-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Κανεις δεν ταυτιζεται με τ αμαξι που οδηγει! Και αν καποιος το κανει, σημαινει οτι εχει ελλειψη προσωπικοτητας!!Civic Type S Plus Edition 1.8 iVtec, Sun Roof, Milano red, 18' Work Wheels, 225/40R18 F1 Eagle Assymetric, Type R Front Grill, Type R Rear Spoiler
HONDA CIVIC 5D 1.8 SPORT LOOK TYPE R WITH ORIGINAL SPOILERS*
-
ο HighFidelity ειναι ο τριανταφιλοπουλος του φορουμ μην τον κολατε γιατι παντα εχει αποδιξεις
-
Ο χρήστης JAPAN έγραψε:
ο HighFidelity ειναι ο τριανταφιλοπουλος του φορουμ μην τον κολατε γιατι παντα εχει αποδιξειςEσένα δεν σε παίζουμε γιατί δεν έχεις original spoilers...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ο HighFidelity ειναι ο τριανταφιλοπουλος του φορουμ μην τον κολατε γιατι παντα εχει αποδιξεις
Eσένα δεν σε παίζουμε γιατί δεν έχεις original spoilers... [/quote
ευτυχος την γλυτοσα ...
-
highfid!!!!
Τα παραπανω τα λαμβανεις σαν ταυτιση??? Εξυπνος πολυ εισαι...Ναι ε...??? Ενω τα καραγκιοζακια ελεφαντακια που χοροπηδανε ολο χαρα .... αχ τι ωραια που ειναι.... Τι σοβαροτης θεε μου???
Καραγκιοζης και ελεφαντας δεν ταιριαζει..αλλα να... υπαρχουν και εξαιρεσεις!!!Θελω και γω ρε γαμωτο να βαλω ελεφαντακια!!! Θα παρω lancia μου φαινεται... αλλα στασου.... τα πουλανε ακομη αυτα τα τετρατροχα???
ΜΕ ΣΗΜΑ...ΤΑ ΕΛΕΦΑΝΤΑΚΙΑ!!!!
Θ αλλαξω υπογραφη!!! Τελος!!
Ελεφαντακι ΕΜΠ -
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Ολα καλα re high fidelity , αλλα θα μας πεις κ συ τι οδηγεις κ θαβεις οτιδηποτε γιαπωνεζικο κ κυριως honda k toyota...ετσι για να ξερουμε
Φοβερο και τρομερο lancia Y elefantino!!! To ονομα 'elefantino' ειδικα ειναι ολα τα λεφτα!!! Τι να ειχαν στο μυαλο τους αυτοι που τ ονομασαν ετσι?
Πάντως το LANCIA Ypsilon έχει κάψει πολλές γυναικείες
καρδιές...
Έχει πολλές κατακτήσεις
Τι HONDA τώρα μπροστα στο ΘΗΡΙΟ YPSILON -
Σε γυναικες εε??
-
ελεφαντινο λέμε ...ΘΗΡΙΟ
-
Και απλά επιβεβαιώνετε αυτό είπα.
-
Αν και πρόσφατα ανακάλυψα τη Honda, ακόμα και τώρα θαυμάζω την ΔIntegrale (όνειρο που είχα όταν ήμουν φοιτητής το '93). Αν και κατέβαζε τα καύσιμα σα νερό, αυτή όντως ήταν πραγματικό θεριό....
-
Ένας ένας, όλοι θα πάρετε!
Πάμε ο πρώτος:Ο χρήστης montzo έγραψε:
Πάντως το LANCIA Ypsilon έχει κάψει πολλές γυναικείες
καρδιές...
Έχει πολλές κατακτήσεις
Τι HONDA τώρα μπροστα στο ΘΗΡΙΟ YPSILON-Πρώτον, πραγματικά ΘΗΡΙΑ είναι μόνον τα FORD! NAI FORD!
Τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες!
-Δεύτερον, όντως το Ypsilon και το Y καίνε πολλές γυναικείες καρδιές, οπότε όπως καταλαβαίνεις, δεν αντιμετωπίζω και πρόβλημα να γ.. . Κάτι που προφανώς δεν ισχύει για σένα. Μήπως αφήσεις τα ΘΗΡΙΑ κατά μέρος, μπας και δεις άσπρη μέρα;Ελα ο επόμενοοοοος:
Ολα καλα re high fidelity , αλλα θα μας πεις κ συ τι οδηγεις κ θαβεις οτιδηποτε γιαπωνεζικο κ κυριως honda k toyota...ετσι για να ξερουμε
Φοβερο και τρομερο lancia Y elefantino!!! To ονομα 'elefantino' ειδικα ειναι ολα τα λεφτα!!! Τι να ειχαν στο μυαλο τους αυτοι που τ ονομασαν ετσι?
Αφού δεν ξέρεις για ποιο λόγο το ονόμασαν Elefantino (Rosso per favore... ), γιατί δεν το γκουγκλίζεις; Ή έχουν πιαστεί τα χέρια από το γυάλισμα των original Type-R spoilers; Αντε, επειδή σε συμπάθησα, να στο πω:
Το Elefantino είναι παιδί του συμβόλου HF που ω ναι, σημαίνει High Fidelity όλως παραδόξως! Βέβαια, εγώ δεν το διάλεξα λόγω αυτού το nick μου, αλλά αν σε βολεύει για λόγους...'ταύτισης' μπορείς να θεωρήσεις ότι κατεβάσει η γκλάβα σου, no problemo...
Που λες αγαπητέ μου το HF ξεκίνησε ως σήμα ενός club ιδιοκτητών Lancia , που το τοποθετούσαν στ'αυτοκίνητά τους όταν συμμετείχαν σε αγώνες κλπ. Στη συνέχεια άρεσε και στην μαμά Lancia και το έβαλε σε κάποιες γρήγορες εκδόσεις της, όπως κάτι χρέπια ονόματι Lancia Fulvia HF και Lancia Delta HF, που όλο χαλούσαν και κανείς δεν τ'αγόραζε παρόλο το alcadara...
Ε που λες, αυτό το σήμα HF είχε σήμα ένα κόκκινο ελεφαντάκι. Πώς έχει η Ferrari ένα αλογάκι; Και η Lamborghini ένα ταυράκι; Και η Alfa Romeo ένα φιδάκι; Και η μελισούλα που ξεκίνησε και πήγε στο λουλουδάκι ;
Ε αυτό που λες...
Το ελεφαντάκι (elefantino είναι το ελεφαντάκι, σημ. του μεταφραστή ) που τρέχει συμβολίζει το πάθος για νίκη, αλλά και την αντοχή.
Τώρα αν δεν σου αρέσει σαν σύμβολο το ελεφαντάκι, ούτε εγώ φταίω, ούτε ο Gianni Lancia που το διάλεξε!
Να πας να πάρεις μια Ferrari αν προτιμάς το 'Σούζα τ' αλογάκ, Ι-ΧΑ'Και μιας και είπαμε για Λάρσα, σ'ίδα κι λαχτάρσα, ας πάμε και στον μηχανολόγο της παρέας:
Ελα πάρε και ο τελευταίος:Αυτο που εχω να πω ειναι οτι δε περιμενω να σεβαστει καποιος τις αποψεις και τις εμπειριες μου απο καποιους που δεν γνωριζουν. Θα τις κρατησω γι'αυτους που θα τις σεβαστουν. Εγω δεν θεοποιησα καμια μαρκα. Απλως σεβομαι τους μηχανικους ,μηχανολογους της Χοντα και γενικος ψαχνομαι για το καλυτερο για το αμαξι. Αν σε ενοχλει που ψαχνομαι και ρωτω,τι να πω,εγω γι'αυτο μπηκα στο φορουμ.Να ρωτησω οτι δε γνωριζω. Αλλα αυτο που δειχνεις ειναι οτι πονας πολυ που δεν εχεις Χοντα...Πονας πολυ που δεν ασχολειται κανεις με τη μαρκα σου...με αποτελεσμα να ασχολεισαι εσυ με τους αλλους. Κανε λιγη υπομονη η μαμα Φιατ σας θυμηθηκε. Στην εκθεση της Γενευης στις 4 Μαρτιου θα εχει τη νεα Lancia Delta. Και στα μεσα του χρονου θα λανσαριστει το αμαξι .Κανε υπομονη....Ωραιο αμαξι ειναι.
