Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος κατά το φρενάρισμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος κατά το φρενάρισμα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    2580
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dracumel last edited by

      Καλησπέρα,
      προχθές καθώς πάτησα το φρένο ακούω έναν ήχο μπροστά δεξιά.
      Τώρα ο ήχος που ακούστηκε ήταν σαν τρίβονται σίδερα μεταξύ τους, σαν κάτι να έχει μπλοκάρει και να τρίβεται, δνε μπορώ να σας το εξηγήσω.

      Αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι κάτω από ζόρι.
      Τι εννοώ συνήθως σε κατηφόρα.

      Μου είχε ξανασυμβεί πριν κανά δυό με τρείς μήνες, αλλά ο ήχος αυτός ερχόταν από το πίσω μέρος του αμαξιού κατά το φρενάρισμα.

      Να πώ ότι μπροστά έχω αεριζόμενες δισκόπλακες με τα εργοστασιακά τακάκια και πίσω ταμπούρα.

      Όταν το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο για τον θόρυβο που ερχόταν από πίσω, μου είχαν πεί ότι δεν ήταν τίποτα και ο ήχος προέρχοταν επειδή τα φερμουιτ στα ταμπούρα είχαν ελαττωθεί κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

      Τώρα για μπροστά ο πατέρας μου λέει ότι μπορεί κάτι να έχει παλαντζάρει, ψαλίδια, ακρόμπαρα, αλλά πρέπει να σηκωθεί το αμάξι για να δούμε σίγουρα.

      Τι πιστευέτε ότι μπορεί να είναι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dracumel last edited by

        Καλησπέρα,
        προχθές καθώς πάτησα το φρένο ακούω έναν ήχο μπροστά δεξιά.
        Τώρα ο ήχος που ακούστηκε ήταν σαν τρίβονται σίδερα μεταξύ τους, σαν κάτι να έχει μπλοκάρει και να τρίβεται, δνε μπορώ να σας το εξηγήσω.

        Αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι κάτω από ζόρι.
        Τι εννοώ συνήθως σε κατηφόρα.

        Μου είχε ξανασυμβεί πριν κανά δυό με τρείς μήνες, αλλά ο ήχος αυτός ερχόταν από το πίσω μέρος του αμαξιού κατά το φρενάρισμα.

        Να πώ ότι μπροστά έχω αεριζόμενες δισκόπλακες με τα εργοστασιακά τακάκια και πίσω ταμπούρα.

        Όταν το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο για τον θόρυβο που ερχόταν από πίσω, μου είχαν πεί ότι δεν ήταν τίποτα και ο ήχος προέρχοταν επειδή τα φερμουιτ στα ταμπούρα είχαν ελαττωθεί κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

        Τώρα για μπροστά ο πατέρας μου λέει ότι μπορεί κάτι να έχει παλαντζάρει, ψαλίδια, ακρόμπαρα, αλλά πρέπει να σηκωθεί το αμάξι για να δούμε σίγουρα.

        Τι πιστευέτε ότι μπορεί να είναι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dracumel last edited by

          Καλησπέρα,
          προχθές καθώς πάτησα το φρένο ακούω έναν ήχο μπροστά δεξιά.
          Τώρα ο ήχος που ακούστηκε ήταν σαν τρίβονται σίδερα μεταξύ τους, σαν κάτι να έχει μπλοκάρει και να τρίβεται, δνε μπορώ να σας το εξηγήσω.

          Αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι κάτω από ζόρι.
          Τι εννοώ συνήθως σε κατηφόρα.

          Μου είχε ξανασυμβεί πριν κανά δυό με τρείς μήνες, αλλά ο ήχος αυτός ερχόταν από το πίσω μέρος του αμαξιού κατά το φρενάρισμα.

          Να πώ ότι μπροστά έχω αεριζόμενες δισκόπλακες με τα εργοστασιακά τακάκια και πίσω ταμπούρα.

          Όταν το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο για τον θόρυβο που ερχόταν από πίσω, μου είχαν πεί ότι δεν ήταν τίποτα και ο ήχος προέρχοταν επειδή τα φερμουιτ στα ταμπούρα είχαν ελαττωθεί κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

          Τώρα για μπροστά ο πατέρας μου λέει ότι μπορεί κάτι να έχει παλαντζάρει, ψαλίδια, ακρόμπαρα, αλλά πρέπει να σηκωθεί το αμάξι για να δούμε σίγουρα.

          Τι πιστευέτε ότι μπορεί να είναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
            Όταν το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο για τον θόρυβο που ερχόταν από πίσω, μου είχαν πεί ότι δεν ήταν τίποτα και ο ήχος προέρχοταν επειδή τα φερμουιτ στα ταμπούρα είχαν ελαττωθεί κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

            Τα τακάκια όταν τελειώνουν έχουν ένα ελατήριο για να σφυρίζει όταν πατάς το φρένο και να σε ειδοποιεί ακουστικά.

