-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Θα βγαινει και με DSG?Στην γερμανική σελίδα στα βενζινοκίνητα δεν έχει 1,4 με DSG αλλά μόνο στο 1,2 (όπως εδώ).
Με το 6ταχυτο χειροκίνητο μόνο.
http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-33-4 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Θα βγαινει και με DSG?
Στην γερμανική σελίδα στα βενζινοκίνητα δεν έχει 1,4 με DSG αλλά μόνο στο 1,2 (όπως εδώ).
Με το 6ταχυτο χειροκίνητο μόνο.
http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-33-4Κριμα....θα ηταν ιδανικος συνδυασμος
-
exo to skoda yeti 1800 kai ana 5000 xil moy kei 1litro ladi apo tin arxi kai h antiprosopia me ixesto perimene
-
Τώρα πώς γίνεται ο 1.8 tsi σε σένα να καίει και σε εμάς στα 30.000 χλμ να μην έχει χρειαστεί ποτέ συμπλήρωμα?
-
Ο χρήστης Δημητριος xr έγραψε:
exo to skoda yeti 1800 kai ana 5000 xil moy kei 1litro ladi apo tin arxi kai h antiprosopia me ixesto perimeneΚαλως ηλθες στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]
-
Ο χρήστης Δημητριος xr έγραψε:
exo to skoda yeti 1800 kai ana 5000 xil moy kei 1litro ladi apo tin arxi kai h antiprosopia me ixesto perimeneΚαλα εισαι.Το Polo της συζυγου θελει ενα λιτρο στα 1200-1300χλμ. Απο την αρχη φυσικα.
-
πλακα κάνετε.
Το στρώσιμο το κάνατε όπως απαιατεί το manual?
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Τώρα πώς γίνεται ο 1.8 tsi σε σένα να καίει και σε εμάς στα 30.000 χλμ να μην έχει χρειαστεί ποτέ συμπλήρωμα?Να επιβεβαιώσω το Superb σου με το Yeti 1,8 που υπάρχει στο οικογενειακό περιβάλλον με 18.000 χλμ ως τώρα. Σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει και επειδή το Yeti αντικατέστησε Golf 1,6 FSi ... δεν υπήρχε καμία μα καμία περίπτωση ο κάτοχος του να λέει τα καλύτερα για τον 1,8!
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:yikes:
πλακα κάνετε.Το στρώσιμο το κάνατε όπως απαιατεί το manual?
Σαφεστατα!Αλλα η αντιπροσωπεια καλυπτεται με το βιβλιο του κατασκευαστη που αναφερει οτι μπορει η καταναλωση λαδιου να ειναι ενα λιτρο στα 1000χλμ.Ετσι ακριβως.
-
Πώς το έστρωσες για πες.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Πώς το έστρωσες για πες.αν είναι το προηγούμενο 1400άρη είναι ο κανόνας να καίει τα άντερα του , όχι η εξαίρεση...
-
1800 είπε ότι έχει.
Θα σκάσω πώς είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας στον ένα να μην καίει τπτ και στον άλλο να έχει τόσο μεγάλη κατανάλωση
Εκτός και αν όλη την ώρα το έχει στα κόκκινα, δεν το κρυώνει κλπ. -
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Καλα εισαι.Το Polo της συζυγου θελει ενα λιτρο στα 1200-1300χλμ. Απο την αρχη φυσικα.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Τώρα πώς γίνεται ο 1.8 tsi σε σένα να καίει και σε εμάς στα 30.000 χλμ να μην έχει χρειαστεί ποτέ συμπλήρωμα?Σε passat ο ιδιος κινητηρας το θελει το συμπληρωμα του αλλα λιγοτερο απ' οσο αναφερει ο φιλος παραπανω....Τα Golf V 1.4 tsi (140) της αδελφης μου, και Polo 1.4 της μανας μου καινε τοσο ...και αναφερω τους ιδιοκτητες για να γινει κατανοητος και ο τροπος χρησης
-
Δεν αμφισβητώ ότι οι άνθρωποι συμπληρώνουν λάδια απλά παραθέτω την απορία μου πώς ο ίδιος κινητήρας αλλού να καίει και αλλού να μην καίει
Μάλλον το κατά manual στρώσιμo κάνει τη διαφορά.... Από τα 1000 μέχρι τα 1500 χλμ ο κινητήρας πρέπει να φτάσει το μέγιστο όριο περιστροφής δλδ κόφτης.
-
Στο πασσάτ του πατέρα μου ( 73,000 χλμ FSi 2litro) δεν έχει συμπληρώσει λάδι ποτέ, ούτε εγώ στο πολο tsi μετά απο 17000 χλμ ούτε και φίλος με γκολφ 122άρι.. Δε ξέρω πως καίνε μερικά ρε γμτ. Ίσως να οφείλεται όντως στο στρώσιμο αλλά και πάλι δε δκικαιολογείται ρε παιδία. Μόνο Ενός ξαδέρφου το πόλο καίει 1 λίτρο στα 1000 χλμ (2003 μοντ.) αλλα ο μ@λ@κ@ς το άφησε χωρίς λάδια Και από τότε του καίει λάδι, και στο ρελαντί ακούγεται χειρότερα απο ντίζελ.Μάλλον θα πάρει μοτέρ στα χέρια , αλλά είναι καθαρά δικό του φτάιξιμο
Βέβαι για παλιά 1400άρια πόλο, και ειδικά αυτά με τα 101 άλογα, έχω διαβάσει για πολλούς ότι καινε λάδια.
-
Οσον αφορα το στρωσιμο, επειδη συνεβαλλα πολυ (οχι τοσο στο Golf)...Μικρο φορτιο, ομαλη επιταχυνση με σταδιακο ανεβασμα των στροφων κοντα στο οριο περιστροφης (οχι κοφτες) και επιβραδυνση με τον κινητηρα (πολλα βαρετα βραδυα στην εθνικη ), ποτε σανιδα μεχρι τα 1000-1500χλμ...πασατ (1.8tsi) και πολο (1.4 με τα 75hp το δικο μας) αρχικα δεν εκαψαν τοσο πολυ (ειχαν και longlife ), το Golf εκαιγε απο την αρχη αρκετο....
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Βέβαι για παλιά 1400άρια πόλο, και ειδικά αυτά με τα 101 άλογα, έχω διαβάσει για πολλούς ότι καινε λάδια.Τα 1200αρια να δεις
-
Το στρώσιμο που έκανες δεν είναι αυτό που αναφέρει το manual
Διάβασε το manual του 1.8 tsi που αναφέρει: Μέχρι τα 1000 χλμ έως τα 3/4 του ορίου περιστροφής του κινητήρα και μετά από τα 1000 μέχρι τα 1500 χλμ σταδιακά να φτάσει ο κινητήρας το μέγιστο όριο περιστροφής δλδ κόφτης.
-
Επισης ο πωλητης σου λεει να μην περασεις τις 3000 στροφες για τα πρωτα 1500χλμ ....Το στρωσιμο που αναφερω ενδεικνυται ωστε να ανοιξουν σωστα τα ελατηρια
-
Ποιός πωλητής
Οι μηχανικοί του εργοστασίου δεν ξέρουν πώς στρώνουν καλά τα ελατήρια?
SKODA YETI