-
Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?
-
Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?
-
Που θα βρω 10-12 αλογα για το honda jazz ρε παιδια ?
-
Ston marinopoulo exei kai prosfores
-
Ποιας εταιρειας κονσερβα χρησιμοποιεις εσυ φιλε μου?
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Ston marinopoulo exei kai prosforesΔεν χρειάζονται τέτοια σχόλια ειδικά σε νέα μέλη στο φόρουμ που δεν έχουν μπει στη φιλοσοφία του!
Φίλε selas καλωσήρθες. Θα πάρεις τις απαντήσεις που χρειάζεσαι από εδώ. Αν θέλεις όμως κάνε λίγο πιο κατανοητό τον τίτλο του θέματος, επειδή η ιπποδύναμη έιναι κάτι γενικό. [moderator]
-
ΟΚ
-
Έχω την ενύπωση ότι ο κινητήρας του Jazz έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την οικονομία και την ευκολία στην κίνηση εντός πόλης. για αυτό άλλωστε είναι 8-βάλβιδος πράγμα ασυνήθιστο για κινητήρα Honda. Με αυτή τη λογική και με με απλές μετατροπές τα 10-12 άλογα φαντάζουν πολλά. Με μικρές αλλαγές στην εξαγωγή και στην εισαγωγή θα δεις μία μικρή βελτίωση. Πρόσεξε όμως τα αναταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσεις να είναι σχεδιασμένα για το αυτοκίνητό σου ώστε και με το ΚΤΕΟ να μην έχεις πρόβλημα αλλά και η απόδοση να βελτιωθεί...
-
Δεν νομιζω να βρεις πολλα πραγματα παντως.......
Ρωτα καλυτερα στο φορουμ των redliners η του honda performance club και ισως να μπορεσουν να σε βοηθησουν.[/img]
-
Αυτο που ενοχλει πολυ σε αυτο το αυτοκινητο ειναι η νοχελικοτητατου μεχρι τις 2000 στροφες .Ανεβαινοντας στις 2500-3000 τοαυτοκινητο μεταμορφωνεται και οι τιμες του ειναι ικανοποιητικες.Αλλα στις χαμηλες στροφες ειναι υποπτα νοχελικο .Για παραδειγμα ειναι δυσκολο ναξεκινησεις το αυτοκινητο σε μικρο ανηφορο χωρις να χρισημοποιησεις χειροφρενο δεδομενου οτι ηεντολη του πατηματος του γκαζιου καθυστερει ναφτασει στον κινητηρα χαρακτηριστικα .Στοσυνεργειο μου ειπαν οτι οφειλεται στο ηλεκτρονικο γκαζι.Δεν ξερω.ΠΑΡΑΚΑΛΩ αν καποιος γνωριζει αν οι απορειες μου εχουν βαση ας μου απαντησει.
-
Ακούγεται σαν ο δαίμονας του ηλεκτρονικού γκαζιού να πλήττει ένα ακόμα αυτοκίνητο.... Υποτίθεται ότι και για αυτό υπάρχουν λύσεις....
-
συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά πόσο συχνά οδηγείς με κάτω από 2.000 στροφές? Σε τι αποσκοπεί κάτι τέτοιο?
-
Αν το ζητουμενο ειναι η δυναμη στις χαμηλες,τοτε ειναι πολυ δυσκολη η επιλυση του' προβληματος'
Δοκιμασε αρχικα ενα φιλτρο ελευθερας(μην περιμενεις πολλα βεβαια)
Εχει βγαλει ο Μπουλεκος ενα γκατζετακι που βελτιωνει σαφως την αισθηση για τα ηλεκτρογκαζα...Παρε ενα τηλεφωνο και ρωτα δεν χανεις τιποτα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακούγεται σαν ο δαίμονας του ηλεκτρονικού γκαζιού να πλήττει ένα ακόμα αυτοκίνητο.... Υποτίθεται ότι και για αυτό υπάρχουν λύσεις....Έχω δει διαφημίσεις σε περιοδικά για ένα τέτοιο μηχανάκι. Και στους 4Τ. Ξέρει κανεις κάτι παραπάνω?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά πόσο συχνά οδηγείς με κάτω από 2.000 στροφές? Σε τι αποσκοπεί κάτι τέτοιο?Μαλλον για να φευγει πιο γρηγορα στα φαναρια..
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ξέρει κανεις κάτι παραπάνω?Νομίζω κάποιοι (σε περιοδικό νομίζω) κάνανε μια σύγκριση και σε κάποια αυτοκίνητα είχε σημαντικότατη διαφορά....
Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά.Όχι απαραίτητα. Το Accent με περίπου ίδια κυβικά, ιπποδύναμη και βάρος (αλλά όχι ηλεκτρονικό γκάζι) φεύγει εξαιρετικά άνετα με λιγότερες από 2.000 στροφές.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πάντως για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς με κάτω από 2000 στροφές θέλεις πετρελαιοκίνητο ή πιο πολλά κυβικά.
Όχι απαραίτητα. Το Accent με περίπου ίδια κυβικά, ιπποδύναμη και βάρος (αλλά όχι ηλεκτρονικό γκάζι) φεύγει εξαιρετικά άνετα με λιγότερες από 2.000 στροφές.
με λιγότερες από 2k στροφές, απλά ταλαιπωρείς το μοτέρ
εκτός αν είναι τουρμποντίζελ -
Εννοείται ότι δεν μένει εκεί το στροφόμετρο. Απλώς μέχρι να περάσει τις 2.000 στροφές το αυτοκίνητο έχει ήδη διανύσει τα πρώτα μέτρα. Αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα ίσα που έχουν κινήσει λίγο τις ρόδες.
-
Χμ, είναι δύσκολο να ξεκαθαρίσουμε τι εννοεί ο καθένας με το 'πηγαίνεις', 'φεύγει' κλπ....
Μάλλον όμως δεν εννοώ αυτό που εννοείς εσύ!
Πάντως μια Cadillac πολλών χιλιάδων κυβικών 'πήγαινε' πολύ ωραία με 1200 στροφές στον αυτοκινητόδρομο και μπορούσε να επιταχύνει από εκεί ωραιότατα.... Και όντως το σκαθάρι μου των 1200 κυβικών και 34 θεωρητικών ίππων ξεκινούσε ακόμα και από το ρελαντί μια χαρά (χωρίς καθόλου γκάζι!) αλλά το θεωρώ ειδική περίπτωση εφόσον η μέγιστη ροπή του ήταν στις 1700 και άρα αποτελεί την εξαίρεση....
Περισσότερη ιπποδύναμη σε Honda Jazz