            Για τα ταμπούρα δεν ξέρω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο, αλλά αφού σου είπαν ότι έχουν ελαττωθεί τα φερμουιτ στα ταμπούρα και κάνουν θόρυβο γιατί δεν τα άλλαξες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Τακάκια. Πότε τα άλλαξες;
              Ο ήχος μοιάζει αρχικά με 'φύσημα' και όταν παραφαγωθούν σαν τον θόρυβο που κάνει το μαχαίρι στον τροχό-ακόνι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                corsair last edited by

                Αντιμετωπιζω το ιδιο ζητημα τον τελευταιο μηνα... οταν φρεναριζα ακουγονταν σαν να ενα συρσιμο 2 επιφανειων, και ειχα την εντυπωση πως το ακουγα απο πισω... Πηγα στο γκαραζ, καθαρισαμε τα ταμπουρα απο σκονες βρωμιες κλπ κλπ... και στην βολτα μετα ο θορυβος ηταν εκει. Αρα παμε μπροστα, δισκοπλακες πεθαμενες, τακακια επισης στα τελευταια τους. Και τωρα περιμενω δισκους brembo με τακακια ferodo

                Οποτε για κοιτα τις δισκοπλακες μηπως...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  citastak last edited by

                  Συμφωνω και εγω.. μαλλον τακακια ειναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    dracumel last edited by

                    Εμένα όταν τα 'κοίταξαν' (χρησιμοποιώ τον όρο κοίταξαν γιατί δεν ξέρω τι έκαναν) τα ταμπούρα, έχει καιρό να μου το κάνει αυτό το θόρυβο ή αν μου το έχει κάνει ξάνα πράγμα το πολύ πιθανόν δεν έδωσα σημασία και δεν το θυμάμαι.

                    Τώρα εκτός από τα τακάκια, μπορεί να έχει πρόβλημα η δισκόπλακα;
                    Το λέω αυτό γιατί δεν του κάνω κάποια υπερβολική χρήση, ώστε να έχουμε φτάσει σε θέση να παραμορφωθεί η δισκόπλακα.

                    Όλος αυτός ο θόρυβος προέρχεται μόνο από τα τακάκια;

                    Ετοιμάζομαι να το πάω στο συνεργείο και θα σας πω τι θα μου πουν εκεί.

                    Υ.Γ. η δισκόπλακα και εγώ έλεγα να βάλω Brembo , αλλά την απλή και όχι την χαρακτή ή την τρυπητή θα κάνω καλά;
                    Και τα τακάκια της Ferodo.
                    Μού είχαν πει γύρω στα 180 ευρώ είναι καλά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tm last edited by

                      η σωστη βελτιωση απο τα φρενα, για μενα παντα, ξεκιναει απο σωληνακια υψηλης.. Απο εκει και περα, σε βρισκω περα για περα σωστο, με το να θες να βαλεις 'απλους' after market και οχι τρυπητους ή χαρακτους. Ειναι μια πολυ 'απλη' βελτιωση που θα σε βοηθησει να δεις αποτελεσματα ουσιας, χωρις να καταφυγεις σε 'κραυγαλεες' λυσεις. Σε καμμια περιπτωση δεν υποννοω οτι οι τρουπες και οι χαραξεις ειναι αχρηστες, μιας και δεν τις εχω δοκιμασει ποτε, αλλα σιγουρα τις θεωρω καπως ... υπερβολη...
                      Η μονη ΣΙΓΟΥΡΗ λυση για να βελτιωσεις ακομα περισσοτερο το φρενο σου ειναι μονοδρομος και ακουει σε μεγαλυτερες δισκοπλακες και διαφορετικες δαγκανες...
                      εκει ομως ξεφευγεις...

                      εν ολιγοις safe bet ΚΑΙ value bet: after market δισκοι (εφ' οσον δεν εισαι ευχαριστημενος με τους μαμα) και παιζεις μετα με παστες απο τακακια, να δεις ποιο σου καθεται καλυτερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        sumik last edited by

                        Και εγώ ακούω τον ίδιο θόρυβο μάλλον απο τα τακάκια. Έχω κάνει 49.000 χιλιόμετρα και δεν τα έχω αλλάξει ακόμα. Να περιμένω το service που είναι στα 52.500 ή να πάω να τα αλλάξω αμέσως;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          markvag last edited by

                          Εγώ πάντως (και πολλοί άλλοι κάτοχοι 206) ακούμε τα τακάκια μας να στριγγλίζουν ακόμα και ολοκαίνουρια... Η αντιπροσωπεία λέει ότι είναι το υλικό από το οποίο κατασκευάζονται (χωρίς αμίαντο), εγώ λέω ίσως, αλλά μιας και το αμάξι φρενάρει τέλεια, το δέχομαι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            corsair last edited by

