-
Όχι παίδες!Καμμία σχέση. Ανεβάζω λινκ σε λίγο.
-
-
μιλωντας για ελλαδα..
ουτε εγω πιστευω οτι θα πουλησει στην ελλαδα το μπραβο..γιατι? γιατι λεγεται φιατ μπραβο...δε φτανει που ειναι φιατ, λεγεται και μπραβο..
ερχεται σε μια αγορα οπου το γκολφ θα πουλαγε ακομα και αν δεν ειχε χρωμα και μια ροδα...εχοντας πανω κατω την ιδια τιμη!
φυσικα ο εξοπλισμος του ειναι καλυτερος αλλα του γκολφ για παραδειγμα που θα χτυπησει το οπλο ειναι το σημα..(ολοι γνωριζουν οτι ο ελληνας ειναι πιο γερμαναρας απο τον ιδιο τον γερμανο0ετσι απλα και ωραια εξαγω το συμπερασμα οτι αν η φιατ ελλαδας δε βαλει το χερι στη τσεπη για να παρει λεφτα στο τελος, αυτο που θα κραταει ειναι το προφανες..
λυση? τιμη ενα χιλιαρικο κατω απο το γκολφ τουλαχιστον, χρηματοδοτικο καλο απο την αρχη και φουλ επιθεση στη διαφημιση...
στο εξωτερικο οι καταστασεις θαναι διαφορετικες βεβαιως..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ουτε εγω πιστευω οτι θα πουλησει στην ελλαδα το μπραβο..γιατι? γιατι λεγεται φιατ μπραβο...δε φτανει που ειναι φιατ, λεγεται και μπραβο.. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ουτε εγω πιστευω οτι θα πουλησει στην ελλαδα το μπραβο..γιατι? γιατι λεγεται φιατ μπραβο...δε φτανει που ειναι φιατ, λεγεται και μπραβο.....ή αλλιώς δεν φτάνει που πήρες Fiat σου λένε και Bravo!
-
Επιτηδες το λες ρε;
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ετσι απλα και ωραια εξαγω το συμπερασμα οτι αν η φιατ ελλαδας δε βαλει το χερι στη τσεπη για να παρει λεφτα στο τελος, αυτο που θα κραταει ειναι το προφανες..
Αυτο με το προφανες δεν το καταλαβαινω... τι θες να πεις? Τι ειναι το προφανες και απο που το κραταει? Εχει λαβη?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ακόμα και αν έχει καλύτερο εξοπλισμό;
ναι, ακόμα και τότε.
για να πουλήσει καλά κατά τη γνώμη μου, πρέπει όχι μόνο να έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό από το Golf, αλλά και σημαντικά χαμηλότερη τιμή.
Και να ψήνει και καφέ, και να σου παίρνει και καθώς οδηγείς.
Για ποιο λόγο ακριβώς;
Το ίδιο συνέβη και με το Stilo, που επίσης ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο, αλλά θάφτηκε από τον πρόγονό του και από τις επιλογές των κινητήρων. Τουλάχιστον το νέο Bravo έχει μοτερούκλες.
Πότε ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο το Stilo;;
Ως 'αποτυχία της Fiat' το χαρακτήρισε και ο ίδιος ο Luca De MeoΟ πρόγονός του -Bravo- σε γενικές γραμμές ήταν πολύ τιμιότερο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ακόμα και αν έχει καλύτερο εξοπλισμό;
ναι, ακόμα και τότε.
για να πουλήσει καλά κατά τη γνώμη μου, πρέπει όχι μόνο να έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό από το Golf, αλλά και σημαντικά χαμηλότερη τιμή.
Και να ψήνει και καφέ, και να σου παίρνει και καθώς οδηγείς.
Για ποιο λόγο ακριβώς;
Το ίδιο συνέβη και με το Stilo, που επίσης ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο, αλλά θάφτηκε από τον πρόγονό του και από τις επιλογές των κινητήρων. Τουλάχιστον το νέο Bravo έχει μοτερούκλες.
Πότε ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο το Stilo;;
Ως 'αποτυχία της Fiat' το χαρακτήρισε και ο ίδιος ο Luca De MeoΟ πρόγονός του -Bravo- σε γενικές γραμμές ήταν πολύ τιμιότερο αυτοκίνητο.
Αποτυχια της Fiat στο εμπορικο κομματι, οχι πως το Stilo δεν ηταν καλο. Σαν αμαξι ηταν πολυ καλο, πολυ ανταγωνιστικο με απτη ποιοτητα, συναρμολογηση, ασφαλεια, κρατηματα... απλα δεν ειχε αξιοπρεπεις κινητηρες και η 5θυρη εκδοση δεν βλεποταν.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αποτυχια της Fiat στο εμπορικο κομματι, οχι πως το Stilo δεν ηταν καλο. Σαν αμαξι ηταν πολυ καλο, πολυ ανταγωνιστικο με απτη ποιοτητα, συναρμολογηση, ασφαλεια, κρατηματα... απλα δεν ειχε αξιοπρεπεις κινητηρες και η 5θυρη εκδοση δεν βλεποταν.
