-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βάζε και κανένα ' **, **' βρε να καταλαβαίνω τι λές!
Κατάλαβες Απλχ?!!Εμεις εδω στη Θεσσαλονικη δεν βαζουμε κοματα!!!
Παρ'ολα αυτα συγνωμη κυριε καθηγητα............
-
[quote='Kωνσταντίνος']Όπως της είχα υποσχεθεί , βγήκαμε σήμερα μια βόλτα (οι δυο μας) 380χλμ. Τρίκαλα-Λαμία-Τρίκαλα-Ελάτη-Τρίκαλα.
Ηπιε σχεδόν 30 λίτρα για αυτά τα χιλιόμετρα , αλλά χαλάλι της μετά τη ταλαιπωρία που πέρασε.Ειναι να μην ερωτευτει ο ανθρωπος..
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Γύρισα το πρωί από ΠΣΚ στα πέριξ της Πατράς.
Πάτησε και άμμο η Βravoυρα σε μια εξόρμηση στην παραλία της Καλογριάς.Αν μπορείτε να αποφύγετε την Αθηνών-Πατρών να το κάνετε !!!!!!!!
Ήταν χάλια, τώρα είναι πολύ επικίνδυνα χάλια !!!!!Κυριακή πρωί με ελάχιστη κίνηση και πάλι πρέπει να εχεις το νους σου 100% !!!!!
ΜΑΚΡΙΑ !!!!
Κατα τα άλλα, 7,5 λίτρα/100 κατεβαίνοντας με κίνηση, 9λιτρα στον γυρισμό.
Μέχρι 140 κατεβαίνοντας .... 200 στην επιστροφή χωρίς να το προσέξω μετά τα διόδια του Ισθμού.... Χαλαρά !!!Εδώ κολάει το μήνυμα που ξεθαψε ο Κωνσταντίνος ....
Ερώτηση προς όλους τους τουρμπίσιους, τι κάνετε αν πρέπει να σταματήσετε ξαφνικά για βενζίνη μετά από πίεση;; Το κλείνετε ή αφήνετε κανά δίλεπτο να ηρεμήσει;
απλο φιλε μου δεν το σβηνουμε.....εκτος και αν εχουμε ριξει πολυ τις στροφες μας και εχει ηρεμησει το αμαξι νωριτερα
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Όπως της είχα υποσχεθεί , βγήκαμε σήμερα μια βόλτα (οι δυο μας) 380χλμ. Τρίκαλα-Λαμία-Τρίκαλα-Ελάτη-Τρίκαλα.
Ηπιε σχεδόν 30 λίτρα για αυτά τα χιλιόμετρα , αλλά χαλάλι της μετά τη ταλαιπωρία που πέρασε.Ειναι να μην ερωτευτει ο ανθρωπος..
Σωστά φίλε ezzypelias!
Ο έρωτας , δηλαδή αυτό το 'κλίκ' της πρώτης ματιάς είναι καθοριστικό για την πορεία μιας σχέσης.
Και εδώ γεννάται η απορία μου για όλη αυτή την παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί σχετικά με την αντιπαράθεση AR Giulietta VS VW Golf και την ρεαλιστικότητα αυτής .
Μεταξύ των 2 πραναφερθέντων μοντέλων πάλι Bravo θα διάλεγα.
Πως το αιτιολογώ?
Δεν θεωρώ το εσωτερικό της AR ανώτερο ποιοτικά (διαφορετικής σχεδίασης ναι , αν και η φιλοσοφία του πίνακα οργάνων είναι ίδια). Τα περί ποιότητας και μάλιστα 'απτής' όπως πολλές φορές βλέπουμε να αναφέρεται για το εσωτερικό του Golf είναι κάτι τελείως υποκειμενικό -μην πω και φαντασιακού επιπέδου-.
Οδηγικά , το πιο 'βαρύ' τιμόνι της AR ισοφαρίζεται από την ενεργοποίηση του Sport στο Bravo , χωρίς να παραβλέπουμε ότι πολύς κόσμος αρέσκεται σε 'ελαφριά' τιμόνια (ιδίως οι νεότεροι). Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με κάποια δόση επιφύλαξης πως του Bravo ίσως να είναι και ανώτερες.
Στο test drive της AR που είχα την τύχη να κάνω δεν διαπίστωσα κάποια 'ανωτερότητα' σε κάποιον τομέα.
Θέλω να πω , πως αν σε συγκεκριμένη διαδρομή κινηθώ με τη Giulietta σε ρυθμούς Bravo πιστεύω πως η νέα κυρία από την Ιταλία δεν θα έχει να επιδείξει καλύτερα νούμερα.
Ναι , καλό χρυσό το DNA άλλά με κριτήριο την απόδοση και τη συμπεριφορά του Bravo υπό συνθήκες Sport , δεν είδα κάποια ουσιαστική διαφορά στη συμπεριφορά. Ok , δεν υπήρχε το χαρακτηριστικό κοπάνημα του ημιάκαμπτου πίσω αλλά δεν είναι τέτοια η διαφορά που να δικαιολογεί την απολυτότητα.
Αναφορικά με το Golf , από πότε ένα σύνολο κινητήρα-αναρτήσεων που 'στρογγυλοποιεί¨την αποτελεσματικότητα και την αίσθηση πρέπει να επιβραβέυεται ?
Τέλος , αρνούμαι να παίξω το παιχνίδι 'είμαι premium και θέλω να το δείξω'.
Εμείς είμαστε παιδιά του λαού -τις γκόμενες τις θέλουμε με ελαττώματα-! -
Κωνσταντίνε, σε γενικές γραμμές συμφωνώ, γι'αυτό και δεν της είχα δώσει και πολύ μεγάλη βαθμολογία σε σχέση με το bravo. Τώρα που το σκέφτομαι, αυτό που πραγματικά με απογοήτευσε ήταν το ταμπλό της. Πολύ μέτριο σε ποιότητα ρε παιδί μου, ούτε και μου άρεσε σα σχέδιο. Της bravούρας μου αρέσει σαφώς περισσότερο. Δεν ξέρω τι συνειρμούς μπορεί να κάνει στους αλφίστι, αλλά και πάλι δεν έχει καμία σχέση με το χαρακτηριστικό σχέδιο των 159, brera και spider.
Θα διαφωνήσουμε στην ποιότητα του εσωτερικού του golf: μπορεί να μην έχει κάτι το ιδιαίτερο από design (κλασσικά γολφ! ), αλλά από ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά αψεγάδιαστο. -
Κόστος service των 30000 χλμ (έγινε στα 29350).
Selenia KPE SAE 5W-4 67,45€
Φίλτρο λαδιού 1.3 JT 20,79€
Φίλτρο αέρος 17,71€
Μπουζί 82,45€
Υγρό καθαρ. παρπρίζ 1,50€
Εργασία 54,99€
Σύνολο 244,89€Επιπλέον
Τακάκια 111,38€
Εργασία 15,00€
Σύνολο 126,38€
Το service έγινε στην αντιπροσωπεία της Fiat. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Κόστος service των 30000 χλμ (έγινε στα 29350).
Selenia KPE SAE 5W-4 67,45€
Φίλτρο λαδιού 1.3 JT 20,79€
Φίλτρο αέρος 17,71€
Μπουζί 82,45€
Υγρό καθαρ. παρπρίζ 1,50€
Εργασία 54,99€
Σύνολο 244,89€Επιπλέον
Τακάκια 111,38€
Εργασία 15,00€
Σύνολο 126,38€
Το service έγινε στην αντιπροσωπεία της Fiat.Δηλαδη 350 και κατι ευρω;;;;
Ρε σα πολλα δεν ειναι; -
Τα τακάκια δεν προβλέπεται να αλλάζονται στα 29300 χλμ....αυτά κάνουν οι διαδρομές στα βουνά.
245,00€ το βασικό service πιστεύω είναι ok.
Έχουμε καμιά καλύτερη προσφορά? -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Τα τακάκια δεν προβλέπεται να αλλάζονται στα 29300 χλμ....αυτά κάνουν οι διαδρομές στα βουνά.
245,00€ το βασικό service πιστεύω είναι ok.
Έχουμε καμιά καλύτερη προσφορά?ΝΑΙ!
Απο δω και περα κομενα τα βουνα! -
Πονάει κεφάλι- κόψει κεφάλι?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πονάει κεφάλι- κόψει κεφάλι?Οχι ρε πλακα κανω!
-
[quote='Kωνσταντίνος']Κόστος service των 30000 χλμ (έγινε στα 29350).
Selenia KPE SAE 5W-4 67,45€
Φίλτρο λαδιού 1.3 JT 20,79€
Φίλτρο αέρος 17,71€
Μπουζί 82,45€
Υγρό καθαρ. παρπρίζ 1,50€
Εργασία 54,99€
Σύνολο 244,89€Κωνσταντινε βασικα το σερβις ακουγεται λιγο ακριβο αλλα δεν ειναι και τοσο πολυ και αναλυω.
Γενικα η εργασια που λες ειναι οντως καπου εκει. Η 1 εργατοωρα ειναι στα 55 ευρω οπως την εχουν συμφωνησει το σωματειο των μηχανικων αυτοκινητων τουλαχιστον εδω στον Βολο οποτε νορμαλ η εργασια. Τα μπουζι ειναι τσιμπημενα αλλα αφου τα αλλαζεις στα 30.000χλμ και οχι καθε 10.000 οπως κανω εγω τοτε τελικα δεν ειναι και τοσο ακριβα και δεν πρεπει να ξεχνουμε οτι ειναι ειδικα μπουζι αυτα που φοραει το αμαξι σου τελος μονο τα λαδια μονο ειναι λιγο ακριβα αν υποθεσουμε οτι καθε 15.000 χλμ θα πρεπει να τα αλλαζεις παρεπιμπτοντως ποσα λιτρα λαδι εβαλες? -
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Κωνσταντινε βασικα το σερβις ακουγεται λιγο ακριβο αλλα δεν ειναι και τοσο πολυ και αναλυω.