                            Μιλωντας για δισκοπλακες... δεν ειναι αναγκη να στραβωσαν... σε μενα πχ... απλα τελειωσαν!!! Και ναι, και εγω για απλους Brembo δισκους μιλω, στο μεγεθος των μαμα, απλα κατι ποιο εγγυημενο*. Το κοστος για Brembo + Ferodo μου βγαινει στα 100 Ευρω. Ασε τα 'σου ειπανε' και πανε βολτα εσυ στους εμπορους ανταλλακτικων για να ακουσεις λιγο ποιο φιλικες τιμες. Επιασα ακομα και τον κατα τα αλλα εμπιστο γκαραζιερη μου, να βαζει καπελο στα ανταλλακτικα... οποτε πλεον τα ψωνιζω μονος μου.

                            *Σχετικα με το εγγυημενο: Γυρνωντας την αγορα και ζητωντας δισκοπλακες για το Puntogralle μου, μου ελεγαν πως εχουν, και οταν τους ζητουσα την μαρκα (τι ποιο απλο) μου εδιναν απαντησεις του στυλ: 'ελα μωρε, καλες ειναι... απο Γερμανια ειναι' Φυσικα τετοιες απαντησεις μπορουν να τις δωσουν σε καποιον που δεν ξερει/δεν τον νοιαζει, αλλα οχι σε καποιον που θελει να ξερει τι βαζει στα φρενα του. Ετσι λοιπον, επειτα απο πολυ ψαξιμο βρηκα καποιον να πουλαει επωνυμα με προδιαγραφες κλπ κλπ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              leonp last edited by

                              Εάν ακολουθήσει κάποιος ΟΛΕΣ τις οδηγίες του κατασκευαστή για τη συντήρηση των φρένων, δηλαδή καλό καθάρισμα στα πειράκια της δαγκάνας και γρασσάρισμα, πάστα χαλκού στα τακάκια κλπ. ΟΥΤΕ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ και φρενάρουν ωραιότατα. Φυσικά δεν πρέπει να παρασφίξουμε τα μπουλόνια των τροχών για να μη στραβώσουν οι δισκόπλακες αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες (τι και αν κουνάει το πεντάλ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dracumel last edited by

                                Το πήγα στο συνεργείο (μη εξουσιοδοτημένο) σήμερα και μου είπαν ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα τακάκια γιατί περιέχουν αμίαντο.
                                Τα τακάκια δεν χρειάζονται αλλάγή γιατί έχουν ζωή ακόμα.

                                Τώρα είδε τις δισκόπλακες και η αριστερή έχει κάνει μια γραμμή σαν ράγισμα, οπότε πάνε για αλλαγές,άσε που έχουν αρχίσει να 'τελειώνουν' (corsair).

                                leonp δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, με την άποψη ότι εγώ το πηγαίνω το αμάξι ακόμα και τώρα στο εξουδιοδοτημένο κατάστημα της Nissan.
                                Και όμως συνεχίζουν να σφυρίζουν γιατί το τακάκι δεν είναι τόσο καλής ποιότητας και υποθετικά μιλάμε τώρα ότι εαν κάτι συμβεί όπως λές εσύ κουνάει το πεντάλ, για εμένα έγιναν πολλά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                                  Το πήγα στο συνεργείο (μη εξουσιοδοτημένο) σήμερα και μου είπαν ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα τακάκια γιατί περιέχουν αμίαντο.
                                  Τα τακάκια δεν χρειάζονται αλλάγή γιατί έχουν ζωή ακόμα.

                                  Αποκλειεται να περιεχουν αμιαντο,εχουν καταργηθει γιατι ο αμιαντος ειναι καρκινογονος.Αυτα που δεν περιεχουν αμιαντο κανουν θορυβο.
                                  Υπαρχει μια ειδικη παστα που βαζουν και μειωνεται ο θορυβος.Περισσοτερες λεπτομεριες δεν ξερω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dracumel last edited by

                                    Επειδή έχουν αμίαντο κάνουν αυτό το θόρυβο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      με δισκοπλακες δε μας ειπες τι θα κανεις, τελικα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dracumel last edited by

                                        Όπως είπα η δισκόπλακα η αριστερή έχει ραγίσει, οπότε στο servis που θα κάνω μολις συμπληρώσω 800 χλμ ακόμα, θα τις αλλάξω και τις δυο.
                                        Τώρα τι θα βάλω, δηλαδή αν θα βάλω εργοστασιακές ή κάποια από τις επώνυμες δεν το γνωρίζω ακόμα.

                                        Αλλά μάλλον θα κινηθώ σε κάποια από τις επώνυμες.

                                        Όλα σε κανένα μήνα θα εξαρτηθούν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr