-
Ούτε εγώ πιστεύω ότι θα γίνει κάτι ...
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ**
Aνοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία πίστας Formula 1 στην Eλλάδα, μετά την υπογραφή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές δημιουργίας και λειτουργίας αυτοκινητοδρομίων (πίστας αγώνων).
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις, που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές.
Eνδιαφέρον για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων έχει επιδειχθεί, όπως είναι γνωστό, από την Πάτρα, τον Oρχομενό Bοιωτίας και την Kρήτη.
Όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα Ημερησία, ειδικότερα για την περιοχή της Πάτρας, η εταιρεία «Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας AE» προτίθεται πλέον, με τη θέσπιση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, να ζητήσει και να λάβει από την αρμόδια διεύθυνση του EOT την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στις Pέντες Xαλανδρίτσας Πάτρας.
Aνάδοχος εταιρεία για την κατασκευή του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία «Iόνιος AE». O προϋπολογισμός κατασκευής του Aυτοκινητοδρομίου εκτιμάται σε άνω των 30 εκατ. ευρώ και τα βήματα που απαιτούνται να γίνουν είναι, εκτός της έγκρισης σκοπιμότητας, η έκδοση Kοινής Yπουργικής Aπόφασης, που θα ορίζει τις επιλέξιμες δαπάνες, και η αξιολόγηση του φακέλου από το Eλληνικό Kέντρο Eπενδύσεων.
**
-
... η αξιολόγηση του φακέλου από το Eλληνικό Kέντρο Eπενδύσεων
-
-
Φωτογραφίζει τον Ορχομενό καθώς ρητά αναφέρει ότι η απαιτείται η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης.
-
Τώρα θα βγουν οι πατρινοί και θα λένε ότι φωτογραφίζεται η Χαλανδρίτσα.
Γεμίσαμε πίστες στην Ελλάδα. -
Στο φουλ οι μηχανές
Σε τροχιά υλοποίησης, που δημιουργεί τις προϋποθέσεις να ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες κατασκευής του έργου και να είναι έτοιμο σε ενάμιση περίπου χρόνο, μπαίνει το Αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα, μετά την υπογραφή του Προεδρικού Διατάγματος, που έφερε ικανοποίηση στους εκπροσώπους και τους μετόχους της εταιρείας. Το Προεδρικό Διάταγμα δημοσιεύεται τις επόμενες ημέρες και, πλέον, ξεκινά η διαδικασία της έγκρισης σκοπιμότητας από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για να προχωρήσουν ταχύτατα όλα τα επόμενα βήματα.Σε τροχιά υλοποίησης, που δημιουργεί τις προϋποθέσεις να ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες κατασκευής του έργου και να είναι έτοιμο σε ενάμιση περίπου χρόνο, μπαίνει το Αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα, μετά την υπογραφή του Προεδρικού Διατάγματος, που έφερε ικανοποίηση στους εκπροσώπους και τους μετόχους της εταιρείας. Το Προεδρικό Διάταγμα δημοσιεύεται τις επόμενες ημέρες και, πλέον, ξεκινά η διαδικασία της έγκρισης σκοπιμότητας από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για να προχωρήσουν ταχύτατα όλα τα επόμενα βήματα.
Ο πρόεδρος της 'Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.' Ευάγγελος Φλωράτος εξέφρασε στη 'Σ' την αισιοδοξία του ότι όλα πλέον θα κυλήσουν ομαλά και το Αυτοκινητοδρόμιο θα είναι έτοιμο το συντομότερο δυνατόν, αφού έχουν γίνει όλες οι κινήσεις προετοιμασίας.
Οι κινήσεις των ανθρώπων της 'Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.' από εδώ και πέρα είναι, καταρχήν, η έγκριση σκοπιμότητας και εν συνεχεία βιωσιμότητας του μεγάλου έργου. Παράλληλα, οι εκπρόσωποι της εταιρείας αναμένουν τις απαντήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών για τις επιλέξιμες δαπάνες του έργου, καθώς σχετικό ερώτημα έχει γίνει εδώ και καιρό στο Υπουργείο Οικονομικών και στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Τα βήματα αυτά μπορούν να ολοκληρωθούν, όπως σημείωσε ο κ. Φλωράτος, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς οι εκπρόσωποι της εταιρείας είχαν φροντίσει στο διάστημα αναμονής της υπογραφής του Π.Δ. να προσαρμόσουν όλα τα δεδομένα της επένδυσης στις νέες διεθνείς απαιτήσεις και να ελέγξουν άτυπα μέσω των υπηρεσιών του ΥΠΕΧΩΔΕ όλα τα σημεία που απομένει να ελεγχθούν.«Νομίζω ότι, από τη στιγμή που θα έχουμε την έγκριση σκοπιμότητας και έχουν επιλεγεί οι δαπάνες, είναι αυτονόητο ότι θα λάβουμε και την έγκριση βιωσιμότητας, καθώς θα υπάρχει 60% επιδότηση και το 40% θα είναι δικά μας κεφάλαια».
