-
Θέλουμε το 3θυρο civic τώρα!!!!
-
Αυτο το topic μου θυμιζει μια παροιμια, που λενε στο χωριό μου ,που λεει...
'Θελω και μ%^%ί το θελω και ξυρισμένο'
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.nuovacivic.com/Δεν ξέρω αν υπάρχει και σε άλλη χώρα μεταφρασμένο παντως είναι το καλύτερο site για promotion αυτοκινητου που χω δεί.Απαιχτοι οι ιταλοι σε φινετσα και αισθητική......απο ποιότητα κατασκευης δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αυτο το topic μου θυμιζει μια παροιμια, που λενε στο χωριό μου ,που λεει...'Θελω και μ%^%ί το θελω και ξυρισμένο'
Καλά εσύ πάνε μάμησε μ%_ι με περούκα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τι εχουν μετρήσει στο Ελληνικά και τι στη Θήβα? Μεγάλη διαφορά (ειδικά στο φρενάρισμα, δείτε τα 2 αμάξια)Καπου στο περιοδικο γραφει για την εναρξη μετρησεων στο Ελληνικο και σχολιαζει πως λογω της πολυ καλυτερης ποιοτητας ασφαλτου,οι τιμες φρεναρισματος ειναι πολυ καλυτερες αποτι εβλεπαν μεχρι τωρα και πως αλλαζουν τα δεδομενα.
-
Παρουσιαση του 1,4
Λιγα πραγματα ομως και τα απολυτως βασικαhttp://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=48212
-
Τετριμμένο πια, αλλά ταμπλό-κονσόλα-λεβιές είναι χάρμα ιδέσθαι.
Πάντως η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι λίγο περίεργη. Το τιμόνι μου φαίνεται ωοειδές. -
Έχεις κανείς ενημέρωση για το πότε θα είναι διαθέσιμο το 5θυρο με i-Shift και το κόστος αυτού;
-
Anyway, το βρήκα (Ιούνιο για όσους ενδιαφέρονται. Τιμή άγνωστη)
-
Πέρασε η 10ατή Απριλίου, άρχισαν κανονικά και με τον νόμο πλέον οι παραγγελίες?
-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Έχεις κανείς ενημέρωση για το πότε θα είναι διαθέσιμο το 5θυρο με i-Shift και το κόστος αυτού;Ti einai to i-shift re paidia???
-
i-shift = αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ή σειριακό μηχανικό
-
σήμερα η εφημεριδά τα ΝΕΑ το θάβει το civic 5d
λέει
πολύ θόρυβος απο το μοτερ ψηλά
πολυ θόρυβος απο τις 17ρες ζάντες
κακή πλευρική στηριξη καθισμάτων
περιορισμένη ορατοτητα .. κλειστοφοβικό
μοτερ που χαμηλά δεν έχει καθόλου ροπη .....τι να πω
-
Το 1800άρι όλα αυτά;
-
ναι για το 1.800 --- ό συντάκτης παντως από όλο το στιλ γραψίματος μου φανηκε λιιιγοοοο προκατελειμένος...
πάντως καποια δόση αλήθειας μπορεί να έχει ....
μεση καταναλωση τεστ 8.4λτ/100
-
Απο οτι φαινεται απο εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα για μια ακομη φορα. Διαβαζω σε ελληνικο και ξενο τυπο για τις ιδιες παρατηρησεις... δεν να ειναι στραβος ο γυαλος, μαλλον καποιοι στραβα αρμενιζουν. Κριμα, κριμα και κριμα... Τετοιες αδυναμιες τις εχουν διορθωσει ακομα και σε τριτοκλασσατες εταιριες... Να τα βρασω τα 7 χρονια εγγυηση και την φημη της αξιοπιστιας αμα ειναι να γυρναω απο ενα ταξιδι με κεφαλι κουδουνι λογω κακης ποιοτητας κυλισης, να το βρασω αν ειναι συνεχεια να παρεμβαινει το ESP... να το βρασω γενικοτερα. Στα λεφτα που ζητανε περιμενω ενα ποιο all around car... να ειναι καλο σε ολα.
Αν μιλουσαμε για 19000 θα ημουν ποιο επιεικης, αλλα οταν μιλαμε για 22+ εχω καποιες απαιτησεις.
-
Και να πεις ότι δεν έχουν την τεχνογνωσία ή ότι τσιγκουνεύτηκαν για να μειώσουν την τιμή...
-
ή λόγο της διαφοροποιήσης στην εμφάνιση (marketing) πάνε για περισσότερο κέρδος απο τον ανταγωνισμό.... ???
-
Δε ξέρω αλλά έχω ην εντύπωση πως τα τεστ στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ είναι από το γερμανικό Auto Bild. Δε πρέπει να το έκαναν Έλληνες δημοσιογράφοι. Οι Γερμανοί σίγουρα είναι προκατειλημμένοι. Αν δεν το οδηγήσουμε προσωπικά ο καθένας μας, δε θα βγάλουμε άκρη.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
σήμερα η εφημεριδά τα ΝΕΑ το θάβει το civic 5dλέει
πολύ θόρυβος απο το μοτερ ψηλά
πολυ θόρυβος απο τις 17ρες ζάντες
κακή πλευρική στηριξη καθισμάτων
περιορισμένη ορατοτητα .. κλειστοφοβικό
μοτερ που χαμηλά δεν έχει καθόλου ροπη .....τι να πω
Αν ειναι ετσι τα πραγματα τοτε ... Κριμα, κριμα και παλι κριμα...
Και να πεις οτι δεν μπορουν να κανουν κατι καλυτερο...Τοσο φοβερο ειναι να φτιαξουν επιτελους την ηχομονωση ή να βαλουν ένα καθισμα της προκοπης;
Παντως λιγο πολυ και οι 4Τ ειχαν αναφερθει στις περισσοτερες απο αυτες τις παρατηρησεις ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.Αντε να βγαλουν και κανα τεστ drive να δουμε ποσο στεκουν...
Ηonda Civic 2005