-
Εμένα πάντως δεν μου τις πείραξαν στο service 4ετίας.
Έχω πάντως μια ερώτηση: αντί του στάνταρ OPEL-GM 5W30 συνθετικού λαδιού, υπάρχει κάποιο άλλο που να είναι καλύτερο, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ και να πληροί τις προδιαγραφές χωρίς ν' αρχίσουν τα μανιαμούνια στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπου ούτως τους πηγαίνω λάδια αγορασμένα από εμένα); -
Μάλιστα. Άρα δεν αλλάζουμε βαλβολίνες.... Μην τρελαθούμε και τελείως. Θα πρέπει να πάω απο την αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πούν. Lazarefa υπάρχει κανένα link; Μάνο εγώ βάζω τα motul 8100 e-xcess με καλή τιμή και τα αλλάζω ανα 15000. Στο συνεργείο δεν μου είπαν τπτ, με ρώταγαν κιόλας αν είναι καλά τα motul (δεν φεύγω απο το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του σέρβις).
-
Συμφωνα με την opel οι βαλβολινες δε χρειαζονται αλλαγη...μονο συμπληρωμα
-
Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
Μάνο εγώ βάζω τα motul 8100 e-xcess με καλή τιμή και τα αλλάζω ανα 15000. Στο συνεργείο δεν μου είπαν τπτ, με ρώταγαν κιόλας αν είναι καλά τα motul (δεν φεύγω απο το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του σέρβις).Βλέπω ότι αυτά είναι 5W40, όχι 5W30. Είναι καλό αυτό, με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο με τα 5W30 δεν μου καίει καθόλου λάδι; Από την άλλη το 30 για τις ελληνικές θερμοκρασίες, ειδικά τα 40ρια των τελευταίων καλοκαιριών, ακούγεται λίγο.
-
Αφήστε τις βλακειούλες που λέει... Αλλάξτε τις βαλβολίνες σας αν σκοπεύετε να κρατήσετε το αμάξι.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εμένα πάντως δεν μου τις πείραξαν στο service 4ετίας.
Έχω πάντως μια ερώτηση: αντί του στάνταρ OPEL-GM 5W30 συνθετικού λαδιού, υπάρχει κάποιο άλλο που να είναι καλύτερο, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ και να πληροί τις προδιαγραφές χωρίς ν' αρχίσουν τα μανιαμούνια στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπου ούτως τους πηγαίνω λάδια αγορασμένα από εμένα);Διάβασε τη σχετική δημοσίευσή μου από παρόμοια κατάσταση που αντιμετώπισα.
viewtopic.php?f=6&t=550&st=0&sk=t&sd=a&start=4905' target='_blank
Πληροφοριακά αναφέρω ότι πέραν των Aral Supertronic G 0W30 και Motul Xcess 5W40 δε θα βρεις στην ελληνική αγορά άλλο τύπο λαδιών 100% συμβατό με όλες τις προδιαγραφές της GM. Υπάρχουν βέβαια και τα Castrol Edge 0W30 και ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W-30 τα οποία όμως δεν έχουν approval της GM αλλά αναφέρουν (στα αντίστοιχα sites των εταιρειών αυτών) ότι καλύπτουν τις προδιαγραφές της GM LL-A025/B025.
-
Μάνο αν διαβάσεις το βιβλιαράκι θα δεις οτι είναι μέσα στα όρια (και αν σου λενε ιστορίες πες τους να διαβάσουν το manual). Πιστεύω οτι είναι καλύτερα πάντως απο τα opel και η τιμή τους είναι μια χαρά. Σίγουρα υπάρχουν και καλλύτερα και ακριβότερα όμως. Για εμένα είναι μια χαρά επιλογή.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αφήστε τις βλακειούλες που λέει... Αλλάξτε τις βαλβολίνες σας αν σκοπεύετε να κρατήσετε το αμάξι.Να τις αλλάξουμε ,τι να βάλουμε όμως; 75w80, 75w90, gl-4, gl-5;;;;;;;;
Τι παίρνει τελικά; -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Εμένα πάντως δεν μου τις πείραξαν στο service 4ετίας.
Έχω πάντως μια ερώτηση: αντί του στάνταρ OPEL-GM 5W30 συνθετικού λαδιού, υπάρχει κάποιο άλλο που να είναι καλύτερο, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ και να πληροί τις προδιαγραφές χωρίς ν' αρχίσουν τα μανιαμούνια στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπου ούτως τους πηγαίνω λάδια αγορασμένα από εμένα);Διάβασε τη σχετική δημοσίευσή μου από παρόμοια κατάσταση που αντιμετώπισα.
viewtopic.php?f=6&t=550&st=0&sk=t&sd=a&start=4905' target='_blank' target='_blank
Πληροφοριακά αναφέρω ότι πέραν των Aral Supertronic G 0W30 και Motul Xcess 5W40 δε θα βρεις στην ελληνική αγορά άλλο τύπο λαδιών 100% συμβατό με όλες τις προδιαγραφές της GM. Υπάρχουν βέβαια και τα Castrol Edge 0W30 και ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W-30 τα οποία όμως δεν έχουν approval της GM αλλά αναφέρουν (στα αντίστοιχα sites των εταιρειών αυτών) ότι καλύπτουν τις προδιαγραφές της GM LL-A025/B025.
Είμαι 99% σίγουρος ότι η 'αντιπροσωπεία στον Πειραιά' είναι αυτή που έγραψες σε άλλο θέμα. Γιατί και σ' εμένα τα ίδια έλεγαν (περί υπεύθυνης δήλωσης, υπογραφής κλπ), μολονότι τους είχα πει ότι θα τους πήγαινα λάδια Λαμπ-GM-OPEL 5-30! Ούτε καν άλλη μάρκα ή τύπο. Τελικά ούτε την αλλαγή λαδιών δεν τους άφησαν να μου κάνουν γιατί μου έλεγαν κάτι μπαρούφες περί 1,5 ώρας που απαιτείται λόγω ελέγχων που κάνουν. Λάκισα οριστικά και κακό του κεφαλιού τους.
-
Προφανώς είναι η γραμμή της GM Hellas για να πουλάνε τα δικά τους 5w30. Δε σου κάνει εντύπωση αυτό που γράφω στην ίδια δημοσίευση, ότι τουλάχιστον 2 μεγάλες εταιρείες οι οποίες διαθέτουν στη γκάμα τους εξειδικευμένα (που πληρούν τις GM-LL-A025/B025) συνθετικά λάδια 5W30 (Elf, Shell) όπως γράφω σχετικά, για άγνωστους λόγους δεν τα φέρνουν στην Ελλάδα; Κάποια περίεργη ομερτά υπάρχει εδώ (Επιτροπή Ανταγωνισμού, ΓΓ Καταναλωτή ακούνε;)
-
Μου φαίνεται περίεργο γιατί οι εταιρείες θέλουν να πουλάνε τα προϊόντα τους, εκτός αν έχουν οικονομικά οφέλη από αλλού. Από την άλλη η αγορά της Ελλάδας είναι μικρή. Τι να πω... Θα ρωτήσω σε άλλο εξουσιοδοτημένο που κάνω τη συντήρηση για τα λάδια που 'επιτρέπονται'.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Προφανώς είναι η γραμμή της GM Hellas για να πουλάνε τα δικά τους 5w30. Δε σου κάνει εντύπωση αυτό που γράφω στην ίδια δημοσίευση, ότι τουλάχιστον 2 μεγάλες εταιρείες οι οποίες διαθέτουν στη γκάμα τους εξειδικευμένα (που πληρούν τις GM-LL-A025/B025) συνθετικά λάδια 5W30 (Elf, Shell) όπως γράφω σχετικά, για άγνωστους λόγους δεν τα φέρνουν στην Ελλάδα; Κάποια περίεργη ομερτά υπάρχει εδώ (Επιτροπή Ανταγωνισμού, ΓΓ Καταναλωτή ακούνε;)Και η Fuchs βγάζει λάδι ειδικά για την OPEL. Είναι επιεικώς απαράδεκτο να μην αναφέρονται τα στοιχεία του 5w30 πουθενά και να μην έχουμε και δυνατότητα επιλογής για τα λάδια.
