμιση είναι και άλλα που δεν ξέρετε όπως μια εκπομπή που κάναμε την Παρασκευή σε τοπικό κανάλι για να βάλουμε τον κόσμο στο κλίμα και φυσικά δείξαμε και αγωνιστική δράση από άλλες χρονιές.
προσωπικά ξεθεώθηκα λίγο γιατί όπως έχω ξαναπεί βοηθάω και στα αποτελέσματα όμως φέτος είμασταν φαουλ αφού δεν προβλέψαμε την μέτρση στα εκατοστά του δευτερολέπτου και έτσι η άθροιση των δύο χρόνων έγινε με το.. χέρι (οχι από τη Γραμματεία) και μάλιστα είχαμε και λάθη στις πρώτες φωτοτυπίες που δώσαμε) αλλά χωρίς αλλαγές σε κατάταξη ή κάτι άλλο, οπότε μικρό το κακό. φυσικά έγινε διπλός και τριπλός έλεγχος και τα τελικά αποτελέσματα μοιράστηκαν στο γεύμα μετά το τέλος του αγώνα και είναι αυτά που έχω στο site. (μπράβο Ασθενοφόρε που τα τσίμπησες).
Ηδη έβαλα πολλές φωτογραφίες και θα δείτε τι όμορφα που περάσαμε, ενώ τώρα θέλω να βάλω όλα τα αυτοκίνητα του αγώνα όπως τα τραβήξαμε φωτογραφία το πρωι στην εκκίνηση.
..και άμα κάνω και μια περιγραφή θα τα στείλω και στα sites
το αγωνιστικό κομμάτι ήταν απλό για μένα, δύο περάσματα χωρίς λάθη και όσο γίνεται πιο γρήγορα. δοκίμασα και αμορτισερ Peugeot Sport που πήρα μεταχειρισμένα και κάνανε δουλειά, το μπλοκέ έβαζε και λίγο μούρη μέσα.
στο πρώτο σκέλος δεν ειχαμε μπαταρία στην ενδοσυννενόηση και ο Θοδωρής ο συνοδηγός τα φώναζε !!! καλά που ο apostolis είχε... εργοστασιακού επιπέδου υποστήριξη για τα παιδιά από τα Γιάννενα και μου έδωσε μπαταρία (την ώρα που έβγαζα αποτελέσματα Α σκέλους.....) και είμασταν οκ για τη συνέχειαφέτος είχαμε ακόμα πιο πολύ κόσμο, ο καιρός τέλειος για αγώνα (πέρυσι ήταν τον Ιούλιο και είχε πιο πολύ ήλιο) και πιστεύω ότι όποιος ήρθε πέρασε καλά. περιμένω και άλλα σχόλια από όποιον κατέβηκε στον αγωνα.
-
Νικόλα;
Τί χρόνοι είναι αυτοί βρε παλιόπαιδο; -
ε όσο να 'ναι τρίτη χρονιά την τρέχω σα διαδρομή. και άμα δεις, ο Μπιλαδέρης ο Ιορδάνης με έπιασε στο δεύτερο σκέλος. η πλάκα είναι οτι τον έχουμε φοιτητή στην Κοζάνη και βρισκόμαστε
-
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΧΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ.
-
Έστω και λίγο ...'καπελωμένος' , οι εντυπώσεις απο τον αγώνα:
Οι άνθρωποι της Λέσχης της Κοζάνης , μαζί με τον Δήμαρχο του Βελβεντού και τους τοπικούς εθελοντές και χορηγούς κάνανε τα πάντα για να στήσουν σωστά τον Αγώνα , για να φιλοξενήσουν τα πληρώματα , για να διευκολύνουν τους θεατές (που ήταν πολλοί και απο μακρυά - αποτέλεσμα της καλής προβολής ) και άγγιξαν το άριστα.
Τους αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ !!! , με ιδιαίτερη αναφορά στον άνθρωπο - πασπασπαρτού του αγώνα , τον Νίκο Γκάλφα !!!!!
Δύσκολο να βλέπεις αγωνιζόμενο να βοηβάει τόσο πολύ στα της οργάνωσης , να τρέχει στον Αγώνα και για τον Αγώνα !!!!!
(Νίκο , γιατί δεν ζήτησες καπελάκι ??? υπήρχε backup !!! )Απο τα Γιάννενα , είχαμε 4 πληρώματα της ΕΛΕΤΑ στον Αγώνα .
