-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
wipeout ^2http://www.youtube.com/watch?v=wuEMUkBE ... re=related
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
wipeout ^2http://www.youtube.com/watch?v=wuEMUkBE ... re=related
Το ποστμπαγκαζ γιατι το ανοιξε;Αεροφρενο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
wipeout ^2
http://www.youtube.com/watch?v=wuEMUkBE ... re=related
Το ποστμπαγκαζ γιατι το ανοιξε;Αεροφρενο;
Αυτο θα ρωτουσα και εγω....
-
προσοχή προσοχή, διπλοσέντονο!!
Test drive υβριδικού ποδηλάτου, κατ απαίτηση των θαμώνων του τοπικούΗ συγκάτοικος είχε για μιά βδομάδα στα πλαίσια μιας έρευνας της philips που εργάζεται ένα 'ηλεκτρικό' ποδήλατο της GIANT.
Η αγορά του υβριδικού ποδηλάτου στην ολλανδία έχει γνωρίσει αρκετή άνοδο τελευταία. Μπορεί να μην έχουμε ανηφόρες, όπως κάποιοι κακεντρεχείς θα σπεύσουν να σπεκουλάρουν , αλλά έχουμε
1)αέρηδες
2)αρκετούς έως πολλούς που μπορεί να βρίσκονται ακόμα και 20 χλμ απ την δουλειά και να πηγαίνουν με το ποδήλατο
3)υπερήλικες σαν την γιαγιά σας στο σούβαρδο που καβαλάει το ποδηλατάκι της και πάει λαϊκή για ψώνιασήμερα το πρωί το πήρα κι εγώ μια βολτούλα στη γειτονιά και παραθέτω εντυπώσεις:
το ποδηλατάκι μας είναι αυτό
είναι εξοπλισμένο με δύο μπαταρίες Li-ion
(βγαίνει και σε έκδοση με μία) που είναι μονταρισμένες στην σχάρα σε ειδική θήκη:
το μοτέρ που υποβοηθά δίνει κίνηση στην μπροστινή ρόδα
ενεργοποιείται μόνο εφόσον κάνεις πεντάλ και σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε τρία προγράμματα, eco normal & sport. Η ενεργοποίηση της υποβοήθησης γίνεται από την μανέτα δεξιά (όπου και επιλέγεις και ποιό battery pack θες να χρησιμοποιήσεις εφόσον έχεις εγκατεστημένο και το δεύτερο) ενώ απ το ματζαφλάρι αριστερά επιλέγεις το mode λειτουργίας:
σύμφωνα με το μανουάλι η αυτονομία του φτάνει τα 140 χλμ σε ευθύ δρόμο στο eco ενω πέφτει στα 35 για δυνατό άνεμο ή απότομη ανηφόρα.
οδηγικές εντυπώσεις
πρώτα απ όλα ως city bike έχει τελείως διαφορετική αίσθηση για όσους έχουν συνηθίσει στα mountain σαν και την αφεντιά μου. Παρ όλο που είμαι 2,5 χρόνια εδώ αρνούμαι ακόμα να υποκύψω στην άνεση τους (κάθεσαι εντελώς αναπαυτικά, όρθια, ταριφάδικα χωρίς να σκύβεις καθόλου με αποτέλεσμα να μπορείς να κάνεις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να πιάνεσαι)
αλλά αυτά είναι για πούστ@δεςτο συγκεκριμένο έρχεται και με συσπασιόν στην μπροστινή ρόδα
με αποτέλεσμα πραγματικά να μην καταλαβαίνεις τπτ.
η αίσθηση της ηλεκτρικής υποβοήθησης έχει πλάκα.
στα έκο και νορμαλ η εμπλοκή της είναι πολύ ομαλή και η βοήθεια που σου δίνει αισθητή. Η μεγαλύτερη πλάκα είναι στα φανάρια που ξεκινάς γρηγορότερα απ όλους αφήνοντας τους με έντονα προβληματισμένο ύφος για την άνεση που τους ψ@λιασες
στο sport το μοτερ βοηθάει κάπως απότομα, και προσωπικά δεν μπόρεσα να καταλάβω τρελή διαφορά.
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να μετρήσω ταχύτητα, αλλά πρέπει να πήγαινα με πάνω απο 20 στο χαλαρό.αρνητικά που εντόπισα:
θέλει προσοχή όταν στρίβεις και κάνεις πεντάλ, μιας και μπαίνει η υποβοήθηση και σε γλιστερό δρόμο είμαι περίεργος τί θα μπορούσε να γίνει
είναιν αρκετά βαρύ λόγω τον μπαταριών, και το να ποδηλατείς χωρίς την υποβοήθηση είναι αρκετά κουραστικό.
ο φορτιστής δεν είναι ενσωματωμένος,
οπότε περιορίζει την αυτονομία (δεν μπορείς να το φορτίσεις στη δουλειά πχ) αλλά απ την άλλη γλιτώνεις αρκετό βάροςτιμή του πακέτου?