Απορώ πως στα φαγητά γράφει ένα σωρό πληροφορίες που στην τελική ούτε ένας στους 100 δεν τις διαβάζει και στα λάδια αποκρύπτουν όλα τα στοιχεία αναγκάζοντας τον καταναλωτή να 'εμπιστευτεί' την εκάστοτε εταιρία και οδηγώντας τον σε αναγκαστικό μονοπώλιο. Παντελώς γελοίο. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Προφανώς είναι η γραμμή της GM Hellas για να πουλάνε τα δικά τους 5w30. Δε σου κάνει εντύπωση αυτό που γράφω στην ίδια δημοσίευση, ότι τουλάχιστον 2 μεγάλες εταιρείες οι οποίες διαθέτουν στη γκάμα τους εξειδικευμένα (που πληρούν τις GM-LL-A025/B025) συνθετικά λάδια 5W30 (Elf, Shell) όπως γράφω σχετικά, για άγνωστους λόγους δεν τα φέρνουν στην Ελλάδα; Κάποια περίεργη ομερτά υπάρχει εδώ (Επιτροπή Ανταγωνισμού, ΓΓ Καταναλωτή ακούνε;)
Και η Fuchs βγάζει λάδι ειδικά για την OPEL. Είναι επιεικώς απαράδεκτο να μην αναφέρονται τα στοιχεία του 5w30 πουθενά και να μην έχουμε και δυνατότητα επιλογής για τα λάδια.
Απορώ πως στα φαγητά γράφει ένα σωρό πληροφορίες που στην τελική ούτε ένας στους 100 δεν τις διαβάζει και στα λάδια αποκρύπτουν όλα τα στοιχεία αναγκάζοντας τον καταναλωτή να 'εμπιστευτεί' την εκάστοτε εταιρία και οδηγώντας τον σε αναγκαστικό μονοπώλιο. Παντελώς γελοίο.Για τη Fuchs έχεις δίκιο. Το είχα ξεχάσει. Όσο για τα στοιχεία που ζητάς, τα έχω δημοσιεύσει στην ενότητα Περί Λιπαντικών για το συνθετικό 5W30 της GM-Opel, βάσει του Material Safety Data Sheet (MSDS) που η ίδια δίνει:
http://www.ifz-berlin.de/gri_pdf/gri_93165006.pdf' target='_blankΕιδικότερα:
Πληροφορίες για τις μεταβολές της φυσικής κατάστασης
Σημείο τήξης/περιοχή τήξης : δεν αναφέρεται αλλού
Σημείο ζέοης/περιοχή ζέοης : βλέπε κάτωθι
Σημείο ανάφλεξης : > 210 °C ASTM D 92
Αναφλεξιμότητα
αέρια : ακαθόριστο
Κατώτερο όριο έκρηξης : 1,0 όγκος %
Ανώτερο όριο έκρηξης : 6,0 όγκος %
Πυκνότητα (σε 15 °C) : 0,870 g/cm³
Υδατοδιαλυτότητα : Αδιάλτο
Διαλυτό σε πολλά ευρέως
χρησιμοποιούμενα διαλυτικά μέσα
Διαλυτότητα σε άλλους διαλύτες :
Συντελεστής κατανομής : logPOW = > 6 (20°C)
Κινηματικό ιξώδες : 69 mm²/s
(σε 40 °C)
Πυκνστητα ατμών : > 12 ( αέρας = 1 )
Άλλες πληροφορίες
Θερμοκρασία αυτοανάφλεξης
αέρια : ακαθόριστο
Θερμοκρασία ανάφλεξης : > 250 *) °C ASTM E 659
Initial boiling point: 350 °C
Κινηματικό ιξώδες: 10 mm²/s (100 °C)
*) Αυτή η τιμή μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερη , κάτω από ορισμένες συνθήκες (π.χ. στην κατάσταση λεπτής
εξάπλωσης). -
Μπράβο ρε θηρίο, που τα βρήκες τα στοιχεία, καιρό τα ψάχνω. Θείος σου είναι ο Adam Opel ?
