-
στο 1200 τι διαφορά έχει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
στο 1200 τι διαφορά έχει?Δέν έχω ιδέα αλλά μόλις πάω για service θα το ρωτήσω.
Πάντως πιστεύω οτι αφού βγήκε απο τη μάνα του για το 1200 θα βγεί σύντομα και φθηνότερο ανταπτοράκι και στην αγορά... -
Λοιπόν,ζητάω τη γνώμη σας.Πολύ κοντινό μου πρόσωπο έχει το jazz απ' το καλοκαίρι του 2002(απ' τα πρώτα που κυκλοφόρησαν) και 75000 χλμ.Παίζει το εξής σκηνικό.Του κρατάνε το δικό του και με +4000 ευρώ του δίνουν Jazz tempo με 5000χλμ ταξινόμησης 10/2005(Το αυτοκίνητο είναι εγγυημένο)
Θα το κάνατε;Υπ' όψιν είναι εντελώς Jazzεμένος και δεν συζητά να πάρει άλλο αυτοκίνητο. -
ναι αν εχει κλιματισμό (που του 2005 έχουν όλα)
-
Εχει,όπως κι ένα σωρό άλλα που δεν έχει το παλιό.(Ζάντες αλουμινίου-ραδιο-CD,πίσω δισκόφρενα,χειριστήρια στο τιμόνι)
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Εχει,όπως κι ένα σωρό άλλα που δεν έχει το παλιό.(Ζάντες αλουμινίου-ραδιο-CD,πίσω δισκόφρενα,χειριστήρια στο τιμόνι)σωστά και δέρμα πιστεύω?
-
Όχι,το elegance έχει δέρμα
-
Νομίζω ότι θα πω στο κουνιαδάκι να το ''χτυπήσει''.Όσο το σκέφτομαι τόσο βλέπω ότι είναι ευκαιρία,εφ 'οσον δεν συζητάει με τίποτα άλλο αυτοκίνητο.Και κατά τη γνώμη μου καλά κάνει.10-15 αλογάκια να είχε ακόμα...
-
χωράνε στο πορτ παγκαζ....
-
Εδώ χωράει η αγελάδα στο Lada δεν θα χωρέσουν τ' αλογάκια στο Jazz;
-
Πολυ καλη περιπτωση.
Παντως δυσκολα αλλαζεις τετοιο αμαξι για να παρεις κατι αλλο.
Τα εχει ολα χωρους,πρακτικοτητα,τεραστιο πορτμπαγκαζ,πολυ καλο κινητηρα.Τι αλλο να βρεις σε αυτη την κατηγορια.
Εγω ειχα το 2002 μοντ,και μετα απο ενα ατυχημα το αυτοκινητο εγινε χαλια,εγω μια χαρα.
Ουτε που το σκεφτηκα για αλλο αμαξι.Πηρα αμεσως το ιδιο. -
σε θυμαμαι ρε φίλε...
Ολα καλά τώρα?
-
Αισίως συμπλήρωσα 30Κ χλμ με το Jazz μου. Είναι το 1,4 CVT και το έχω απο τον περασμένο Αύγουστο. Τα χλμ που έχει διανύσει είναι μοιρασμένα 50-50 πόλη και Ε.Ο.
Ακολουθούν οι εντυπώσεις μου.
-Ο Σαρακάκης επι της Λ.Βουλιαγμένης στην Γλυφάδα αν και σαν τμήμα πωλήσεων μου άφησε θετική εντύπωση, το σέρβις τους είναι για τον &*%$#@ Ζητάς να δούν κάποια συγκεκριμένα πράγματα και σε γράφουν εκει που δεν πιάνει μελάνι. Πάς να πάρεις το όχημα σου λένε όλα καλα, πληρώνεις και όταν βλέπεις ότι δεν διορθώθηκαν σου λένε 'Είχε πολύ δουλειά και δεν προλάβαμε ' και άλλες τέτοιες μ@λ@κίες.
