-
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ
Φτάνει με τα λάδια
Αλήθεια πως είναι οι δρόμοι στην Αθήνα τώρα με το χιόνι?γιατί θέλεις να πας να πάρεις Λάδια?
-
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ
Φτάνει με τα λάδια
Αλήθεια πως είναι οι δρόμοι στην Αθήνα τώρα με το χιόνι?Στα βορειοδυτικά πολύ χιόνι...φαντάσου ότι το αυτοκίνητο είναι καλυμμένο όλο από χιόνι...μόνο οι εξατμίσεις φαίνονται και τα σποιλερ.... περιττό να γράψω ότι δεν έχει κινηθεί κανένα αμάξι εδώ πάνω...δεν έχει ξαναρίξει τόσο, χιόνι εδώ όσο θυμάμαι τουλάχιστον.
Θα σας ανεβάσω καμιά φώτο να δείτε και εσείς τι γίνεται...
Το καλό είναι ότι δεν εργαζόμαστε...για να δούμε θα την γλυτώσουμε και αύριο;;; -
Μια ανασκόπηση:
Ξεκινάμε κάπου εδώ...Ο χρήστης jimpa έγραψε:
Το εγραψα και στο civinfo ,το μοτερ μας χρησιμοποιει σε καποια σημεια τριβης εξελιγμενα υλικα. Τα λαδια που προτεινεται εχουν τα σωστα αντιτριβικα συστατικα για τα συγκεκριμενα υλικα που χρησιμοποιει η χοντα για να πετυχει την οικονομια και τη μακροζωια του κινητηρα μας ??? 20 ευρω ειναι περιπου η διαφορα στα 4λιτρα λαδι. Αξιζει να το ρισκαρουμε??? Και αν μετα απο 5 με 6 χρονια καψει λαδια το μοτερ, η υπαρξει καποια αστοχια,καποια φθορα, θα μας ικανοποιησουν με την εγγυηση ??? Η θα μας πουν φατε την με τα λαδια που μου εφερνες να σου βαζω !!!! Δε σε φτιαχνω τιποτα στην εγγυηση !!!!Μετά πάμε εδώ:
Τα λιπαντικα στο μπουκαλι Honda τα παραγει μια ιαπωνικη εταιρια λιπαντικων που λεγετε idemitsu! Επισης τα λιπαντικα που βαζουν οι αγγλοι στα μοτερ στο εργοστασιο ειναι της fuchs!
Πηγη : civinfoΤο προσεξα φιλε μου και εγω στο civinfo και εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!! Που κολαει η Fuchs τωρα???? Το μονο που μου ερχεται στο μυαλο , ειναι οτι το πρωτο λαδι που βαζουν στο εργοστασιο ειναι για το ρονταρισμα,ισως αυτο της fuchs ειναι το καλυτερο. Εδω στην Ελλαδα που μπορουμε να βρουμε λαδια της Idemitsu, πιος να τα εισαγει ??? Μηπως τα βρουμε φθηνοτερα...
Μέχρις εδώ λοιπόν, σαφώς κάποιος από εδώ μέσα πιστεύει πως η τεχνολογία της Honda στο Civic , ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΔΙ! Γι'αυτό το λόγο και ψάχνει τα καταπληκτικά λάδια της ιαπωνικής piasokolu, ενώ απορεί, πως τολμα η Fuchs να...βάλει τα λάδια της μέσα στην ιερότητα του μοτερ της Honda! Ασε που είναι και Γερμανοί να προσθέσω, που από μηχανολογία είναι σκράπες...
Διαβάζοντας τα παραπάνω, ακολούθησε η γνωστή μου θυελώδης απάντηση που εκνεύρισε το φίλο mjacob.
http://olyslager-lubricants.nl/fuchstest/FUCHS/select.asp?language=1
idemitsu απ'όσο γνωρίζω δε φέρνει κανείς στην Ελλάδα. Πολύ καλή εταιρεία αλλά φαντάζομαι θα είναι ακριβά λόγω απόστασης και γιέν.
Τα fuchs πάντως είναι ισάξια.Μα καλά τρελοί είστε; Θα βάλετε στο τεχνολογικό διαμάντι της Honda ό,τι να 'ναι λάδια; Τι την περάσατε την Honda καμιά Volkswagen ή καμιά FIAT;
ΜΟΝΟΝ έξτρα παρθένο λαδάκι Honda πρώτης εσοδειάς παραδοσιακό και βιολογικό, με ολίγη ριγανίτσα για άρωμα ή έστω αντίστοιχο είναι και το V.S.O.P 7 ετών περιορισμένης παραγωγής της Yiatonpoutsu, που ξέρει από καλό λάδι γιατί μεγάλωσε στην Κρήτση και έκανε και διακοπές στην Καλαμάτα.
Κι όλα αυτά για ένα μοτέρ με ειδική ισχύ πολύ κάτω από 100 ίππους στο λίτρο, όταν ο ανταγωνισμός έχει εύκολα 100 και 120...
( )
Ας δούμε τώρα μερικές απαντήσεις από τους θιγμένους...
troll.....
Απλός, περιεκτικός, ουσιαστικός και πάνω απ' όλα μεγάλος ρήτορας! Εύγε!
Ο επόμενος περικαλώ:
Εγω αυτο που εχω να πω για τους που κοροιδευουν , ειναι οτι μια ζωη τη πλατη μας θα βλεπουν!!! **Τη τεχνολογια που εχει η HONDA παντα μα παντα θα την αντιγραφουν (αν μπορουν) και θα τη ζηλευουν !!!! **Αυτη τη τεχνολογια,που καποιοι μηχανολογοι και επιστημονες ασχολουνται χρονια για να μας προσφερουν (οπως π.χ. καποια υλικα τριβης που εχει το μοτερ,που καποιοι αλλοι ουτε ξερουν τι ειναι) εγω τουλαχιστον προσπαθω να τη σεβαστω. Ισως επειδη ειμαι μηχανολογος και εχω κανει πειραματα στο εργαστηριο για τα λαδια να καταλαβαινω περισσοτερα απο καποιους αλλους....
Εδώ λέγονται μεγάλες αλήθειες...
-Κατ'αρχήν, μαθαίνουμε πως η Honda έχει τεχνολογία που οι υπόλοιποι δεν έχουν και δεν θ'αποκτήσουν ποτέ! Τελευταίες πληροφορίες επί του θέματος λενε πως η εν λόγω τεχνολογία διέρρευσε από ιάπωνα κατάσκοπο από το Roswell , όπου η NASA προσεκτικά φυλούσε εξωγήινα μυστικά. Σαφές γίνεται πως οι ιάπωνες μηχανικοί θα προστατέψουν τα μυστικά αυτά με την ζωή τους...
-Οι μοναδικές πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές γι'αυτήν την τεχνολογία, λένε πως πρόκειται για ειδικά υλικά τριβής, πως είναι τα Tefal; Ε, ένα τέτοιο πράγμα. Μιλάμε, ψήνεις πανσέτα πάνω στο καπάκι και δεν λερώνει! 50 χρόνια μπροστά είναι οι άνθρωποι, αλλά οι υπόλοιποι είναι ζηλιάρηδες και τρώνε απέξω...-Ακόμη, τα παραπάνω δεν λέγονται από κάποιον τυχαίο, αλλά από Μηχανολόγο (με κεφαλαίο το Μ), επομένως αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα, αφού είναι προφανές πως καθίσταται αυτομάτως γκουρού επί του θέματος, μιας και έχει κάνει και πτυχιακή στο θέμα, καθώς το ΤΕΙ Λάρισας (όπως μαθαίνουμε αργότερα....), έχει κάνει σχετική μεγάλη έρευνα με ειδικά μηχανήματα που διαθέτει...
Από τα παραπάνω γίνεται επίσης σαφές, πως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι συγκριτικά είναι άσχετοι, αφού κανείς άλλος δεν δήλωσε μηχανολόγος και πολύ παραπάνω κανείς δεν βρέθηκε στο μυστικό εργαστήριο του ΤΕΙ Λάρισας.Αλλά επειδή δεν έγιναν ΑΜΕΣΩΣ σαφή τα παραπάνω, ακολουθούν και άλλα ενδιαφέροντα ποστ:
Καλα το εγραψες,φτιαξε το μιξερακι του φραπε σαν ηλεκτρολογος που εισαι και ασχολησου με τα ηλεκρολογικα σου. Τα μηχανολογικα αστα γι'αυτους που περασαν ωρες στα εργαστηρια, που εκαναν εργασιες πανω στα λαδια, που εγραψαν πτυχιακες για το vtec της Honda και αλλα πολλα. Μαλλον η ζηλεια σου που δεν εχεις Honda σε εχει κυριεψει.Την επομενη φορα κοιτα να κανεις καλυτερη επιλογη !!!!
-Ξεμπροστιάζουμε τον συνομιλητή μας πλέον, καθότι νομίζει πως είναι σπουδαίος επειδή είναι ηλεκτρολόγος, ενώ είναι σαφές πως η μόρφωσή του μόνον για μιξεράκια κάνει κι ούτε! Προφανώς εκπορεύεται από την ζήλια του που το πολυτεχνείο δεν είχε τα ειδικά μηχανήματα του ΤΕΙ Λαρισας, αλλά ΒΕΒΑΙΑ , πίσω υπάρχει η ζήλεια και το παράπονο , πως ο εν λόγω άτυχος νέος, δεν ευτύχησε να είναι κάτοχος ενός Honda! Εδώ υπάρχει ασφαλώς και το προσωπικό δράμα: πένης, ημιμαθής και άνευ Honda with original spoilers, το μόνο που του μένει είναι να πάει να κλάψει στην γωνιά του.
Στο τέλος όμως η αλήθεια αποκαλύπτεται:
Ειχα την εντυπωση οτι στα φορουμς θα παρεις, θα δωσεις πληροφοριες,θα συζητησης. Δεν ηξερα οτι θα βρω παντογνωστες και ειρωνες. Σημερα το εμαθα και αυτο.....
Η γνώση κερδίζεται μέρα με την μέρα, προφανώς οι καθηγητές στην Λάρισα ήταν βουτηγμένοι στα λάδια και δεν είχαν χρόνο για κάτι άλλο...
Στο τέλος, όλοι μπαίνουν στο χορό με τα ωραία* γυρίσματα *του Πετρολούκα Χαλκιά (γειά σου πατρίδααααα!) :Εγω πουθενα δεν εγραψα για ειδικα λαδια. Η αποψη μου η απορια μου μηπως τα γνησια λαδια της Χοντα να εχουν λιγο καλυτερες προδιαγραφες.Δεν ειρωνευτικα κανεναν.
Για να φτάσουμε στην τέλεια ανατροπή:
Παιδια δεν υπαρχουν ειδικα η εξωτικα λαδια.Υπαρχουν ομως καλυτερα η χειροτερα
Την καλημέρα μου και προσοχή στους δρόμους!
-
5, 4, 3, 2,...
-
ΟΚ! Τα είπατε. Πάμε τώρα παρακάτω?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
5, 4, 3, 2,... -
1, 0,..... Τωρα να του την πέσουμε όλοι μαζί σύντροφοι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ! ΕΛΕΟΣ
Φτάνει με τα λάδια
Αλήθεια πως είναι οι δρόμοι στην Αθήνα τώρα με το χιόνι?γιατί θέλεις να πας να πάρεις Λάδια?
Καλό!!!!
Όχι, έτσι για να αλλάξω κουβέντα.
ΥΓ Στη Θεσσαλονίκη έχει μόνο ψοφόκρυο -
Οι δρόμοι είναι στεγνοί εφόσον είναι κεντρικές αρτηρίες και έχει ηλιοφάνεια...
Παράδειμα είναι κάποιες κάθετες οδοί όπως η Αλεξάνδρας που ειναι μισό καλή μισό πάγο λόγω ίσκιου.....
Αυτό συμβαίνει σε όλες τις κάθετες.... οδούς, Οι οριζόντιες, που πάνε προς θάλασσα δηλαδή, είναι καλύτερες (Εχει σχέση με τη θέση του Ηλιου αλλά δε θέλω να σας τα πρίξω)
-
τέσπα, καθείς εφ ω ετάχθη. Αν εσένα σε ικανοποιεί αυτή η προσέγγιση, εμένα μου περισσεύει.
No hard feelings, ταΐσαμε και τον μηνιάτικο με quotes οπότε τέλος καλό όλα καλά !
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
τέσπα, καθείς εφ ω ετάχθη. Αν εσένα σε ικανοποιεί αυτή η προσέγγιση, εμένα μου περισσεύει.No hard feelings, ταΐσαμε και τον μηνιάτικο με quotes οπότε τέλος καλό όλα καλά !
