Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ïñéï ôá÷ýôçôáò ôá 80 ÷ëì/ù ãéá âáñÝá.Åßìáóôå óïâáñïß;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ïñéï ôá÷ýôçôáò ôá 80 ÷ëì/ù ãéá âáñÝá.Åßìáóôå óïâáñïß;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    8
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solar_energy last edited by

      Ìå âÜóç ôçí Üðïøç ðåñé ãåëïßùí ïñßùí ôá÷ýôçôáò èá Þèåëá ôçí ãíþìç óáò ãéá ôçí Üðïøç íôáëéêÝñç ãéá åëåýèåñá üñéá ôá÷õôÞôùí. Áõôüò ìå ôñÜêôïñá Ýðéáíå ôá 190 êáé Þèåëå óõíå÷þò íá áíáêáëýðôåé ôá üñéÜ ôïõ.
      Ïðùò ëÝåé ôï óõíáßóèçìá íá áíáêáëýðôåéò ôá üñéá åíüò ôñÜêôïñá åßíáé êÜôé óõíáñðáóôéêü êáé äÝí óõãêñßíåôáé ôï áßóèçìá åëåõèåñßáò êáé åîïõóßáò ðïõ óå êÜíåé íá íéþèåéò ìå êáíÝíá Üëëï ìÝóï...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        solar_energy last edited by

        Ìå âÜóç ôçí Üðïøç ðåñé ãåëïßùí ïñßùí ôá÷ýôçôáò èá Þèåëá ôçí ãíþìç óáò ãéá ôçí Üðïøç íôáëéêÝñç ãéá åëåýèåñá üñéá ôá÷õôÞôùí. Áõôüò ìå ôñÜêôïñá Ýðéáíå ôá 190 êáé Þèåëå óõíå÷þò íá áíáêáëýðôåé ôá üñéÜ ôïõ.
        Ïðùò ëÝåé ôï óõíáßóèçìá íá áíáêáëýðôåéò ôá üñéá åíüò ôñÜêôïñá åßíáé êÜôé óõíáñðáóôéêü êáé äÝí óõãêñßíåôáé ôï áßóèçìá åëåõèåñßáò êáé åîïõóßáò ðïõ óå êÜíåé íá íéþèåéò ìå êáíÝíá Üëëï ìÝóï...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solar_energy last edited by

          Ìå âÜóç ôçí Üðïøç ðåñé ãåëïßùí ïñßùí ôá÷ýôçôáò èá Þèåëá ôçí ãíþìç óáò ãéá ôçí Üðïøç íôáëéêÝñç ãéá åëåýèåñá üñéá ôá÷õôÞôùí. Áõôüò ìå ôñÜêôïñá Ýðéáíå ôá 190 êáé Þèåëå óõíå÷þò íá áíáêáëýðôåé ôá üñéÜ ôïõ.
          Ïðùò ëÝåé ôï óõíáßóèçìá íá áíáêáëýðôåéò ôá üñéá åíüò ôñÜêôïñá åßíáé êÜôé óõíáñðáóôéêü êáé äÝí óõãêñßíåôáé ôï áßóèçìá åëåõèåñßáò êáé åîïõóßáò ðïõ óå êÜíåé íá íéþèåéò ìå êáíÝíá Üëëï ìÝóï...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

            ....θα ήθελα την γνώμη σας για την άποψη νταλικέρη για ελεύθερα όρια ταχυτήτων...

            άμα είναι σωστά αναγομωμένα τα ελαστικά...τα 190 φαντάζουν λίγα
            Απίστευτος ο 'φίλος' σου και εκτός τόπου και χρόνου. Νομίζει πως ένα μηχάνημα, είναι εργαλείο αυτοκινητιστικής απόλαυσης!
            Διαβάζοντας, το ποστ, θυμήθηκα πέρσι,βράδυ με ψιλόβροχο, στις στροφές, στο βουνό για μεγαλόπολη, όπου μπροστά μου είχα ένα άδειο τράκτορα με το ρυμουλκόμενο και πήγαινε αέρα! Έπαιρνε γραμμές σωστά φρεναρίσματα, γκάζι από τη κορυφή της στροφής και μετά,αλλαγές στον κόφτη! Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν ήταν σωστός ή βλάκας!
            Αν και πιο κάτω στο βουνό, αφού τον είχα περάσει πια, έκανα εγώ μισό τετακέ στην έξοδο μιας στροφής με παλιά άσφαλτο, και αφού σταμάτησα μετά από καμιά 15 μέτρα κάθετα στο δικό μου ρεύμα με τα χίλια ζόρια, σκέφτηκα το τί θα γίνει με αυτόν που ακολουθεί αν δεν ξέρει το σημείο. Ελπίζω να μην έγινε τίποτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Σε μια στροφή 90 μοιρών (που με το Clio συνήθως την παίρνω με 70, αλλά την έχω πάρει με το πλάι και με 95) στο δρόμο μεταξύ Πιθαριού και Κουνουπιδιανών, μου έτυχε βυτιοφόρο (καινούργιο) το οποίο την πήρε με 75 χωρίς να δυσκολευθεί καθόλου!

              Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το αν ένα βαρύ φορτηγό είναι ικανό να στρίψει μια δύσκολη στροφή με 70 όμως. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πώς (και αν σταματάει) και τι γίνεται στα όριά του (που είναι πολύ πιο χαμηλά από αυτά ενός αυτοκινήτου, λόγω του τρόπου με τον οποίον αντιδρούν οι μάζες σε ρυμουλκό και ρυμουλκούμενο). Εγώ θα έλεγα όριο κάπου μεταξύ 80 και 100 για ΟΛΑ τα οχήματα που φέρουν ρυμουλκούμενο και 110 για λεωφορεία, υπό την προϋπόθεση να είναι σε ΑΨΟΓΗ λειτουργική κατάσταση από κάθε άποψη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gskarmou last edited by

                ðáßäåò üëá áõôÜ ôá âáñÝá ï÷Þìáôá Ý÷ïõí ðåñéïñéóôÞ ôá÷ýôçôáò óôá 90÷ëì áðï êáôáóêåõáóôÞ Ý÷åé íá êÜíåé êáé ìå ôçí éêáíüôçôá ôùí öñÝíùí íá óôáìáôÞóïõí 35 ôüííïõò .Ôþñá ãéá óôñïöåò óå ï÷Þìáôá ìå ìåôáîüíéï Üíù ôùí 10ìÝôñùí ëßãï äýóêïëï íá æïñéóôïýí

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Έκανα στις γιορτές το Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα.....
                  Ακόμα και στα Τέμπη βαρυφορτωμένη νταλίκα πήγαινε 70 - 80 χλμ εντός των Τεμπών αν και υπήρχε όριο 60χλμ και σε κάποια σημεία 50 χλμ.....
                  Πέτυχα λεωφορείο με 110 χλμ....
                  βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκιο επειδή έχω συγγενή που κάνει το Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα πέντε φορές την εβδομάδα (μεταφέρει εφημερίδες) τα τελευταία πέντε χρόνια μου λέει
                  'Δεν μαζέυονται τα χλμ με τα όρια' ... Φαντάσου να αργήσει η εφημερίδα στο πιεστήριο ένα εικοσάλεπτο και να πρέπει να είναι το πρωί στην Συμπρωτεύουσα........

                  Εδώ με σπορ αυτοκίνητα δεν μαζευονται τα χλμ ξεκίνησα χαλαρά από Θεσσαλονίκη με 120χλμ/ ώρα μετά από λίγο στην Κατερίνη βαρέθηκα και τελικά βρέθηκα από τα Τέμπη και κάτω όπου έιχε μπαριέρα να κατεβαίνω με 160χλμ/ ώρα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Να θυμήσω ότι κατά καιρούς διάφορα περιοδικά έχουν κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακολουθώντας πιστά τα όποια όρια σε περίπου 11 ώρες... και με απίστευτο εκνευρισμό και κούραση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αν είχε γίνει ο σωστός σχεδιασμός του συστήματος συγκοινωνιών σε αυτή τη χώρα θα υπήρχε πολύ καλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο και τα βαρέα φορτία θα πήγαιναν όλα με το τραίνο. Τα φορτηγά και οι νταλίκες θα ήταν πολύ λιγότερες και μόνο με τα πιο ευαίσθητα είδη λαχανικά, κρέατα, φρέσκα.
                      Συμφωνώ με την μείωση του ορίου ταχύτητας των βαρέων οχημάτων εφόσον λόγω αδράνειας είναι δύσκολο να σταματήσουν. Θα ήθελα να δω μείωση των ορίων ταχύτητας και για τα βαρέα επιβατηγά, ιδίως για τα χτηνώδη τζιποειδή!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr