-
Kάθε μέρα αρκεί να μην βρέχει. Εδώ υπάρχει πάντα η εναλακτική να το φορτώσεις στο Τραμ αμα κουραστείς. Η πολη έχει παντού ποδηλατόδρομους και ο ποδηλάτης γίνεται απολύτως σεβαστός και όπου δεν έχει. Επειδή δε το Στρασβούργο γενικά δεν έχει ανηφορές το να κάνεις ποδήλατο είναι πάρα πολύ εύκολο
-
Θα ηθελα πολυ να συμμετεχω στη χθεσινη ποδηλατοπορεια, αλλα δυστυχως ημουν κρυωμενος και ηταν αδυνατον......
Οσον αφορα την ερωτηση του θεματος, το χρησιμοποιω, οχι σαν μεσο μετακινησης (δεν ξερεις ποιος θα σε πρωτοπατησει), αλλα μονο σαν μεσο 'διαφυγης' απο την καθημερινοτητα,τις εννοιες, τα παροβληματα κτλ....
Η διαδρομη που κανω συνηθως ειναι Καλλιθεα (οπου και μενω)- Γλυφαδα + οσο ακομα αντεχω, ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΑΑΑΑ... -
Kαι ενα tip ασχετο με την ποδηλασια καθεαυτη:
Οσοι μεταφερετε ποδηλατα (ή αλλα αντικειμενα) σε σχαρες, ρωτηστε αν το ασφαλιστηριο συμβολαιο του αυτοκινητου σας καλυπτει την αστικη σας ευθυνη απο μεταφερομενο φορτιο και, αν οχι, ζητηστε τη σαν προαιρετικη καλυψη. -
Ο χρήστης Αρης206 έγραψε:
Θα ηθελα πολυ να συμμετεχω στη χθεσινη ποδηλατοπορεια, αλλα δυστυχως ημουν κρυωμενος και ηταν αδυνατον......Οσον αφορα την ερωτηση του θεματος, το χρησιμοποιω, οχι σαν μεσο μετακινησης (οχι μονο γιατι δεν υπαρχει καταλληλη υποστηριξη απο τα ΜΜΜ,αλλα δεν ξερεις και ποιος θα σε πρωτοπατησει ), αλλα μονο σαν μεσο 'διαφυγης' απο την καθημερινοτητα,τις εννοιες, τα παροβληματα κτλ....
Η διαδρομη που κανω συνηθως ειναι Καλλιθεα (οπου και μενω)- Γλυφαδα + οσο ακομα αντεχω, ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΑΑΑΑ... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Kαι ενα tip ασχετο με την ποδηλασια καθεαυτη:
Οσοι μεταφερετε ποδηλατα (ή αλλα αντικειμενα) σε σχαρες, ρωτηστε αν το ασφαλιστηριο συμβολαιο του αυτοκινητου σας καλυπτει την αστικη σας ευθυνη απο μεταφερομενο φορτιο και, αν οχι, ζητηστε τη σαν προαιρετικη καλυψη.αυτό δεν το είχα σκεφτεί??? ελπίζω να μην χρειάζεται πρόσθετη αλλιώς ήμουν για πολλά χιλιόμετρα ακάλυπτος!!!
-
Το έχω ρωτήσει. Παίζονται διάφορα με αν καλύπτει ή όχι. Π.χ. αν φύγει το ποδήλατο και κάνει ζημιά σε τρίτον δεν σε καλύπτει επειδή δεν είναι μέρος του αυτοκινήτου. Αν φύγει η σχάρα όμως (και έχεις την κάλυψη) δεν υπάρχει πρόβλημα. Για το ποδήλατο χρειάζεται επέκταση.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η διαδρομη μου ειναι Σταυρουπολη - Λαγκαδα - Κεντρο το πρωι και πισω το απογευμα. Η αποσταση που διανυω ειναι απο 6 (3+3) ως 9 (4,5+4,5) χλμ καθε μερα, αναλογα με το που παρκαρω το αυτοκινητο.
(...)
Η μεγαλυτερη ανησυχια μου (ανασφαλεια και κινδυνος απο τα αυτοκινητα) δεν επιβεβαιωνεται. Κυκλοφορω αρκετα ανετα, αποφευγοντας φυσικα οσο μπορω τα δυσκολα σημεια.Χαρά στο κουράγιο σου!
Εγώ το είχα δοκιμάσει για λίγους μήνες πριν 6-7 χρόνια στη διαδρομή Ν.Κρήνη-Κέντρο και αποφάσισα ότι δεν είχα βαρεθεί ακόμα την ζωή μου... Είναι και μεγάλη απόσταση, από την άλλη όμως δεν έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά και ένα σημαντικό κομμάτι της ήταν μακριά από την κίνηση.
Μπράβο σου πάντως.
-
Πραγματικά χαρά στο κουράγιο σας όσοι το χρησιμοποποιείτε στην Αθήνα.
Πως την παλεύετε ρε παιδιά; Μια περίοδο πήγαινα πανεπιστήμιο με ποδήλατο και κάθε φορά έλεγα θα φτάσω δε θα φτάσω;;!
Άσε το καυσαέριο που ρουφάς και βρωμάς μετά ολόκληρος, άσε που φτάνεις και είσαι μουσκίδι στον ιδρώτα. Οπότε αποκλείεται ως μέσο για να πας στη δουλειά!
Γενικά πάντως, θεωρώ ότι είναι καλό για σχετικά κοντινές αποστάσεις και χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές, για μετακίνηση στην πόλη πάντα! Ειδικά για πόλεις που είναι σχεδόν φλατ, το ποδήλατο είναι ότι πρέπει.
Προσωπικά πλέον δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου στην πόλη, εκτός από κάποια απογεύματα και Σ/Κ για κοντινές εξορμήσεις στα γειτονικά βουνά (κυρίως Πάρνηθα πριν την κάψουν... ).
Αλλά κάνω ακόμα ποδήλατο με την κάθε ευκαιρία στο χωριό και τα γύρω βουνά (Καρπενήσι!) και πάντα όσο περισσότερο μπορούμε σε μονοπάτια, δασικούς, ακόμα και απάτητα!!Παιδιά, αν σας αρέσει πραγματικά το ποδήλατο, πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε mountain (αν δεν το ’χετε κάνει ήδη)!!
Τίποτα δε συγκρίνεται με το ποδήλατο στη φύση και ειδικά στα άγρια ορεινά τοπία! Ξεχνάς και την κούραση και τα πάντα μόλις ρίξεις μια ματιά στη θέα από μια κορυφή! -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Πραγματικά χαρά στο κουράγιο σας όσοι το χρησιμοποποιείτε στην Αθήνα.
Πως την παλεύετε ρε παιδιά; Μια περίοδο πήγαινα πανεπιστήμιο με ποδήλατο και κάθε φορά έλεγα θα φτάσω δε θα φτάσω;;!
Άσε το καυσαέριο που ρουφάς και βρωμάς μετά ολόκληρος, άσε που φτάνεις και είσαι μουσκίδι στον ιδρώτα. Οπότε αποκλείεται ως μέσο για να πας στη δουλειά!
Γενικά πάντως, θεωρώ ότι είναι καλό για σχετικά κοντινές αποστάσεις και χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές, για μετακίνηση στην πόλη πάντα! Ειδικά για πόλεις που είναι σχεδόν φλατ, το ποδήλατο είναι ότι πρέπει.
Προσωπικά πλέον δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου στην πόλη, εκτός από κάποια απογεύματα και Σ/Κ για κοντινές εξορμήσεις στα γειτονικά βουνά (κυρίως Πάρνηθα πριν την κάψουν... ).
Αλλά κάνω ακόμα ποδήλατο με την κάθε ευκαιρία στο χωριό και τα γύρω βουνά (Καρπενήσι!) και πάντα όσο περισσότερο μπορούμε σε μονοπάτια, δασικούς, ακόμα και απάτητα!!Παιδιά, αν σας αρέσει πραγματικά το ποδήλατο, πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε mountain (αν δεν το ’χετε κάνει ήδη)!!