1500€
συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι πολλές εταιρίες έχουν το λεγόμενο bike scheme
(δίνεις 5 μέρες άδεια, απ τις 35 που έχεις, manoksy και παίρνεις 700€) το κόστος δεν είναι απαγορευτικό.αλλά είπαμε, αυτά είναι πούστ@κα πράγματα
άντε και μια φωτό του γκαράζ μας, με κάποια απ τα ποδήλατα:
αναλογία ποδηλάτων ανά ένοικο, λίγο πάνω από 2
(οι εικόνες κλασσικά κόβονται, δεξί κλι και προβολή )
-
Eλπιζω οτι εσυ τραβηξες τις φωτο και δεν εισαι αυτος που φοραει σαγιοναρες με καλτσες
Bottom line: θα το αγοραζες;
-
είπαμε, εδώ αρνούμαι να οδηγήσω city bike, θα βάλω σαγιονάρα με σοσόνι?
δεν θα το αγόραζα, γιατί, είναι ποδήλατο που εδώ δεν μπορείς να το αφήσεις έξω ούτε για πλάκα.
αν έμενα όμως σε κάποιο χωριό έξω απ το eindhoven και έκανα κανα 30άρι χλμ τη μέρα, θα το σκεφτόμουν σοβαρά
(ή θα έφερνα την πάπια απ την ελλάδα και θα έδινα ρεσιτάλ καγκουριάς )
-
κάλτσα και διχαλωτή σαγιονάρα
που πας ω ρε τσοπάνη και θέλεις και review.
20χλμ μακρυά απο τη δουλειά! δηλαδή το round trip είναι μαραθώνιος. άμα φυσάει κιόλας.....άσταλοιπόν, to sum up, βρες τον αισθητήρα για το πεντάλ και μετακίνησε ή βάλε έναν παράλληλο στο κέντρο της πίσω ρόδας ώστε το μοτέρ να μπαίνει και χωρίς να κάνεις πετάλι (εννοείται άμα δεν έχεις κόντρα)
κάνε μοντίφα να δίνεις ρεύμα και σε ανεμιστηράκι στο τιμόνι για τις ζεστές μέρες
καγκούρεψε το και λίγο με κανά φωτάκι νέον
και μόλις το βαρεθείς μετά απο καμία εβδομάδα ΣΠΑΣΤΟ.
οι μπαταρίες παρακαλώ να κρατηθούν για μελλοντικές εφαρμογές.
-
Αρα αν κανεις πενταλ σε σαπουνι και υποβοήθηση φευγεις με τα 4, αλλιως τρως επικα μουτρα; Ρε, αυτο ειναι για πολύ χαβαλέ
-
Αφου δινει κινηση στην εμπρος ροδα δεν θα μπορουσε να προσαρμοστει μια μικρη γεννητρια στην πισω ;
Σιγα μπας και ημουν ο πρωτος που το σκεφτηκε
-
Η οποία θα φόρτιζε όταν δεν κάνεις πενταλ
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η οποία θα φόρτιζε όταν δεν κάνεις πενταλΑκριβως .Απλα να βοηθουσε την μπαταρια οσο κινείται το ποδηλατο.
-
Και δεν παιρνει Toyota Prius να κανει παρεα στην ΕΥΑ? Τα αντρικα ποδηλατα ειναι ΜΤΒ
-
για ξανασκεφτείτε τί είπατε, φέρνοντας στο μυαλό σας πότε φορτίζει τις μπαταρίες του το πριους
η ιδέα της επαναφόρτισης είναι καλή, αλλά είναι και το κόστος στη μέση έτσι?
την ίδια ερώτηση μου έκανε κι ο συγκάτοικος, και είναι και ηλ. μηχ πανάθεμά τον
(αλλά κομπιουτεράκιας, τί περιμένεις )
-
Μα αυτό λέμε, όταν κάνεις coasting χωρίς γκάζι να φορτίζει
-
Υπάρχουν τέτοιοι μηχανισμοί στην αγορά (να λειτουργούν σαν γεννήτρια) ? Δεν έχω δει τέτοια ποδήλατα.
-
έχουμε και cameltoe στις φωτοζ
τόση διαφορά το ψιτυ βικε με το μουνταιν;
ταχύτητες δεν έχει μόνο το συγκεκριμένο λόγω της υποβοήθησης;
-
εδω στο νησι εχουμε και το GoCycle...τεραστια γκουμουτσα...και οπως ειπε και ο τριφτης δεν το αφηνεις εξω με τπτ...2.5 χιλιαρικα λιρια
-
έχει 8 ταχύτητες
χάρη, η διαφορά στην άνεση μεταξύ ψιτι και μάουντεν είναι χαώδης, αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις. απλά θέλει λίγο συνήθεια το ψιτι γιατί κάθεσαι σαν τσοπεράς και το κέντρο βάρους είναι ψηλάκατά την φόρτιση το μοτέρ λειτουργεί ως ηλεκτρική πέδη, οπότε μάλλον με τις ταχύτητες που κινείσαι και την αδράνεια που έχεις δεν πιστεύω να είναι βολικό μέσα σ όλα βάλε και το έξτρα κόστος του μετατροπέα
my 2 cents, χωρίς να το έχω ψάξει
thanix ανέβασε καμιά φωτό
(τί είναι το cameltoe ρε )
εδιτ: το πριους φορτίζει όταν αφήνεις το γκάζι ή όταν φρενάρεις ή βρίσκεσαι σε κατηφορα?)
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
(τί είναι το cameltoe ρε )
Γεια σου ρε charmak Για βάλε το επιστημονικό σου μυαλό ρε τρίφτυ, τι είναι η πατούσα της καμήλας αφού ξαναδείς προσεκτικά (προσεκτικά λέω ) τις φωτό σου.
-
πείτε μου ότι λέτε για την σαγιονάρα
το πρίους πότε φορτίζει
Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;