απτή ποιότητα;
όσο για την οδική συμπεριφορά/κινητήρες/τιμόνι.....ουδέν σχόλιονπολύ καλό αυτοκίνητο + ανταγωνιστικό = εμπορική αποτυχία ;;;
-
καλά όλα αυτά που λέτε παιδιά για το Bravo αλλά δεν αρκούν για να με πείσουν να το αγοράσω. Θα περιμένω το Golf 6 στην έκδοση με τον 1.8 tfsi και πείτε με ελληνάρα ή ό,τι άλλο θέλετε.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
απτή ποιότητα;
όσο για την οδική συμπεριφορά/κινητήρες/τιμόνι.....ουδέν σχόλιονπολύ καλό αυτοκίνητο + ανταγωνιστικό = εμπορική αποτυχία ;;;
Εξαιρετικη απτη ποιοτητα, απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο...!!! Δεν καταλαβα τι σε προβληματισε...
Ειπαμε κινητηρες δεν ειχε αξιολογους, ουτε και τιμονι με 'αισθηση' αυτο ομως δεν το εμποδισε ποτε απο το να εχει υψηλα περιθωρια προσφυσης.
Ειπαμε ποιοι ηταν οι λογοι που δεν περπατησε... μην επαναλαμβανομαστε...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το ίδιο συνέβη και με το Stilo, που επίσης ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο, αλλά θάφτηκε από τον πρόγονό του και από τις επιλογές των κινητήρων. Τουλάχιστον το νέο Bravo έχει μοτερούκλες.
Πότε ήταν ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο το Stilo;;
Ως 'αποτυχία της Fiat' το χαρακτήρισε και ο ίδιος ο Luca De MeoΟ πρόγονός του -Bravo- σε γενικές γραμμές ήταν πολύ τιμιότερο αυτοκίνητο.
Φυσικά το χαρακτήρισε σαν αποτυχία. Όταν βγαίνεις και λες 'Κατασκευάσαμε το αντι-Golf' (μαλακία τους, και το ξέρουν), αν σε σκίσει στις πωλήσεις το Golf έχεις αποτύχει.
Το Stilo ήταν εξαιρετικά καλοφτιαγμένο (εξαίρεση οι ηλιοροφές που άνοιγαν σε κομμάτια, κι αυτό στα πρώτα μοντέλα μόνο) και είχε ΠΟΛΥ καλή οδική συμπεριφορά (αίσθηση μηδέν στο τιμόνι, αλλά ήταν άνετο και έστριβε μια χαρά). Μπες σε Stilo ΤΩΡΑ, χρόνια μετά, και οδήγησέ το. Θα με θυμηθείς. Δυστυχώς (για την Ελλάδα. Έξω παίρνουν ντίζελ, δεν είναι μαλάκες) ξεκίνησε την καριέρα του με βενζινοκινητήρες τον 'λίγο' 1.2 και τον ακριβό 1.6, και ακόμα πιο δυστυχώς το 5θυρο και το multiwagon ήταν πανάσχημα σε σχέση με το κουκλίστικο 3θυρο. Όταν μπήκε ο 1.4 με τα 95 άλογα στο παιχνίδι, ήταν ήδη αργά για την εμπορική του πορεία.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Stilo ήταν εξαιρετικά καλοφτιαγμένο (εξαίρεση οι ηλιοροφές που άνοιγαν σε κομμάτια, κι αυτό στα πρώτα μοντέλα μόνο) και είχε ΠΟΛΥ καλή οδική συμπεριφορά (αίσθηση μηδέν στο τιμόνι, αλλά ήταν άνετο και έστριβε μια χαρά). Μπες σε Stilo ΤΩΡΑ, χρόνια μετά, και οδήγησέ το. Θα με θυμηθείς.
Σπύρο, το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει πολλές φορές, όπως και το παλαιότερο Bravo, και συνεχίζω δυστυχώς να το οδηγώ. (δε λέει να το πουλήσει ο γαμπρός μου, και πώς να μπορέσει άλλωστε; )
Η οδική του συμπεριφορά, απ' τις χειρότερες της εποχής, κινητήρες/τιμόνι κανένα σχόλιο....Εσωτερικά, το Stilo ήταν περισσότερο εφετζίδικο, παρά στην ουσία ποιοτικό.
Ήθελε κατά κάποιο τρόπο να δείχνει ποιοτικό, ενώ στην πραγματικότητα ήταν απλά μέτριο, τίποτα παραπάνω.
Τώρα το αν προσπάθησαν να φτιάξουν ένα αντι-Golf IV (το χειρότερο Golf μαζί με το ΙΙΙ), το μόνο που κατάφεραν ήταν να φτιάξουν ένα ακριβό, αδιάφορο,
ανέραστο αυτοκίνητο 'λίγο απ' όλα' και τίποτα επί της ουσίας.
Εξού και η εμπορική του αποτυχία που κόστισε και κοστίζει πολλά στη Fiat.Σήμερα, δε, η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου είναι σενάριο τρόμου για τους ιδιοκτήτες.
Δηλαδή τα μή-καλά μικρομεσαία πώς ήταν;;
-
Fiat Bravo to be Named Ritmo in Australia
Τελικά θα μπορούσαν να το πουν και Fiat 1400.
Ξέρει κανείς αν θα βγει με 1.9 MJet με 180 ίππους;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
ουτε εγω πιστευω οτι θα πουλησει στην ελλαδα το μπραβο..γιατι? γιατι λεγεται φιατ μπραβο...δε φτανει που ειναι φιατ, λεγεται και μπραβο..
ειχε τρελη επιτυχια στο ελαντα το αυτοκινητο αυτο?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ετσι απλα και ωραια εξαγω το συμπερασμα οτι αν η φιατ ελλαδας δε βαλει το χερι στη τσεπη για να παρει λεφτα στο τελος, αυτο που θα κραταει ειναι το προφανες..
Αυτο με το προφανες δεν το καταλαβαινω... τι θες να πεις? Τι ειναι το προφανες και απο που το κραταει? Εχει λαβη?
ω ναι θα εχει...
εμενα μαρεσει το μπραβο αλλα εχω την υποψια οτι η φιατ θα το κανει το θαυμα της παλι...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ουτε εγω πιστευω οτι θα πουλησει στην ελλαδα το μπραβο..γιατι? γιατι λεγεται φιατ μπραβο...δε φτανει που ειναι φιατ, λεγεται και μπραβο..
ειχε τρελη επιτυχια στο ελαντα το αυτοκινητο αυτο?
Τρελη οχι αλλα αρκετα ικανοποιητικη.Δεν πουλησε οσο το πουντο αλλα οχι οσο και το στιλο. Τεσπα,αν και η παραγωγη σταματησε το 2001 συνεχιζω να βλεπω καθε μερα.Υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν βλεπεις καθε μερα,με την εννοια οτι θα κανεις και καμια βδομαδα να το δεις...τεσπα,δε σε πιανω..αυτο το 'λεγεται και μπραβο' βασικα δεν πιανω καθολου..
-
Εμένα πάντως το παλιό το μπράβο μου αρέσει αρκετά...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Τρελη οχι αλλα αρκετα ικανοποιητικη.Δεν πουλησε οσο το πουντο αλλα οχι οσο και το στιλο. Τεσπα,αν και η παραγωγη σταματησε το 2001 συνεχιζω να βλεπω καθε μερα.Υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν βλεπεις καθε μερα,με την εννοια οτι θα κανεις και καμια βδομαδα να το δεις...τεσπα,δε σε πιανω..αυτο το 'λεγεται και μπραβο' βασικα δεν πιανω καθολου..Προσωπική άποψη: Εδώ το Punto που έχει μοσχοπουλήσει ΤΡΕΛΑ και ακούς μεγάλη μερίδα του πληθυσμού να μην το θεωρεί ισάξιο με τα άλλα, στο Bravo που έχει προκάτοχο το Stilo δεν νομίζω να δείξει ενθουσιασμό...Και η επιστροφή σε όνομα της προ-προηγούμενης γενιάς δεν είναι και πολύ έξυπνη ιδέα. Σαν να παραδέχεται η Fiat ότι 'ξέρετε, κάναμε λάθος'. Τέσπα, η ονοματολογία της Fiat θα έπρεπε να διδάσκεται ως case study σε σχολές Ψυχολογίας, στο κεφάλαιο Σχιζοφρένεια.
Το τωρινό Bravo μου αρέσει πολύ και με τους τουρμπίλους κινητήρες θα είναι πολύ καλό, δεν έχω καμιά αμφιβολία. Ωστόσο, η εμπορική του πορεία αναμένεται σκοτεινή. Ο Έλληνας αν δεν μιλάμε για λύση 'φτηνή και προπάντων καλή' (σαν τον Αλβανό κουρέα του Χαλακατεβάκη στους Απαράδεκτους), δεν στρέφεται εύκολα σε Fiat. Στα μίνι κυριαρχεί, στα σουπερμίνι τα πάει θαυμάσια, αλλά σε μεγαλύτερα...
Fiat Bravο 2007