Τίποτα δε συγκρίνεται με το ποδήλατο στη φύση και ειδικά στα άγρια ορεινά τοπία! Ξεχνάς και την κούραση και τα πάντα μόλις ρίξεις μια ματιά στη θέα από μια κορυφή!Τώρα που άνοιξε ο καιρός κάθε απόγευμα μετά την δουλειά βουτάω το ποδήλατο και πάω στο Αλσος Συγγρού και ρίχνω τρεις γύρες
Είναι πραγματικά χαλαρωτικά, ηρεμείς και ξεφεύγεις
Το να έχεις στο οπτικό πεδίο μόνο φύση είναι όλα τα λεφτά
...έστω και αν στο βάθος ακούς το βοουητό της κωλοπόλης που ζούμε -
http://www.worldcarfans.com/9080410.005 ... range-bike' target='_blank
Airmatic έχει. Nightvision όμως όχι, γι'αυτό δε θα το πάρω.
-
Τι μαλακες ειναι παλι αυτοί;;;
http://www.makthes.gr/index.php?name=Ne ... &sid=18841' target='_blank
http://www.worldnakedbikeride.gr/' target='_blank
-
http://www.zougla.gr/news.php?id=7549
Έκανε το γύρο του κόσμου και σκοτώθηκε στη Βαρυμπόμπη
5 Σεπτεμβρίου 2008, 11:17Σχεδόν είκοσι μέρες μετά τον τραγικό θάνατο 70χρονου Βρετανού ποδηλάτη στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Βαρυμπόμπης, από τροχαίο που προκάλεσε ασυνείδητος οδηγός, η βρετανική εφημερίδα Daily Mail αποκαλύπτει ότι επρόκειτο για ένα σύγχρονο «Μάρκο Πόλο».
Ο Ίαν Χίμπελ, όπως ήταν το όνομά του, 40 ολόκληρα χρόνια γύριζε όλο τον κόσμο, με μοναδικό του «σύντροφο» το ποδήλατό του. Στη διάρκεια της ατελείωτης περιπλάνησής του στον κόσμο από την Ανταρκτική μέχρι τον Αμαζόνιο και από την Αλάσκα έως την Ινδονησία, πυροβολήθηκε από ληστές, κινδύνεψε να τον φάνε ζωντανό τροπικά μυρμήγκια, έπεσε σε βάλτους, κυνηγήθηκε από ελέφαντες και μία φορά του επιτέθηκε ένα πεινασμένο λιοντάρι.
Ωστόσο, κατάφερε να παραμείνει ζωντανός. Μέχρι που ήρθε στην Ελλάδα και έπεσε θύμα ενός ασυνείδητου οδηγού, που, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, έκανε κόντρες με ένα άλλο αυτοκίνητο. Ο 70χρονος διέσχιζε με το ποδήλατό του την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, όταν ένα αυτοκίνητο τον χτύπησε θανάσιμα και τον παράτησε. Ο κοσμογυρισμένος άντρας, άφησε την τελευταία του πνοή λίγη ώρα μετά την μεταφορά του στο νοσοκομείο, ενώ ο 32χρονος δράστης συνελήφθη την επόμενη μέρα στην Κηφισιά.
-
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/u ... 673693.ece
Αν τώρα θυμήσω ότι απαγορεύονται τα ποδήλατα στις εθνικές, θα γίνω κακός;
-
Στην Αττική οδό πάντως, δεν με άφησαν να μπω - και καλά έκαναν...
Από αυτό το σημείο έχω περάσει περίπου 10 φορές με το ποδήλατο ... τυχερός ήμουν ...
Οι παράδρομοι έχουν την ταλαιπωρία τους, σου κόβεται και ο ρυθμός αλλά είναι πολύ ασφαλέστεροι.
Κρίμα για τον Ian.Αντιγράφω απο το παραπάνω σύνδεσμο:
Pedal power
— A cyclist can travel 1,037km (644 miles) on the energy equivalent of one litre of petrol
— Regular cycling can make you as fit as someone who is ten years younger
— A cyclist consumes 1/50th of the oxygen of a car making the same journey
— A twice daily half-hour commute will, over a year, consume the energy equivalent of 24lb of fat
— In 1949, 34 per cent of all mechanised journeys were made by bicycle. Fifty years later that figure had fallen to 2 per cent
— The rate of serious heart disease for civil servants who cycle 20 miles or more a week is 50 per cent lower than for their sedentary colleagues
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article4673693.ece' target='_blankΑν τώρα θυμήσω ότι απαγορεύονται τα ποδήλατα στις εθνικές, θα γίνω κακός;
Όχι, αν υποδείξεις ταυτόχρονα ασφαλέστερο μέρος για να κάνει κάποιος ποδήλατο.