Ειλικρινά, αυτο που ΔΕΝ βλέπω είναι ψάξιμο, αλλά τι με νοιάζει κιόλας. Ενα μικρό quiz , έτσι για να δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος σου:
-Κάποτε υπήρχε ένας κανονισμός στου αγώνες μοτοσυκλετών που περιόριζε τις ομάδες στα 500 κ.εκ και στους 4 κυλίνδρους. Τι έκανε μια μεγάλη εταιρεία για να παρακάμψει τους περιορισμούς αυτούς; Μιας και ασχολείσαι με 'αντιτριβικά υλικά'...
Τέλος, τι σε κάνει να νομίζεις πως θα ήθελα να ήμουν μέρος 'της μεγάλης οικογένειας της Honda'; Γιατί δηλαδή της Honda και όχι του ANT1 πχ, κι αυτός έχει μεγάλη οικογένεια!
Επίσης, καμία όρεξη δεν μου κάνει η Delta που αναφέρεις και το ό,τι έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που έχω , είναι επειδή ήταν το καλύτερο ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ για τα χρήματα που διέθετα και για τις ανάγκες που είχα πριν 2 χρόνια που το αγόρασα. Ευτυχώς οι ανάγκες μου παραμένουν ως έχουν και σε αντίθεση με κάποιους, δεν πάω να ξηλωθώ ν'αγοράσω ένα Honda ή οποιοδήποτε άλλο, παρόλο που βγάζω το κατιτίς μου κι ας μην είμαι μηχανολόγος ΤΕ. Εχουμε κι εμείς τα τυχερά μας, τι να κάνουμε;...
Τέλος, αν μου περίσσευαν ΠΟΛΥ (γιατί λίγο μου περισσεύουν ήδη... ), θα τ'ακουμπούσα για ένα Cooper S, ή 500 Abarth όταν με το καλό βγάλει κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη ή στην χειρότερη για ένα Golf GT DSG, αν έχουμε καμιά ατυχία με κάνα Durex κάμια μέρα (φτου φτου! ).
Βλέπεις, έχω ένα βασικό πλεονέκτημα: δεν αγκιστρώνομαι σε μια μάρκα, επειδή είναι 'τόσο μπροστά' ή είναι η 'κορυφαία' (στο να πετάει τους πολλαπλούς και να βάζει ημιάκαμπτους...).
Α και κάτι ακόμη: δεν δίνω cent τσακιστό, αν 'μου την πεις' για το αμάξι μου, γιατί δεν νιώθω ΚΑΘΟΛΟΥ πως με προσβάλλεις! Σε αντίθεση με κάποιους άλλους, δεν είναι προέκταση του πέους μου, ούτε το χρησιμοποιώ μήπως καταφέρω και βγάλω καμιά γκόμενα (που ειλικρινά εύχομαι να έφερε τέτοια χαρά σε σένα και στον άλλον το Civic, γιατί θα ήταν κρίμα να πάει στράφι τόσο γυάλισμα). Οπότε, και φωτιά να του βάλεις που λέει ο λόγος, έχω τα χρήματα να το ξαναγοράσω αύριο και καθόλου δεν θα στενοχωρηθώ, γιατί Ο,ΤΙ και να γίνει, δεν στηρίζω τίποτε σημαντικό πάνω του, το χρησιμοποιώ να πάω στην δουλειά μου και στις βόλτες μου. Οπως και το επόμενο ασφαλώς. Επομένως, με το να το 'θίξεις' εσύ ή κάποιος άλλος, απλά φθείρεις το πληκτρολόγιό σου. -
Ρε παιδια σορρυ κιολας δε μου πεφτει λογος, αλλα η κουβεντα αυτη δε βγαζει πουθενα. Ουτε σε οπαδικες κουβεντες για ομαδες δηλαδη δεν κανουμε ετσι...