Eννοείται no hard feelings! Δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε! Πάντως το πιο ωραίο της υπόθεσης είναι πως γενικά μου αρέσει το Civic , σε αντίθεση με το άχρωμο , άοσμο και βαρετό Auris πχ! Κι αν διαβάσεις, δεν τα χώνω στο αυτοκίνητο που είναι μια χαρά, αλλά στη συμπεριφορά κάποιων ιδιοκτητών (οι οποίοι , οποιαδήποτε μάρκα και να είχαν, θα συμπεριφέρονται με ΙΔΙΟ τρόπο, απλά εκεί θ'άλλαζαν τα επιχειρήματα πχ το 'ιαπωνική αξιοπιστία' , γίνεται 'ιταλική φινέτσα' , ΑΝ ποτέ έκανε κάποιος αυτή τη μετάβαση! )
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
1, 0,..... Τωρα να του την πέσουμε όλοι μαζί σύντροφοιμπέρδεψες τα τόπικ...αυτό το κάνανε στο γκολφ τόπικ. Θέλω να νομίζω ότι πλέον δεν το κάνουν ούτε εκεί.
Case closed...Μία ερώτηση τώρα...
Θέλω ν 'αλλάξω λάδια στο αυτοκίνητο μου...τι μου προτείνετε;;; -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
1, 0,..... Τωρα να του την πέσουμε όλοι μαζί σύντροφοι
μπέρδεψες τα τόπικ...αυτό το κάνανε στο γκολφ τόπικ. Θέλω να νομίζω ότι πλέον δεν το κάνουν ούτε εκεί.
Case closed...Μία ερώτηση τώρα...
Θέλω ν 'αλλάξω λάδια στο αυτοκίνητο μου...τι μου προτείνετε;;;Selenia...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
1, 0,..... Τωρα να του την πέσουμε όλοι μαζί σύντροφοι
μπέρδεψες τα τόπικ...αυτό το κάνανε στο γκολφ τόπικ. Θέλω να νομίζω ότι πλέον δεν το κάνουν ούτε εκεί.
Case closed...Μία ερώτηση τώρα...
Θέλω ν 'αλλάξω λάδια στο αυτοκίνητο μου...τι μου προτείνετε;;;σε καλή τιμή..... και θα πηγαίνεις με τα πόδια.
-
όχι γιατί είναι πολύ εξωτικά για το σιβικ μου...
-
Το πρωί η Αθήνα θύμιζε πρωτεύουσα του Βορρά. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και έχουν βγει και τα τρόλλει στο δρόμο.
Το πρωί μέχρι το μετρό έκανα 30 λεπτά με τα πόδια (για διαδρομή 10 λεπτών υπό Κ.Σ.) και έφαγα 3 τούμπες και αρκετές αποσταθεροποιήσεις.
Το όχημα ήταν εγκλωβισμένο στη pilotis βέβαια αν και στην Ακαδημία με το χιόνι στην Πανεπιστημίου δεν έμπαινες με τίποτα..
Λίγες φώτο από το πρωινό ξύπνημα...
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 79#1163379
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το πρωί η Αθήνα θύμιζε πρωτεύουσα του Βορρά. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και έχουν βγει και τα τρόλλει στο δρόμο.Το πρωί μέχρι το μετρό έκανα 30 λεπτά με τα πόδια (για διαδρομή 10 λεπτών υπό Κ.Σ.) και έφαγα 3 τούμπες και αρκετές αποσταθεροποιήσεις.
Το όχημα ήταν εγκλωβισμένο στη pilotis βέβαια αν και στην Ακαδημία με το χιόνι στην Πανεπιστημίου δεν έμπαινες με τίποτα..
Λίγες φώτο από το πρωινό ξύπνημα... σε λίγη ώρα...
είσαι παραδοσιακά πισοκίνητο σύμφωνα με τον Δαρβίνο γι αυτό
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
είσαι παραδοσιακά πισοκίνητο σύμφωνα με τον Δαρβίνο γι αυτό
και πέφτοντας μετατρέπομαι σε 4κίνητο για το λόγο αυτό ανακτάται η πρόσφυσις.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
είσαι παραδοσιακά πισοκίνητο σύμφωνα με τον Δαρβίνο γι αυτό
και πέφτοντας μετατρέπομαι σε 4κίνητο για το λόγο αυτό ανακτάται η πρόσφυσις.....
προσεχε όταν πέσεις μη σου 'ακουμπησουν' το μπλοκε!!!!
-
Εγώ ήμουν τυχερός διότι...
είχα αχρησιμοποίητο ζευγάρι μπότες greek army και τις φόρεσα. Λογικά είχα καλύτερα κρατήματα από εσάς αφού παρά το γρήγορο βάδισμα δεν σαβουριάστηκα πουθενά...αυτό είναι πρόσφυση κύριοι...
μετά καθάρισα κολτ, cr-v, και διαστημόπλοιο...τις αυλές ποιος καθαρίζει τώρα...
Ηonda Civic 2005