(η αναφορά γίνεται με βάση τον αριθμό συμμετοχής)Νο 5 . Πάνος Παύλου - Χρήστος Οικονόμου , με Lancia Intergralle , Ε/12,
στον ΠΡΩΤΟ τους αγώνα, είχαν δύσκολη στιγμή , όταν 4 λεπτά !!! πρίν την εκκίνηση του πρώτου σκέλους βράσαν τα νερά του κινητήρα , και ευτυχώς , με την ΒΟΗΘΕΙΑ και του service του Δουλκερίδη βάλαμε νερό απο το αυλάκι !!!!!!! και τα παιδιά πήραν GO στην ώρα τους .Στα μισά της διαδρομής , η Lancia έκανε πάλι τα δικά της και στο δεύτερο σκέλος ζητήσαμε -και πήραμε - απο τον Αλυτάρχη άδεια να ξεκινήσει τελευταίο αυτοκίνητο , έγιναν επιτόπου κάποιες διορθώσεις και έτσι ολοκλήρωσαν τον πρώτο τους αγώνα .Νο 42 . Χρήστος Μπάης - Γιώργος Μπάης , με Peugeot 106 1,3 Rally , A/5,
επίσης στον ΠΡΩΤΟ τους αγώνα , είδαν με έκπληξη , στον τερματισμό του Α΄σκέλους να λείπουν ο ιμάντας του δυναμό και η πάνω τάπα λαδιού του κινητήρα . Στο service τοποθετήθηκε καινούργιος ιμάντας και δανεική -απο φίλο θεατή με ίδιο αυτοκίνητο !!!- τάπα λαδιού , και έτσι και αυτοί είχαν την ευχάριστη εμπειρία να τερματίσουν στον Πρώτο τους Αγώνα.Νο 43 . Σπύρος Ζάρρας - Γιώργος Γκόλιας , με MG Rover 25 , N/1 ,
είχαν καλή ημέρα, και με δύο απροβλημάτιστα περάσματα, το ευχαριστιθήκαν , κάνοντας μάλιστα τον τέταρτο χρόνο στην κλάση τους .Νο 44 . Λευτέρης Λαζάρου - Γιώτα Ζώη , επίσης με MG Rover 25 , N/1,
είχαν την 'στιγμή' τους σε ένα ανηφορικό αριστερό πέταλο , με αποτέλεσμα να βγούν απο τον δρόμο και να εγκαταλείψουν .
Η ειρωνεία είναι πώς 10 στροφές πιό πάνω , φίλοι των παιδιών απο τα Γιάννενα και την Θεσσαλονίκη τους περίμεναν με ...πανώ ' Forza Lazarou'
και μέχρι εκεί ο Λευτέρης είχε πολύ καλό χρόνο ...
Όμως , οι άνθρωποι του ΣΜΑΚ είχαν για την Γιώτα κύπελλο , για να τιμήσουν την μοναδική κυρία του αγώνα , και έτσι η πίκρα της εγκατάλειψης μετριάστηκε κατά πολύ.Εκ μέρους των πληρωμάτων , των ανθρώπων των service αλλά και των θεατών που ήρθαν απο τα Γιάννενα , ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .
Ελπίζουμε να φθάσουμε , στο Sprint που θα διοργανώσουμε εδώ , τον πήχη , εκεί ψηλά που τον φτάσατε
Αποστόλης Νούσιας ,
προσωπικά , και για την ΕΛΕΤΑ. -
το service από τα Γιάννενα βοήθησε και μένα !!! οταν ξεκινούσαμε για το πρώτο σκέλος είδα οτι η peltor δεν ειχε μπαταρία !! και το κάναμε στα φωναχτα (ο Θοδωρής ο συνοδηγός μου δηλαδή). και λίγο πριν ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος και ενώ ήμουν απασχολημένος για να δώσουμε τα αποτελέσματα σκέλους στα πληρώματα, ευτυχώς που πέρασε ο Αποστόλης και έλυσε το πρόβλημα ! ...αλλιώς δεν προλάβαινα να βρω μπαταρία.... χεχεχε
για την έξοδο του 44 μου είπαν οτι ενώ μπήκαν ωραία στο πέταλο και φαινόταν οτι θα στρίψουν πολύ καλά, τους πέταξε 'ύπουλα' προς τα έξω. τα παιδια τι είπαν ?
για την integralle ακουσα οτι έκανε μια φανταστική εκκίνηση
αντε κανονίστε για το σπριντ να ανταποδώσουμε την επίσκεψη
-
α να μη το ξεχάσω...