Γενικα η εργασια που λες ειναι οντως καπου εκει. Η 1 εργατοωρα ειναι στα 55 ευρω οπως την εχουν συμφωνησει το σωματειο των μηχανικων αυτοκινητων τουλαχιστον εδω στον Βολο οποτε νορμαλ η εργασια. Τα μπουζι ειναι τσιμπημενα αλλα αφου τα αλλαζεις στα 30.000χλμ και οχι καθε 10.000 οπως κανω εγω τοτε τελικα δεν ειναι και τοσο ακριβα και δεν πρεπει να ξεχνουμε οτι ειναι ειδικα μπουζι αυτα που φοραει το αμαξι σου τελος μονο τα λαδια μονο ειναι λιγο ακριβα αν υποθεσουμε οτι καθε 15.000 χλμ θα πρεπει να τα αλλαζεις παρεπιμπτοντως ποσα λιτρα λαδι εβαλες?4 λίτρα.
Τώρα αν είναι ακρβό το service , μπορούμε να το θεωρήσουμε ως προσπάθεια premiumοποίησης της Fiat δια μέσω του Bravo. -
Κοστος σερβις σε αντιστοιχο αμαξι τυπου τουρμπο απο αλλες εταιρειες εχουμε?
-
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Κοστος σερβις σε αντιστοιχο αμαξι τυπου τουρμπο απο αλλες εταιρειες εχουμε?Mάλλον πρέπει να βγούμε παγανιά στο τοπικό του Astra!
Aλλά εκεί λόγω νεότητος του μοντέλου κανείς δεν θα έχει φθάσει στα χιλιόμετρα για service. -
Σε VAG Group καμια εικονα δεν εχουμε?
-
Για απλο σερβις λαδιων-φιλτρων ειναι υπερβολικα τα 244...στα βαγκ υπαρχουν αντιπροσωπειες που το ιδιο σερβις το χρεωνουν τα μισα λεφτα.Δεν εχω ακουσει σε καμια περιπτωση παντως τοσα πολλα για λαδια φιλτρα.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Κόστος service των 30000 χλμ (έγινε στα 29350).
Selenia KPE SAE 5W-4 67,45€
Φίλτρο λαδιού 1.3 JT 20,79€
Φίλτρο αέρος 17,71€
Μπουζί 82,45€
Υγρό καθαρ. παρπρίζ 1,50€
Εργασία 54,99€
Σύνολο 244,89€Επιπλέον
Τακάκια 111,38€
Εργασία 15,00€
Σύνολο 126,38€
Το service έγινε στην αντιπροσωπεία της Fiat.Ρε συ Κωνσταντίνε...Πριν λίγες μέρες που λέγαμε για αλλαγή λαδιών και μου έδειξες τα τιμολόγια, ήταν γύρω στα 95€ είχαμε πει...Θυμάσαι;Είχες πάει σε εξουσιοδοτημένο και όχι σε αντιπροσωπεία; Γιατί τώρα βλέπω να είναι περίπου 88€ τα λάδια και το φίλτρο λαδιού ΧΩΡΙΣ εργατικά...Δε σου είχε πάρει εργατικά ο άλλος ή είναι η διαφορά αντιπροσωπείας με εξουσιοδοτημένου; Μήπως στα μέρη σας ανέβηκε πιο πολύ ο ΦΠΑ?
-
Ο χρήστης klainmein έγραψε:
Ρε συ Κωνσταντίνε...Πριν λίγες μέρες που λέγαμε για αλλαγή λαδιών και μου έδειξες τα τιμολόγια, ήταν γύρω στα 95€ είχαμε πει...Θυμάσαι;Είχες πάει σε εξουσιοδοτημένο και όχι σε αντιπροσωπεία; Γιατί τώρα βλέπω να είναι περίπου 88€ τα λάδια και το φίλτρο λαδιού ΧΩΡΙΣ εργατικά...Δε σου είχε πάρει εργατικά ο άλλος ή είναι η διαφορά αντιπροσωπείας με εξουσιοδοτημένου; Μήπως στα μέρη σας ανέβηκε πιο πολύ ο ΦΠΑ?
Το τιμολόγιο της αντιπροσωπείας ήταν αψευδής μάρτυρας του ποσού και αφορούσε λάδια και φίλτρο λαδιού και ένα πολύ μικρό ποσοστό εργασίας.
Τα νούμερα συμφωνούν.
Λες να έχουμε ΦΠΑ ...Δανίας εδώ?! (υπόψιν εκείνο το τιμολόγιο ήταν με 21% ΦΠΑ). -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Για απλο σερβις λαδιων-φιλτρων ειναι υπερβολικα τα 244...στα βαγκ υπαρχουν αντιπροσωπειες που το ιδιο σερβις το χρεωνουν τα μισα λεφτα.Δεν εχω ακουσει σε καμια περιπτωση παντως τοσα πολλα για λαδια φιλτρα.Εδω περιλαμβάνεται και αλλαγή μπουζί τα οποία μάλλον είναι λίγο τσιμπιμένα
Fiat Bravο 2007