Το attitude των υπαλλήλων είναι επίσης χάλια. Δεν είναι δυνατόν να ακούς τον υπερμεγέθη μηχανικό να τραγουδάει λαικά ή το μαγγίτη με τη φόρμα αγώνων να την πέφτει και να κοιτάει σαν λιγούρης ότι θηλυκό περημένει στην αίθουσα αναμονής η οποία μυρίζει κλισούρα και κάπνα.-Απο το όχημα είμαι γενικά ευχαριστημένος. Περήμενα ίσως κάτι καλύτερο επηρεασμένος απο ένα αρκετά παλαιό Civic που είχε ένας φίλος. Εγώ χρειάστηκα αλλαγή του σιδηροδρόμου του καθίσματος του οδηγού και γρύλο δεξιού ηλεκτρικού παραθύρου. Ναι μέν όλα περάστηκαν στην εγγύηση αλλα με είχαν στο περήμενε αρκετό καιρό. Μάλιστα σε μια αλλαγή λαδιών που το πήγα και περήμενα να αλλαχτούν τα παραπάνω δεν αλλάχτηκαν και σαν δικαιολογία μου είπαν οτι επειδή είναι χρονοβόρα εργασία, θα το κάνουμε στο μεγάλο σέρβις.
Σε ταξίδια του αυτοκίνητο είναι άνετο αλλα πρέπει να έχει κανείς υπόψην του τα όρια που θέτει ο κινητήρας στο όχημα. Ναι μέν μπορεί να πιάνει τα 180-190 στο κοντέρ αλλα καίει σαν τάνκερ. Ενδεικτικά να πώ οτι ένα Xsara VTS με το οποίο έκανα αρκετά χλμ στην Ευρώπη έκαψε λιγότερα με πολύ υψηλότερες ταχύτητες. Βλέπω οτι μια οικονομική ταχύτητα ταξιδίου είναι εώς και 120 χλμ/ώρα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτό μιας και γενικά δεν τρέχω και προτιμώ άνετες cruising καταστάσεις.
Το αυτόματο κιβώτιο του είναι περίφημο. Γρήγορο και χωρίς κομπιάσματα. Οι δε σειριακές αλλαγές είναι πολύ εντυπωσιακές και σου δίνουν αέρα Formula 1. Οι επιταχύνσεις του, ενώ απο στάση δεν είναι κάτι το σπουδαίο, εν κινήσει είναι πολύ καλές (τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχουν δώσει). Μοναδικό μου παράπονο είναι η έλλειψη του κινητήρα 1,5 στην ελληνική αγορά. Θα ήταν πολύ καλή κίνηση απο πλευράς εισαγωγέα να φέρει και τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Απο χώρους έχω δώσει ρέστα. Πολυμορφικές ιδιότητες σε ένα μικρό πακέτο με σπηλαιώδη χώρο αποσκευών μόλις πέσουν τα καθίσματα. Λόγω των ασχολιών μου απο το Jazz έχουν περάσει απο snowboards μέχρι ποδήλατα και καταδυτικά υλικά και ολόκληρη εξωλέμβια μηχανή. Όλα αυτά με τις αναγκαίες αμοιχές στις εσωτερικές επενδύσεις αλλα για εμένα το αυτοκίνητο είναι εργαλείο και αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα.
-Απο αρνητικά έχω δεί τα εξής.
όταν σταματάω στα φανάρια, ακούω τη βενζίνη να κουνιέται μέσα στη δεξαμενή καυσίμων η οπόία βρίσκεται κάτω απο τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού.
όταν φρενάρω πάνω απο ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος σαν κάτι να είναι χαλαρό κάτω απο το σασί του αυτοκινήτου. Σαν κάποια σωλήνα ίσως της εξάτμισης να ταλαντεύετε. Στο συνεργείο μου είπαν οτι δεν είναι τίποτα χαλαρό και οτι δεν εντόπισαν τίποτα.
Απο τριγμούς, στο εσωτερικό δεν έχω εντοπίσει κάτι παράλογο. Είναι λογικό πάνω απο ανωμαλίες ή κατσάβραχα και με το όχημα φορτωμένο να ακούγονται μικρο-θόρυβοι απο τα πράγματα μέσα στο αμάξι. Στις ελάχιστες φορες που το αμάξι είναι εντελώς άδειο δεν έχω ακούσει κάτι.
Δεν έχω χρειαστεί ποτέ τη ρεζέρβα τροχού αλλα μου τη σπάει που είναι ανάγκης και όχι κανονικής διάστασης.
Το στερεοφωνικό θα μπορούσε να είναι mp3 compatible.