οι φωτογραφίες του αγώνα
http://www.smakracing.gr/4/78/138/και .... φωτογραφίες από τα πληρώματα που συμμετείχαν, στο χώρο εκκίνησης .
http://www.smakracing.gr/4/78/141/ -
Αριστες οι εντυπώσεις και από εμάς γιά την φιλοξενία και την οργάνωση του αγώνα.Ηταν η πρώτη φορά που πήγαινα σε σπρίντ της Κοζάνης και πραγματικά εντυπωσιάστηκα.
Η ειδική όμορφη με καλό κράτημα και πάρα πολύ κόσμο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον συνοδηγό μου (πρώτος του αγώνας!!) που ήρθε τελευταία στιγμή να αντικαταστήσει τον μόνιμο που λόγω κάποιου προβλήματος δεν μπόρεσε να ανέβει Κοζάνη.
Ετσι με τρία μόλις περάσματα στις 7 το απόγευμα και στην ουσία χωρίς γραπτά ξεκινήσαμε την Κυριακή το πρωί γιά να το ευχαριστηθούμε όπως και έγινε.
Glf συγχαρητήρια γιά την επίδοση σου και στον αγώνα και στα οργανωτικά.
Hyperion χάρηκα γιά την από κοντά γνωριμία.
Το δικό μας πρόγραμμα για φέτος θα συνεχιστεί με ένα ακόμη σπριντάκι στις 10 Ιουλίου (ΑΛΑΜΑΠ), ΔΕΘ, και τέλος Αττικό. -
Ο χρήστης glf έγραψε:
α να μη το ξεχάσω...οι φωτογραφίες του αγώνα
http://www.smakracing.gr/4/78/138/και .... φωτογραφίες από τα πληρώματα που συμμετείχαν, στο χώρο εκκίνησης .
http://www.smakracing.gr/4/78/141/Συνεχίζει να με εντυπωσιάζει η όρεξη και το μεράκι σας εκεί πάνω.
Μακάρι να δούμε και ένα mini rally του χρόνου εκεί (και ας είστε πιο διαβασμένοι στις ειδικές, χαλάλι... )
-
o.. ντόπιος πλυθυσμός συνεχώς ρωτάει πότε θα κάνουμε ανάβαση στην Καστανια....
-
το 5αρι του Χαραλαμπιδη γιατι τρεχει 2000κ.ε. και ανω???
Μπραβο παιδια.Γκαλφα εκανες τρομερους χρονους απο οτι ειδα και απο τους υπολοιπους.ΜΠΡΑΒΟ
και ο Διαφας καλος
-
κάθε αυτοκίνητο με turbo πάει στην κατηγορία κυβικά * 1,7
-
Νίκο συγχαρητήρια για την επίδοσή σου και την νίκη σου στην κλάση σου.
Από ότι είδα είχες πολύ καλούς χρόνους.
Κρίμα για τον φίλο μου τον Διάφα που αντιμετώπισαν προβλήματα, παρόλα αυτά βγήκαν πρώτοι στην κατηγορία τους.
Αλήθεια γιατί τρέχει στην κλάση άνω των 2.0 κυβικών? -
Ο χρήστης Renault 19 16V έγραψε:
Κρίμα για τον φίλο μου τον Διάφα που αντιμετώπισαν προβλήματα, παρόλα αυτά βγήκαν πρώτοι στην κατηγορία τους.
Αλήθεια γιατί τρέχει στην κλάση άνω των 2.0 κυβικών?Γιατί το αυτοκίνητό του είναι kit car δίλιτρο και στα σπριντ τα kit car (εκτός των Α/0 kit car) αγωνίζονται στην 'επόμενη' κλάση
-
Ο χρήστης Renault 19 16V έγραψε:
Νίκο συγχαρητήρια για την επίδοσή σου και την νίκη σου στην κλάση σου.
Από ότι είδα είχες πολύ καλούς χρόνους.
Κρίμα για τον φίλο μου τον Διάφα που αντιμετώπισαν προβλήματα, παρόλα αυτά βγήκαν πρώτοι στην κατηγορία τους.
Αλήθεια γιατί τρέχει στην κλάση άνω των 2.0 κυβικών?Τα kit-car πάνε μια κατηγορία πάνω....
-
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση δεν το ήξερα.
-
..και μεις πριν τον αγώνα το μάθαμε
9o Ραλλυ Σπριντ Κοζάνης