Σημείο ανάφλεξης : > 210 °C ASTM D 92
Πυκνότητα (σε 15 °C) : 0,870 g/cm³
Κινηματικό ιξώδες : 69 mm²/s (σε 40 °C)
Κινηματικό ιξώδες: 10 mm²/s (100 °C)Απο τα παραπάνω και σε μιά άμεση σύγκριση με τα αντίστοιχα της 5w30 Fuchs, Elf και το Edge της Castrol (που δεν είναι για Opel) θα έλεγα πως τα GM είναι εμφανώς λεπτότερα ιδίως στους 100 C. Τώρα αν είναι σωστό αυτό για ελλάδα δεν ξέρω.
Να είχαμε και ένα Viscosity Index. -
Γεια χαρα σε ολους και καλο χειμωνα....σιγα-σιγα
Εχω το GTC 1.6 με ids+ γνωριζει κανενας ποτε και αν πρεπει να γινει συντηρηση στο συστημα αυτο η τα αμορτισερ? Εχω φτασει τα 73500km και τωρα τελευταια ακουω ενα θορυβο σαν χτυπημα αλυσιδας στις πιο πολλες ανωμαλιες και απο τα δυο μπροστα αμορτισερ...απο αποσβεση μου φαινονται ολα ο.k...
-
Πρέπει να πας στο συνεργείο. Η τακτική συντήρηση δεν περιλαμβάνει τα αμορτισέρ, μόνο έλεγχοι γίνονται (με ερωτηματικό). Για το συγκεκριμένο σύστημα είχα ακούσει ότι δεν μπορεί να συνδυαστεί με after-market αμορτισέρ (αν χρειάζονται αλλαγή - που είναι αρκετά πιθανό να χρειάζονται με τόσα χλμ).
-
Νομιζω οτι ειχα καπου διαβασει για συντηρηση καπου στα 80.000χλμ στις βαλβιδες των αμορτισερ...οχι αντικατασταση αυτων...οταν ανεβω Αθηνα θα το τσεκαρω...τωρα για aftermarket το ξερω οτι δεν παρνει το συγκεκριμενο μοντελο,αλλα αυτο δεν με ενοχλει
-
κι εγώ το ίδιο θυμάμαι να μου έχουν πει όταν ρώτησα πριν 4 χρόνια που το σκεφτόμουν..
-
Καλησπέρα σας,
Ενδιαφερομαι για μεταχειρισμένο opel astra 1.6 ellegane ή to cosmo μοντελο 05 ή 06 (χιλιόμετρα το πολύ 60.000) με κοστος το πολύ 11.500 ευρώ
Εχω βρει 2-3 σε αυτή την τιμή αλλα με προβληματίζει λίγο αυτο με την ανακληση των 1.6...
Υπάρχει περίπτωση να βρω 2+4 χρόνια εγγυηση αν ο προηγούμενος είχε σωστό book service? Μήπως ο προηγούμενος που είχε το αυτοκίνητο έπρεπε να είχε κάνει καμμια ενέργεια για να ισχύουν τα 2+4 χρόνια εγγύηση ή ισχύει έτσι και αλλιώς?
Τι με συμβουλευτε να προσέξω? Μπορώ άραγε να το πάω σε συνεργειο opel να το ελεγξουν? Να προτιμήσω χειριστήρια στο τιμόνι? αισθητηρες παρκαρίσματος? Ντεμπέλη? κάτι διαβασα ότι καίει λάδια.
Από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα πιστέυω ότι είναι αξιόπιστο αυτοκινητο με χαμηλό κόστος service. Υπόψην το αυτοκινητο θα το αγοράσω από μαντρά. Διαλέγω το 1.6 γιατι έμαθα ότι το 1.4 δεν 'τραβάει'
Κάθε βοήθεια ή γνώμη ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Ο χρήστης Vangelisk έγραψε:
Καλησπέρα σας,Ενδιαφερομαι για μεταχειρισμένο opel astra 1.6 ellegane ή to cosmo μοντελο 05 ή 06 (χιλιόμετρα το πολύ 60.000) με κοστος το πολύ 11.500 ευρώ
60.000 χλμ σε 2-3 χρόνια δεν είναι λίγα. Προσπάθησε να μάθεις αν έγιναν σε εθνική ή στην πόλη. Αν πχ το είχε κανείς πάρει με leasing ή ήταν εμπορικός αντιπρόσωπος, θα το είχε σκίσει αν το οδηγούσε στην πόλη.Εχω βρει 2-3 σε αυτή την τιμή αλλα με προβληματίζει λίγο αυτο με την ανακληση των 1.6...
Αν έχει θέμα με την ανάκληση (μαθαίνεις από τον κωδικό του), απλώς το πας και το φτιάχνουν δωρεάν. Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί ιδιαίτερα.Υπάρχει περίπτωση να βρω 2+4 χρόνια εγγυηση αν ο προηγούμενος είχε σωστό book service? Μήπως ο προηγούμενος που είχε το αυτοκίνητο έπρεπε να είχε κάνει καμμια ενέργεια για να ισχύουν τα 2+4 χρόνια εγγύηση ή ισχύει έτσι και αλλιώς?
Η εγγύηση ισχύει ανεξαρτήτως του αν τη ζήτησε ο πρώτος ιδιοκτήτης. Μάθε μόνο αν μπορεί να μεταβιβαστεί.
Έχε υπόψη το εξής: η επιπλέον τετραετής εγγύηση καλύπτει ΜΟΝΟ τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τον εγκέφαλο. Αντλίες, λοιπά ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά, πλαστικά, τιμόνι κλπ είναι εκτός.Τι με συμβουλευτε να προσέξω? Μπορώ άραγε να το πάω σε συνεργειο opel να το ελεγξουν? Να προτιμήσω χειριστήρια στο τιμόνι? αισθητηρες παρκαρίσματος? Ντεμπέλη? κάτι διαβασα ότι καίει λάδια.
Λάδια συνήθως δεν καίει, αλλά δες το αν μπορέσεις. Σίγουρα μπορείς να το πας σε συνεργείο Opel (ίσως σε χρεώσουν κάτι για τον έλεγχο, ίσως και όχι αν τους δείξεις ότι θα τους το πηγαίνεις για την τακτική συντήρηση).
Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι βολικά, όμως σε κάποιους έχουν βγάλει ορισμένα προβλήματα και ΔΕΝ καλύπτονται από την εγγύηση πέραν της διετίας. Οι αισθητήρες είναι από τα πράγματα που θα ζητούσα, ειδικά αν το παρκάρεις σε δύσκολα σημεία. Ο τεμπέλης είναι βολικός λόγω του ότι σου προσφέρει αποθηκευτικό χώρο: το αυτοκίνητο πάσχει σ' αυτόν τον τομέα.
Πρόσεξε: μήπως τρίζει το κάθισμα του οδηγού, σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία, αν δουλεύει καλά το cd player, αν λειτουργούν σωστά τα μοτεράκια των καθρεπτών.Από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα πιστέυω ότι είναι αξιόπιστο αυτοκινητο με χαμηλό κόστος service. Υπόψην το αυτοκινητο θα το αγοράσω από μαντρά. Διαλέγω το 1.6 γιατι έμαθα ότι το 1.4 δεν 'τραβάει'
Το 1.4 τραβάει καλύτερα στην εκκίνηση από στάση (παράδοξο, αλλά το έχει παρατηρήσει πολύς κόσμος). Στον ανοικτό δρόμο το 1.6 είναι σαφώς πιο ευχάριστο και δυνατό. -
Για τα μαγνητικού ρευστού αμορτισέρ του Astra GTC (της Sachs είναι αν δεν κάνω λάθος) μπορεί να μας διαφωτίσει κανείς, αν επιδέχονται service κι αν ναι, πότε γίνεται (χλμ) σε τι συνίσταται και πόσο περίπου κοστίζει....Διαφορετικά, αν απαιτείται αντικατάσταση , περίπου πότε απαιτείται και πόσο κοστίζει.
Έχω το GTC 1.8 MY05 με IDS+ που συνδυάζεται με αυτού του τύπου τα αμορτισέρ.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)