Ο καθενας εχεις τους λογους του που παιρνει ενα αμαξι και η καθε εταιρια εχει τα + και - και αναλογα με τις αναγκες του επιλεγει και το μοντελο ή τη μαρκα που θελει κ του κανει κεφι. Αλλος γουσταρει περισσοτερο, αλλος λιγοτερο το αμαξι του, ο καθενας για τους λογους του και δικαιωμα του. Και ο καθενας εχει και τις συμπαθειες ή τις αντιπαθειες του για τους δικους του λογους,επισης.
Θεωρω οτι η κουβεντα πλεον εχει παει αλλου απο κει που ξεκινησε, δεν καταληγει καπου και δεν εχει τελος...!
Ελπιζω μη στραφειτε τωρα και τα δυο στρατοπεδα εναντιον μου.. -
βασικα τα Ypsilon δεν ειναι -κατα γενικη ομολογια- γυναικεια αμαξια?
Girl power και διαφημιση με την Καγια?
οποτε η ταυτιση με ενα Ypsilon προκαλει ευλογο προβληματισμο
απο την αλλη ομως το Ypsilon ειναι το αντρικο χρωμοσωμα...
πολυ μπλεξιμο
-
Οποτε τι ασχολεισαι με τους γιαπωνεζους , ασχολησου με την φοβερη κ τρομερη λαντσια , κ οταν με το καλο καταλαβεις καποια μερα την φιλοσοφια της honda , ζητα μας συγνωμη για ολες τις μπουρδες που εχεις γραψει σε σχεση με τα honda...Δε λεω δικαιωμα σου να γραφεις οτι θελεις , αλλα σε περιπτωση που δεν το χεις καταλαβει βγαζεις ενα τεραστιο κομπλεξισμο οταν γραφεις ασυναρτησιες σε καθε topic που περιεχει το ονομα honda. Δεν νομιζω οτι χρειαζεται ν αναφερω παραδειγματα..
-
νταξ χαλαρά παίζει και να είναι το πρώτο thread περί ενός μοντέλου αυτοκινήτου που θα κλειδωθεί !
Άλλη μια πρωτιά για τη Honda
το γ@μήσαμε και ψόφησε δε νομίζετε;
-
Παίδες σταματήστε επιτέλους!!!
Ξεφύγαμε από την καζούρα και πήγαμε στην κοροϊδία. Έλεος πια!
Καλά κάνετε και σας αρέσουν αυτά που σας αρέσουν. Με βιδώνει όμως η προσωπική αντιπαράθεση διότι απλα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ! Σταματήστε το εδώ λοιπόν. Η εποχή lkar τελείωσε...Πάντως πληροφοριακά Γρηγόρη ο Jimp γράφει για τα original typer spoilers διότι δεν ήταν εύκολο να τοποθετηθούν στο απλό πεντάπορτο. Έχει ανεβάσει ένα αξιόλογο how to στο civinfo που εντυπωσίασε ακόμα και τους Άγγλους με την ποιότητα του. Αυτό τον κάνει περήφανο για το επίτευγμα του και αυτός είναι ο λόγος που το γράφει. Απλά πρέπει να είσαι γνώστης των θεμάτων του σιβικ για να το ξέρεις.
Φίλε Jimp ζητάω και από σένα να μην το συνεχίσεις...εκτός και αν θέλετε να κλείσουν το τοπικ οι moderators για μαλακίες. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Οποτε τι ασχολεισαι με τους γιαπωνεζους , ασχολησου με την φοβερη κ τρομερη λαντσια , κ οταν με το καλο καταλαβεις καποια μερα την φιλοσοφια της honda , ζητα μας συγνωμη για ολες τις μπουρδες που εχεις γραψει σε σχεση με τα honda...Δε λεω δικαιωμα σου να γραφεις οτι θελεις , αλλα σε περιπτωση που δεν το χεις καταλαβει βγαζεις ενα τεραστιο κομπλεξισμο οταν γραφεις ασυναρτησιες σε καθε topic που περιεχει το ονομα honda. Δεν νομιζω οτι χρειαζεται ν αναφερω παραδειγματα..Aλλος ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ που έχει εντρυφήσει στην φιλοσοφία της Honda! Κανείς πάντως δεν αναφέρει σε τι συνίσταται ακριβώς, αλλά αυτό το κάνουμε γαργάρα!
