Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περισσότερη ιπποδύναμη σε Honda Jazz
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περισσότερη ιπποδύναμη σε Honda Jazz
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    23
    96
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      selas last edited by

      Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        selas last edited by

        Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          selas last edited by

          Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tupac last edited by

            Ston marinopoulo exei kai prosfores

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              selas last edited by

              Ποιας εταιρειας κονσερβα χρησιμοποιεις εσυ φιλε μου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης tupac έγραψε:
                Ston marinopoulo exei kai prosfores

                Δεν χρειάζονται τέτοια σχόλια ειδικά σε νέα μέλη στο φόρουμ που δεν έχουν μπει στη φιλοσοφία του!

                Φίλε selas καλωσήρθες. Θα πάρεις τις απαντήσεις που χρειάζεσαι από εδώ. Αν θέλεις όμως κάνε λίγο πιο κατανοητό τον τίτλο του θέματος, επειδή η ιπποδύναμη έιναι κάτι γενικό. [moderator]

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  selas last edited by

                  ΟΚ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    meco last edited by

                    Έχω την ενύπωση ότι ο κινητήρας του Jazz έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την οικονομία και την ευκολία στην κίνηση εντός πόλης. για αυτό άλλωστε είναι 8-βάλβιδος πράγμα ασυνήθιστο για κινητήρα Honda. Με αυτή τη λογική και με με απλές μετατροπές τα 10-12 άλογα φαντάζουν πολλά. Με μικρές αλλαγές στην εξαγωγή και στην εισαγωγή θα δεις μία μικρή βελτίωση. Πρόσεξε όμως τα αναταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσεις να είναι σχεδιασμένα για το αυτοκίνητό σου ώστε και με το ΚΤΕΟ να μην έχεις πρόβλημα αλλά και η απόδοση να βελτιωθεί...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bagus last edited by

                      Δεν νομιζω να βρεις πολλα πραγματα παντως.......

                      Ρωτα καλυτερα στο φορουμ των redliners η του honda performance club και ισως να μπορεσουν να σε βοηθησουν.[/img]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        selas last edited by

                        Αυτο που ενοχλει πολυ σε αυτο το αυτοκινητο ειναι η νοχελικοτητατου μεχρι τις 2000 στροφες .Ανεβαινοντας στις 2500-3000 τοαυτοκινητο μεταμορφωνεται και οι τιμες του ειναι ικανοποιητικες.Αλλα στις χαμηλες στροφες ειναι υποπτα νοχελικο .Για παραδειγμα ειναι δυσκολο ναξεκινησεις το αυτοκινητο σε μικρο ανηφορο χωρις να χρισημοποιησεις χειροφρενο δεδομενου οτι ηεντολη του πατηματος του γκαζιου καθυστερει ναφτασει στον κινητηρα χαρακτηριστικα .Στοσυνεργειο μου ειπαν οτι οφειλεται στο ηλεκτρονικο γκαζι.Δεν ξερω.ΠΑΡΑΚΑΛΩ αν καποιος γνωριζει αν οι απορειες μου εχουν βαση ας μου απαντησει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ακούγεται σαν ο δαίμονας του ηλεκτρονικού γκαζιού να πλήττει ένα ακόμα αυτοκίνητο.... Υποτίθεται ότι και για αυτό υπάρχουν λύσεις....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά πόσο συχνά οδηγείς με κάτω από 2.000 στροφές? Σε τι αποσκοπεί κάτι τέτοιο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              bagus last edited by

                              Αν το ζητουμενο ειναι η δυναμη στις χαμηλες,τοτε ειναι πολυ δυσκολη η επιλυση του' προβληματος'

                              Δοκιμασε αρχικα ενα φιλτρο ελευθερας(μην περιμενεις πολλα βεβαια)
                              Εχει βγαλει ο Μπουλεκος ενα γκατζετακι που βελτιωνει σαφως την αισθηση για τα ηλεκτρογκαζα...Παρε ενα τηλεφωνο και ρωτα δεν χανεις τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Ακούγεται σαν ο δαίμονας του ηλεκτρονικού γκαζιού να πλήττει ένα ακόμα αυτοκίνητο.... Υποτίθεται ότι και για αυτό υπάρχουν λύσεις....

                                Έχω δει διαφημίσεις σε περιοδικά για ένα τέτοιο μηχανάκι. Και στους 4Τ. Ξέρει κανεις κάτι παραπάνω?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά πόσο συχνά οδηγείς με κάτω από 2.000 στροφές? Σε τι αποσκοπεί κάτι τέτοιο?

                                  Μαλλον για να φευγει πιο γρηγορα στα φαναρια..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                    Ξέρει κανεις κάτι παραπάνω?

                                    Νομίζω κάποιοι (σε περιοδικό νομίζω) κάνανε μια σύγκριση και σε κάποια αυτοκίνητα είχε σημαντικότατη διαφορά....
                                    Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά.

                                      Όχι απαραίτητα. Το Accent με περίπου ίδια κυβικά, ιπποδύναμη και βάρος (αλλά όχι ηλεκτρονικό γκάζι) φεύγει εξαιρετικά άνετα με λιγότερες από 2.000 στροφές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                        Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά.

                                        Όχι απαραίτητα. Το Accent με περίπου ίδια κυβικά, ιπποδύναμη και βάρος (αλλά όχι ηλεκτρονικό γκάζι) φεύγει εξαιρετικά άνετα με λιγότερες από 2.000 στροφές.

                                        με λιγότερες από 2k στροφές, απλά ταλαιπωρείς το μοτέρ
                                        εκτός αν είναι τουρμποντίζελ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Εννοείται ότι δεν μένει εκεί το στροφόμετρο. Απλώς μέχρι να περάσει τις 2.000 στροφές το αυτοκίνητο έχει ήδη διανύσει τα πρώτα μέτρα. Αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα ίσα που έχουν κινήσει λίγο τις ρόδες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Χμ, είναι δύσκολο να ξεκαθαρίσουμε τι εννοεί ο καθένας με το 'πηγαίνεις', 'φεύγει' κλπ....
                                            Μάλλον όμως δεν εννοώ αυτό που εννοείς εσύ!
                                            Πάντως μια Cadillac πολλών χιλιάδων κυβικών 'πήγαινε' πολύ ωραία με 1200 στροφές στον αυτοκινητόδρομο και μπορούσε να επιταχύνει από εκεί ωραιότατα.... Και όντως το σκαθάρι μου των 1200 κυβικών και 34 θεωρητικών ίππων ξεκινούσε ακόμα και από το ρελαντί μια χαρά (χωρίς καθόλου γκάζι!) αλλά το θεωρώ ειδική περίπτωση εφόσον η μέγιστη ροπή του ήταν στις 1700 και άρα αποτελεί την εξαίρεση....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr