-
themdro να 'σαι καλά.
sakisalfa πιθανό, θα δείξει!
Στέφανε δεν το γνωρίζω καθόλου, αλλά από καινούργιο ακόμα, μιλάμε για μέτριο κιβώτιο.
Τέσπα, ίδωμεν μάγκες!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αν το κιβώτιο του Bravo συγγενεύει καθόλου με αυτά των 147/156 τότε υπάρχει μια σχετική ευαισθησία στα συγχρονιζέ 2ας-3ης.Είναι το m32 και συγγενεύει σίγουρα με τα 6άρια της opel (astra/corsa opc, 1.6t κλπ).
-
Σωστός. Άρα είναι το ίδιο κιβώτιο με τις 159.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ειναι η ιδεα μου η ισχυει οτι μπροστα 'βρισκει' ευκολα το Bravo. ......
Μου φαινεται απιθανο να συμβαινει μονο σε μενα.Ισχύει , ιδίως η προστατευτική ποδιά είναι αρκετά κοντά στό επίπεδο του δρόμου.
**Ευχαριστω **
[>.....Από σαζμάν κάτι παίζει...
Τι παίζει? δεν κουμπώνουν εύκολα?
Η δευτερα και σε μενα ειναι λιγο ζορικη μερικες φορες, δηλαδη δεν κουμπωνει 'αερα', ειδικα οταν ειναι κρυο το σαζμαν. Αλλα αυτο ειναι σχεδον γενικο φαινομενο με τις 3 πρωτες ταχυτητες αυτου του σασμαν, τουλαχιστον στο δικο μου.Ενταξει δεν ειναι γιαπωνεζικο αλλα κανει τη δουλεια του εστω και με λιγο παραπανω δουλεια απο μερους μου. Οι διαδρομες/αλλαγες του δεν 'τσουλανε' ακριβως ειναι σαν να ειναι λιγο 'off road'.
-
Με αλλαγή βαλβολίνης μήπως διορθώνεται κάπως η κατάσταση?
-
Ειναι το πρωτο βημα για να δεις αν φταιει κατι και δεν κοστιζει πολυ.
-
Ναι, προφανώς και θα γίνει κι αυτό.
-
Καλησπέρα σε όλους. Μιας και μιλάτε για σασμάν, να πω και γω με τη σειρά μου οτι είχα μεγάλο θέμα και για αρκετό καιρό με το κούμπωμα πρώτης και όπισθεν. Κατά σατανική σύμπτωση προέκυψε την επομένη μιας ημέρας που εν μέσω νεροποντής περνώντας απο κεντρικότατο δρόμο το νερό είχε φτάσει σχεδόν στις γρίλιες του προφυλακτήρα. Ευτυχώς που δεν έπαθα κάποια άλλη ζημιά. Στην αντιπροσωπεία μου πρότειναν αλλαγή συμπλέκτη, αλλά έκανα μόνο αλλαγή βαλβολίνων και πρόσθεσα και Motorkote. Δεν μπορώ να πω βέβαια οτι συγκεκριμένα ένα απ΄τα 2 έκανε τη δουλειά, πάντως το πρόβλημα δεν ξαναεμφανίστηκε.
Αυτός ο ελαφρύς δισταγμός στην αλλαγή σε 2α, υπήρχε πάντα, όπως και τώρα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και κυρίως όταν είναι κρύο. -
Ισχύει για το σαζμαν και σε εμένα,ειδικά 1η και οπισθεν...Που και που και 2α και ειδικά κρύο.Βαλβολίνες για αρχή και βλέπουμε....
-
Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
Ισχύει για το σαζμαν και σε εμένα,ειδικά 1η και οπισθεν...Που και που και 2α και ειδικά κρύο.Βαλβολίνες για αρχή και βλέπουμε....Κύριε Ανθλχε πάρε την καινούργια A class να είσαι αστεράτος και σε αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ισχύει για το σαζμαν και σε εμένα,ειδικά 1η και οπισθεν...Που και που και 2α και ειδικά κρύο.Βαλβολίνες για αρχή και βλέπουμε....
Κύριε Ανθλχε πάρε την καινούργια A class να είσαι αστεράτος και σε αυτοκίνητο
Χαχαχαχαχα καλημέρα!Τώρα κάτι ψιλά μου μένουν και θα την παραγγείλω!Εκτός αν βγάλει κανα καινούργιο η KMW!
-
Χαιρετισμούς στην παρεα,η Μόνικα έχει αρχίσει και κοπανάει αρκετά...Φαντάζομαι η αμορτισερ ή διμπαλα...Αμορτισερομετρηση δεν εχω κανει ακομα...Εχει κάποιος να προτείνει σετ αναρτησεων και τιμές?
-
Ωχ, κι άλλος μπελουτσόπληκτος.
Για όταν αλλάξουμε εγώ σκέφτομαι Koni ή Kayaba. Όχι κάτι ιδιαίτερο.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Ωχ, κι άλλος μπελουτσόπληκτος.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Από τιμές τι παίζει? -
Δεν το 'χω ψάξει ακόμα, αλλά υποπτεύομαι με κάπου 250-300 ευρώ θα 'σαι κομπλέ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δεν το 'χω ψάξει ακόμα, αλλά υποπτεύομαι με κάπου 250-300 ευρώ θα 'σαι κομπλέ.το κομματι?
-
Όχι ντε! Δε μιλώ για ρυθμιζόμενα κτλ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Όχι ντε! Δε μιλώ για ρυθμιζόμενα κτλ.Στο τσακ το πρόλαβα το εγεφαλικό !χαχαχαχ
-
Μιας και το επαναφέραμε το θέμα αμορτισέρ,τα bilstein B6 με το μαμα ελατήριο τα 'εχει φορέσει κανένας?
Γνώμες-τιμές ευπροσδεκτες!! -
Εμένα φοράει bilstein κίτρινα με το μαμά ελατήριο αλλά δεν ξέρω αν είναι τα b6 (τα είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης), υπάρχει τρόπος να το δώ?
Fiat Bravο 2007