Εμένα οι Hondisti εδώ μέσα, με μερικές φωτεινές εξαιρέσεις, μου φαίνονται ν'αγνοούν περίπου τα πάντα , άντε με την εξαίρεση του V-tec και των spoilers ενώ παράλληλα έχουν και γνώμη και ...'δεν σας επιτρέπω να μου ομιλείτε'!
Δεν μου λέτε βρε παλουκάρια, είδατε καμία πόρτα εκεί έξω που να λέει*, 'Επιτρέπεται η είσοδος μόνον σε κατόχους Honda'*;
-Το ότι κάποιοι είστε κάτοχοι Honda, ΔΕΝ σας κάνει ειδικότερους!
-Το ότι η Honda έχει κάνει κατά καιρούς παπάδες, ΔΕΝ κάνει το Civic τέτοιον...παπά αυτομάτως! Καταλάβετε επιτέλους, πως αυτό που κάνετε είναι σαν να θέλω να πω πως το μοτέρ που φοράει το Υ μου, είναι πρωτοποριακό σαν τον V4 της Fulvia! Εμ, δεν είναι, είναι ίδιο με του Punto και κυκλοφορούν σωρό αντίστοιχα μοτέρ στην αγορά! Αν σας πως εγώ πως το Υ είναι ...'πρωτοποριακό', θα γελάσετε και καλά θα κάνετε! Αν σας πω πως το Civic είναι συμβατικό και καμιά μηχανολογική πρωτοπορία δεν έχει, θα αρχίσετε να ψέλνετε για την Honda και πόσο μεγάλα @@ έχει σαν εταιρεία!
Αντε ξεκαβαλλήστε λίγο, το Civic ένα όμορφο αμάξωμα είναι, μηχανολογικά είναι ό,τι είναι και ένα Auris ή ένα Astra. Το γιατί αυτό σας χαλάει, δεν θα το λύσω εγώ, μιλήστε με τον γιατρό σας. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν μου λέτε βρε παλουκάρια, είδατε καμία πόρτα εκεί έξω που να λέει*, 'Επιτρέπεται η είσοδος μόνον σε κατόχους Honda'*;Μπα υπάρχουν και χειρότερα Γρηγόρη. Αλίμονο σε όσους έχουν γερμανικό αυτοκίνητο και έχουν το θράσος να γράψουν σε τοπικ περί αλφα ρομέο...
-
σαν περηφανος ιδιοκτητης 'παπα' εχω να πω τουτο..
το elefantino στην delta hf ηταν κιτρινο! (ιεροσυλια..)
απο εκει και περα το rosso και το blu στις Y ηταν απλα εκδοσεις εξοπλισμου!Και αυτο το εχω κανει!
Ειρήνη, αδερφια! (που ναι ο παπας που ευλογαει??)
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
σαν περηφανος ιδιοκτητης 'παπα' εχω να πω τουτο..
το elefantino στην delta hf ηταν κιτρινο! (ιεροσυλια..)
απο εκει και περα το rosso και το blu στις Y ηταν απλα εκδοσεις εξοπλισμου!Και αυτο το εχω κανει!
Ειρήνη, αδερφια! (που ναι ο παπας που ευλογαει??)
Κίτρινο ήταν το HF , το ελεφαντάκι ήταν κόκκινο άθλιε Sωματέμπορα!
Και όχι ακόμη και στο Υ, το κόκκινο elefantino ΔΕΝ ήταν μόνον εξοπλιστική έκδοση, είχε και σπορ ανάρτηση και κοντό σασμάν!Τέλος το off topic επιστρέφουμε στα Honda!
Ηonda Civic 2005