Η κολόνες δεξιά και αριστερά απο το εμπρόσθιο τζάμι εμπδίζουν τη ορατότητα σε ορισμένες παρατεταμένες στροφές.Γενικά είμαι ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο σαν κατασκευή. θα το κρατήσω σίγουρα μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρω απο τα πετρελαιοκίνητα.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ευχαριστημένος με το συνεργείο του Σαρακάκη και έχω ακούσει και άλλα αρνητικά σχόλια.
Κάποιος φίλος μου πρότινε το Παπρά. το θέμα είναι οτι μου πέφτει αρκετά μακρυά. Θα πρέπει όμως κάτι να γίνει επειδή στο Σ@ρ@κ@κη δεν ξαναπατάω.Έχει κανείς κάποιο feedback για τον Μάστορα επι της Βουλιαγμένης στο ύψος του Ελληνικού?
-
Ο χρήστης Tech@Cyclist.GR έγραψε:
Σε ταξίδια του αυτοκίνητο είναι άνετο αλλα πρέπει να έχει κανείς υπόψην του τα όρια που θέτει ο κινητήρας στο όχημα. Ναι μέν μπορεί να πιάνει τα 180-190 στο κοντέρ αλλα καίει σαν τάνκερ. Ενδεικτικά να πώ οτι ένα Xsara VTS με το οποίο έκανα αρκετά χλμ στην Ευρώπη έκαψε λιγότερα με πολύ υψηλότερες ταχύτητες. Βλέπω οτι μια οικονομική ταχύτητα ταξιδίου είναι εώς και 120 χλμ/ώρα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτό μιας και γενικά δεν τρέχω και προτιμώ άνετες cruising καταστάσεις.
Λογικό. Ενα 1,3 αν το πας στην τελική του και μιας και ειναι ψηλό όχημα θα καίει πολύ. Και σε μας τα ίδια κάνει. Ειναι και η ρυθμιση του κινητηρα που παίζει ρόλο καθώς και το γενονός ότι είναι οκταβαλβιδο
όταν φρενάρω πάνω απο ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος σαν κάτι να είναι χαλαρό κάτω απο το σασί του αυτοκινήτου. Σαν κάποια σωλήνα ίσως της εξάτμισης να ταλαντεύετε. Στο συνεργείο μου είπαν οτι δεν είναι τίποτα χαλαρό και οτι δεν εντόπισαν τίποτα.
ρε φίλε.... ακριβώς μόλις μπαίνει και το abs και η ρόδα είναι στον αέρα σχεδόν??? κάπως έτσι?
Και σε μένα δε το εχουνε βρει τι είναι
Πιστεύω ότι προκειται για τη ρόδα που την κρατά το abs και την ελευθερώνει ταυτόχρονα και κάνει αυτό τον ήχο σαν κροτάλισμα....
Μπορεί και να είναι κάτι από τη μαμά του χαλαρό ώστε να μη σπάει. -
Δέν ξέρω αν η ρόδα είναι στον αέρα, πάντως ναι το ABS μπαίνει σε λειτουργία και ακούγονται κροταλίσματα. Έχω την εντύπωση οτι αυτοί οι ήχοι προέρχονται απο το πίσω και κάτω μέρος του οχήματος. Τουλάχιστον εγώ εκεί τους έχω εντοπίσει.
-
Το ΑBS είναι μην άγχεστε
-
αυτο λέω και εγω...
αφηνει τη ρόδα και την πιάνει ξανά και τραντάζεται
-
Για αλλαγή αμορτισέρ τι παίζει;
Πέστε μου εμπειρίες για AFTER MARKET ή μήπως καλό είναι να μπουν τα μαμίσια πάλι; -
Τα μονα αμορτισερ που εχω βρει ειναι τα TEIN BASIC τα οποια πανε γυρω στα 800ευρω.
Παντως καμια σχεση με τα μαμα.Πολυ καλυτερο κρατημα,βεβαια πιο σκληρα αλλα οχι κουραστικα. -
Το κροτάλισμα είναι από το ABS και μια που λέμε για το ABS το δικό μου τα έχει βγάλει τα λεφτά του προχτές με τον ταρίφα να σταματά σε κλειστή στροφή
και να γίνει κόλαση με 4 μαζί με αρκετά γκάζια 80-100 σε ανηφόρα αλλά να σταματώ το Jazz μου στους 5 πόντους από τον μπροστινό μου!!!
HONDA JAZZ