Ο Πρόεδρος της εταιρείας υποστηρίζει ότι το έργο μπορεί να ξεκινήσει σε τρεις με τέσσερις μήνες και αμέσως μετά να αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής της πίστας. Όπως είπε: «Πιστεύω ότι μέχρι τον Ιούνιο μπορούμε να έχουμε ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται και να ξεκινήσουμε. Στα τέλη του 2008 το έργο μπορεί να είναι έτοιμο, αν όλα πάνε καλά». -
βαρέθηκα να διαβαζω τα ίδια κ τα ίδια...ΠΡΑΞΕΙΣ κύριοι.
-
Η οικογένεια Αγγελοπουλου επισκέφτηκε σήμερα την περιοχή της πίστας στον Ορχομενό...
-
Η μονη σιγουρη ελληνικη πιστα ειναι αυτη
-
Σοβαρά πάντως, έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το ζήτημα. Ακόμα κι αν γίνει πίστα F1, ακόμα κι αν πάρουμε GP, θα χρειαστούμε ΠΟΛΥ δρόμο ακόμα για να ανέβει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στη χώρα μας.
-
http://www.grandprix.com/ns/ns17969.html
The Greeks wade in
-
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
:lol:Σοβαρά πάντως, έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το ζήτημα. Ακόμα κι αν γίνει πίστα F1, ακόμα κι αν πάρουμε GP, θα χρειαστούμε ΠΟΛΥ δρόμο ακόμα για να ανέβει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στη χώρα μας.
Βαγγέλη, δε φαντάζεσαι ΠΟΣΟ...
Ο δρόμος είναι μαρκύς και ελάχιστοι έχουν την όρεξη και το όραμα να τον 'περπατήσουν'.
-
Μ' αρέσει που ακόμα υπάρχει κόσμος που πιστεύει αυτά τα παραμύθια!!! Εγώ μέχρι να δω ΠΡΑΞΕΙΣ και ΕΡΓΑ, θα τα θεωρώ απλά παραφιλολογίες που το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ανεβάζουν τις αξίες της γης στις περιοχές αυτές συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στο φούσκωμα αυτής της φούσκας.
Όσο για την ενθάρρυνση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα, το μόνο που κάνω όταν ακούω αυτές τις λέξεις στην ίδια πρόταση, είναι να βάζω τα γέλια!!! Πικρά γέλια! Έχω εμπειρία (και πρόσφατη μάλιστα) από 2-3 επιχειρήσεις, ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΕΣ και οι ιδιοκτήτες τους μου περιέγραφαν με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο τα άπειρα εμπόδια που βρήκαν μπροστά τους, στην προσπάθεια να υλοποιήσουν την επένδυση. Ξεκινώντας απ' την οικοδομική άδεια και φτάνοντας μέχρι τις συχνές διακοπές της ΔΕΗ, που κοστίζουν ΚΑΘΕ ΜΙΑ πάνω από 1000 ευρώ, διακόπτοντας τη γραμμή παραγωγής, καταστρέφοντας μεγάλη ποσότητα πρώτης ύλης, παραγόμενου προϊόντος, καθυστερώντας την επανέναρξη της λειτουργίας και απασχολώντας άνευ λόγου και αιτίας προσωπικό απ' τις άλλες εργασίες που μπορεί να κάνει εκείνη την ώρα.
Μην ακούω λοιπόν για πίστες και πράσινα άλογα, όταν τα επενδυτικά κίνητρα στην Ελλάδα είναι τόσο γελοία!
Επίσης, ΟΤΑΝ γίνει η πίστα, θα δούμε ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ θα εκκινήσει (αν εκκινήσει ποτέ) αγώνας F1 σε ελληνικό έδαφος.
Ή κανείς δεν έχει παρατηρήσει ότι η F1 φεύγει απ' την Ευρώπη; Εδώ κόβονται κορυφαία ευρωπαϊκά σιρκουί, εμείς θα πάρουμε καινούριο! Πότε γελάμε; Και για το ενδιαφέρον της FIA-FOM για την Ελλάδα, ένα έχω να πω μονάχα! Ο Alpha και η ανοχή της απαράδεκτης μετάδοσης των αγώνων είναι το πιο απτό παράδειγμα της ανύπαρκτης σημασίας που δίνει η ομοσπονδία στην Ελλάδα και το κοινό της.
Εδώ δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε καλά-καλά το Ακρόπολις, θα πάρουμε και F1 Grand Prix... Ε ρε μια μούτζα που μας χρειάζεται!!!
-
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070120104239.shtmlΓιατι ακριβως χαιρεσαι;
-
Ειμαι Ορχομενιος
-
Ναι οκ, το βλεπω αυτο. Ομως και τα δυο λινκ ειναι ουσιαστικα ενα ΔΤ που προφανως καποιος εστειλε απο Ελλαδα παρουσιαζοντας μια τρυπα στο νερο σαν ουσιαστικη εξελιξη. Απο αυτη την αποψη δεν υπαρχει τιποτα για να χαιρομαστε.
-
Συγγνωμη που βλεπω το ποτιρι 'μισογεματο' και οχι 'μισοαδειο' οπως πολλοι εδω μεσα..
Hellenic F1 Grand Prix