-
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article4673693.ece' target='_blank
Αν τώρα θυμήσω ότι απαγορεύονται τα ποδήλατα στις εθνικές, θα γίνω κακός;
Όχι, αν υποδείξεις ταυτόχρονα ασφαλέστερο μέρος για να κάνει κάποιος ποδήλατο.
Mα εκ του νομου δεν ειναι μερος για να κανεις ποδηλατο η εθνικη οδος.
-
Μα ανεξάρτητα αν είναι παράνομο ή όχι είναι πολύ επικίνδυνο επειδή η διαφορά ταχύτητας είναι τεράστια.
Την ζώνη μου π.χ. στο αυτοκίνητο την φοράω απλά επειδή το θεωρώ χαζό να μην το κάνω. -
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article4673693.ece' target='_blank
Αν τώρα θυμήσω ότι απαγορεύονται τα ποδήλατα στις εθνικές, θα γίνω κακός;
Όχι, αν υποδείξεις ταυτόχρονα ασφαλέστερο μέρος για να κάνει κάποιος ποδήλατο.
Θες να πεις ότι δεν υπάρχουν δρόμοι πλην των εθνικών οδών στην Ελλάδα;;; Για (σχεδόν) όλες τις διαδρομές υπάρχουν και εναλλακτικές μέσω παράπλευρων δρόμων. Επίσης, υπάρχουν βουνά, λόφοι, άλση, κτλ. Δώσε μου ένα συγκεκριμένο παράδειγμα όπου μπορείς να πας από το Α στο Β μέρος μόνο μέσω εθνικής οδού.
Κι εγώ κάνω το καλοκαίρι σε (σχεδόν) καθημερινή βάση μισή ώρα ποδήλατο. Παλιότερα (πριν 10+ χρόνια) έφευγα από το Νέο Βουτζά (κοντά στη Ραφήνα) και πήγαινα με το ποδήλατο στον Μαραθώνα (20+χλμ) μέσω της Λεωφ. Μαραθώνος. Πλέον δεν τολμάω να κάνω ποδήλατο στη Λεωφ. Μαραθώνος επειδή είναι επικίνδυνο. Πολλή κίνηση κάποιες ώρες, δύο λωρίδες και πολλές στροφές όπου μπορεί ξαφνικά ο οδηγός να πετύχει μπροστά του ποδηλάτη. Είτε χρησιμοποιώ παραδρόμους παρόλο που είναι πολύ πιο κουραστικοί είτε περιορίζομαι μέσα στον οικισμό και κάνω κύκλους. Δυστυχώς, δεν μπορώ να τα έχω όλα όπως θέλω.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Αντιγράφω απο το παραπάνω σύνδεσμο:Pedal power
— A cyclist can travel 1,037km (644 miles) on the energy equivalent of one litre of petrolΑυτό είναι απίστευτη ασυναρτησία βέβαια.
Ως προς τα υπόλοιπα, οι ποδηλάτες πρέπει να έχουμε κάποια αυξημένη επίγνωση του τι είναι επικίνδυνο, και το να κάνεις ποδήλατο σε εθνική οδό είναι, αν όχι ηλιθιότητα, κάτι παραπάνω από επικίνδυνο.
-
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, η ποδηλασία σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας απαγορεύεται και με καλό λόγο όπως είδαμε. Είναι όμως ντροπή για την χώρα μας ότι ένας άνθρωπος που επέζησε αμέτρητων περιπετειών και επικίνδυνων συνθηκών άφησε την τελευταία του πνοή στην Ελληνική άσφαλτο.
“Every so often a bird gets up and flies some place that it’s drawn to. I don’t suppose it could tell you why, but it does it anyway.”
Ian Hibell, 2005
Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;